Liever nietquote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien kan FNM een tour met Blink182 en limb bizkit doen dan heb je gelijk 3 bands die sinds kort weer bij elkaar zijn.
Ga je mond 's even spoelen jijquote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien kan FNM een tour met Blink182 en limb bizkit doen dan heb je gelijk 3 bands die sinds kort weer bij elkaar zijn.
Meh, "ze staan niet op de lineup maar wel in de merchandise-list dus misschien komen ze !"...quote:Op zondag 15 maart 2009 12:54 schreef Felixa het volgende:
Volgens festivalnoise staan ze wel op Werchter.
Ik vind het wel een goed idee.quote:
Jezus omdat ie zo slecht is, nog een keer gequote.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, wat een leuk idee. Kunnen ze die bands in elkaar slaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
Oke sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tijdbrein.. excuses is nu wel op z'n plaats.
Ook goed.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:35 schreef brother52 het volgende:
Hoezo een voorprogramma?
Ze moeten gewoon 3 uur spelen
Anthrax met Belladonna op zang.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke nu een vraag wie zouden jullie in het voorprogramma van FNM willen zien?
Goed idee.quote:
Je mist songs van hun laatste cd, die toch ook vrij briljant was.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef El_Manco het volgende:
Voorstel reunion setlist:
digging the grave
from out of nowhere
caffeine
midlife crisis
introduce yourself
what a day
everything's ruined
the real thing
rv
the gentle art of making enemies
zombie eaters
be agressive
king for a day
epic
we care a lot
encore:
---------
land of sunshine
falling to pieces
warpigs
Estradasphere in volledige bezetting zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee man, die heb ik bewust eruit gelaten.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je mist songs van hun laatste cd, die toch ook vrij briljant was.
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef El_Manco het volgende:
Voorstel reunion setlist:
digging the grave
from out of nowhere As the worm turns
caffeine
midlife crisis
introduce yourself
what a day
everything's ruined
the real thing
rv
the gentle art of making enemies
zombie eaters
be agressive
king for a day
epic
we care a lot
encore:
---------
land of sunshine
falling to pieces
warpigs
Hoezo dat?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:11 schreef El_Manco het volgende:
[..]
nee man, die heb ik bewust eruit gelaten.
Maria Menaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Prima nummers hoor op dat laatste album, maar in mijn setlist komt alleen maar het allerbeste van het beste terechtquote:Op maandag 23 maart 2009 13:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Last Cup Of Sorrow (bijvoorbeeld) zou ik anders graag een live willen horen.
Dan vind ik toch dat je Stripsearch bent vergeten.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:19 schreef El_Manco het volgende:
[..]
Prima nummers hoor op dat laatste album, maar in mijn setlist komt alleen maar het allerbeste van het beste terecht
vandaar "MIJN" lijstquote:Op maandag 23 maart 2009 18:49 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dan vind ik toch dat je Stripsearch bent vergeten.
From Out of Nowherequote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef El_Manco het volgende:
[..]
dan maak je toch je eigen lijstje?
quote:
Neil Hamburgerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WHY?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
WHY?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
is dan nog het dichtst bij. Overigens heet de plaats Scheeßel, maar dat geheel terzijde.quote:
ik zeg --> Lowlandsquote:Op woensdag 8 april 2009 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog steeds geen officiele nederlandse of belgische dat
ik zeg --> paradiso
Ik zeg geen budget, want mojo zijn vuile uitknijpers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |