In February 2009, it was announced that Faith No More would be reuniting for a string of European tour dates. Shortly after the original announcement, it was confirmed that Jim Martin would not be a part of the proceedingsquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef kriele het volgende:
[..]
Ja! De bandbezetting is mij nog niet bekend, maar ik hoop dat hij er weer bij zit.
Tuurlijk wel! Hoort erbij!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:32 schreef LordNemephis het volgende:
Gaaf! Dat moet ik live zien, hopelijk komen ze in NL!
Nu hopen dat ze geen ruzie krijgen vantevoren
"Yeah, It's a dirty job, but someone's got to do it."quote:
It's a dirty post but someone had to post it, now.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
"Yeah, It's a dirty job, but someone's got to do it."
posies graagquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:49 schreef emokid het volgende:
Briljante reünie, nu Pavement nog.
Zijn die uit elkaar dan? Want 3 jaar geleden nog in volle bezetting gezien en 2 jaar geleden waren Jon en Ken hier nog acoustisch.quote:
BACK, GOD FORBID, INTO THE MONKEY CAGE!!!quote:FAITH NO MORE
Faith No More has always stood out as some sort of unique beast; part dog, part cat--its music almost as schizophrenic as the personalities of its members. When it all worked, it worked really well, even if the chemistry was always volatile. Throughout our 17years of existence, the mental and physical energy required to sustain this creature was considerable and relentless. Though amicable enough, when we finally split, we all followed paths seemingly destined to opposite ends of the universe.
Yet during the entire 10 years that have passed since our decision to break up we've experienced constant rumors and requests from fans and promoters alike. Nevertheless, for whatever reason, none of us kept in regular touch, much less to discuss any possibilities of getting together.
What's changed is that this year, for the first time, we've all decided to sit down together and talk about it. And what we've discovered is that time has afforded us enough distance to look back on our years together through a clearer lens and made us realize that through all the hard work, the music still sounds good, and we are beginning to appreciate the fact that we might have actually done something right.
Meanwhile we find ourselves at a moment in time with zero label obligations, still young and strong enough to deliver a kickass set, with enthusiasm to not only revisit our past but possibly add something to the present. And so with this we've decided to hold our collective breaths and jump off this cliff....
BACK, GOD FORBID, INTO THE MONKEY CAGE!!!
We can only hope that the experience of playing together again will yield results erratic and unpredictable enough to live up to the legacy of FNM.
Who know where this will end or what it will bring up...only the future knows. But we are about to find out!
FAITH NO MORE are:
Mike Bordin, Roddy Bottum, Bill Gould, Jon Hudson and Mike Patton
Uh oh...quote:We can only hope that the experience of playing together again will yield results erratic and unpredictable enough to live up to the legacy of FNM.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
leuk, en dan mr. bungle bij elkaar
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
New album, kthx!
*jubelt nog even door*
Het staat nergens letterlijk, maar ik had ook hoop toen ik dit las :quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:48 schreef kriele het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat ze een nieuw album uit gaan brengen?
Logisch, GNR is inderdaad een band voor tienermeisjes en jongens die onzeker zijn over hun geaardheid.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:45 schreef laforest het volgende:
Ik denk niet dat iemand op die kutband zit te wachten.
Ik zie liever een reunie van de orginele bezetting van Guns N Roses.
Donder eens op uit dit FNM topic, als je toch niks met deze band heb.quote:
En dan heet ie ook nog Roddy Bottumquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Donder eens op uit dit FNM topic, als je toch niks met deze band heb.
Overigens is de toetsenist van FNM homo.
Artistennaam hè.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dan heet ie ook nog Roddy Bottum
Hij heet eigenlijk Bud Naykud.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het staat nergens letterlijk, maar ik had ook hoop toen ik dit las :
"Meanwhile we find ourselves at a moment in time with zero label obligations, still young and strong enough to deliver a kickass set, with enthusiasm to not only revisit our past but possibly add something to the present."
Mike Patton kan er nogsteeds wat van luister maar eens naar "The Crucible"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:58 schreef _Led_ het volgende:
Is het vloeken in de kerk als ik toegeef dat ik eigenlijk hun oudere nummers leuker vind dan hun latere nummers ? (Tot en met Angel Dust zeg maar)
as the worm turns door Patton![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:58 schreef _Led_ het volgende:
Is het vloeken in de kerk als ik toegeef dat ik eigenlijk hun oudere nummers leuker vind dan hun latere nummers ? (Tot en met Angel Dust zeg maar)
as the worm turns door Patton![]()
Ik hoop het niet.quote:
Zouden die er nog zijn?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:45 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Ik hoop een band tour. Hoef je je ook niet aan al die gelegenheidsfans te storen die bij Epic hun vingertje de lucht in steken.
Ja vast wel.quote:
Dat is toch altijd, op festivals.quote:
013 is ook goed.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:13 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat is toch altijd, op festivals.
Faith No More doet zichzelf tekort op die manier. Die kunnen best een aantal bekende podia cq stadions volkrijgen met die-hards.
Zelf fantaseer ik over FNM in de Melkweg.
En voor dichterbij dan Melkweg of Paradiso.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, toch wel wat betere zaal ook voor zo'n band
Het voorprogramma is ook erg goed trouwens.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:32 schreef Tism het volgende:
Ik heb 't entreekaartje nog...
[ afbeelding ]
van een optreden dat ik ook nog eens van hun heb gezien!..![]()
Wordt tijd voor een nieuwe!..
Was zeer verrassend bij de aanvang van 't concert idd!..quote:Op zondag 1 maart 2009 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het voorprogramma is ook erg goed trouwens.
Rare combi dat wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Was zeer verrassend bij de aanvang van 't concert idd!..
Dat zijn herinneringen die je moet koesteren.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:48 schreef Tism het volgende:
We stonden toen in de hal, biertje in de hand te wachten, de lichten gingen uit in de hal, en die op 't podium gingen aan, we dachten toen dat L7 zou aantreden.
Opeens kwamen er 2 brede gasten 't podium op lopen, ik dacht dat zijn vast rodie's ofzo, toen kwamen er nog 3 van zo'n gasten er achteraan. Opeens hoorden we "L7 could not be here tonight, we are NAPALM DEATH"
We keken elkaar verrast aan, dumpte ons biertje en stoven zo snel als we konden naar de voorste linies..![]()
Weet 't nog goed..![]()
Het was een te gekke avond..
Yep!..quote:Op zondag 1 maart 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn herinneringen die je moet koesteren.
Achja, wat voor band zet je in het voorprogramma van een band die zowel mierzoete Bacharach-covers als op hol geslagen funkmetalnummers over bijvoorbeeld poepsex als Latin stuff speelt?quote:
Tsja daar heb je wel een punt. Maar Napalm Death is grindcore dat is toch wat anders dan FNM.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Achja, wat voor band zet je in het voorprogramma van een band die zowel mierzoete Bacharach-covers als op hol geslagen funkmetalnummers over bijvoorbeeld poepsex als Latin stuff speelt?
Koesteren!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:48 schreef Tism het volgende:
We stonden toen in de hal, biertje in de hand te wachten, de lichten gingen uit in de hal, en die op 't podium gingen aan, we dachten toen dat L7 zou aantreden.
Opeens kwamen er 2 brede gasten 't podium op lopen, ik dacht dat zijn vast rodie's ofzo, toen kwamen er nog 3 van zo'n gasten er achteraan. Opeens hoorden we "L7 could not be here tonight, we are NAPALM DEATH"
We keken elkaar verrast aan, dumpte ons biertje en baande zo snel als we konden een doorgang naar de voorste linies..![]()
Weet 't nog goed..![]()
Het was een te gekke avond..
Helaas was dat één van de twee optredens van L7 waar ik naar toe ging en ze niet kwamen opdagenquote:Op zondag 1 maart 2009 12:32 schreef Tism het volgende:
Ik heb 't entreekaartje nog...
[ afbeelding ]
van een optreden dat ik ook nog eens van hun heb gezien!..![]()
Wordt tijd voor een nieuwe!..
THE MEMORY!!!quote:
Wat ontzettend interessant !quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zat net ook te lezen op de site van faith no more (www.fnm.com) en kan echt serieus niet wachten. Zat tevens op dat moment the cowboy song te luisteren
Liever helemaal niet op een festival maar gewoon een concert!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De kans dat ze op Lowlands komen neemt wel toe nu zeker is dat Pinkpop ze niet heeft.Of zouden ze toch voor een ander festival kiezen?
Een avondje naar 013 fietsen is ook goed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:14 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Liever helemaal niet op een festival maar gewoon een concert!
Dan ben ik vier dagen aan het fietsen...quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een avondje naar 013 fietsen is ook goed.
Jazeker!..quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een avondje naar 013 fietsen is ook goed.
Lol!..quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel in de azijn zien, maar die zaal zal wel wat te klein zijn.
Liever nietquote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien kan FNM een tour met Blink182 en limb bizkit doen dan heb je gelijk 3 bands die sinds kort weer bij elkaar zijn.
Ga je mond 's even spoelen jijquote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien kan FNM een tour met Blink182 en limb bizkit doen dan heb je gelijk 3 bands die sinds kort weer bij elkaar zijn.
Meh, "ze staan niet op de lineup maar wel in de merchandise-list dus misschien komen ze !"...quote:Op zondag 15 maart 2009 12:54 schreef Felixa het volgende:
Volgens festivalnoise staan ze wel op Werchter.
Ik vind het wel een goed idee.quote:
Jezus omdat ie zo slecht is, nog een keer gequote.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, wat een leuk idee. Kunnen ze die bands in elkaar slaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Oke sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tijdbrein.. excuses is nu wel op z'n plaats.
Ook goed.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:35 schreef brother52 het volgende:
Hoezo een voorprogramma?
Ze moeten gewoon 3 uur spelen
Anthrax met Belladonna op zang.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke nu een vraag wie zouden jullie in het voorprogramma van FNM willen zien?
Goed idee.quote:
Je mist songs van hun laatste cd, die toch ook vrij briljant was.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef El_Manco het volgende:
Voorstel reunion setlist:
digging the grave
from out of nowhere
caffeine
midlife crisis
introduce yourself
what a day
everything's ruined
the real thing
rv
the gentle art of making enemies
zombie eaters
be agressive
king for a day
epic
we care a lot
encore:
---------
land of sunshine
falling to pieces
warpigs
Estradasphere in volledige bezetting zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee man, die heb ik bewust eruit gelaten.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je mist songs van hun laatste cd, die toch ook vrij briljant was.
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef El_Manco het volgende:
Voorstel reunion setlist:
digging the grave
from out of nowhere As the worm turns
caffeine
midlife crisis
introduce yourself
what a day
everything's ruined
the real thing
rv
the gentle art of making enemies
zombie eaters
be agressive
king for a day
epic
we care a lot
encore:
---------
land of sunshine
falling to pieces
warpigs
Hoezo dat?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:11 schreef El_Manco het volgende:
[..]
nee man, die heb ik bewust eruit gelaten.
Maria Menaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Prima nummers hoor op dat laatste album, maar in mijn setlist komt alleen maar het allerbeste van het beste terechtquote:Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Last Cup Of Sorrow (bijvoorbeeld) zou ik anders graag een live willen horen.
Dan vind ik toch dat je Stripsearch bent vergeten.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:19 schreef El_Manco het volgende:
[..]
Prima nummers hoor op dat laatste album, maar in mijn setlist komt alleen maar het allerbeste van het beste terecht
vandaar "MIJN" lijstquote:Op maandag 23 maart 2009 18:49 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dan vind ik toch dat je Stripsearch bent vergeten.
From Out of Nowherequote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef El_Manco het volgende:
[..]
dan maak je toch je eigen lijstje?
quote:
Neil Hamburgerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WHY?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
WHY?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
is dan nog het dichtst bij. Overigens heet de plaats Scheeßel, maar dat geheel terzijde.quote:
ik zeg --> Lowlandsquote:Op woensdag 8 april 2009 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog steeds geen officiele nederlandse of belgische dat
ik zeg --> paradiso
Ik zeg geen budget, want mojo zijn vuile uitknijpers.quote:
Hurricane is erg leuk. Ik ben er vorig jaar geweest.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:02 schreef darktower het volgende:
Ik ga sowieso naar het Hurricane festival in Duitsland waar FNM optreedt (en Moby en NIN, om maar wat te noemen). www.hurricane.de
Wie wil er mee?
quote:Faith No More Announce Brixton Academy Show!
terrybezer / News / 05/05/2009 11:44am
According to the Brixton Academy website and a Twitter post from Billy Gould, Faith No More will make their comeback at the venue of their legendary live album!
Faith No More will play Brixton Academy on Wednesday, June 10th.
Bassist Billy Gould has confirmed the show via his Twitter: “Okay, kids, you knew it was gonna happen, and now I’m happy to confirm it: June 10, Brixton Academy!! Brixton Academy Pre-sale to Download ticket holders on May 6 and 7. Tickets go on sale to the general public May 8.”
Waar heb je dat gezien/gehoord?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef infp2009 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
LOWLANDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dat tyfusfestival is al uitverkocht gvdquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef infp2009 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
LOWLANDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bosbeetle is nie b(l)ij?quote:
Gelukkig heb ik ze al gezien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef infp2009 het volgende:
Gelukkig had ik al een kaartje.
nu.nlquote:Faith No More en Kaiser Chiefs op Lowlands
Uitgegeven: 6 mei 2009 12:54
Laatst gewijzigd: 6 mei 2009 13:36
AMSTERDAM - Lowlands heeft vandaag weer een reeks nieuwe namen bekend gemaakt. Onder meer Faith no More, Grace Jones, Grizzly Bear, Kaiser Chiefs en Tiga zijn aan de line-up toegevoegd.
Eerder werd bekend dat o.a Arctic Monkeys, The Prodigy, Lily Allen, Basement Jaxx, Boys Noize en Eagles of Death Metal op Lowlands staan.
Het inmiddels uitverkochte Lowlands vindt plaats van 21 t/m 23 augustus op evenemententerrein Walibi World in Biddinghuizen
Boehoe!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef Estolan het volgende:
Is trouwens mega lomp om NU nog wat acts te melden terwijl er geen kaarten zijn, en ook melden dat er een hoop zwarte kaarten actief zijn die ongeldig verklaard gaan worden
Noem dat ALWEER diep triest!
Hoe kan je nou kaarten kopen voor een evenement, als na de kaartverkoop ineens grote namen binnen stromen, das lekker eerlijk!
Tja, dit soort zaken vind ik doorgaans op de site www.lowlands.nl ...quote:
Die site vind ik zo gaar dat ik daar niet meer kijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:24 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Tja, dit soort zaken vind ik doorgaans op de site www.lowlands.nl ...
Ze hebben zelf ook doorgehad dat het reisschema niet helemaal logisch was, het optreden op Lowlands staat nu op de 21e de dag na Pukkelpop. Geruild met Highfield zo te zien. -> fnm.comquote:Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef Felixa het volgende:
Toch ziet het er logistiek niet handig uit als ze naar Lowlands zouden komen.
Op de weg van Erfurt naar Lowlands, kom je langs Oberhausen. Anders hadden ze misschien beter Pukkelpop-Erfurt-Oberhausen-Lowlands kunnen doen. Maar ja, ik weet natuurlijk ook niet hoe al die festivals in hun planning zitten.
Ik gok dus dat ze geen voorprogramma hebben...quote:Preparing what we'll do intro-wise in rehearsals. All I can say is.... Get there on time! Best. R
Als je £125,-/150,- meeneemt, dan wel ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:29 schreef darktower het volgende:
Ik ga op 10 juni in Londen naar FNM, als het meezit. Lukte niet om in de vvk kaarten te krijgen (via internet geprobeerd, maar ze waren na 8 seconden al weg), maar ik kan ter plekke vast wel iets ritselen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:01 schreef Numbie het volgende:
Beste. titel. ever. voor een verzamelaar:
[ afbeelding ]
Waar ik ook best content mee ben. Zit alles in dat ik hebben wilquote:Tracklisting as follows:
CD 1
1. THE REAL THING
2. FROM OUT OF NOWHERE
3. EPIC
4. WE CARE A LOT
5. R'N'R
6. KINDERGARTEN
7. CAFFEINE
8. LAND OF SUNSHINE
9. BE AGGRESSIVE
10. MIDLIFE CRISIS
11. A SMALL VICTORY
12. EVERYTHINGS RUINED
13. EVIDENCE
14. DIGGING THE GRAVE
15. RICOCHET
16. ASHES TO ASHES
17. STRIPSEARCH
18. EASY
Zo! Die zijn vet!..quote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Moarrr posters van de tour:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee want dat zijn VEELAL de singles.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef Nies het volgende:
[..]
![]()
Denk dat dat dan ook wel zo ongeveer de setlist wordt;
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef Trashcanman het volgende:
Whoah! Vette posters.
Wie is de maker er van?
o.a. adam jones van tool dusquote:Inside the rock poster frame have a few new Faith No More tour posts up designed by various people including Adam Jones. Apparently they will be purchasable from shows.
Moeten we de laptop meeslepen naar Berlijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Voor geïnteresseerden, hier zijn ze binnenkort te koop:
http://insidetherockposte(...)-official-faith.html
June 10, 2009 - London, UK - Brixton Academy -- Alan Forbes
(Web sale starts June 11th, 10:00 a.m. PST)
June 16, 2009 - Berlin, Germany - Kindl-Bühne Wuhlheide -- Justin Kamerer (Angry Blue)
(Web sale starts June 17th, 10:00 a.m. PST)
June 22, 2009 - Frankfurt, Germany - Jahrhunderthalle -- Guy Burwell
(Web sale starts June 23rd, 10:00 a.m. PST)
June 24, 2009 - Helsinki, Finland - Kaisaniemi Park -- Bobby Dixon
(Web sale starts June 25th, 10:00 a.m. PST)
June 29, 2009 - Moscow, Russia - B1 Club -- Adam Jones
(Web sale starts June 30th, 10:00 a.m. PST)
June 30, 2009 - St. Petersburg, Russia - Jubileeny -- Alan Hynes
(Web sale starts July 1st, 10:00 a.m. PST)
July 01, 2009 - Riga, Latvia - Dream Factory -- Brad Klausen
(Web sale starts July 2nd, 10:00 a.m. PST)
Gezien de hoge cashgrabfactor van deze tour zullen die posters ook wel ter plekke te koop zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef Nies het volgende:
[..]
Moeten we de laptop meeslepen naar Berlijn
Hope so, een paypallaccount heb ik ook al nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:22 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Gezien de hoge cashgrabfactor van deze tour zullen die posters ook wel ter plekke te koop zijn
Wat maakt het nou uit dat het om het geld gaat, ze zijn weer bij elkaar!quote:
True, true....quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat het om het geld gaat, ze zijn weer bij elkaar!
quote:Roadies on stage. Mic test. Sparse stage set and I’d forgotten how small the actual stage here is. Looks like Mike P will have some of his vocal morphing and synth devices out front which is new for FNM but common for his solo outings. Hints of some new interpretations tonight?.Drum riser to rear, Marshall stacks either side, three mics (and not yet two Mikes) and Mike P’s gear on stage. World music as background sound for now.
The first chant of You Fat Bastards resonates around this great venue as the expectation rises.
Cover to start. Mike P and Roddy! On vocals. Dream Lover? Classic MOR cover. Superb. Ecru suits. And now…The Real Thing….
Superb version. Bill has already shed jacket, Mike P pristine. Flinging himself around the stage circa 92 style. Puffy in black vest. Red lights and curtains the classy set.
From Out of Nowhere. John HORA in sky blue suit. Christ this is good.
Land of Sunshine.Patton on knees giving it the full maniacal treatment. New Here’s How to Order sample. Megaphone out for those vocals – not samples.
Whats going on fuckheads is Patton’s greeting. Thanks for coming after 11 fucking years. Incest quip. And then Caffeine. Come On! Patton voice better thanb ever, tight band, good sound.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Live updates op: http://newfaithnomore.wordpress.com/
Que? Zelfs niet op een festival?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wil ze echt heel graag zien, maar het gaat hem toch niet worden denk ik.
Ik zou wel naar LL willen maar dat is al uitverkocht. En alleen voor FNM naar een festival te gaan lijkt me niks. Ik zou ze sowieso gewoon liever in paradiso zien ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2009 10:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Que? Zelfs niet op een festival?
Na het zien van die beelden van gisteren overweeg ik ernstig om een ticket te kopen voor Frankfurt, terwijl ik in eerste instantie alleen naar een van de festivals wilde voor FNM.
Psst Rock en seine in parijs, plan een weekend parijs en ga op zaterdag naar FNM daar kijken, 45 euro voor een kaartje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou wel naar LL willen maar dat is al uitverkocht. En alleen voor FNM naar een festival te gaan lijkt me niks. Ik zou ze sowieso gewoon liever in paradiso zien ofzo.
Ge-wel-dig!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:16 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Alle youtube filmpjes hierrrrr..
Wow... Just wow![]()
Patton schudt het ff uit z'n mouw. Hopelijk komt hier nog een pro-shot of een commerciële release van.
VET !quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Whooptiefuckin'doo... Mijn plannen voor morgenavond zijn al gecancelled![]()
http://www.downloadfestiv(...)fb-b418-ea8f8df7e39a
Grootste probleem vind ik dat ze bij caffeine dat basstukje niet verlengden zoals vroeger. Dat is mijn favoriet, dus beter doen ze dat wel op Lowlands.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Whooptiefuckin'doo... Mijn plannen voor morgenavond zijn al gecancelled![]()
http://www.downloadfestiv(...)fb-b418-ea8f8df7e39a
Jammer dat de kwaliteit niet beter is maar de stream loopt mooi doorquote:
Videocamera voor in Berlijn bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef Nies het volgende:
[..]
Jammer dat de kwaliteit niet beter is maar de stream loopt mooi door![]()
Iemand die 't opneemt?
Which reminds me; ik moet voor dinsdag nog aan een recorder zien te komen
Audio of video is mij om het evenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Videocamera voor in Berlijn bedoel je?
Is dat een verzoek, want die heb ik niet gehoord...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
En nu Digging the Grave, into hitmode..
Grmblz... "Gentle Art of Making Enemies"... Ben een beetje teveel dingen tegelijk aan het doen ;]quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:02 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Is dat een verzoek, want die heb ik niet gehoord...
Nice avatarquote:
Danke!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:21 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nice avatar
Niet alleen de setlist, het was een geweldige show. Lang geleden dat ik Faith no More zo strak en gepassioneerd hoorde spelen.
Het was vanavond pas hoorquote:
... dat is een act, hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Nies het volgende:
Wat ik wel sneu vond om te zien was dat Patton die stomme wandelstok van 'm dus bij tijd en wijle echt nodig heeft. Zonder dat ding loopt ie verschrikkelijk mank.
Dat dacht ik ook, maar hij loopt in het geheel niet normaal.quote:
quote:Roddy is on the case after no doubt receiving many concerned Tweets: “ya, tweeting questioners, mike hurt his leg, pulled a tendon somehow, icing and repairing…” Get well soon!
quote:
Ik moest ook!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:55 schreef Aventura het volgende:
Liet mensen meezingen,
Ik deed het goed, ik kreeg een compliment van hemquote:deden ze het niet goed dan kregen ze een lel![]()
Haha wat leuk! Ik zou helemaal dichtgeklapt zijn geloof ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moest ook!!(met haarband in, misschien weet je dan wie ik was..
)
[..]
Ik deed het goed, ik kreeg een compliment van hem![]()
![]()
FNM
Nja, ik kan die teksten dromen dus het kwam er wel uit, maar ik vond het dood engquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha wat leuk! Ik zou helemaal dichtgeklapt zijn geloof ikHij blijft iets hebben he, ondanks z'n manke poot en psychotische brein.
Dat heb ik bij I started a joke, dat is echt zo'n tijdsverspillingquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:44 schreef Basp1 het volgende:
Helaas zat in de parijse set ook weer easy, dat nummer mogen ze wat mij betreft echt door de wc spoelen.
Daarvan zie ik dan nog wel de humor qau zelfspot in. En die speelde men ook weer in parijs.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:01 schreef infp2009 het volgende:
Dat heb ik bij I started a joke, dat is echt zo'n tijdsverspilling
Fuck humor, ik wil vette nummers horen. Zoals Jizzlobber of Malpractice!quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarvan zie ik dan nog wel de humor qau zelfspot in. En die speelde men ook weer in parijs.
Aquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:50 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Fuck humor, ik wil vette nummers horen. Zoals Jizzlobber of Malpractice!
Had ik gisteren gedraaid.quote:
En dan bij voorkeur in Nederland.quote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef jslavenburg het volgende:
Hopelijk gaan ze nog eens War Pigs live spelen binnenkort
In de nieuwsgroepen is een DVD met deze show verschenen...quote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef CigarilloJoe1 het volgende:
Fuck en ik had WDR nog wel opstaan maar toch gemist...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |