Ik verbeter mijn leven en ik begin vandaagquote:
Wat heeft Cue nou weer gedaanquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 maart 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik verbeter mijn leven en ik begin vandaag
Kan ie het nog wel over een ander hebbenquote:
Ik denk dat je nog verder moet gaan. Geen woorden, maar daden!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heeft Cue nou weer gedaan
Ben ik een keer direct.. is het niet goed.. ga je hints geven.. is het ook neit goed.. Wat wil je!!!
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog verder moet gaan. Geen woorden, maar daden!
Iemand anders dan jou misschien?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heeft Cue nou weer gedaan
Ben ik een keer direct.. is het niet goed.. ga je hints geven.. is het ook neit goed.. Wat wil je!!!
quote:
Oke. Over serieus nemen gesproken ik wil wel iemand serieus nemen vanavond.quote:
Even serieus, dat gaat je niet lukkenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke. Over serieus nemen gesproken ik wil wel iemand serieus nemen vanavond.
Ze bijt niet hoor. Tenzij jij dat wil natuurlijk.quote:
Kom maar terug als je diegene werkelijk genomen hebt. Dat zijn sappige verhalen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik.quote:
serieus?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
als ie dat nu serieus neemt dan heeft hij JOU dus serieus genomenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef rival het volgende:
[..]
serieus?
ik wist niet dat je serieus was al die 30 keren per dag dat ik die "lokroep" van je tegen kwam
Is goed en ik neem gelijk foto's mee als bewijs.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kom maar terug als je diegene werkelijk genomen hebt. Dat zijn sappige verhalen.
Kost dat veel, ze van een volwassen site downloaden?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed en ik neem gelijk foto's mee als bewijs.
Scherp!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ie dat nu serieus neemt dan heeft hij JOU dus serieus genomen
en mensen slaap lekker allemaal
Jij en ik en de rest van fok en waarschijnlijk ook een zooi mensen in het echt weten allemaal dat hij dat niet bedoeltquote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ie dat nu serieus neemt dan heeft hij JOU dus serieus genomen
en mensen slaap lekker allemaal
De vraag die ik nu krijg.. stel hij was een vrouwtje geweest.. dan waren er vast wel wat mannen op in gegaanquote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef rival het volgende:
[..]
serieus?
ik wist niet dat je serieus was al die 30 keren per dag dat ik die "lokroep" van je tegen kwam
Tsja je moet wat. Zo neem ik tenmiste nog iemand serieus.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef rival het volgende:
[..]
serieus?
Ligt eraan denk ik...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag die ik nu krijg.. stel hij was een vrouwtje geweest.. dan waren er vast wel wat mannen op in gegaan
aan de looks?quote:
Dieren hebben ook een lokroep dus waarom zou dat bij mensen niet zo kunnen zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag die ik nu krijg.. stel hij was een vrouwtje geweest.. dan waren er vast wel wat mannen op in gegaan
Uh... allicht, als realzeus online wasquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
Dan werd ie kapot geneuktquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het sommige mannen niet eens uit zou maken.. tis goedkoper dan een hoer hequote:
Ja dat is waar..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat het sommige mannen niet eens uit zou maken.. tis goedkoper dan een hoer he
Ook venco ziet er het positieve van inquote:
zoeken op tijnbrein bij google images geeft anders redelijke resultaten:quote:
hoeren een hele straat vol, kan je de leukste uitzoekenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat het sommige mannen niet eens uit zou maken.. tis goedkoper dan een hoer he
Ojee.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook venco ziet er het positieve van in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
zoeken op tijnbrein bij google images geeft anders redelijke resultaten:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tijnbrein&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
zoeken op tijnbrein bij google images geeft anders redelijke resultaten:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tijnbrein&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik zie alles positief in.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook venco ziet er het positieve van in
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Stifflers mom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is waar. Maar de meeste mannen zijn nogal visueel ingesteld dus die moeten er beelden bij hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kost dat veel, ze van een volwassen site downloaden?![]()
Nee grapje, flauw enzo. Maare euh, verhalen zijn soms sappiger zonder pics.
Allicht. Maar zo wanhopig is hij nu ook weer niet.quote:
Zo horen we het graagquote:
Niet alleen mannen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar de meeste mannen zijn nogal visueel ingesteld dus die moeten er beelden bij hebben.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo horen we het graag![]()
uh Sedan dan niet, maar de rest wel![]()
Sedan is een geval apart.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo horen we het graag![]()
uh Sedan dan niet, maar de rest wel![]()
Trustequote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb besloten een poging te gaan doen met slapen!
ik "ga met je mee!"quote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb besloten een poging te gaan doen met slapen!
Gezellig!quote:
Tuurlijk.quote:
Jij zou haar niet batsen?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Maar dat is niet echt het type vrowen waarop ik val.
quote:
wie? de belachelijk rijke vrouwen?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Maar dat is niet echt het type vrowen waarop ik val.
Laterquote:Op zondag 1 maart 2009 23:40 schreef rival het volgende:
[..]
wie? de belachelijk rijke vrouwen?![]()
nu ben ik echt weg
Slaap lekkerquote:
quote:
Dat is waar. Maar mannen zijn toch echt visulere ingesteld dan vrouwen.quote:
Laat me raden, dat is vast eens onderzocht.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar mannen zijn toch echt visulere ingesteld dan vrouwen.
wat is er verkeerd aan dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze heeft nogal eens moeite om de juiste tijden te gebruiken
Nee. Ik val op normale vrouwen.quote:
Excuse me? Hoe kom je bij die conclusie? Ik heb 2 sec nodig om van woorden een mental image te maken en dat is niet altijd even fijn, kan ik je vertellen..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar mannen zijn toch echt visulere ingesteld dan vrouwen.
Nee actrices, zangeressen en modellen daar val ik niet op.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:40 schreef rival het volgende:
[..]
wie? de belachelijk rijke vrouwen?![]()
nu ben ik echt weg
Hahahahah, ja want je valt op iemand haar beroep...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee actrices, zangeressen en modellen daar val ik niet op.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahahah, ja want je valt op iemand haar beroep...
Je moet er ook niet op vallen. Je moet erop geilen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
Dat dacht ik!quote:
Right..... dat is echt de grootste onzin die je je maar kan voorhouden. Dus op een dag kom je zo'n leuke meid tegen. De klik is gigantisch. Jullie zien het al helemaal zitten tot de dood jullie scheid, maar dan plots blijkt ze actrice te zijn of wordenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ze onderzoeken alles tegenwoordig. Dus dat is vast ook wel onderzocht.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat me raden, dat is vast eens onderzocht.
Waar zeg dat vrouwen niet visueel zijn ingesteld. Ik zeg alleen dat mannen visulere zijn ingesteld dan vrouwen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Excuse me? Hoe kom je bij die conclusie? Ik heb 2 sec nodig om van woorden een mental image te maken en dat is niet altijd even fijn, kan ik je vertellen..
Wat is daar mis mee dan?quote:
Ik heb geen idee wat "visulere" is, dus hier kan ik niet op reageren. Maar ik moet je nageven, sterke beargumentatie!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
Waar zeg dat vrouwen niet visueel zijn ingesteld. Ik zeg alleen dat mannen visulere zijn ingesteld dan vrouwen.
Ik kan ook niet door 1 deur met een loverboy.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Right..... dat is echt de grootste onzin die je je maar kan voorhouden. Dus op een dag kom je zo'n leuke meid tegen. De klik is gigantisch. Jullie zien het al helemaal zitten tot de dood jullie scheid, maar dan plots blijkt ze actrice te zijn of worden
Er is natuurlijk een fijn verschil tussen actrices in de dop en onbereikbare vrouwen. Alhoewel Joey me hier ongetwijfeld terecht zou wijzen voor te snel opgevenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Right..... dat is echt de grootste onzin die je je maar kan voorhouden. Dus op een dag kom je zo'n leuke meid tegen. De klik is gigantisch. Jullie zien het al helemaal zitten tot de dood jullie scheid, maar dan plots blijkt ze actrice te zijn of worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |