Maria Menaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke nu een vraag wie zouden jullie in het voorprogramma van FNM willen zien?
Prima nummers hoor op dat laatste album, maar in mijn setlist komt alleen maar het allerbeste van het beste terechtquote:Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Last Cup Of Sorrow (bijvoorbeeld) zou ik anders graag een live willen horen.
Dan vind ik toch dat je Stripsearch bent vergeten.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:19 schreef El_Manco het volgende:
[..]
Prima nummers hoor op dat laatste album, maar in mijn setlist komt alleen maar het allerbeste van het beste terecht
vandaar "MIJN" lijstquote:Op maandag 23 maart 2009 18:49 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dan vind ik toch dat je Stripsearch bent vergeten.
From Out of Nowherequote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef El_Manco het volgende:
[..]
dan maak je toch je eigen lijstje?
quote:
Neil Hamburgerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke nu een vraag wie zouden jullie in het voorprogramma van FNM willen zien?
WHY?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
WHY?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
is dan nog het dichtst bij. Overigens heet de plaats Scheeßel, maar dat geheel terzijde.quote:
ik zeg --> Lowlandsquote:Op woensdag 8 april 2009 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog steeds geen officiele nederlandse of belgische dat
ik zeg --> paradiso
Ik zeg geen budget, want mojo zijn vuile uitknijpers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |