Is dat zo? Nou dan weet 'ie zich behoorlijk schuil te houden.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
Eva heeft een vriend, dat zei ze een keer in zo'n filmpje
Dat was toevallig wel haar broer...quote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Niet die vriend stond hun op te wachten de laatste keer dat ze door waren.
Ik neem tenminste aan dat je niet zo in je broertje klimt als je blij bent
Dat was niet Eva's broertje, dat was een andere xfactor kadidaat, die er de vorige ronde uitgegooid was.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:46 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Dat was toevallig wel haar broer...
Nee ik heb niet kunnen kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef Yeahinho het volgende:
Ze zijn zondag niet eens aan bod gekomen. Dat bedoelt die lamzak van een tong denk ik.
Zondagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef Yeahinho het volgende:
Ze zijn zondag niet eens aan bod gekomen. Dat bedoelt die lamzak van een tong denk ik.
Echt niet. Haar broer ziet er heel anders uit. Zeg maar de mannelijke Eva.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:46 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Dat was toevallig wel haar broer...
rexquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Echt niet. Haar broer ziet er heel anders uit. Zeg maar de mannelijke Eva.
Ik weet de uitslag ook alquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef -Rebelle het volgende:
ik ken eva van (haar vorige) school
weet ook lekker al of ze wel of niet in tha liveshows komennn
Ik - en velen met mij - niet.quote:
Ik vraag toch ook niet of ze het hier posten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik - en velen met mij - niet.
Degene die het hier open en bloot gaat plaatsen, kan dan ook een banaanvraag verwachten.
Nee, maar zo kunnen sommigen het wel lezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet of ze het hier posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |