Liever nietquote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien kan FNM een tour met Blink182 en limb bizkit doen dan heb je gelijk 3 bands die sinds kort weer bij elkaar zijn.
Ga je mond 's even spoelen jijquote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien kan FNM een tour met Blink182 en limb bizkit doen dan heb je gelijk 3 bands die sinds kort weer bij elkaar zijn.
Meh, "ze staan niet op de lineup maar wel in de merchandise-list dus misschien komen ze !"...quote:Op zondag 15 maart 2009 12:54 schreef Felixa het volgende:
Volgens festivalnoise staan ze wel op Werchter.
Ik vind het wel een goed idee.quote:
Jezus omdat ie zo slecht is, nog een keer gequote.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, wat een leuk idee. Kunnen ze die bands in elkaar slaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Oke sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tijdbrein.. excuses is nu wel op z'n plaats.
Ook goed.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:35 schreef brother52 het volgende:
Hoezo een voorprogramma?
Ze moeten gewoon 3 uur spelen
Anthrax met Belladonna op zang.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke nu een vraag wie zouden jullie in het voorprogramma van FNM willen zien?
Goed idee.quote:
Je mist songs van hun laatste cd, die toch ook vrij briljant was.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef El_Manco het volgende:
Voorstel reunion setlist:
digging the grave
from out of nowhere
caffeine
midlife crisis
introduce yourself
what a day
everything's ruined
the real thing
rv
the gentle art of making enemies
zombie eaters
be agressive
king for a day
epic
we care a lot
encore:
---------
land of sunshine
falling to pieces
warpigs
Estradasphere in volledige bezetting zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee man, die heb ik bewust eruit gelaten.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je mist songs van hun laatste cd, die toch ook vrij briljant was.
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef El_Manco het volgende:
Voorstel reunion setlist:
digging the grave
from out of nowhere As the worm turns
caffeine
midlife crisis
introduce yourself
what a day
everything's ruined
the real thing
rv
the gentle art of making enemies
zombie eaters
be agressive
king for a day
epic
we care a lot
encore:
---------
land of sunshine
falling to pieces
warpigs
Hoezo dat?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:11 schreef El_Manco het volgende:
[..]
nee man, die heb ik bewust eruit gelaten.
Maria Menaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Prima nummers hoor op dat laatste album, maar in mijn setlist komt alleen maar het allerbeste van het beste terechtquote:Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Last Cup Of Sorrow (bijvoorbeeld) zou ik anders graag een live willen horen.
Dan vind ik toch dat je Stripsearch bent vergeten.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:19 schreef El_Manco het volgende:
[..]
Prima nummers hoor op dat laatste album, maar in mijn setlist komt alleen maar het allerbeste van het beste terecht
vandaar "MIJN" lijstquote:Op maandag 23 maart 2009 18:49 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dan vind ik toch dat je Stripsearch bent vergeten.
From Out of Nowherequote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef El_Manco het volgende:
[..]
dan maak je toch je eigen lijstje?
quote:
Neil Hamburgerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WHY?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
WHY?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
is dan nog het dichtst bij. Overigens heet de plaats Scheeßel, maar dat geheel terzijde.quote:
ik zeg --> Lowlandsquote:Op woensdag 8 april 2009 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog steeds geen officiele nederlandse of belgische dat
ik zeg --> paradiso
Ik zeg geen budget, want mojo zijn vuile uitknijpers.quote:
Hurricane is erg leuk. Ik ben er vorig jaar geweest.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:02 schreef darktower het volgende:
Ik ga sowieso naar het Hurricane festival in Duitsland waar FNM optreedt (en Moby en NIN, om maar wat te noemen). www.hurricane.de
Wie wil er mee?
quote:Faith No More Announce Brixton Academy Show!
terrybezer / News / 05/05/2009 11:44am
According to the Brixton Academy website and a Twitter post from Billy Gould, Faith No More will make their comeback at the venue of their legendary live album!
Faith No More will play Brixton Academy on Wednesday, June 10th.
Bassist Billy Gould has confirmed the show via his Twitter: “Okay, kids, you knew it was gonna happen, and now I’m happy to confirm it: June 10, Brixton Academy!! Brixton Academy Pre-sale to Download ticket holders on May 6 and 7. Tickets go on sale to the general public May 8.”
Waar heb je dat gezien/gehoord?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef infp2009 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
LOWLANDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dat tyfusfestival is al uitverkocht gvdquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef infp2009 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
LOWLANDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bosbeetle is nie b(l)ij?quote:
Gelukkig heb ik ze al gezien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef infp2009 het volgende:
Gelukkig had ik al een kaartje.
nu.nlquote:Faith No More en Kaiser Chiefs op Lowlands
Uitgegeven: 6 mei 2009 12:54
Laatst gewijzigd: 6 mei 2009 13:36
AMSTERDAM - Lowlands heeft vandaag weer een reeks nieuwe namen bekend gemaakt. Onder meer Faith no More, Grace Jones, Grizzly Bear, Kaiser Chiefs en Tiga zijn aan de line-up toegevoegd.
Eerder werd bekend dat o.a Arctic Monkeys, The Prodigy, Lily Allen, Basement Jaxx, Boys Noize en Eagles of Death Metal op Lowlands staan.
Het inmiddels uitverkochte Lowlands vindt plaats van 21 t/m 23 augustus op evenemententerrein Walibi World in Biddinghuizen
Boehoe!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef Estolan het volgende:
Is trouwens mega lomp om NU nog wat acts te melden terwijl er geen kaarten zijn, en ook melden dat er een hoop zwarte kaarten actief zijn die ongeldig verklaard gaan worden
Noem dat ALWEER diep triest!
Hoe kan je nou kaarten kopen voor een evenement, als na de kaartverkoop ineens grote namen binnen stromen, das lekker eerlijk!
Tja, dit soort zaken vind ik doorgaans op de site www.lowlands.nl ...quote:
Die site vind ik zo gaar dat ik daar niet meer kijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:24 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Tja, dit soort zaken vind ik doorgaans op de site www.lowlands.nl ...
Ze hebben zelf ook doorgehad dat het reisschema niet helemaal logisch was, het optreden op Lowlands staat nu op de 21e de dag na Pukkelpop. Geruild met Highfield zo te zien. -> fnm.comquote:Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef Felixa het volgende:
Toch ziet het er logistiek niet handig uit als ze naar Lowlands zouden komen.
Op de weg van Erfurt naar Lowlands, kom je langs Oberhausen. Anders hadden ze misschien beter Pukkelpop-Erfurt-Oberhausen-Lowlands kunnen doen. Maar ja, ik weet natuurlijk ook niet hoe al die festivals in hun planning zitten.
Ik gok dus dat ze geen voorprogramma hebben...quote:Preparing what we'll do intro-wise in rehearsals. All I can say is.... Get there on time! Best. R
Als je £125,-/150,- meeneemt, dan wel ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:29 schreef darktower het volgende:
Ik ga op 10 juni in Londen naar FNM, als het meezit. Lukte niet om in de vvk kaarten te krijgen (via internet geprobeerd, maar ze waren na 8 seconden al weg), maar ik kan ter plekke vast wel iets ritselen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:01 schreef Numbie het volgende:
Beste. titel. ever. voor een verzamelaar:
[ afbeelding ]
Waar ik ook best content mee ben. Zit alles in dat ik hebben wilquote:Tracklisting as follows:
CD 1
1. THE REAL THING
2. FROM OUT OF NOWHERE
3. EPIC
4. WE CARE A LOT
5. R'N'R
6. KINDERGARTEN
7. CAFFEINE
8. LAND OF SUNSHINE
9. BE AGGRESSIVE
10. MIDLIFE CRISIS
11. A SMALL VICTORY
12. EVERYTHINGS RUINED
13. EVIDENCE
14. DIGGING THE GRAVE
15. RICOCHET
16. ASHES TO ASHES
17. STRIPSEARCH
18. EASY
Zo! Die zijn vet!..quote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Moarrr posters van de tour:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee want dat zijn VEELAL de singles.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef Nies het volgende:
[..]
![]()
Denk dat dat dan ook wel zo ongeveer de setlist wordt;
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef Trashcanman het volgende:
Whoah! Vette posters.
Wie is de maker er van?
o.a. adam jones van tool dusquote:Inside the rock poster frame have a few new Faith No More tour posts up designed by various people including Adam Jones. Apparently they will be purchasable from shows.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |