quote:
Het was vanavond pas hoor
Helemaal ge-wel-dig! Niet uitverkocht, wel fiks druk. Voor vandaag was er de hele dag regen voorspeld en we hebben verschikkelijk mooi en droog weer gehad (voor niets met gevaar voor eigen leven een paraplu Wuhlheide ingesmokkeld.) Mensen van heinde en verre, spanjaarden en engelsen naast ons in de Wuhlheide en (ik gok) denen en engelsen bij ons int hotel. (ideaal gesitueerd overigens, tegenover de hoofdingang van de Wuhlheide, waardoor wij na afloop slechts vijf minuutjes hoefden te lopen tot aan ons bed

Geweldige show, geweldige nummers. Ben echt heeeeeeel blij dat we de moeite hebben genomen hier heen te gaan. Geluid was goed, Patton was op zijn best. Totaal niet te horen dat die mannen 12 jaar niets samen hebben gedaan. Wat ik wel sneu vond om te zien was dat Patton die stomme wandelstok van 'm dus bij tijd en wijle echt nodig heeft. Zonder dat ding loopt ie verschrikkelijk mank.
Buiten de greatest hits cd (jaja, ultimate bladiebla) gingen er meerdere geruchten van verschillende kanten over, jaja...... ; nieuw materiaal!
Het zal me benieuwen, denk dat het best een mogelijkheid is.
De merch was minimaal, keus uit drie shirts, een hoodie en een girlie (tuulk heb ik er een

) Verder niets. Geen posters, geen cd's, niks, noppes, nada.
Heb Stripsearch gefilmd, wel met een simpele digi dus but-geluid, maar zal als ik eind van de week thuis ben 'm eens uploaden.
Al met al een geweldige avond, een geweldig concert, en stiekumpjes hopen op wellicht een avondje HMH

Ik ben overigens Mike Patton-fan-for-life