Je moet niet naar de geluidskwaliteit luisteren maar meer naar de intonatie of ze wel of niet toonvast zingt of de timing en de beleving goed is. Daar luister ik meer naar. Dit is gewoon een opname met een webcame/kutmicrofoon. Toch kan ze meer emotie en beleving in een nummer brengen dan Lisa die misschien technisch wel aardig klink maar ozo emotieloos en koud. Te nonchalant en met een vette glimlach op d'r gezicht heeft Lisa haar nummer gezongen. Met een air van kijk mij nou eens goed zingen....Boeit mij niet. Te klinisch en koud.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:17 schreef marcodej het volgende:
Aardig, niet meer dan dat. Ze kan best een deuntje zingen hoor, maar het is gewoon doorsnee idd.
Doe mij Lisa maar.
Ik denk dat ik meer van muziek afweet dan jij. Weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Meen je niet.Ik heb het nog een keer geluisterd maar zie het absoluut niet. Ik ben de versie van Leona ook gewend, dat is dan ook een topzangeres. Ik hoor een jong meisje zingen dat niet echt het benul heeft wat ze zingt.
OMG ...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:12 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer van muziek afweet dan jij. Weet het wel zeker.
Ben zelf muzikant, cq beroepspokerspeler, dus ik weet waarover ik praat. Als je mijn berichten leest en je kijkt naar de criteria die ik hanteer of ik in iemand genoeg muziektalent zie dan weet je dat ik niet zomaar uit mijn nek lult. Ik luister niet als een gemiddelde kijker maar luister steeds als een muzikant. Altijd even kritisch en met een geoefend analitisch gehoor. Ik ben niet zo kapot van Nathalie maar deze Eva heeft een uitzonderlijk talent. Je kunt in haar geval echt spreken van een natuurtalent. Ik hoop dat ze na het B&B avontuur uiteindelijk solo gaat. Daar zie ik meer mogelijkheden voor haar. De artiestennaam Evaa, met 2a's, die ze trouwens al gebruikt klinkt niet eens zo gek. Iig een jonge meid met veel potentie.![]()
Ik snap ook wel dat het een relatief matige geluidskwaliteit is. Daar heb ik het dan ook niet over. Ik zeg ook, ze kan best aardig zingen. Met de toonvastheid, timing e.d. is weinig mis. Maar bijzonder is het verder niet. Het is ok, maar echt warm of koud wordt ik er niet van. Het is niet dat ik er door weggeblazen wordt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:34 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Je moet niet naar de geluidskwaliteit luisteren maar meer naar de intonatie of ze wel of niet toonvast zingt of de timing en de beleving goed is. Daar luister ik meer naar. Dit is gewoon een opname met een webcame/kutmicrofoon.
Ik vind dat je gelijk hebt als je zegt dat ze goed kan zingen maar dit komt me toch een beetje te overdreven over...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:01 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
1.51 minuten pure emotie. Dit raakt bij mij een wel heel gevoelige snaar hoor..............
Wie had dat ooit kunnen denken dat deze jonge "clown" op een volwassen manier een ballad kan vertolken.
Alleen piano en zang. De timing en is welhaast weergaloos.... Je had toch laatst over laidback zingen. Toch? Hier kan menigeen een puntje aan zuigen.![]()
Bluf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
KbenHetZat... wat heeft het feit dat je beroepspokerspeler bent in gódsnaam te maken met je verstand van artiesten en muziek?
Dit verbaast mij ook! Dat ze dat in zich heeftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:01 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
1.51 minuten pure emotie. Dit raakt bij mij een wel heel gevoelige snaar hoor..............
Wie had dat ooit kunnen denken dat deze jonge "clown" op een volwassen manier een ballad kan vertolken.
Alleen piano en zang. De timing en is welhaast weergaloos.... Je had toch laatst over laidback zingen. Toch? Hier kan menigeen een puntje aan zuigen.![]()
Wat is er hier zo overdreven aan dan? Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt als je zegt dat ze goed kan zingen maar dit komt me toch een beetje te overdreven over...
dat verbaast mij niet. ik voorzie een grootse zangeres. Eva komt er wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 @ 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit verbaast mij ook! Dat ze dat in zich heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |