Kost dat veel, ze van een volwassen site downloaden?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed en ik neem gelijk foto's mee als bewijs.
Scherp!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ie dat nu serieus neemt dan heeft hij JOU dus serieus genomen
en mensen slaap lekker allemaal
Jij en ik en de rest van fok en waarschijnlijk ook een zooi mensen in het echt weten allemaal dat hij dat niet bedoeltquote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ie dat nu serieus neemt dan heeft hij JOU dus serieus genomen
en mensen slaap lekker allemaal
De vraag die ik nu krijg.. stel hij was een vrouwtje geweest.. dan waren er vast wel wat mannen op in gegaanquote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef rival het volgende:
[..]
serieus?
ik wist niet dat je serieus was al die 30 keren per dag dat ik die "lokroep" van je tegen kwam
Tsja je moet wat. Zo neem ik tenmiste nog iemand serieus.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef rival het volgende:
[..]
serieus?
ik wist niet dat je serieus was al die 30 keren per dag dat ik die "lokroep" van je tegen kwam
Ligt eraan denk ik...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag die ik nu krijg.. stel hij was een vrouwtje geweest.. dan waren er vast wel wat mannen op in gegaan
aan de looks?quote:
Dieren hebben ook een lokroep dus waarom zou dat bij mensen niet zo kunnen zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag die ik nu krijg.. stel hij was een vrouwtje geweest.. dan waren er vast wel wat mannen op in gegaan
Uh... allicht, als realzeus online wasquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
Dan werd ie kapot geneuktquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het sommige mannen niet eens uit zou maken.. tis goedkoper dan een hoer hequote:
Ja dat is waar..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat het sommige mannen niet eens uit zou maken.. tis goedkoper dan een hoer he
Ook venco ziet er het positieve van inquote:
zoeken op tijnbrein bij google images geeft anders redelijke resultaten:quote:
hoeren een hele straat vol, kan je de leukste uitzoekenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat het sommige mannen niet eens uit zou maken.. tis goedkoper dan een hoer he
Ojee.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook venco ziet er het positieve van in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
zoeken op tijnbrein bij google images geeft anders redelijke resultaten:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tijnbrein&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
zoeken op tijnbrein bij google images geeft anders redelijke resultaten:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tijnbrein&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik zie alles positief in.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook venco ziet er het positieve van in
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Stifflers mom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is waar. Maar de meeste mannen zijn nogal visueel ingesteld dus die moeten er beelden bij hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kost dat veel, ze van een volwassen site downloaden?![]()
Nee grapje, flauw enzo. Maare euh, verhalen zijn soms sappiger zonder pics.
Allicht. Maar zo wanhopig is hij nu ook weer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |