Ze waren stukken minder. Door het teveel gehuppel zaten ze gewoon heel vaak naast en zongen vaak onzuiver. Heel teleurstellend.....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond ze wat minder zingen vanavond
Jammer, want voorheen vond ik ze best goed
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:18 schreef cafca het volgende:
Ze hebben gegokt door meer te huppelen dan te zingen, en met succes. Volgende keer wat meer op het zingen letten, komt het allemaal goed
Dat helpt zeker wel mee, jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat zingen van hun is niks. Ze zullen alleen ver komen omdat ze grappig/raar zijn
Dat zingen was altijd net op het randje. Heb wel veel bewondering voor het talent van Eva maar als duo vind ik ze twijfelachtig. Na dat gehuppel waardoor de zang totaal de mist in ging was het helemaal een afknapper. Het gaat ten alle tijde nog om de zang. Altijd. Nu zijn het gewoon 2 huppelkutjes uit het Brabantse land.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:18 schreef cafca het volgende:
Ze hebben gegokt door meer te huppelen dan te zingen, en met succes. Volgende keer wat meer op het zingen letten, komt het allemaal goed
dat kan ook een bewuste montage zijn van het programma natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:09 schreef _Arual_ het volgende:
Volgens mij heeft Eva zichzelf ondertussen teruggezien op tv, en is ze daarom wat rustiger geworden.
Terecht door. Die engerds van C-United gelukkig niet.
Het was wel een goed nummer vind ik. Voor 2 stemmige zang uitermate geschikt maar ze bakten er gewoon weinig van door dat gehuppel. Dat gehuppel mag de zang nooit domineren. Als je het op een weegschaaltje gaat zetten dan moet de zang altijd een lichte overwicht hebben want dan krijg je wel de juiste balans. Iets voor de volgende keer om daar op te letten meiden als jullie dit lezen. Devalueer jezelf niet tot ordinaire huppelkutjes die alleen maar leuk willen doen. Het is gvd een zangwedstrijd. Stel je ook daar op inquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:08 schreef Re het volgende:
[..]
dat kan ook een bewuste montage zijn van het programma natuurlijk.
nee ze zongen niet top gisteren maar ik vond het ook een suf nummer eigenlijk
Nee volgens mij komt het door die idioten van youtube. Ze hebben daar filmpjes van zichzelf en daar reageren van die enorm irritante en saaie mensen dan op van dat ze leuk zijn maar ze normaal moeten doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:09 schreef _Arual_ het volgende:
Volgens mij heeft Eva zichzelf ondertussen teruggezien op tv, en is ze daarom wat rustiger geworden.
Terecht door. Die engerds van C-United gelukkig niet.
Inderdaad, dat is het goede woord, engerds!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:09 schreef _Arual_ het volgende:
Die engerds van C-United gelukkig niet.
Het was totaal niet hun genre. Ze moeten gewoon rustige liedjes zingenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond ze wat minder zingen vanavond
Jammer, want voorheen vond ik ze best goed
Nee, dat is het dus niet. Het gaat niet om de beste zang - het gaat om een totaalpakket, dus uiterlijk en uiterlijk vertoon horen er ook bij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:23 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Het was wel een goed nummer vind ik. Voor 2 stemmige zang uitermate geschikt maar ze bakten er gewoon weinig van door dat gehuppel. Dat gehuppel mag de zang nooit domineren. Als je het op een weegschaaltje gaat zetten dan moet de zang altijd een lichte overwicht hebben want dan krijg je wel de juiste balans. Iets voor de volgende keer om daar op te letten meiden als jullie dit lezen. Devalueer jezelf niet tot ordinaire huppelkutjes die alleen maar leuk willen doen. Het is gvd een zangwedstrijd. Stel je ook daar op in![]()
![]()
Nou ja, het is toch een beetje strijd. Ik ehb Gordon niet gezien, maar Eric had het ook over mensen die dachten dat een of ander huiskamerconcertje nog wat toe zou voegen. Vond ik ook een beetje gek. Ik zie de meerwaarde van een lege zaal niet zo, maar 't zal aan mij liggen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:08 schreef Deceit het volgende:
Aja tis een misselijke vent die Gordon.. Wil natuurlijk ook winnen van Eric.. En dan maar bashen eh!
Vond Buurman & Buurman wel leuk met dat liedje trouwens, maar de kwaliteit van het geluid was reteslecht! of was het alleen bij mij?
Tis toch in een holle zaal zingen.. en dan komt het geluid helemaal niet tot stand
dat heet nou goede marketing...quote:Op maandag 9 maart 2009 20:08 schreef Deceit het volgende:
Aja tis een misselijke vent die Gordon.. Wil natuurlijk ook winnen van Eric.. En dan maar bashen eh!
Is er een linkje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 11:12 schreef Carice het volgende:
Hmm... en nu moeten zij hun naam ook alweer veranderen.
Anders krijgen ze een rechtzaak aan hun broek.
Zie onze website (bron RTL).
Misschien haakt Dorpssoos Het Plantje af als de dames de naam houden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:41 schreef ScottTracy het volgende:
Ik dacht eerst dat het ging om een rechtszaak van die animatieserie, maar het blijkt te gaan om een of andere trieste Friese zangeres waar nog nooit iemand van heeft gehoord
Dan wordt het een mooie boel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Whatever is echt een domme naam, krijgen ze gelijk zo'n BrEeZah-laag over zich heen. Ik heb ook gestemd op B&B, daarmee behouden ze toch nog een beetje hun naam. Maar ik vind eigenlijk dat de meest bekende haar naam mag behouden, dus laat die Friese chick maar iets nieuws bedenken.
Hahaha!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef Woelli het volgende:
'Buurman en Buurman' verder als 'Whatever'
Fans kozen op de X Factor-site voor deze nieuwe naam.
X Factor-deelneemsters Eva en Nathalie werden gedwongen om een nieuwe naam te vinden voor hun band. De Friese actrice Maaike Buurman bleek al ruim tien jaar op onder de naam Buurman en Buurman op te treden en was bang dat de plotselinge bekendheid van de Brabantse meisjes haar werk zou kosten.
Eric van Tijn, die bij X-Factor de categorie groepen voor zijn rekening neemt, vindt het jammer omdat de meiden met deze naam bekend zijn geworden. "Maar deze naam is ook leuk."
Mevrouw Buurman maakte alleen maar even reclame voor zichzelfquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef ranja het volgende:
Maar er bestaan/bestonden al 2 Whatever's en een The Whatever
Niet dat iemand er ooit van gehoord heeft waarschijnlijk maar dat geldt ook voor mevrouw Buurman
Wij als in, jij bent een buurman?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:36 schreef -Peach het volgende:
haha ja. Hoezo kenne wij onze naam nie houwen? Alleen omda zon friese boerin ok zo heet? Sjonge, ik vind dit echt stom!
Zo stelde ik hun reactie voor bij de rijdende rechter!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |