ik heb een groot hoofd!!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat Newton gestorven is als maagd is ook erg ontopic hierMaar weet je die dingen ook allemaal uit je hoofd, of zoek je ff stiekem op?
Ja, je kan me nog net versieren, want ik wilde over niet al te lange tijd gaan slapen!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
Ah, net op tijd.
Ik hou me mondquote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een groot hoofd!!
Nee het is een combi van beide
zo veel weet ik nou ook weer niet haha
(niet tegen Garri verklappen dan val ik zo hard van mn voetstuk)
jewel ik heb kei veel macht over julliequote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kom op man, je denkt toch niet echt dat iedereen om die reden niet meer is gaan discussiëren?
+1 Generalisatie.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jewel ik heb kei veel macht over jullie
mwuahahaha (dat is mijn evil lach ff tussen door)
ze hebben ooit het hoofd van händel (ik weet niet of ik het goed schrijf) uit zn graf gejat omdat ze dachten dat als je het onderzocht je er achter kon komen hoe je zijn talent kreegquote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik hou me mondMaar heb je nog meer leuke feitjes dan?
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze hebben ooit het hoofd van händel (ik weet niet of ik het goed schrijf) uit zn graf gejat omdat ze dachten dat als je het onderzocht je er achter kon komen hoe je zijn talent kreeg
nu ligt er wel weer een hoofd bij maar niet het zijne
jij bent gewoon vervelendquote:
deze was echt uit mn hoofd!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:24 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit uit je hoofd weet
Hoezo ben ik vervelend dan? Ik ben er nu toch even?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij bent gewoon vervelend
je bent vast ook alleen maar online gekomen om te bewijzen dat ik juist niet iedereen weg stuur![]()
iddquote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
Je hebt gelijk rhu, je bent gewoon geweldig van jou zouden er meer moeten zijn.
Die haringen wist ik, maar dat van de maanquote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deze was echt uit mn hoofd!
en deze ook: de maan ruikt naar buskruit (geen idee hoe ze dat weten eigenlijk maar ja) en haringen communiceren door scheetjes te laten
je niet wil doen wat ik zeg!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoezo ben ik vervelend dan? Ik ben er nu toch even?
dat is maf idd! je zou zeggen hondjesquote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die haringen wist ik, maar dat van de maanWat ik altijd vreemd vind is dat Hyena's van katten afstammen.
Jullie zouden er een topic over moeten openenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef rhubarbje het volgende:
owja robolo: litpho die weet pas veelecht waar
ik verbleek echt bij lit hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 00:28 schreef robbolo het volgende:
[..]
Jullie zouden er een topic over moeten openen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owja kut systeemquote:Op maandag 2 maart 2009 00:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog steeds rhu, verwijder ook even je verwijderde items
en toch zou het veel beter voor je zijn als je wel doet wat ik wil vraag maar aan sedanquote:
Ik denk toch van niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch zou het veel beter voor je zijn als je wel doet wat ik wil vraag maar aan sedan![]()
Ow? Want anders?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch zou het veel beter voor je zijn als je wel doet wat ik wil vraag maar aan sedan![]()
Watjesquote:Op maandag 2 maart 2009 00:35 schreef Adolecens het volgende:
Ow, kom net te laat binnen...
Iedereen schakelt over naar PM
valt mee hoor... alleen zo ongelooflijk veel zinnigs wordt hier ook niet gezegd.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:35 schreef Adolecens het volgende:
Ow, kom net te laat binnen...
Iedereen schakelt over naar PM
dat zal vooral werken als je t zo vraagt!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met dawg, beetje onder de duim te houden?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat zal vooral werken als je t zo vraagt!
he jammer ik vond het wel een leuke discussiequote:Op maandag 2 maart 2009 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ow? Want anders?
Ik vind het eerder gewoon sneu, en geen zin meer er aandacht aan te besteden dat is wat anders lieve schat
Welk boek was het?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Zo, m'n boek ik uit en nu is het echt slaaptijd
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he jammer ik vond het wel een leuke discussie
heb ik hem nou weer afgekapt
Een beetje vent laat zich niet onder de duim houden, dus nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met dawg, beetje onder de duim te houden?
k kijk nu echt zoquote:
de nieuwe baby te huur niet onlinequote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Zo, m'n boek ik uit en nu is het echt slaaptijd
Ik kijk dat niet meer hahaquote:
dit ben jij als je ergens klaar mee bent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |