Het was vanavond pas hoorquote:
... dat is een act, hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Nies het volgende:
Wat ik wel sneu vond om te zien was dat Patton die stomme wandelstok van 'm dus bij tijd en wijle echt nodig heeft. Zonder dat ding loopt ie verschrikkelijk mank.
Dat dacht ik ook, maar hij loopt in het geheel niet normaal.quote:
quote:Roddy is on the case after no doubt receiving many concerned Tweets: “ya, tweeting questioners, mike hurt his leg, pulled a tendon somehow, icing and repairing…” Get well soon!
quote:
Ik moest ook!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:55 schreef Aventura het volgende:
Liet mensen meezingen,
Ik deed het goed, ik kreeg een compliment van hemquote:deden ze het niet goed dan kregen ze een lel![]()
Haha wat leuk! Ik zou helemaal dichtgeklapt zijn geloof ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moest ook!!(met haarband in, misschien weet je dan wie ik was..
)
[..]
Ik deed het goed, ik kreeg een compliment van hem![]()
![]()
FNM
Nja, ik kan die teksten dromen dus het kwam er wel uit, maar ik vond het dood engquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha wat leuk! Ik zou helemaal dichtgeklapt zijn geloof ikHij blijft iets hebben he, ondanks z'n manke poot en psychotische brein.
Dat heb ik bij I started a joke, dat is echt zo'n tijdsverspillingquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:44 schreef Basp1 het volgende:
Helaas zat in de parijse set ook weer easy, dat nummer mogen ze wat mij betreft echt door de wc spoelen.
Daarvan zie ik dan nog wel de humor qau zelfspot in. En die speelde men ook weer in parijs.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:01 schreef infp2009 het volgende:
Dat heb ik bij I started a joke, dat is echt zo'n tijdsverspilling
Fuck humor, ik wil vette nummers horen. Zoals Jizzlobber of Malpractice!quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarvan zie ik dan nog wel de humor qau zelfspot in. En die speelde men ook weer in parijs.
Aquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:50 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Fuck humor, ik wil vette nummers horen. Zoals Jizzlobber of Malpractice!
Had ik gisteren gedraaid.quote:
En dan bij voorkeur in Nederland.quote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef jslavenburg het volgende:
Hopelijk gaan ze nog eens War Pigs live spelen binnenkort
In de nieuwsgroepen is een DVD met deze show verschenen...quote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef CigarilloJoe1 het volgende:
Fuck en ik had WDR nog wel opstaan maar toch gemist...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |