En wat is het verschil tussen tijd van opening en sluiting?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Ado! Jouw topic heeft minder views gekregen dan dit topic:
[Singles] vegen en dweilen 1854
{Singles} Met DE naaktreportage van!!!?! Jaja, ze zijn er! 1843
Sstt.. Niet teveel doordenkenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen tijd van opening en sluiting?
Aan mij ook niet. Maar waarom verzin je dan geen andere TT?quote:
SBS is sowiesoquote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanavond op SBS6 Reportage: Seks met een reuzin
Lekker vriendelijke titel
quote:
Reportage vind ik dan vaak nog wel okequote:
Oke...quote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
De tekst die je quote zegt toch genoeg?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan mij ook niet. Maar waarom verzin je dan geen andere TT?
Mannen die lijden aan macrofilie zijn geobsedeerd door extreem grote vrouwen. Hele grote, hele sterke vrouwen zijn voor hen hét toppunt van aantrekkelijkheid. Reuzinnen zijn hun ultieme droom. Ze vinden het heerlijk om seks te hebben met een reuzin, om door haar geplet, vernederd en gedomineerd te worden. Omdat echte reuzinnen niet bestaan, hebben deze mannen heel creatieve oplossingen bedacht om hun gigantische fantasieën uit te leven.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke...
Reuzin als groot? dik? beide?
Of staat dat er niet bij?
De tekst komt mij ook bekend voor. Misschien straks even kijken en dan weet ik na 1 minuut wel of ik het gezien hebquote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mannen die lijden aan macrofilie zijn geobsedeerd door extreem grote vrouwen. Hele grote, hele sterke vrouwen zijn voor hen hét toppunt van aantrekkelijkheid. Reuzinnen zijn hun ultieme droom. Ze vinden het heerlijk om seks te hebben met een reuzin, om door haar geplet, vernederd en gedomineerd te worden. Omdat echte reuzinnen niet bestaan, hebben deze mannen heel creatieve oplossingen bedacht om hun gigantische fantasieën uit te leven.
Aah die ken ik al denk ik
Het zijn altijd sensatie reportages, die vaak nogal onzinnig in elkaar zijn gezet. Het is aan mij niet echt besteed in ieder geval. Maar als plat vermaak op zijn tijd, komt het wel tot zijn rechtquote:Op zondag 1 maart 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Reportage vind ik dan vaak nog wel oke
Dat valt toch wel mee. Lijkt mij overigens niks.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Ontsluiting?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen tijd van opening en sluiting?
Ik kan nu wel allemaal dingen gaan roepen, maar ik weet het toch pas op het moment zelf. Maar over het algemeen is dat het beeld en de ervaring die ik bij mezelf heb bij FB's. Tot nu toe heb ik daar nog geen posi ervaring in gehad.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo hoeft het toch neit te zijn?
de FB's die ik heb gehad waren of vrienden of exen of zo
mensen iig die ik mocht en waar ik een goede band mee had en zo en die ik ook nog lichamelijk erg aantrekkelijk vond maar waar ik geen relatie mee wilde
Ach veronica is daar vaak erger inquote:Op zondag 1 maart 2009 21:21 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het zijn altijd sensatie reportages, die vaak nogal onzinnig in elkaar zijn gezet. Het is aan mij niet echt besteed in ieder geval. Maar als plat vermaak op zijn tijd, komt het wel tot zijn recht
Daar heb jij natuurlijk geen ervaring mee?quote:
Tsja zo heeft iedereen toch wel iets. Je moet er maar van houden.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mannen die lijden aan macrofilie zijn geobsedeerd door extreem grote vrouwen. Hele grote, hele sterke vrouwen zijn voor hen hét toppunt van aantrekkelijkheid. Reuzinnen zijn hun ultieme droom. Ze vinden het heerlijk om seks te hebben met een reuzin, om door haar geplet, vernederd en gedomineerd te worden. Omdat echte reuzinnen niet bestaan, hebben deze mannen heel creatieve oplossingen bedacht om hun gigantische fantasieën uit te leven.
Aah die ken ik al denk ik
Oow ja? Wat heb jij dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja zo heeft iedereen toch wel iets. Je moet er maar van houden.
totaal niet...ben een keurige jongenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heb jij natuurlijk geen ervaring mee?
Nouk, alsjeblieft...quote:
Jij?! Ik kan het mij niet voorstellenquote:
quote:
Tsja het blijft sensatie TV.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:21 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het zijn altijd sensatie reportages, die vaak nogal onzinnig in elkaar zijn gezet. Het is aan mij niet echt besteed in ieder geval. Maar als plat vermaak op zijn tijd, komt het wel tot zijn recht
Haha, surequote:
quote:
Ik vind je heel aardig, maar alsjeblieft... Wij hebben vanmiddag, toen jij sliep, onze portie al gehadquote:
wellusquote:Op zondag 1 maart 2009 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij?! Ik kan het mij niet voorstellen
Ik geloof je nietquote:
Oké, oké..quote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind je heel aardig, maar alsjeblieft... Wij hebben vanmiddag, toen jij sliep, onze portie al gehad
Tell me yours and I will tell you mine.quote:
Ik zeg toch niks.quote:
Seks blijft een leuk onderwerp om over te praten.quote:
Cuemeisje!quote:
Dankjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, oké..
Tijn; geef maar geen antwoord.
Dat was ik toch al niet van plan.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, oké..
Tijn; geef maar geen antwoord.
Je kan het beter gewoon doen is mijn ervaring.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Seks blijft een leuk onderwerp om over te praten.
quote:
Nu jij toch iedereen aan het meeten bentquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het beter gewoon doen is mijn ervaring.
Ja ik voor openbaring van die lijstjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:27 schreef Howl het volgende:
GoeieAvond![]()
en tvp
Ik zie dat Ripley van de lijstjes er ook weer is. Wanneer worden de lijstjes eens openbaar gemaakt?
Lijkt me leuk! Wat gaan we doen dan?!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu jij toch iedereen aan het meeten bent, wanneer gaan wij es meeten?
Wel nummers uitwisselen hèquote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu jij toch iedereen aan het meeten bent, wanneer gaan wij es meeten?
Drankjes drinken en mannen keurenquote:
Haha, ik studeer communicatie, dus ik maak die fout niet zo snelquote:
Dat is waar. Maar dat komt vanzelf.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het beter gewoon doen is mijn ervaring.
quote:
Je hebt info uit je communicatieboek gebruikt om ons te helpenquote:
Goed idee! Ik stond gisteren in een goede kroeg daarvoorquote:
Oooo, dan komt het helemaal goed!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik studeer communicatie, dus ik maak die fout niet zo snel
Ik deed het zonder boekjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt info uit je communicatieboek gebruikt om ons te helpen
We gaan gewoon vele kroegen afquote:Op zondag 1 maart 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed idee! Ik stond gisteren in een goede kroeg daarvoorMaar dat kan vast ook ergens anders
Oeeh nog beterquote:
Ja, vond ik ook. Ik heb iets onthouden van het HBO,quote:
Je zou toch nog tips geven?quote:
* Cuegirllie geeft auto_ een schouderklopjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Ik heb iets onthouden van het HBO,![]()
*trots is
Dankjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie geeft auto_ een schouderklopje
Ik ben op dit moment aan het lezen over hulp geven aan anderen, dus ik moet eerst even lezen/leren wanneer ik hulp (dus tips) kan geven en dan zal ik kijken of ik dat doequote:
Precies! Ik zag gisteren weer een man waarvoor ik mijn hoofd zou omdraaien. Nr 5 op mijn lijstjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We gaan gewoon vele kroegen afIs er genoeg keuze om ze af te keuren, of juist goed te keuren
Om met elkaar af te spreken.quote:
Oke.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment aan het lezen over hulp geven aan anderen, dus ik moet eerst even lezen/leren wanneer ik hulp (dus tips) kan geven en dan zal ik kijken of ik dat doe
Heb je er al vijf?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies! Ik zag gisteren weer een man waarvoor ik mijn hoofd zou omdraaien. Nr 5 op mijn lijstjeZijn er nog maar weinig.. Dus als dat lijstje wordt aangevuld, ben ik al blij..
De criteria daarvoor zijn zwaar hoor, lukt een man niet zomaar daarop te komenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je er al vijf?Wow! zorgen we ervoor dat het er vast wel 10 kunnen worden
Nee dat snap ik.. ik heb er al uhm 0quote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De criteria daarvoor zijn zwaar hoor, lukt een man niet zomaar daarop te komen
Wat zijn de criteria dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel makkelijk.quote:
Die zijn met geen pen te omschrijven..quote:
Ik doe sowieso niet aan lijstjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.. ik heb er al uhm 0
Bij mij op school loopt ook één van de 5 rond..quote:Op zondag 1 maart 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.. ik heb er al uhm 0
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Al was het laatst op het werk wel heel grappig. Ik zie zo'n kerel op een kantoor van achteren.. denk hmm hebben we een nieuwe leuke jongen?Blijkt het gewoon een collega van me te zijn die ik al kende
Doe het dan met een potlood.quote:
* Den_Haag gaat nog wat harder trainenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sta je daar helemaal afgetraind blijkt ze daar niet van te houden.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag gaat nog wat harder trainen
Oeeh die zie je dus wel regelmatigquote:Op zondag 1 maart 2009 21:42 schreef Nouk84 het volgende:
Bij mij op school loopt ook één van de 5 rond..![]()
Dat was een vreemd moment iddquote:
Haha, het is alleen jammer dat ik dat soort mannen niet durf te benaderen in de kroeg, dus ik heb er niet zoveel aan. Maar het is zo leuk om naar te kijken..quote:Op zondag 1 maart 2009 21:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag gaat nog wat harder trainen
Dinsdag weerquote:Op zondag 1 maart 2009 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh die zie je dus wel regelmatig![]()
[..]
Dat was een vreemd moment iddGelukkig had ik nog niks gezegd haha.. normaal zit ie in een ander kantoor, dus had hem daar niet verwacht
Why?quote:
Maar zit er ook potentie in.. of blijft het bij kijken?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
Dinsdag weer
Haha, wel een mooie actie. Nog leuker was het als je wél wat gezegd had
Letterlijk én figuurlijk..quote:
Het blijft bij kijken, zoals ik al zei; dat soort mannen durf ik niet te benaderenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zit er ook potentie in.. of blijft het bij kijken?
haha, nee dank jeEr wordt al genoeg geroddeld op het werk
Ik ben Oost-Indisch blind.quote:
Ik houd niet zo van lijstjes. Iemand leuk vinden is niet te kwantificeren, naar mijn mening.quote:
Dan er maar voor zorgen dat ie op jou afkomt hequote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Nouk84 het volgende:
Het blijft bij kijken, zoals ik al zei; dat soort mannen durf ik niet te benaderen
Hahaha, herkenbaar
leuk hè als mensen je scheef aan beginnen te kijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zit er ook potentie in.. of blijft het bij kijken?
haha, nee dank jeEr wordt al genoeg geroddeld op het werk
Roddelen ze over jou en mrCollega?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan er maar voor zorgen dat ie op jou afkomt he
Ik dacht er altijd aan ontkomen te zijn, bleek de laatste weken niet zo te zijn
Tuurlijk wel, maar alleen op een persoonsgebonden schaal.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
Ik houd niet zo van lijstjes. Iemand leuk vinden is niet te kwantificeren, naar mijn mening.
valt bij mij nog wel mee hoor. vraag maar aan sommige Fok'sters.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, het is alleen jammer dat ik dat soort mannen niet durf te benaderen in de kroeg, dus ik heb er niet zoveel aan. Maar het is zo leuk om naar te kijken..
Een lijstje bijhouden met mensen die je aantrekkelijk vindt is niet erg. Toch?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben Oost-Indisch blind.
[..]
Ik houd niet zo van lijstjes. Iemand leuk vinden is niet te kwantificeren, naar mijn mening.
Nee daar zijn ze nooit achter gekomenquote:
Dat valt gelukkig wel mee.. het zijn eerder koppelpogingen enzo.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Thrar het volgende:
leuk hè als mensen je scheef aan beginnen te kijken
Dat lukt me dan weer niet, helaas. Maar goed, dan krijg je misschien hetzelfde effect als mijn signature, maar dan anders natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan er maar voor zorgen dat ie op jou afkomt he
Ik dacht er altijd aan ontkomen te zijn, bleek de laatste weken niet zo te zijn
Ik vind het een tikkeltje triest. Alsof het een soort van boodschappenlijstje is waar je op kunt strepen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
Een lijstje bijhouden met mensen die je aantrekkelijk vindt is niet erg. Toch?
Ja, maar dan is het nog moeilijk te kwantificeren waaróm nouquote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar alleen op een persoonsgebonden schaal.
Jouw lijstjes zijn wel ok, die registreren alleen maar feiten (of geruchtenquote:
Hoezo?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee daar zijn ze nooit achter gekomenEn dat is maar goed ook
[..]
Dat valt gelukkig wel mee.. het zijn eerder koppelpogingen enzo.
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo?
Als je aan een leuk iemand gekoppeld wordt is dat toch niet erg.
Zolang het maar bevaltquote:Op zondag 1 maart 2009 21:53 schreef Nouk84 het volgende:
Dat lukt me dan weer niet, helaas. Maar goed, dan krijg je misschien hetzelfde effect als mijn signature, maar dan anders natuurlijkDus als het bij kijken blijft is het niet erg.
Wat dan!
Slijmbal!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef Ludootje het volgende:
Jouw lijstjes zijn wel ok, die registreren alleen maar feiten (of geruchten)
Dat is het ook en daarom heb ik ook geen lijstjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het een tikkeltje triest. Alsof het een soort van boodschappenlijstje is waar je op kunt strepen.
Verdrietigquote:
Maar dat is een andere collega dan de vorige keer?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang het maar bevalt![]()
Ow ze blijven erbij dat ik een collega leuk vind omdat ik er vaak langs ga en dergelijke
Koppelen werkt nietquote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo?
Als je aan een leuk iemand gekoppeld wordt is dat toch niet erg.
Haha, hoezo?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee daar zijn ze nooit achter gekomenEn dat is maar goed ook
Dat is niet MrCollega, maar uh die ene van de pauze en het voetbalquote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Maar dat is een andere collega dan de vorige keer?
Nee dat niet.. Maar z'n reputatie als gezellige collega is de laatste weken nogal gedaaldquote:
Geen idee. Waarschijnlijk niet inderdaad.quote:
Oo, ik denk dat er een kwartje valt hierquote:Op zondag 1 maart 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Maar z'n reputatie als gezellige collega is de laatste weken nogal gedaald
Okequote:Op zondag 1 maart 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet MrCollega, maar uh die ene van de pauze en het voetbal
Oow dat soort roddels, ja dat gebeurt overal, denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang het maar bevalt![]()
Ow ze blijven erbij dat ik een collega leuk vind omdat ik er vaak langs ga en dergelijke
Ja maar... Ik heb de indruk dat Ripley een rechtse heeft waar Regilio Tuur nog bang van wordt. Vraag me niet hoe ik aan dat idee komquote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slijmbal!Lijstjes zuigen per definitie, ongeacht de maker.
quote:
Dat is het verkeerde kwartjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
Oo, ik denk dat er een kwartje valt hier- i.v.m. eten etc.?
Jah kloptquote:Op zondag 1 maart 2009 21:59 schreef Nouk84 het volgende:
Oow dat soort roddels, ja dat gebeurt overal, denk ik.
Zo natuurlijk...quote:Op zondag 1 maart 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
Ja maar... Ik heb de indruk dat Ripley een rechtse heeft waar Regilio Tuur nog bang van wordt. Vraag me niet hoe ik aan dat idee kom
Jemie, wat verwarrend allemaal!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het verkeerde kwartje
Nee omdat hij gewoon chagrijnig is de laatste tijd en nogal naief en dom als het op het werk aankomt enzo.
Ik weet niet of dat helpt hoor, haha.quote:
Het ligt er ook aan hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah kloptMaar hoopte het te kunnen ontwijken. Fail!
Van de stukkies die je hier af en toe leest is het lastig als het altijd maar over collega's gaatquote:
Wat zijn de mogelijkheden?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe je er zelf mee omgaat.
Ga slapen dan!quote:
Owja.. de optie van: neh het is niks.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je het ontkent, betekent dat dat je twijfelt
Als je het glashard gaat ontkennen zullen je collega's gaan denken dat er meer aan de hand is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Precies, vrouwen die 'nee' zeggen bedoelen immers altijd 'ja'.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je het ontkent, betekent dat dat je twijfelt
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het glashard gaat ontkennen zullen je collega's gaan denken dat er meer aan de hand is.
Als je lacherig over doet dan stopt het vanzelf. Omdat het niet meer interessant is.
Dat heeft voor een ex-collega van mij ook gewerkt. Over hem was ook een bepaalde roddel.Ik ga er wel goed mee om, want het maakt me weinig uit, vind het allemaal wel komischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor roddel?en waarom?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
In een andere contextquote:Op zondag 1 maart 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, vrouwen die 'nee' zeggen bedoelen immers altijd 'ja'.
Probeer dat maar aan een man uit te leggen...quote:
droomzequote:Op zondag 1 maart 2009 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga slapen. Had nog een aflevering willen kijken van 13, fear is real, maar had de laatste aflevering nog niet. Die staat nu dus aan.. maar heb geen zin daarop te wachten.
Welterusten![]()
Dat heb ik ook maar van horen zeggenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. de optie van: neh het is niks.
Dat bestaat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Slaap lekker!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga slapen. Had nog een aflevering willen kijken van 13, fear is real, maar had de laatste aflevering nog niet. Die staat nu dus aan.. maar heb geen zin daarop te wachten.
Welterusten![]()
Dat hij een andere collega zwanger had gemaakt waarmee hij goed bevriend is.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga er wel goed mee om, want het maakt me weinig uit, vind het allemaal wel komisch![]()
Wat voor roddel?en waarom?
Als een man in die context niet luistert, krijgt hij gewoon een hoek.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer dat maar aan een man uit te leggen...
Wat een roddel...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij een andere collega zwanger had gemaakt waarmee hij goed bevriend is.
Overigens zijn zij nu allebei vrienden van mij.
Daar kan ik mee leven...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef Nouk84 het volgende:
Als een man in die context niet luistert, krijgt hij gewoon een hoek.
Weltrustenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Welterusten![]()
Waarom heb je dat rondverteld dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij een andere collega zwanger had gemaakt waarmee hij goed bevriend is.
Overigens zijn zij nu allebei vrienden van mij.
Dankjequote:Op zondag 1 maart 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van de stukkies die je hier af en toe leest is het lastig als het altijd maar over collega's gaatZal ze voortaan een naampje geven
Ja ze waren op het werk wel erg close. Ik heb serieus gedacht dat ze een relatie hadden. En ik was niet de enige die dat dacht. En toen werd ze zwanger. Dus vandaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom heb je dat rondverteld dan?
Of was er daadwerkelijk een aanleiding toe?
I agree. Maar ja...quote:
La la laquote:
Haha, zoiets ja.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij slaapt helemaal niet lekker met iemand naast je
Jij wel toch. Lekker tegen aankruipen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ha ha, dat is het risico als je een Fokker date!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar wel uit zeer betrouwbare bronquote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Shit, ik val door de mand. Dat heb jij trouwens alleen maar van horen zeggen
In een groter bed wel trouwens!
Die wezen was ik helemaal vergeten. Maar die zijn cool.quote:
Ja maar dat is dus in mijn bed. Die is maar 140 breed, dat is praktisch éénpersoons.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wel uit zeer betrouwbare bron
quote:
Goede avondquote:
quote:
quote:
Hm, wat precies is het risico als je een Fokker date?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:18 schreef Howl het volgende:
[..]
Ha ha, dat is het risico als je een Fokker date!
ik heb maar 40 cm. nodig, dus jij hebt dan nog 1 meter.. maar je zal er nooit achter komen hoe fijn ik slaapquote:Op zondag 1 maart 2009 22:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus in mijn bed. Die is maar 140 breed, dat is praktisch éénpersoons.
Heb je ook gekeken??quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er hier op Fok! over geroddeld wordt. Verder niet denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, wat precies is het risico als je een Fokker date?
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef rival het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Jij ging toch poolen?quote:
Zolang anderen het niet weten, valt er weinig te roddelen en daarbij, wat is er erg aan roddelen?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat er hier op Fok! over geroddeld wordt. Verder niet denk ik.
Aah je relatie was dus niet zo tof?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
Single zijn is eigenlijk best wel leuk omdat je zo, als man zijnde, geen enkele zorg aan een meisje hoeft te besteden. Je kunt gaan en staan waar je wilt, zonder gepiep van: waar was je, of van; waarom antwoordde je niet op m'n sms'je en meer van die zeurpraatjes.
jij bent vers singlequote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
Single zijn is eigenlijk best wel leuk omdat je zo, als man zijnde, geen enkele zorg aan een meisje hoeft te besteden. Je kunt gaan en staan waar je wilt, zonder gepiep van: waar was je, of van; waarom antwoordde je niet op m'n sms'je en meer van die zeurpraatjes.
Nee sorry, moet je teleurstellen..quote:
Alles wat je dan zegt kan tegen je worden gebruikt op Fok!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:
Hm, wat precies is het risico als je een Fokker date?
Fijn om dat te horen. Is er een vervolgdate gepland?quote:
Vrouwen die dat soort dingen doen..quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
Dat was het oorspronkelijke idee ja, maar geen idee waar je in Vliss kan poolen voor een fatsoenlijke prijs zeg maar.quote:
Andersom ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb maar 40 cm. nodig, dus jij hebt dan nog 1 meter.. maar je zal er nooit achter komen hoe fijn ik slaap
Dan zeer begrijpelijk dat ie zo blij is om single te zijnquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Jongeheer123 het volgende:
waar was je, of van; waarom antwoordde je niet op m'n sms'je en meer van die zeurpraatjes.
Gewoon niks bijzonders zeggen he.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef Howl het volgende:
[..]
Alles wat je dan zegt kan tegen je worden gebruikt op Fok!![]()
[..]
Fijn om dat te horen. Is er een vervolgdate gepland?
Geen idee wat er erg is aan roddelen. Alleen soms wordt het hier op Fok! een beetje vervelend.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang anderen het niet weten, valt er weinig te roddelen en daarbij, wat is er erg aan roddelen?
Wat leuk! Gezoend?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was het oorspronkelijke idee ja, maar geen idee waar je in Vliss kan poolen voor een fatsoenlijke prijs zeg maar.Dus maar boulevard + eten.
Nou inderdaad...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zeer begrijpelijk dat ie zo blij is om single te zijn
geneukt?quote:
Wat geheim houden? Sowieso geheim houden dát je een fokker date?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wat er erg is aan roddelen. Alleen soms wordt het hier op Fok! een beetje vervelend.
Hoe lang denk je dat geheim te kunnen als je met een fokker hebt?
We moeten nu natuurlijk heel hard gaan roepen dat wij niet zo zijn hequote:
I'd wishquote:Op zondag 1 maart 2009 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
geneukt?
Maar goed, ik ben weg, ga nog ff wat drinken bij vrienden!
Haha, dat hoef ik niet te roepen, woorden zeggen niet zoveel. Gewoon niet zo doenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We moeten nu natuurlijk heel hard gaan roepen dat wij niet zo zijn he![]()
Just kidding...quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat hoef ik niet te roepen, woorden zeggen niet zoveel. Gewoon niet zo doen
Als je er voor kiest om het geheim te houden is daar niks mis mee. Maar je moet er rekening mee houden dat het ooit uit komt en dus op Fok! terecht komt. Dat is ook niet erg.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat geheim houden? Sowieso geheim houden dát je een fokker date?
quote:
Als het niet erg is, waarom zou je het dan geheim houden?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er voor kiest om het geheim te houden is daar niks mis mee. Maar je moet er rekening mee houden dat het ooit uit komt en dus op Fok! terecht komt. Dat is ook niet erg.
als je beide besluit het niet op fok te posten...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je er voor kiest om het geheim te houden is daar niks mis mee. Maar je moet er rekening mee houden dat het ooit uit komt en dus op Fok! terecht komt. Dat is ook niet erg.
Eigenlijk wel..quote:
erg hequote:Op zondag 1 maart 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel..
Ali G in da House op tv?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
als je beide besluit het niet op fok te posten...
hoe komt fok het dan te weten?
Wat slecht zeg...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
erg he
En dinges was er ook al op Police Academy
Waarom zou je, je schamen voor iemand van Fok!?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als het niet erg is, waarom zou je het dan geheim houden?![]()
Of je moet je natuurlijk schamen voor de fokker in kwestie.
Dat klopt. Maar als je veel op Fok! post en veel over je leven verteld dan zou het kunnen gebeuren dat er iets naar buiten komt.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
als je beide besluit het niet op fok te posten...
hoe komt fok het dan te weten?
Tja, dat gebeurt wel eens..quote:Op zondag 1 maart 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Behalve als andere fokkers het al weten en het per ongeluk posten.
quote:
Ik vond het wel passen bij alle herinneringen die werden opgehaald.. wij hadden deel 1,2 en 3 op videoquote:
Dan moet je dus echt aan niemand vertellen die van Fok! kent. Dan kan dat ook niet gebeuren. Maar dat gaat niet altijd.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Behalve als andere fokkers het al weten en het per ongeluk posten.
Die films zijn soms wel leuk om te kijken.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vond het wel passen bij alle herinneringen die werden opgehaald.. wij hadden deel 1,2 en 3 op video
Ja dat is waar...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vond het wel passen bij alle herinneringen die werden opgehaald.. wij hadden deel 1,2 en 3 op video
Ik zeg ook niet dat je je moet schamen voor je datefokker, dat was gewoon een vraagquote:Op zondag 1 maart 2009 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je, je schamen voor iemand van Fok!?
Als ik met een fokster zou daten zou ik dat gewoon vertellen als zij dat ook wil natuurlijk.
[..]
Dat klopt. Maar als je veel op Fok! post en veel over je leven verteld dan zou het kunnen gebeuren dat er iets naar buiten komt.
ik denk niet dat er snel iets uit iemands mond floept zo op het net.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
Dat klopt. Maar als je veel op Fok! post en veel over je leven verteld dan zou het kunnen gebeuren dat er iets naar buiten komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net 5 min bezig.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kut, was dat vanavond?Wéér gemist.
En als nou die ene persoon van fok, eigenlijk wel gewoon een vriendin van je is en je die andere fokker op haar verjaardag hebt ontmoet? Dan kan je toch moeilijk verzwijgen dat je een fokker date?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je dus echt aan niemand vertellen die van Fok! kent. Dan kan dat ook niet gebeuren. Maar dat gaat niet altijd.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je je moet schamen voor je datefokker, dat was gewoon een vraag
Het zou me echt geen flikker uitmaken wat mensen online van me denken. Al date ik half fok.
Fok them.
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk niet dat er snel iets uit iemands mond floept zo op het net.
ik denk dat de meeste minimaal even vluchtig nadenken voor ze op invoeren klikken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe weet jij dat nouquote:
eentjes en nulletjes babyquote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef vencodark het volgende:
Het zou me echt geen flikker uitmaken wat mensen online van me denken. Al date ik half fok.
Fok them.
Ja dan wordt het lastig. Maar de meeste kunnen hun mond wel houden.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
En als nou die ene persoon van fok, eigenlijk wel gewoon een vriendin van je is en je die andere fokker op haar verjaardag hebt ontmoet? Dan kan je toch moeilijk verzwijgen dat je een fokker date?
Het is maar een situatieschets natuurlijk.
quote:
30 stuks op Fok! alweer. En volgens mij zijn er nog meer opkomst dacht ik.quote:
was jij toevallig op que's verjaardag?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
En als nou die ene persoon van fok, eigenlijk wel gewoon een vriendin van je is en je die andere fokker op haar verjaardag hebt ontmoet? Dan kan je toch moeilijk verzwijgen dat je een fokker date?
Haha inderdaad..quote:Op zondag 1 maart 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou
owja omdat ik dat vertelde net![]()
Have funquote:
Dat het mij weinig uit maakt wat mensen online van mij vinden en dat ik mij niet zou schamen dat ik met een fokster zou daten.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat precies? Dat het je geen flikker uitmaakt wat mensen online van je vinden?
quote:
Waarom vroeg jij dan gister feedback hier op het forum van de fokkers?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat het mij weinig uit maakt wat mensen online van mij vinden en dat ik mij niet zou schamen dat ik met een fokster zou daten.
Oh dan heb ik wel een flauw vermoeden wie het isquote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zij zei dat het haar geen flikker boeide wat fok van haar dacht.....quote:
Jij weet helemaal niets.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dan heb ik wel een flauw vermoeden wie het is
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
je zou god bedanken dat je datequote:Op zondag 1 maart 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat het mij weinig uit maakt wat mensen online van mij vinden en dat ik mij niet zou schamen dat ik met een fokster zou daten.
Dat klopt. Maar als ik hier op fok iemand tegen die ik leuk vind en ik zou daar mee gaan daten zou ik mij daar niet voor schamen en wat andere daar van denken daar heb ik dan geen boodschap aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom vroeg jij dan gister feedback hier op het forum van de fokkers?Blijkbaar kan het je dan wel degelijk iets schelen hoe jij op ons over komt.
Dan moet je daar wel in geloven. En dat doe ik niet.quote:
PM ripley gewoon die weet alles.quote:
Oh ok, alleen wat we over jóu denken.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik hier op fok iemand tegen die ik leuk vind en ik zou daar mee gaan daten zou ik mij daar niet voor schamen en wat andere daar van denken daar heb ik dan geen boodschap aan.
Just a figure of speaking.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel in geloven. En dat doe ik niet.
Laat maar.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ok, alleen wat we over jóu denken.
Nee das helemaal duidelijk.
Ik zou me kapot schamen, daarom zou ik eerst een afscheidstopic maken en dan me nieuwe wachtwoord naar een fout email adres laten sturen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik hier op fok iemand tegen die ik leuk vind en ik zou daar mee gaan daten zou ik mij daar niet voor schamen en wat andere daar van denken daar heb ik dan geen boodschap aan.
No shit Sherlock.quote:
Waar?quote:
Gelukkig, want ik snap er helemaal niets meer van.quote:
Nadat je besloten had dat je bi-curieus was?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen, daarom zou ik eerst een afscheidstopic maken en dan me nieuwe wachtwoord naar een fout email adres laten sturen.
Volgens mij heeft ie gewoon een scheet gelatenquote:
Dat doen alleen aandachtshoeren.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen, daarom zou ik eerst een afscheidstopic maken en dan me nieuwe wachtwoord naar een fout email adres laten sturen.
MLIquote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef JonKeL het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nadat je besloten had dat je bi-curieus was?![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon een scheet gelaten
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon een scheet gelaten
Wat ik bedoelde is vraag hier om feedback over dingen die ik niet begrijp. En ik post hier om socialer te worden. Misschien is het nu wat duidelijker.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik snap er helemaal niets meer van.Maar dat zou ook aan mij kunnen liggen, ofcourse.
Dat blijkt. Of heb je gedate?quote:
quote:
quote:
Socialer worden door een internetforum?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is vraag hier om feedback over dingen die ik niet begrijp. En ik post hier om socialer te worden. Misschien is het nu wat duidelijker.
Gewoon gelijk vragen: Welke fokster heb je gedate?quote:
Zal je dan niet gewoon in het echt gaan ouwehoeren met mensen?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is vraag hier om feedback over dingen die ik niet begrijp. En ik post hier om socialer te worden. Misschien is het nu wat duidelijker.
Wel jammer dat zij zich nu niet meer kan verdedigen omdat ze account heeft gedeleted.quote:
Waar moet ze zich tegen verdedigen dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel jammer dat zij zich nu niet meer kan verdedigen omdat ze account heeft gedeleted.
Maar dan zegt nog steeds niets over het " er niet om geven wat anderen van je denken".quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Anders heb/had helemaal geen contact met andere. En ik leer hier een heleboel.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Socialer worden door een internetforum?
Dat komt vanzelf wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zal je dan niet gewoon in het echt gaan ouwehoeren met mensen?
Hij wil ook al niet komen eten, dus dat zal ie vast niet doenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bel een collega.en gewoon niet praten over interesses enzo.
Oeh, dat zou lekker zijn!quote:
Daar hebben ze IRL voor uitgevonden!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
En ik post hier om socialer te worden.
Je had toch vriendenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Anders heb/had helemaal geen contact met andere. En ik leer hier een heleboel.![]()
[..]
Dat komt vanzelf wel.
Nee, dat komt niet vanzelf. Dat moet je doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Anders heb/had helemaal geen contact met andere. En ik leer hier een heleboel.![]()
[..]
Dat komt vanzelf wel.
Volgens mij wil rival je wel helpenquote:
Dat zwangere stelletjequote:
Wat flauw.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij wil ook al niet komen eten, dus dat zal ie vast niet doen
Geen idee. Maar er zijn vast nog dingen die ze hier wil zeggen tegen sommige op Fok! denk ik zo.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Waar moet ze zich tegen verdedigen dan?
Ik zou willen dat ik alles kon uitleggen van hoe ik mij voel en hoe ik denk. Maar dat kan ik dus niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan zegt nog steeds niets over het " er niet om geven wat anderen van je denken".
Je hoeft het voor mij niet helemaal uit te leggen want ik betwijfel of het er makkelijker op wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |