Ja he! Dacht ik ook al, sowieso vind ik het twijfelachtiger worden sinds ze verteld is hoe leuk hun verhaaltjes en gekke bekken trekken zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:OK, nu je niks meer ziet van dr om heen en alleen nog maar het zingen moet ik helaas afhaken en gewoon fan worden van de mensen die wel kunnen zingen ( Roan
).
Sorry meisjes!
Hij had C-United gewoon niet weg moeten sturen, dan had hij tenminste nog 2 heel erg goede groepen gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Dat ene meisje ( niet die leuke gekke ) keek echt de hele tijd als een hert in de koplampen.
Logisch ook, t zijn echt nog kinderen, maar ze hebben gewoon geen podium uitstraling, ze zijn leuk backstage en als gangmakers maar niet als het alleen nog puur om performen gaat.
Maar er zijn wel nog midere acts bij die er voor hun uit mogen hoor.
KLEM vind ik helemaal waardeloos en die Laurens bijvoorbeeld, jeetje, weg dr mee hoor.
Ik denk dat Erik dikke pech heeft met zijn categorie.
Mooi omschreven, precies het gevoel wat ze opwekte. Bang, zo van: wat overkomt me nu allemaal. Verder zie ik ook niet zo dat ze gaan groeien. Nog een viertal weken en het is wel gebeurd voor ze denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Dat ene meisje ( niet die leuke gekke ) keek echt de hele tijd als een hert in de koplampen.
Dan moeten ze wel (weer) wat opvallender worden, want nu vond ik ze alleen in het tussenfilmpje lollig!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:39 schreef Steve het volgende:
Ze waren best entertainend.Mogen best nog wat shows door wat mij betreft,
dat filmpje is geniaal.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:34 schreef sbientje het volgende:
dat filmpje idd![]()
waarom kan clara geen scooter rijden?
OMDAT ZE ZELF EEN SCOOTER IS!!!!ROFLL
Ik niet, zo waren ze ook al bij de 1e auditie. Maar wat Eric al zegt, dat wordt soms vergeten door alle gein er om heen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ze het zo doen zijn ze ook muzikaal een aanwinst voor de show, ik was erg verrast!
Het blijft jongemeisjeszang, maar het boeide me.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik niet, zo waren ze ook al bij de 1e auditie. Maar wat Eric al zegt, dat wordt soms vergeten door alle gein er om heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |