ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:22 schreef Rosbief het volgende:
Wat is dit?!
Ik verwachte een Het_hupt adoratietopique toen ik de TT las.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:30 schreef Wikipedia het volgende:
"A je to" (Tsjechisch voor "En dat is het")
Gek he als ze een nummer van Twarres deden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:17 schreef Desmonkey het volgende:
Ik ben fan, niet van hun zangvermogen (doet me teveel denken aan twarres)
Was het van Twarres? Vandaar dat het me zo bekend klonkquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gek he als ze een nummer van Twarres deden.
Gods gifted.............enkelen onder ons hebben het voorrecht om alleen de muziek te dienen en te vertolken zoals muziek bedoelt is.....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:25 schreef KbenHetZat het volgende:
Dit is toch wel best aardig gezongen door Eva. Hier druipt de muzikaliteit echt er vanaf. Intonatie en timing meer dan uitstekend en......met veel gevoel gezongen. Misschien wel het allerbelangrijkste.
1.51 minuten pure emotie. Dit raakt bij mij een wel heel gevoelige snaar hoor..............quote:
Je moet niet naar de geluidskwaliteit luisteren maar meer naar de intonatie of ze wel of niet toonvast zingt of de timing en de beleving goed is. Daar luister ik meer naar. Dit is gewoon een opname met een webcame/kutmicrofoon. Toch kan ze meer emotie en beleving in een nummer brengen dan Lisa die misschien technisch wel aardig klink maar ozo emotieloos en koud. Te nonchalant en met een vette glimlach op d'r gezicht heeft Lisa haar nummer gezongen. Met een air van kijk mij nou eens goed zingen....Boeit mij niet. Te klinisch en koud.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:17 schreef marcodej het volgende:
Aardig, niet meer dan dat. Ze kan best een deuntje zingen hoor, maar het is gewoon doorsnee idd.
Doe mij Lisa maar.
Ik denk dat ik meer van muziek afweet dan jij. Weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Meen je niet.Ik heb het nog een keer geluisterd maar zie het absoluut niet. Ik ben de versie van Leona ook gewend, dat is dan ook een topzangeres. Ik hoor een jong meisje zingen dat niet echt het benul heeft wat ze zingt.
OMG ...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:12 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer van muziek afweet dan jij. Weet het wel zeker.
Ben zelf muzikant, cq beroepspokerspeler, dus ik weet waarover ik praat. Als je mijn berichten leest en je kijkt naar de criteria die ik hanteer of ik in iemand genoeg muziektalent zie dan weet je dat ik niet zomaar uit mijn nek lult. Ik luister niet als een gemiddelde kijker maar luister steeds als een muzikant. Altijd even kritisch en met een geoefend analitisch gehoor. Ik ben niet zo kapot van Nathalie maar deze Eva heeft een uitzonderlijk talent. Je kunt in haar geval echt spreken van een natuurtalent. Ik hoop dat ze na het B&B avontuur uiteindelijk solo gaat. Daar zie ik meer mogelijkheden voor haar. De artiestennaam Evaa, met 2a's, die ze trouwens al gebruikt klinkt niet eens zo gek. Iig een jonge meid met veel potentie.![]()
Ik snap ook wel dat het een relatief matige geluidskwaliteit is. Daar heb ik het dan ook niet over. Ik zeg ook, ze kan best aardig zingen. Met de toonvastheid, timing e.d. is weinig mis. Maar bijzonder is het verder niet. Het is ok, maar echt warm of koud wordt ik er niet van. Het is niet dat ik er door weggeblazen wordt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:34 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Je moet niet naar de geluidskwaliteit luisteren maar meer naar de intonatie of ze wel of niet toonvast zingt of de timing en de beleving goed is. Daar luister ik meer naar. Dit is gewoon een opname met een webcame/kutmicrofoon.
Ik vind dat je gelijk hebt als je zegt dat ze goed kan zingen maar dit komt me toch een beetje te overdreven over...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:01 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
1.51 minuten pure emotie. Dit raakt bij mij een wel heel gevoelige snaar hoor..............
Wie had dat ooit kunnen denken dat deze jonge "clown" op een volwassen manier een ballad kan vertolken.
Alleen piano en zang. De timing en is welhaast weergaloos.... Je had toch laatst over laidback zingen. Toch? Hier kan menigeen een puntje aan zuigen.![]()
Bluf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
KbenHetZat... wat heeft het feit dat je beroepspokerspeler bent in gódsnaam te maken met je verstand van artiesten en muziek?
Dit verbaast mij ook! Dat ze dat in zich heeftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:01 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
1.51 minuten pure emotie. Dit raakt bij mij een wel heel gevoelige snaar hoor..............
Wie had dat ooit kunnen denken dat deze jonge "clown" op een volwassen manier een ballad kan vertolken.
Alleen piano en zang. De timing en is welhaast weergaloos.... Je had toch laatst over laidback zingen. Toch? Hier kan menigeen een puntje aan zuigen.![]()
Wat is er hier zo overdreven aan dan? Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt als je zegt dat ze goed kan zingen maar dit komt me toch een beetje te overdreven over...
dat verbaast mij niet. ik voorzie een grootse zangeres. Eva komt er wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 @ 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit verbaast mij ook! Dat ze dat in zich heeft
Is dat zo? Nou dan weet 'ie zich behoorlijk schuil te houden.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
Eva heeft een vriend, dat zei ze een keer in zo'n filmpje
Dat was toevallig wel haar broer...quote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Niet die vriend stond hun op te wachten de laatste keer dat ze door waren.
Ik neem tenminste aan dat je niet zo in je broertje klimt als je blij bent
Dat was niet Eva's broertje, dat was een andere xfactor kadidaat, die er de vorige ronde uitgegooid was.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:46 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Dat was toevallig wel haar broer...
Nee ik heb niet kunnen kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef Yeahinho het volgende:
Ze zijn zondag niet eens aan bod gekomen. Dat bedoelt die lamzak van een tong denk ik.
Zondagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef Yeahinho het volgende:
Ze zijn zondag niet eens aan bod gekomen. Dat bedoelt die lamzak van een tong denk ik.
Echt niet. Haar broer ziet er heel anders uit. Zeg maar de mannelijke Eva.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:46 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Dat was toevallig wel haar broer...
rexquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Echt niet. Haar broer ziet er heel anders uit. Zeg maar de mannelijke Eva.
Ik weet de uitslag ook alquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef -Rebelle het volgende:
ik ken eva van (haar vorige) school
weet ook lekker al of ze wel of niet in tha liveshows komennn
Ik - en velen met mij - niet.quote:
Ik vraag toch ook niet of ze het hier posten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik - en velen met mij - niet.
Degene die het hier open en bloot gaat plaatsen, kan dan ook een banaanvraag verwachten.
Nee, maar zo kunnen sommigen het wel lezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet of ze het hier posten?
Je had je dus toch op moeten geven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Als dit Eindhovens trots moet zijn...
Dat was pas vermaak geweestquote:
Heb je het nu over Eva...?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:09 schreef Jedidiah het volgende:
[..]
Zo'n hyperactief jong ding dat met alles haar grote muil opentrekt.
Ik kon die mensen van c-united echt niet aaaaaaaaaaaaaaaaaannzien. Klem trouwens ook niet..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:Ik ook, ik luister niet eens, ze zijn gewoon leuk en ik ben blij dat ze er volgende keer weer bij zijn!
C United vond ik trouwens echt al de hele tijd heel erg overrated, dus ik vond de keuze wel terrecht en ook om de goede reden. Buurman en Buurman entertaint wel
Eva werd rustiger ja, en nathalie stapte meer uit haar schaduw. ZO was hetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef UltraR het volgende:
Nathalie was echt heerlijk rustig vanavond. Je zag Eva ook gelijk wat uit haar schaduw stappen, letterlijk en figuurlijk.
Zo vind ik ze vele malen prettiger, al zal niet iedereen dat met me eens zijn. Wat mij betreft houden zo, dat puberale gedrag worden mensen denk ik vrij snel moe.
Ik zet m'n vraagtekens bij de keuze om rockchicks van ze te maken. De zang ging schokkend zwaar achteruit als ze gingen bewegen.
Ze waren stukken minder. Door het teveel gehuppel zaten ze gewoon heel vaak naast en zongen vaak onzuiver. Heel teleurstellend.....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond ze wat minder zingen vanavond
Jammer, want voorheen vond ik ze best goed
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:18 schreef cafca het volgende:
Ze hebben gegokt door meer te huppelen dan te zingen, en met succes. Volgende keer wat meer op het zingen letten, komt het allemaal goed
Dat helpt zeker wel mee, jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat zingen van hun is niks. Ze zullen alleen ver komen omdat ze grappig/raar zijn
Dat zingen was altijd net op het randje. Heb wel veel bewondering voor het talent van Eva maar als duo vind ik ze twijfelachtig. Na dat gehuppel waardoor de zang totaal de mist in ging was het helemaal een afknapper. Het gaat ten alle tijde nog om de zang. Altijd. Nu zijn het gewoon 2 huppelkutjes uit het Brabantse land.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:18 schreef cafca het volgende:
Ze hebben gegokt door meer te huppelen dan te zingen, en met succes. Volgende keer wat meer op het zingen letten, komt het allemaal goed
dat kan ook een bewuste montage zijn van het programma natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:09 schreef _Arual_ het volgende:
Volgens mij heeft Eva zichzelf ondertussen teruggezien op tv, en is ze daarom wat rustiger geworden.
Terecht door. Die engerds van C-United gelukkig niet.
Het was wel een goed nummer vind ik. Voor 2 stemmige zang uitermate geschikt maar ze bakten er gewoon weinig van door dat gehuppel. Dat gehuppel mag de zang nooit domineren. Als je het op een weegschaaltje gaat zetten dan moet de zang altijd een lichte overwicht hebben want dan krijg je wel de juiste balans. Iets voor de volgende keer om daar op te letten meiden als jullie dit lezen. Devalueer jezelf niet tot ordinaire huppelkutjes die alleen maar leuk willen doen. Het is gvd een zangwedstrijd. Stel je ook daar op inquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:08 schreef Re het volgende:
[..]
dat kan ook een bewuste montage zijn van het programma natuurlijk.
nee ze zongen niet top gisteren maar ik vond het ook een suf nummer eigenlijk
Nee volgens mij komt het door die idioten van youtube. Ze hebben daar filmpjes van zichzelf en daar reageren van die enorm irritante en saaie mensen dan op van dat ze leuk zijn maar ze normaal moeten doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:09 schreef _Arual_ het volgende:
Volgens mij heeft Eva zichzelf ondertussen teruggezien op tv, en is ze daarom wat rustiger geworden.
Terecht door. Die engerds van C-United gelukkig niet.
Inderdaad, dat is het goede woord, engerds!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:09 schreef _Arual_ het volgende:
Die engerds van C-United gelukkig niet.
Het was totaal niet hun genre. Ze moeten gewoon rustige liedjes zingenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond ze wat minder zingen vanavond
Jammer, want voorheen vond ik ze best goed
Nee, dat is het dus niet. Het gaat niet om de beste zang - het gaat om een totaalpakket, dus uiterlijk en uiterlijk vertoon horen er ook bij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:23 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Het was wel een goed nummer vind ik. Voor 2 stemmige zang uitermate geschikt maar ze bakten er gewoon weinig van door dat gehuppel. Dat gehuppel mag de zang nooit domineren. Als je het op een weegschaaltje gaat zetten dan moet de zang altijd een lichte overwicht hebben want dan krijg je wel de juiste balans. Iets voor de volgende keer om daar op te letten meiden als jullie dit lezen. Devalueer jezelf niet tot ordinaire huppelkutjes die alleen maar leuk willen doen. Het is gvd een zangwedstrijd. Stel je ook daar op in![]()
![]()
Nou ja, het is toch een beetje strijd. Ik ehb Gordon niet gezien, maar Eric had het ook over mensen die dachten dat een of ander huiskamerconcertje nog wat toe zou voegen. Vond ik ook een beetje gek. Ik zie de meerwaarde van een lege zaal niet zo, maar 't zal aan mij liggen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:08 schreef Deceit het volgende:
Aja tis een misselijke vent die Gordon.. Wil natuurlijk ook winnen van Eric.. En dan maar bashen eh!
Vond Buurman & Buurman wel leuk met dat liedje trouwens, maar de kwaliteit van het geluid was reteslecht! of was het alleen bij mij?
Tis toch in een holle zaal zingen.. en dan komt het geluid helemaal niet tot stand
dat heet nou goede marketing...quote:Op maandag 9 maart 2009 20:08 schreef Deceit het volgende:
Aja tis een misselijke vent die Gordon.. Wil natuurlijk ook winnen van Eric.. En dan maar bashen eh!
Is er een linkje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 11:12 schreef Carice het volgende:
Hmm... en nu moeten zij hun naam ook alweer veranderen.
Anders krijgen ze een rechtzaak aan hun broek.
Zie onze website (bron RTL).
Misschien haakt Dorpssoos Het Plantje af als de dames de naam houden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef ScottTracy het volgende:
Ik dacht eerst dat het ging om een rechtszaak van die animatieserie, maar het blijkt te gaan om een of andere trieste Friese zangeres waar nog nooit iemand van heeft gehoord
Dan wordt het een mooie boel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Whatever is echt een domme naam, krijgen ze gelijk zo'n BrEeZah-laag over zich heen. Ik heb ook gestemd op B&B, daarmee behouden ze toch nog een beetje hun naam. Maar ik vind eigenlijk dat de meest bekende haar naam mag behouden, dus laat die Friese chick maar iets nieuws bedenken.
Hahaha!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef Woelli het volgende:
'Buurman en Buurman' verder als 'Whatever'
Fans kozen op de X Factor-site voor deze nieuwe naam.
X Factor-deelneemsters Eva en Nathalie werden gedwongen om een nieuwe naam te vinden voor hun band. De Friese actrice Maaike Buurman bleek al ruim tien jaar op onder de naam Buurman en Buurman op te treden en was bang dat de plotselinge bekendheid van de Brabantse meisjes haar werk zou kosten.
Eric van Tijn, die bij X-Factor de categorie groepen voor zijn rekening neemt, vindt het jammer omdat de meiden met deze naam bekend zijn geworden. "Maar deze naam is ook leuk."
Mevrouw Buurman maakte alleen maar even reclame voor zichzelfquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef ranja het volgende:
Maar er bestaan/bestonden al 2 Whatever's en een The Whatever
Niet dat iemand er ooit van gehoord heeft waarschijnlijk maar dat geldt ook voor mevrouw Buurman
Wij als in, jij bent een buurman?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:36 schreef -Peach het volgende:
haha ja. Hoezo kenne wij onze naam nie houwen? Alleen omda zon friese boerin ok zo heet? Sjonge, ik vind dit echt stom!
Zo stelde ik hun reactie voor bij de rijdende rechter!quote:
Ja he! Dacht ik ook al, sowieso vind ik het twijfelachtiger worden sinds ze verteld is hoe leuk hun verhaaltjes en gekke bekken trekken zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:OK, nu je niks meer ziet van dr om heen en alleen nog maar het zingen moet ik helaas afhaken en gewoon fan worden van de mensen die wel kunnen zingen ( Roan
).
Sorry meisjes!
Hij had C-United gewoon niet weg moeten sturen, dan had hij tenminste nog 2 heel erg goede groepen gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Dat ene meisje ( niet die leuke gekke ) keek echt de hele tijd als een hert in de koplampen.
Logisch ook, t zijn echt nog kinderen, maar ze hebben gewoon geen podium uitstraling, ze zijn leuk backstage en als gangmakers maar niet als het alleen nog puur om performen gaat.
Maar er zijn wel nog midere acts bij die er voor hun uit mogen hoor.
KLEM vind ik helemaal waardeloos en die Laurens bijvoorbeeld, jeetje, weg dr mee hoor.
Ik denk dat Erik dikke pech heeft met zijn categorie.
Mooi omschreven, precies het gevoel wat ze opwekte. Bang, zo van: wat overkomt me nu allemaal. Verder zie ik ook niet zo dat ze gaan groeien. Nog een viertal weken en het is wel gebeurd voor ze denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Dat ene meisje ( niet die leuke gekke ) keek echt de hele tijd als een hert in de koplampen.
Dan moeten ze wel (weer) wat opvallender worden, want nu vond ik ze alleen in het tussenfilmpje lollig!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:39 schreef Steve het volgende:
Ze waren best entertainend.Mogen best nog wat shows door wat mij betreft,
dat filmpje is geniaal.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:34 schreef sbientje het volgende:
dat filmpje idd![]()
waarom kan clara geen scooter rijden?
OMDAT ZE ZELF EEN SCOOTER IS!!!!ROFLL
Ik niet, zo waren ze ook al bij de 1e auditie. Maar wat Eric al zegt, dat wordt soms vergeten door alle gein er om heen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ze het zo doen zijn ze ook muzikaal een aanwinst voor de show, ik was erg verrast!
Het blijft jongemeisjeszang, maar het boeide me.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik niet, zo waren ze ook al bij de 1e auditie. Maar wat Eric al zegt, dat wordt soms vergeten door alle gein er om heen.
dat is ook waar die 3 Groningse dames zich in vergist hebben. die opmerking van 'wij willen wél door' en vervolgens gaan B&B juist wel door en die drie nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:28 schreef Re het volgende:
dit is idd hun genre, top was het vanavond en gewoon lekker geinen tussendoor maar er echt wel staan als het moet
Zodra zij op het podium veel gaan bewegen gaat hun zang schokkend ver achteruit. Niet doen dus!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
Te gekke meiden met veel humor ...maar wat ze vanavond zongen , past niet bij hun karakter !
Laat ze op het podium zich uitleven , zoals ze in werkelijkheid dus zijn !
Dit was de 1e keer Krezip.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:45 schreef Desmonkey het volgende:
Laat dit AUB de laatste keer zijn dat ze een krezip-liedje zingen, want het lijkt nu echter dat ze alleen hun liedjes goed kunnen zingen.
True.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:28 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dit was de 1e keer Krezip.
Op de X-campus zongen ze een nummer van Twarres.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef Catullus het volgende:
Aandoenlijke meisjes, maar als ze staan te performen heb ik het idee naar een schoolmusical te kijken. Doe je ogen maar eens dicht als ze optreden, dan klinkt het te kinderlijk allemaal nog.
Soms kun je voor die leeftijd al een heel volwassen stemgeluid hebben, maar dat hebben deze twee leuke grapjurkjes nog niet. En X-factor is geen Kinderen voor kinderen of het Junior songfestival.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:32 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook niet zo oud? 15 ofzo?
Ze zijn beide geboren in 1992, dus worden dit jaar 17.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:32 schreef Michellee het volgende:
Ze zijn toch ook niet zo oud? 15 ofzo?
Das best knapquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:57 schreef ranja het volgende:
Ze zijn beide geboren in 1982, dus worden dit jaar 17.
Als je in januari, februari of maart 1992 geboren bent dan ben je nu als het goed is toch echt 17...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Iemand van 1992 kan nog geen 17 zijn. Toch?
Ha, je wordt oudquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Hert verbaasd mij dat ze nu pas beginnen.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:30 schreef ranja het volgende:
Het verbaast me dat zoveel mensen verbaasd zijn over hun zangkunsten.
Gastquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad nogal babyquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan heb je zeker hun vertolking van Twarres op de X-Campus gemist?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hert verbaasd mij dat ze nu pas beginnen.
Tuurlijk wel eiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
ben ook in 1990 geboren maar ik ben 18quote:Op maandag 30 maart 2009 09:21 schreef Siral het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad nogal babyNet zoals ik uit 1990 kom, maar toch echt 19 ben, al klinkt het net alsof je 14 bent oid.
![]()
Whatever was goed vrijdagAls ze de goede nummers blijven zingen en optreden komt dat wel goed met ze
![]()
Luigiano had er van mij uitgemogen ipv Jennifer.
Niet te onzeker + veel energie = Eva,quote:Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Gewoon kut.
13 in een dozijn duo, enige wat ze bijzonder maakt is dat domme kind die der Ritalin elke keer vergeet en alles super overdreven doet
Nee, maar ik geef zijn opmerking gelijk in de zin van dat het idd baby klinktquote:Op maandag 30 maart 2009 17:12 schreef Svensational het volgende:
Anders nemen jullie de opmerking van ranja even serieus
Klopt, ben afgelopen vrijdag na het 2e optreden dan ook een film gaan kijken, vond het niveau echt bedroevendquote:
Zo erg dat je het moest komen melden joh, agossie. Waste of time niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt, ben afgelopen vrijdag na het 2e optreden dan ook een film gaan kijken, vond het niveau echt bedroevend
Ik vind ze wel erg leuk als typetjes, maar hun zang vind ik niet heel bijzonder. Ze zingen wel goed, maar middelmatig goed. Ik bedoel daarmee dat wanneer je hun persoonlijkheden en hun manier van doen wegdenkt er niet heel veel bijzonders overblijft. In ieder geval niet in vergelijking met een aantal van de andere deelnemers.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:52 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind het helemaal niet goed gezongen. Ik wil ze leuk vinden, maar ik ga ze per week gewoon stukken minder leuk vinden.
Inderdaad. Laten we nou niet net doen of iedere droplul de liedjes van ABBA kan zingenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:46 schreef Re het volgende:
de liedjes van ABBA zijn echt niet de makkelijkste nummers om te zingen dus petje af voor dit duo
Ja, dat is inderdaad de bedoeling, maar het zijn er maar weinig gegeven om iedere week beter te worden. Dus een groot complimentquote:Op zaterdag 4 april 2009 08:55 schreef ranja het volgende:
Vreemde opmerking van Gordon.... 'het lijkt wel of jullie elke week beter worden'. Dat is toch juist de bedoeling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |