Je had je dus toch op moeten geven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Als dit Eindhovens trots moet zijn...
Dat was pas vermaak geweestquote:
Heb je het nu over Eva...?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:09 schreef Jedidiah het volgende:
[..]
Zo'n hyperactief jong ding dat met alles haar grote muil opentrekt.
Ik kon die mensen van c-united echt niet aaaaaaaaaaaaaaaaaannzien. Klem trouwens ook niet..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:Ik ook, ik luister niet eens, ze zijn gewoon leuk en ik ben blij dat ze er volgende keer weer bij zijn!
C United vond ik trouwens echt al de hele tijd heel erg overrated, dus ik vond de keuze wel terrecht en ook om de goede reden. Buurman en Buurman entertaint wel
Eva werd rustiger ja, en nathalie stapte meer uit haar schaduw. ZO was hetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef UltraR het volgende:
Nathalie was echt heerlijk rustig vanavond. Je zag Eva ook gelijk wat uit haar schaduw stappen, letterlijk en figuurlijk.
Zo vind ik ze vele malen prettiger, al zal niet iedereen dat met me eens zijn. Wat mij betreft houden zo, dat puberale gedrag worden mensen denk ik vrij snel moe.
Ik zet m'n vraagtekens bij de keuze om rockchicks van ze te maken. De zang ging schokkend zwaar achteruit als ze gingen bewegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |