Ja he! Dacht ik ook al, sowieso vind ik het twijfelachtiger worden sinds ze verteld is hoe leuk hun verhaaltjes en gekke bekken trekken zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:OK, nu je niks meer ziet van dr om heen en alleen nog maar het zingen moet ik helaas afhaken en gewoon fan worden van de mensen die wel kunnen zingen ( Roan
).
Sorry meisjes!
Hij had C-United gewoon niet weg moeten sturen, dan had hij tenminste nog 2 heel erg goede groepen gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Dat ene meisje ( niet die leuke gekke ) keek echt de hele tijd als een hert in de koplampen.
Logisch ook, t zijn echt nog kinderen, maar ze hebben gewoon geen podium uitstraling, ze zijn leuk backstage en als gangmakers maar niet als het alleen nog puur om performen gaat.
Maar er zijn wel nog midere acts bij die er voor hun uit mogen hoor.
KLEM vind ik helemaal waardeloos en die Laurens bijvoorbeeld, jeetje, weg dr mee hoor.
Ik denk dat Erik dikke pech heeft met zijn categorie.
Mooi omschreven, precies het gevoel wat ze opwekte. Bang, zo van: wat overkomt me nu allemaal. Verder zie ik ook niet zo dat ze gaan groeien. Nog een viertal weken en het is wel gebeurd voor ze denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Dat ene meisje ( niet die leuke gekke ) keek echt de hele tijd als een hert in de koplampen.
Dan moeten ze wel (weer) wat opvallender worden, want nu vond ik ze alleen in het tussenfilmpje lollig!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:39 schreef Steve het volgende:
Ze waren best entertainend.Mogen best nog wat shows door wat mij betreft,
dat filmpje is geniaal.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:34 schreef sbientje het volgende:
dat filmpje idd![]()
waarom kan clara geen scooter rijden?
OMDAT ZE ZELF EEN SCOOTER IS!!!!ROFLL
Ik niet, zo waren ze ook al bij de 1e auditie. Maar wat Eric al zegt, dat wordt soms vergeten door alle gein er om heen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ze het zo doen zijn ze ook muzikaal een aanwinst voor de show, ik was erg verrast!
Het blijft jongemeisjeszang, maar het boeide me.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik niet, zo waren ze ook al bij de 1e auditie. Maar wat Eric al zegt, dat wordt soms vergeten door alle gein er om heen.
dat is ook waar die 3 Groningse dames zich in vergist hebben. die opmerking van 'wij willen wél door' en vervolgens gaan B&B juist wel door en die drie nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:28 schreef Re het volgende:
dit is idd hun genre, top was het vanavond en gewoon lekker geinen tussendoor maar er echt wel staan als het moet
Zodra zij op het podium veel gaan bewegen gaat hun zang schokkend ver achteruit. Niet doen dus!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
Te gekke meiden met veel humor ...maar wat ze vanavond zongen , past niet bij hun karakter !
Laat ze op het podium zich uitleven , zoals ze in werkelijkheid dus zijn !
Dit was de 1e keer Krezip.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:45 schreef Desmonkey het volgende:
Laat dit AUB de laatste keer zijn dat ze een krezip-liedje zingen, want het lijkt nu echter dat ze alleen hun liedjes goed kunnen zingen.
True.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:28 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dit was de 1e keer Krezip.
Op de X-campus zongen ze een nummer van Twarres.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef Catullus het volgende:
Aandoenlijke meisjes, maar als ze staan te performen heb ik het idee naar een schoolmusical te kijken. Doe je ogen maar eens dicht als ze optreden, dan klinkt het te kinderlijk allemaal nog.
Soms kun je voor die leeftijd al een heel volwassen stemgeluid hebben, maar dat hebben deze twee leuke grapjurkjes nog niet. En X-factor is geen Kinderen voor kinderen of het Junior songfestival.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:32 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook niet zo oud? 15 ofzo?
Ze zijn beide geboren in 1992, dus worden dit jaar 17.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:32 schreef Michellee het volgende:
Ze zijn toch ook niet zo oud? 15 ofzo?
Das best knapquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:57 schreef ranja het volgende:
Ze zijn beide geboren in 1982, dus worden dit jaar 17.
Als je in januari, februari of maart 1992 geboren bent dan ben je nu als het goed is toch echt 17...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Iemand van 1992 kan nog geen 17 zijn. Toch?
Ha, je wordt oudquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Hert verbaasd mij dat ze nu pas beginnen.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:30 schreef ranja het volgende:
Het verbaast me dat zoveel mensen verbaasd zijn over hun zangkunsten.
Gastquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad nogal babyquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan heb je zeker hun vertolking van Twarres op de X-Campus gemist?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hert verbaasd mij dat ze nu pas beginnen.
Tuurlijk wel eiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
ben ook in 1990 geboren maar ik ben 18quote:Op maandag 30 maart 2009 09:21 schreef Siral het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad nogal babyNet zoals ik uit 1990 kom, maar toch echt 19 ben, al klinkt het net alsof je 14 bent oid.
![]()
Whatever was goed vrijdagAls ze de goede nummers blijven zingen en optreden komt dat wel goed met ze
![]()
Luigiano had er van mij uitgemogen ipv Jennifer.
Niet te onzeker + veel energie = Eva,quote:Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Gewoon kut.
13 in een dozijn duo, enige wat ze bijzonder maakt is dat domme kind die der Ritalin elke keer vergeet en alles super overdreven doet
Nee, maar ik geef zijn opmerking gelijk in de zin van dat het idd baby klinktquote:Op maandag 30 maart 2009 17:12 schreef Svensational het volgende:
Anders nemen jullie de opmerking van ranja even serieus
Klopt, ben afgelopen vrijdag na het 2e optreden dan ook een film gaan kijken, vond het niveau echt bedroevendquote:
Zo erg dat je het moest komen melden joh, agossie. Waste of time niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt, ben afgelopen vrijdag na het 2e optreden dan ook een film gaan kijken, vond het niveau echt bedroevend
Ik vind ze wel erg leuk als typetjes, maar hun zang vind ik niet heel bijzonder. Ze zingen wel goed, maar middelmatig goed. Ik bedoel daarmee dat wanneer je hun persoonlijkheden en hun manier van doen wegdenkt er niet heel veel bijzonders overblijft. In ieder geval niet in vergelijking met een aantal van de andere deelnemers.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:52 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind het helemaal niet goed gezongen. Ik wil ze leuk vinden, maar ik ga ze per week gewoon stukken minder leuk vinden.
Inderdaad. Laten we nou niet net doen of iedere droplul de liedjes van ABBA kan zingenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:46 schreef Re het volgende:
de liedjes van ABBA zijn echt niet de makkelijkste nummers om te zingen dus petje af voor dit duo
Ja, dat is inderdaad de bedoeling, maar het zijn er maar weinig gegeven om iedere week beter te worden. Dus een groot complimentquote:Op zaterdag 4 april 2009 08:55 schreef ranja het volgende:
Vreemde opmerking van Gordon.... 'het lijkt wel of jullie elke week beter worden'. Dat is toch juist de bedoeling...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |