quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:58 schreef _Led_ het volgende:
Is het vloeken in de kerk als ik toegeef dat ik eigenlijk hun oudere nummers leuker vind dan hun latere nummers ? (Tot en met Angel Dust zeg maar)
as the worm turns door Patton![]()
Ik hoop het niet.quote:
Zouden die er nog zijn?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:45 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Ik hoop een band tour. Hoef je je ook niet aan al die gelegenheidsfans te storen die bij Epic hun vingertje de lucht in steken.
Ja vast wel.quote:
Dat is toch altijd, op festivals.quote:
013 is ook goed.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:13 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat is toch altijd, op festivals.
Faith No More doet zichzelf tekort op die manier. Die kunnen best een aantal bekende podia cq stadions volkrijgen met die-hards.
Zelf fantaseer ik over FNM in de Melkweg.
En voor dichterbij dan Melkweg of Paradiso.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, toch wel wat betere zaal ook voor zo'n band
Het voorprogramma is ook erg goed trouwens.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:32 schreef Tism het volgende:
Ik heb 't entreekaartje nog...
[ afbeelding ]
van een optreden dat ik ook nog eens van hun heb gezien!..![]()
Wordt tijd voor een nieuwe!..
Was zeer verrassend bij de aanvang van 't concert idd!..quote:Op zondag 1 maart 2009 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het voorprogramma is ook erg goed trouwens.
Rare combi dat wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Was zeer verrassend bij de aanvang van 't concert idd!..
Dat zijn herinneringen die je moet koesteren.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:48 schreef Tism het volgende:
We stonden toen in de hal, biertje in de hand te wachten, de lichten gingen uit in de hal, en die op 't podium gingen aan, we dachten toen dat L7 zou aantreden.
Opeens kwamen er 2 brede gasten 't podium op lopen, ik dacht dat zijn vast rodie's ofzo, toen kwamen er nog 3 van zo'n gasten er achteraan. Opeens hoorden we "L7 could not be here tonight, we are NAPALM DEATH"
We keken elkaar verrast aan, dumpte ons biertje en stoven zo snel als we konden naar de voorste linies..![]()
Weet 't nog goed..![]()
Het was een te gekke avond..
Yep!..quote:Op zondag 1 maart 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn herinneringen die je moet koesteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |