Moeten we de laptop meeslepen naar Berlijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Voor geïnteresseerden, hier zijn ze binnenkort te koop:
http://insidetherockposte(...)-official-faith.html
June 10, 2009 - London, UK - Brixton Academy -- Alan Forbes
(Web sale starts June 11th, 10:00 a.m. PST)
June 16, 2009 - Berlin, Germany - Kindl-Bühne Wuhlheide -- Justin Kamerer (Angry Blue)
(Web sale starts June 17th, 10:00 a.m. PST)
June 22, 2009 - Frankfurt, Germany - Jahrhunderthalle -- Guy Burwell
(Web sale starts June 23rd, 10:00 a.m. PST)
June 24, 2009 - Helsinki, Finland - Kaisaniemi Park -- Bobby Dixon
(Web sale starts June 25th, 10:00 a.m. PST)
June 29, 2009 - Moscow, Russia - B1 Club -- Adam Jones
(Web sale starts June 30th, 10:00 a.m. PST)
June 30, 2009 - St. Petersburg, Russia - Jubileeny -- Alan Hynes
(Web sale starts July 1st, 10:00 a.m. PST)
July 01, 2009 - Riga, Latvia - Dream Factory -- Brad Klausen
(Web sale starts July 2nd, 10:00 a.m. PST)
Gezien de hoge cashgrabfactor van deze tour zullen die posters ook wel ter plekke te koop zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef Nies het volgende:
[..]
Moeten we de laptop meeslepen naar Berlijn
Hope so, een paypallaccount heb ik ook al nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:22 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Gezien de hoge cashgrabfactor van deze tour zullen die posters ook wel ter plekke te koop zijn
Wat maakt het nou uit dat het om het geld gaat, ze zijn weer bij elkaar!quote:
True, true....quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat het om het geld gaat, ze zijn weer bij elkaar!
quote:Roadies on stage. Mic test. Sparse stage set and I’d forgotten how small the actual stage here is. Looks like Mike P will have some of his vocal morphing and synth devices out front which is new for FNM but common for his solo outings. Hints of some new interpretations tonight?.Drum riser to rear, Marshall stacks either side, three mics (and not yet two Mikes) and Mike P’s gear on stage. World music as background sound for now.
The first chant of You Fat Bastards resonates around this great venue as the expectation rises.
Cover to start. Mike P and Roddy! On vocals. Dream Lover? Classic MOR cover. Superb. Ecru suits. And now…The Real Thing….
Superb version. Bill has already shed jacket, Mike P pristine. Flinging himself around the stage circa 92 style. Puffy in black vest. Red lights and curtains the classy set.
From Out of Nowhere. John HORA in sky blue suit. Christ this is good.
Land of Sunshine.Patton on knees giving it the full maniacal treatment. New Here’s How to Order sample. Megaphone out for those vocals – not samples.
Whats going on fuckheads is Patton’s greeting. Thanks for coming after 11 fucking years. Incest quip. And then Caffeine. Come On! Patton voice better thanb ever, tight band, good sound.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Live updates op: http://newfaithnomore.wordpress.com/
Que? Zelfs niet op een festival?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wil ze echt heel graag zien, maar het gaat hem toch niet worden denk ik.
Ik zou wel naar LL willen maar dat is al uitverkocht. En alleen voor FNM naar een festival te gaan lijkt me niks. Ik zou ze sowieso gewoon liever in paradiso zien ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2009 10:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Que? Zelfs niet op een festival?
Na het zien van die beelden van gisteren overweeg ik ernstig om een ticket te kopen voor Frankfurt, terwijl ik in eerste instantie alleen naar een van de festivals wilde voor FNM.
Psst Rock en seine in parijs, plan een weekend parijs en ga op zaterdag naar FNM daar kijken, 45 euro voor een kaartje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou wel naar LL willen maar dat is al uitverkocht. En alleen voor FNM naar een festival te gaan lijkt me niks. Ik zou ze sowieso gewoon liever in paradiso zien ofzo.
Ge-wel-dig!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:16 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Alle youtube filmpjes hierrrrr..
Wow... Just wow![]()
Patton schudt het ff uit z'n mouw. Hopelijk komt hier nog een pro-shot of een commerciële release van.
VET !quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Whooptiefuckin'doo... Mijn plannen voor morgenavond zijn al gecancelled![]()
http://www.downloadfestiv(...)fb-b418-ea8f8df7e39a
Grootste probleem vind ik dat ze bij caffeine dat basstukje niet verlengden zoals vroeger. Dat is mijn favoriet, dus beter doen ze dat wel op Lowlands.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Whooptiefuckin'doo... Mijn plannen voor morgenavond zijn al gecancelled![]()
http://www.downloadfestiv(...)fb-b418-ea8f8df7e39a
Jammer dat de kwaliteit niet beter is maar de stream loopt mooi doorquote:
Videocamera voor in Berlijn bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef Nies het volgende:
[..]
Jammer dat de kwaliteit niet beter is maar de stream loopt mooi door![]()
Iemand die 't opneemt?
Which reminds me; ik moet voor dinsdag nog aan een recorder zien te komen
Audio of video is mij om het evenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Videocamera voor in Berlijn bedoel je?
Is dat een verzoek, want die heb ik niet gehoord...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
En nu Digging the Grave, into hitmode..
Grmblz... "Gentle Art of Making Enemies"... Ben een beetje teveel dingen tegelijk aan het doen ;]quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:02 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Is dat een verzoek, want die heb ik niet gehoord...
Nice avatarquote:
Danke!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:21 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nice avatar
Niet alleen de setlist, het was een geweldige show. Lang geleden dat ik Faith no More zo strak en gepassioneerd hoorde spelen.
Het was vanavond pas hoorquote:
... dat is een act, hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Nies het volgende:
Wat ik wel sneu vond om te zien was dat Patton die stomme wandelstok van 'm dus bij tijd en wijle echt nodig heeft. Zonder dat ding loopt ie verschrikkelijk mank.
Dat dacht ik ook, maar hij loopt in het geheel niet normaal.quote:
quote:Roddy is on the case after no doubt receiving many concerned Tweets: “ya, tweeting questioners, mike hurt his leg, pulled a tendon somehow, icing and repairing…” Get well soon!
quote:
Ik moest ook!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:55 schreef Aventura het volgende:
Liet mensen meezingen,
Ik deed het goed, ik kreeg een compliment van hemquote:deden ze het niet goed dan kregen ze een lel![]()
Haha wat leuk! Ik zou helemaal dichtgeklapt zijn geloof ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moest ook!!(met haarband in, misschien weet je dan wie ik was..
)
[..]
Ik deed het goed, ik kreeg een compliment van hem![]()
![]()
FNM
Nja, ik kan die teksten dromen dus het kwam er wel uit, maar ik vond het dood engquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha wat leuk! Ik zou helemaal dichtgeklapt zijn geloof ikHij blijft iets hebben he, ondanks z'n manke poot en psychotische brein.
Dat heb ik bij I started a joke, dat is echt zo'n tijdsverspillingquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:44 schreef Basp1 het volgende:
Helaas zat in de parijse set ook weer easy, dat nummer mogen ze wat mij betreft echt door de wc spoelen.
Daarvan zie ik dan nog wel de humor qau zelfspot in. En die speelde men ook weer in parijs.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:01 schreef infp2009 het volgende:
Dat heb ik bij I started a joke, dat is echt zo'n tijdsverspilling
Fuck humor, ik wil vette nummers horen. Zoals Jizzlobber of Malpractice!quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarvan zie ik dan nog wel de humor qau zelfspot in. En die speelde men ook weer in parijs.
Aquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:50 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Fuck humor, ik wil vette nummers horen. Zoals Jizzlobber of Malpractice!
Had ik gisteren gedraaid.quote:
En dan bij voorkeur in Nederland.quote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef jslavenburg het volgende:
Hopelijk gaan ze nog eens War Pigs live spelen binnenkort
In de nieuwsgroepen is een DVD met deze show verschenen...quote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef CigarilloJoe1 het volgende:
Fuck en ik had WDR nog wel opstaan maar toch gemist...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |