quote:Samenvatting:
Toestel Turkish Airways, vertrokken uit Istanbul, 135 mensen aan boord. Rond 10.30 uur neergestort nabij de landingsbaan van Schiphol, bij de A9. Persconferentie: 9 doden, 50 gewonden, van wie minimaal 25 zwaar gewond.
Bron, ook voor actuele updates: [Update] Vliegtuig neergestort bij Schipholquote:[Update] Vliegtuig neergestort op Schiphol
Update 12.03
Een ooggetuige meldt tegenover de NOS: "Ik ben net getuige geweest van het neerstorten van het toestel. Dat was omstreeks 10.30 uur. Ik reed onder de aanvliegroute op de N232 vanaf Boesingeliede naar de N205. Het trok mijn aandacht, omdat het toestel zo raar in de lucht hing. Hij leek op z'n staart te gaan landen. Daarna volgde een, voor mijn gevoel, een te sterke correctie. De neus ging richting grond en het toestel verdween toen, voor mij achter het talud van de A9. Ik heb de auto nog even aan de kant gehad. Er was niets te horen of zien."
Update 12.29
Henk Westbroek zou eigenlijk in dit vliegtuig moeten zitten, maar hij had de vlucht op het laatste moment gecanceld. Hij heeft een vlucht later geboekt, zodat hij kon uitslapen. Twee meiden van Halal waren aan boord van het toestel, zij hebben het ongeluk overleefd.
Update 12:42
Er zijn zo goed als zeker zeven doden gevallen. De NOS liet beelden zien waarop bodybags te zien waren. Ook wordt er gesproken over 85 gewonden.
Update 13:11
De NOS meldt dat er tot nu toe negen doden zijn. Zes pasagiers en drie doden in de cockpit. Vermoedelijk de twee piloten en de boordwerktuigkundige.
Update 13:35
Een woordvoerder heeft zojuist bevestigd dat er negen doden zijn gevallen en dat er zeker 50 gewonden zijn.
Ze hadden beter niets kunnen vragenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:43 schreef F04 het volgende:
Ze hadden beter kunnen vragen wat er allemaal via de ATC is besproken voor de problemen.
http://www.ntvmsnbc.com/id/24940291/#storyContinuedquote:Bekir Kaya, Ahmet Arıkan, Ferruh Koral, Hakan Vercan, Sıpke Daivid, Nuri Taş, Ahmet Pekgöz,
Mustafa Gümüş, Mustafa Atman, Mustafa Bahçeci, Janneke Vantil, Kenan Öztürk, Frederich Gimpel, Gerrarda Gimtelve, Hasan Hüseyin Sümer, Mustafa Mermer, Selçuk Arda, Mehmet Gözükara, Saniye Albostan, Büşra Albostan, Erdem Recep Albostan, Atanas Skilijan,
Lucia Geijtemal, Jacobus Schinkel, Leendce Vanharbel, Marinus Vansstron, Ronald Ledford, George Anichuk, İlhan Gücüyener, Muhsin Cesur, Kenan Demir, Bora İnan, Kamile Banu Özcan, Volkan Dağasan, Cem Mert, Kerem Uzel, Ahmet Peynirci, Vedat Demir, Gülşen Yıldırım, Yavuz Yıldırım, Gökmen Yıldırım, Jacobus Labeyij, Sofia Labeyij, Lisa Labeyij, Suzan Lord, Orhan Kaya, Ali Yıldırım, Mayanil Kaya, Yurdanur Kaya, Bülent İçgören, Mert İçgören, Henk Heijlod, Ozan Duman, Can Türk Aydın, Patrick Boots, Mustafa Komut, Şeref Küçüker, Michel Hemmer, John Falman, Rici Wilson, Ronaldo Richey, Çağrı Kaya, Aslıhan Küçüker, Ramacenk Erözer, Kenan Eke, Sefer Barış, Cüneyt Er, Osman Bedri Başlılar, Ramazan İz, Emre Alkan, Oscar Valdalsu, Ahmet Berisha, Maria Rowers, İris Steneol, Petrus Steneol, Shahıd Mir, Sabina Mir, Kewlavatie Moennasık, Enayad Ahmadzai, Rana Musajeva, Muhammad Mirzaik, Yousha Rabtarva, Ahmad Sulayiman, Suzan Yango, Hajar Aleriaj, Jihad Aleriaj, Saftarali Tırmazi, Salih Yıldız, Yusuf Ekinci, Uğur Bayat, Sevgi Kalansun, Mustafa Kemal Yaşar, Ali Yardım, Yaşar Tufan, Onur Ünal, Mustafa Asal, Ronald Duywest, Döndü Kalantur, Tuba Kalan, Murat Göçmüş
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat was die miep van het jeugdjournaal toch?
Vertel, wat had jij gevraagd?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef zomgmoz het volgende:
lekker nuttige vragen van de pers ook
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef Asskicker14 het volgende:
De passagierslijst van het verongelukte toestel van Turkish Airlines:
Sipke Dawid
Janneke Vantil
Fred Crongnale
Lucio Basso
Jakavus Labeij
Sofia Labeij
Lisa Labeij
Lucia Geijtema
Leentje Vanherbe
Marinus Vansipron
Ronalda Redford
Susan Lord
Henk Heijlod
Patrick Boots
Passagierslijst niet-Turken.
Waren er dieren aan boord?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vertel, wat had jij gevraagd?
Moet je dan per se iets vragen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vertel, wat had jij gevraagd?
het was een prima persconferentie hoor, we weten nu iig zeker dat er minimaal 9 doden zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd. We weten net zo veel als vóór de persconferentie.
|"Kan het toestel nog gerepareerd worden?"quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vertel, wat had jij gevraagd?
Wat heeft u een leuk jasje aan. Nieuw?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vertel, wat had jij gevraagd?
Als ik geen goede vragen weet, vraag ik gewoon niks. Die burgemeester maakt zn statement, en klaar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vertel, wat had jij gevraagd?
In ieder geval draaien ze niet graag op voor de kosten van een koffer die ze kwijt makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef attila_de_hun het volgende:
is dit zo een bedrijf waar vooral wordt bezuinigd op veiligheid en andere onbelangrijkde dingen terwijl de toplaag waarschijnlijk ieder jaar een nieuwe villa laat neerzetten? zoja, dan hoop ik dat de top keihard aangepakt kan worden
MIsschien hadden ze geen gordel om.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Is nou officieel bevestigd dat het om 6 dodelijke slachtoffers bij de passagiers gaat en 3 doden in de cockpit?
Op zich wel vreemd dat de piloten het dan niet overleefd hebben, die cockpit ziet er redelijk ongehavend uit op de foto's
Ja het waren inderdaad totaal overbodige vragenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Moet je dan per se iets vragen?
Soms spreken de beelden voor zich en zijn domme vragen overbodig.
Inderdaad.. Er was toch niet meer info dan hij verteld had.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef m3nster het volgende:
Die persconferentie had ook geen mogelijkheid tot vragen moeten krijgen.
*zucht*
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
|"Kan het toestel nog gerepareerd worden?"
neequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Is nou officieel bevestigd dat het om 6 dodelijke slachtoffers bij de passagiers gaat en 3 doden in de cockpit?
Op zich wel vreemd dat de piloten het dan niet overleefd hebben, die cockpit ziet er redelijk ongehavend uit op de foto's
Ze hebben waarschijnlijk de grootste klap gekregen. En misschien dood vanwege losvliegende materialenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Is nou officieel bevestigd dat het om 6 dodelijke slachtoffers bij de passagiers gaat en 3 doden in de cockpit?
Op zich wel vreemd dat de piloten het dan niet overleefd hebben, die cockpit ziet er redelijk ongehavend uit op de foto's
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Telkens wanneer Astrid Kerseboom of een verslaggever van de NOS in beeld komt switcht CNN snel over naar een bandje met beelden die we 3 uur geleden al gezien hebben.
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een gelul over die halaltrutten. wat boeit dat nou.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Falco het volgende:
[..]
MIsschien hadden ze geen gordel om.
Ik denk dat het om stewardessen gaat die (nog) niet ingesnoerd warenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Is nou officieel bevestigd dat het om 6 dodelijke slachtoffers bij de passagiers gaat en 3 doden in de cockpit?
Op zich wel vreemd dat de piloten het dan niet overleefd hebben, die cockpit ziet er redelijk ongehavend uit op de foto's
Juist! En als zij geen persconferentie hadden verzorgt dan kreeg je overal te horen dat niemand op de hoogte werd gehouden en hadden ze daar wel iets over te zeiken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
het was een prima persconferentie hoor, we weten nu iig zeker dat er minimaal 9 doden zijn.
en verder..
Nooit uitspraken doen over dingen die je niet zeker weet.
niks mis mee dus
Bizar inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Bizar om die toren te horen eigenlijk.
"continue to wait, we have a major emergency"
"tower, can ik make an approach"
"no continue to wait, it looks like we lost an aircraft"
Misschien bellen ze straks Hans Teeuwen voor zijn reactie op de Meiden van Halal?quote:
Nee, Turkish Airlines (zeg maar de KLM van Turkije) heeft een redelijke reputatie en het is een best betrouwbare maatschappij. Ze zijn overigens ook lid van Star Alliance, waar alle grote maatschappijen lid van zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef attila_de_hun het volgende:
is dit zo een bedrijf waar vooral wordt bezuinigd op veiligheid en andere onbelangrijkde dingen terwijl de toplaag waarschijnlijk ieder jaar een nieuwe villa laat neerzetten? zoja, dan hoop ik dat de top keihard aangepakt kan worden
Normaal werken die al onder druk, als er zulke onvoorziene situaties zijn dan is het nog wat ingewikkelder allemaal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Bizar om die toren te horen eigenlijk.
"continue to wait, we have a major emergency"
"tower, can ik make an approach"
"no continue to wait, it looks like we lost an aircraft"
Welke deo gebruikt u, en voldoet die onder deze stressvolle omstandigheden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vertel, wat had jij gevraagd?
ja gek hequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Telkens wanneer Astrid Kerseboom of een verslaggever van de NOS in beeld komt switcht CNN snel over naar een bandje met beelden die we 3 uur geleden al gezien hebben.
wat is daar zo bizar aan ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Bizar om die toren te horen eigenlijk.
"continue to wait, we have a major emergency"
"tower, can ik make an approach"
"no continue to wait, it looks like we lost an aircraft"
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:49 schreef Tjabbo het volgende:
"vliegtuig uit de lucht gevallen"
"commentaar door benno baksteen"
Die gasten moeten 30 andere vliegtuigen begeleiden, het is hard maar ze moeten door.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Bizar om die toren te horen eigenlijk.
"continue to wait, we have a major emergency"
"tower, can ik make an approach"
"no continue to wait, it looks like we lost an aircraft"
Ik bedoelde met bizar dat men zo relaxed aan het praten is. Stressvolle baan is het sowieso al, ook zonder crashes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Normaal werken die al onder druk, als er zulke onvoorziene situaties zijn dan is het nog wat ingewikkelder allemaal.
Ik blijf om die naam lachen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:49 schreef Tjabbo het volgende:
"vliegtuig uit de lucht gevallen"
"commentaar door benno baksteen"
DOOFPOT AFFAIRE CRASH TURKS TOESTEL: VERRIJKT URANIUM AAN BOORD?!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vragen stellen bij zo'n persconferentie... totaal zinloos. En dan zul je zien dat zo'n kutkrant als de Telegraaf van de opmerking 'daar kan ik niks over zeggen' nog een schitterend verhaal weer te maken.
Ja, er is ook helemaal niks aan de hand natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat jullie binnen een paar uur 7 topics volkrijgen over zoiets..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Xzelicon het volgende:
Videos, fotos, passagierslijst en meer staan nu op www.waltersmulders.com
Kudos voor de heldhaftige Internetcommunityquote:Just this morning a plain from Turkish Airlines crashed on the “Polderbaan” at the Shiphol Airport in Holland, and broke in three pieces.
waar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Bizar om die toren te horen eigenlijk.
"continue to wait, we have a major emergency"
"tower, can ik make an approach"
"no continue to wait, it looks like we lost an aircraft"
Ik moest ook al aan hem denken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien bellen ze straks Hans Teeuwen voor zijn reactie op de Meiden van Halal?
Zoiets ja. Kansloos met een hoofdletter K.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
DOOFPOT AFFAIRE CRASH TURKS TOESTEL: VERRIJKT URANIUM AAN BOORD?!!!
middaglunch bezorger belde net aan, ze moesten hun portemonnee pakkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Joesse het volgende:
die rennende mensen op de redactie van de NOSvolgens mij allemaal voor de show
Bij het journaal online iig al een paar keer voorbij gekomen.quote:
De mensen die zo'n werk doen die moeten echt stressbestendig zijn en in zo'n situaties zijn die gewoon zo geconcentreerd met hun werk bezig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik bedoelde met bizar dat men zo relaxed aan het praten is. Stressvolle baan is het sowieso al, ook zonder crashes.
ik zal niet zeggen dat dat de krenten uit de pap zijn![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
middaglunch bezorger belde net aan, ze moesten hun portemonnee pakken
De brokstukken worden vandaag nog teruggestuurd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef buachaille het volgende:
Is er al een reactie van Wilders vernomen over de schending van de nederlandse bodem door een turks vliegtuig?
die vraag zou als antwoord hebben gekregen: daar kunnen wij op dit moment nog niets over zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou gevraagd hebben: Bevinden de piloten zich onder de dode slachtoffers?
En niet: Krijgen de passagiers een hotel om in te overnachten?
CNN onderdrukt het geluid van de NOS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja gek he
die gasten spreken toch geen nederlands![]()
![]()
Zoiets is gewoon nieuws. Relativeren dient werkelijk geen enkel doel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap die drukte ook niet zo. Natuurlijk, het is verschrikkelijk wat er is gebeurd voor de doden, gewonden en nabestaanden. Maar in het (auto)verkeer komen veel meer mensen om het leven.
Natuurlijk, er had ook een atoombom kunnen vallen, dat is veel erger.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap die drukte ook niet zo. Natuurlijk, het is verschrikkelijk wat er is gebeurd voor de doden, gewonden en nabestaanden. Maar in het (auto)verkeer komen veel meer mensen om het leven.
En het had allemaal nog veel erger gekund. Stel je voor dat dit vliegtuig was ontploft of op de snelweg of een woonwijk terecht was gekomen....
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef buachaille het volgende:
Is er al een reactie van Wilders vernomen over de schending van de nederlandse bodem door een turks vliegtuig?
Ja of een Bijlmerflat. Volgens mij vervelen die mensen op al die nieuwsredacties zich een beetjequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap die drukte ook niet zo. Natuurlijk, het is verschrikkelijk wat er is gebeurd voor de doden, gewonden en nabestaanden. Maar in het (auto)verkeer komen veel meer mensen om het leven.
En het had allemaal nog veel erger gekund. Stel je voor dat dit vliegtuig was ontploft of op de snelweg of een woonwijk terecht was gekomen....
De grappen zijn nog lang niet op!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat jullie binnen een paar uur 7 topics volkrijgen over zoiets..
Nee, wel een hoop van dit soort kansloze linkse kutopmerkingen van linksen die ZELF zieke dingen verzinnen en dan onder het mom "zo denkt rechts" zieltjes proberen te winnen".quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef buachaille het volgende:
Is er al een reactie van Wilders vernomen over de schending van de nederlandse bodem door een turks vliegtuig?
Dat zal wel komen omdat er niet iedere dag een vliegtuig neerstort in Nederland. Daarbij áls er een vliegtuig neerstort is de impact van zo'n ongeluk een stuk groter.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap die drukte ook niet zo. Natuurlijk, het is verschrikkelijk wat er is gebeurd voor de doden, gewonden en nabestaanden. Maar in het (auto)verkeer komen veel meer mensen om het leven.
En het had allemaal nog veel erger gekund. Stel je voor dat dit vliegtuig was ontploft of op de snelweg of een woonwijk terecht was gekomen....
Whooptie-fucking-doo, een vliegtuig stort neer, 9 doden, nou nou. Waren er 7 topics over de 9 verkeersdoden van afgelopen weekend?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, er is ook helemaal niks aan de hand natuurlijk
Is Twitter in feite niet een concurrent van CNN's eigen I-report.com?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef Adolecens het volgende:
Ok, Twitter is nu ook wereldnieuws en de aandelen zijn sky high gegaan..
CNN steekt ze een flinke veer in de kont. Via Twitter is de wereld als eerste op de hoogte gebracht van iets wat er aan de hand was..
bauchaile is niet linksquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop van dit soort kansloze linkse kutopmerkingen van linksen die ZELF zieke dingen verzinnen en dan onder het mom "zo denkt rechts" zieltjes proberen te winnen".
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef buachaille het volgende:
Is er al een reactie van Wilders vernomen over de schending van de nederlandse bodem door een turks vliegtuig?
Kan ze geen ongelijk geven. Stelletje incompetenten daar die NOS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
CNN onderdrukt het geluid van de NOS.
Ze gebruiken alleen beeld materiaal.
Moet je niet naar Turkse zenders kijken, klapmongool.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zijn er dan echt geen mensen die wél Nederlands kunnen om te interviewen?
Natuurlijk is het nieuws. Maar dit is geen 'ramp' ofzo. Het hadden ook 200 doden kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoiets is gewoon nieuws. Relativeren dient werkelijk geen enkel doel.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat andere websites doen, moeten ze zelf weten, maar op deze plek willen we GEEN persoonlijke informatie of links naar persoonlijke websites van passagiers.
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat andere websites doen, moeten ze zelf weten, maar op deze plek willen we GEEN persoonlijke informatie of links naar persoonlijke websites van passagiers.
Zo gek is dat toch niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Falco het volgende:
Ik mag van moderator Elfletterig niet zeggen dat ik meer voor de buis gekluisterd zou zijn, wanneer dat vliegtuig in de hens stond.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat andere websites doen, moeten ze zelf weten, maar op deze plek willen we GEEN persoonlijke informatie of links naar persoonlijke websites van passagiers.
Hyves is niet persoonlijk. Het zijn openbare profielen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat andere websites doen, moeten ze zelf weten, maar op deze plek willen we GEEN persoonlijke informatie of links naar persoonlijke websites van passagiers.
verkeersdoden hebben we elke dag minstens een paar van. Het is nou eenmaal vrij zeldzaam dat er een vleigtuig neerstort in NL.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Whooptie-fucking-doo, een vliegtuig stort neer, 9 doden, nou nou. Waren er 7 topics over de 9 verkeersdoden van afgelopen weekend?
Jij snapt het echt niet? Auto crashes zijn in Nederland nou eenmaal vrij normaal. Tis niet heel gek dat er elke dag wel ergens een auto crasht met dan 1-2 doden erin. Dat komt ook vaak niet verder dan een kolom op de binnenlandpagina op pagina 8 links onderaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Whooptie-fucking-doo, een vliegtuig stort neer, 9 doden, nou nou. Waren er 7 topics over de 9 verkeersdoden van afgelopen weekend?
Die kut-Wilders had natuurlijk dat vliegtuig geheel geëxplodeerd gezien. Al die Turken dood enzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je meot ook zeggen dat Wilders dat zou willen, dan mag alles!
Iets met fatsoen?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Gia het volgende:
Krijgt die boer compensatie voor zijn akkertje? Hij kan dit jaar de oogst daar wel vergeten!
Wat een FAIL-opmerking zeg. De rechtse user B. maakt een grapje en jij gebruikt het weer als stok om links mee te slaan. Ga lekker in dat janktopic posten waarin een user de PvdA aanvalt omdat een PvdA'er lachend een opmerking maakte over een sovjet-logo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop van dit soort kansloze linkse kutopmerkingen van linksen die ZELF zieke dingen verzinnen en dan onder het mom "zo denkt rechts" zieltjes proberen te winnen".
Ach, hij hoeft in ieder geval niet te ploegenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Gia het volgende:
Krijgt die boer compensatie voor zijn akkertje? Hij kan dit jaar de oogst daar wel vergeten!
Jaaa, zo is het grappig!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Die kut-Wilders had natuurlijk dat vliegtuig geheel geëxplodeerd gezien. Al die Turken dood enzo
Dat lijkt me uitgeslotenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef Pacmaniac het volgende:
Mogelijke oorzaken volgens die ex piloot:
Falende navigatie
Hij zei duidelijk: geen doden gemeld tot nu toe. Dus misschien moet jij naar de LOI morgen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Pony-Lover het volgende:
Die directeur van Turkish Airlines kan morgen trouwens ook naar het CWI.
Nou liever niet, ik wil vanavond gewoon naar huis kunnen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef Falco het volgende:
Ja of een Bijlmerflat.
Nou ben ik geen Wilders fan, maar dit slaat natuurlijk nergens op. En om bij dit hele gebeuren Wilders erbij te gaan halen....quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Die kut-Wilders had natuurlijk dat vliegtuig geheel geëxplodeerd gezien. Al die Turken dood enzo
LoL modjes die elkaars post's editenquote:
Zo werkt het gewoon. Als zoiets lokaal gebeurt, is het groot nieuws. Als er ergens in Azië ofzo eentje was neergestort onder dezelfde omstandigheden, was het een item van 20 seconden geweest bij het journaal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nieuws. Maar dit is geen 'ramp' ofzo. Het hadden ook 200 doden kunnen zijn.
Ik vind er niks grappigs aanquote:
Wat ben jij saai zeg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat andere websites doen, moeten ze zelf weten, maar op deze plek willen we GEEN persoonlijke informatie of links naar persoonlijke websites van passagiers.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:01 schreef Prosac het volgende:
Vriend van mij werkt voor een reisorganisatie. Inmiddels al een groep gebeld die over drie weken met Turkish Airlines naar Instanbul zouden, die nu een andere maatschappij eisen.
Hij kan inmiddels KLM regelen, kost wel 350 euro extra plus nog annuleringskosten. Dan moeten ze nog even nadenken.
Waarop persoonlijke informatie te vinden is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hyves is niet persoonlijk. Het zijn openbare profielen.
Valt nog mee, een beetje Nederlander dreigt met Tros Radar om schadevergoeding.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:01 schreef Prosac het volgende:
Vriend van mij werkt voor een reisorganisatie. Inmiddels al een groep gebeld die over drie weken met Turkish Airlines naar Instanbul zouden, die nu een andere maatschappij eisen.
Hij kan inmiddels KLM regelen, kost wel 350 euro extra plus nog annuleringskosten. Dan moeten ze nog even nadenken.
Hahaha, jezus anders ga je er ff lekker triest op in. Mijn hemel anders zet je jezelf ff voor lulquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop van dit soort kansloze linkse kutopmerkingen van linksen die ZELF zieke dingen verzinnen en dan onder het mom "zo denkt rechts" zieltjes proberen te winnen".
Alsof dit de enige "grap"wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hahaha, jezus anders ga je er ff lekker triest op in. Mijn hemel anders zet je jezelf ff voor lul.
Meer dan jij denkt. Als zijn navigatie apparatuur uitgevallen zou zijn, had hij op zicht nog makkelijk kunnen landen.quote:
Beetje sneu om links vs. rechts in dit topic bij te halen vind je niet?quote:
Kaagbaan (24) is vertrek op het moment, Buitenveldert (27) is landenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Over de Kaagbaan komt in elk geval nog steeds niets tot weinig binnen.
Waar ze zelf voor kiezen om dat te delen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarop persoonlijke informatie te vinden is.
bron: http://www.thy.com/DarkSiteEN/index.aspxquote:AHMADZAI E
AKBAS E
AKHLAGHM D
ALARIACH H
ALARIACH J
ALBOSTAN S
ALBOSTAN B
ALBOSTAN E
ALKAN E
ANICHUKW|G
ARMAN N
ARSLAN H
ARSLANKU M
ASAL M
ATMAN M
AYDIN C
BAHCECI O M
BARIS S
BASSO L
BAYAT U
BERISHA A
BOOTS P
CEBI F
CESUR M
CHAMROUK M
CHEN S
CROGNALE F
BASLILAR O
ARDA S
ARIKAN A
DAGASAN V
DEMIR K
DEWIT S
DUMAN O
DUYVESTE R
EKE K
EKINCI Y
ER C
EROZER R
GEIJTEMA L
GIMPEL F
GIMPELVE G
GOCMUS M
GUCUYENE I
DEMIR V
DEMIR H
GULER K
DEKNECHT R
GUMUS M
GOZUKARA M
HEIJLOO H
HEMMER M
HOLLE C
ICGOREN B
ICGOREN M
IDRIS S
INAN B
KALAN T
KALANSUN S
KALANTUR D
KAYA C
KAYA Y
KAYA M
KAYA O
KOMUT M
KORAL F
LABEIJ J
LABEIJL O S
LABEIJL O L
LEDFORD R
LORD S
KUCUKER S
KUCUKER A
KAYA B
KABA D
IZ R
MEIRING W
MERT C
MIR S
MIR S
MIRZAEIK M
MOENNASI K
MUSAJEVA R
MUTLUCAN S
OROUMAND Z
OVERAL C
OZCAN K
PEHLIVAN R
PEYNIRCI A
OZTURK K
MERMER M
RADPARVA Y
RICHEY R
ROOVERS M
SALMAN J
SCHINKEL J
STEENOVE P
STEENOVE I
STILIJAN A
SUMER H -
SULAIMAN A -
THIJSSEN L
TIRMAZI S
TUFAN Y
UNAL O
UZEL K
VANDALSU O
VANDERHA L
VANHARBE L
VANSPRON M
VANTIL J
VERCAN H
WILSON R
WITZEL J
WITZELTA G
YANGO S
YARDIM A
YASAR M
YILDIRIM A
YILDIZ S
YILDIRIM G
YILDIRIM Y
YILDIRIM G
TAS N
TEKGOZ A
Dat is ook niet zo vreemd als de Kaagbaan voor vertrek gebruikt wordtquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Over de Kaagbaan komt in elk geval nog steeds niets tot weinig binnen.
Bizar dat maar de eerste acht karakters van de achternamen hier genoteerd staan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:04 schreef dekkered het volgende:
passagierslijst volgens turkisch airline
[..]
bron: http://www.thy.com/DarkSiteEN/index.aspx
Het gaat niet om links/rechts perse, het gaat eropm dat er nou al de hele ochtend allerlei mensen scenario's verzinnen, de een nog erger dan de andere en dan even de "oh ja, ik denk dit niet, dit denkt Wilders!!" smoes eroverheen gooien. Zat ik bij Buichaille misschien fout, maar dat was zeker de 10e van vandaag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Beetje sneu om links vs. rechts in dit topic bij te halen vind je niet?
Ik heb het idee dat het nu vooral een herhaling van zetten wordt. Om vier uur wellicht meer gedetailleerde informatie.
Het was wel mistig he? Maar 't klinkt wel aannemelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Meer dan jij denkt. Als zijn navigatie apparatuur uitgevallen zou zijn, had hij op zicht nog makkelijk kunnen landen.
Kap 'squote:Op woensdag 25 februari 2009 14:05 schreef Adolecens het volgende:
Ow jee... CNN meldt dat de Turken een vliegtuig vol naaste familieleden mogen sturen van de Nederlandse autoriteiten zonder dat ze een visum hoeven hebben...
Ik zie weer een stijging van het aantal illegalen hier.. die vind je nooit weer terug![]()
300 erin, 70 eruit..
Dat zou het wel verklaren jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Kaagbaan (24) is vertrek op het moment, Buitenveldert (27) is landen
Mensen in die baan zijn sowieso erg stressbestendig, daarbij zullen ze ook wel getrained zijn om in dit soort situaties zo rustig mogelijk te blijven. Het is niet bevoordelijk als ze tegen andere piloten als een gek te keer gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik bedoelde met bizar dat men zo relaxed aan het praten is. Stressvolle baan is het sowieso al, ook zonder crashes.
ik zal niet zeggen dat dat de krenten uit de pap zijn![]()
Dan nog ligt ie precies in de aanvliegroute van de polderbaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het was wel mistig he? Maar 't klinkt wel aannemelijk.
Flikker op, het is nooit de bedoeling van die mensen geweest om nationaal bekend te worden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als die mensen niet willen dat er bepaalde informatie over henzelf op Internet verschijnt, dan zullen ze die hoogstwaarschijnlijk ook niet op hun Hyves pagina plaatsen.
Ergo: Alle Hyves-informatie is informatie waarvoor ze zelf 'toestemming' hebben gegeven dat anderen lezen. Ze hebben het immers zelf gepost.
Is dit L. Thijssen?
Ik bedoel dat 't aannemelijk klinkt dat het niet de navigatie is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef Archie het volgende:
[..]
Dan nog ligt ie precies in de aanvliegroute van de polderbaan.
Nationaal op Fok!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Flikker op, het is nooit de bedoeling van die mensen geweest om nationaal bekend te worden.
Ze komen uit de richting Hoek van Holland ook richting Schiphol, dan vliegen ze er overheen, om daarna te dalen, te draaien en te landenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat zou het wel verklaren ja
Al kwam er net wel iets aanvliegen richting Schiphol
Overstappen ze kwamen uit Libanon waar ze waren voor opnames voor hun show! wellicht even op nu.nl kijkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat deden de meiden van halal eigenlijk in TURKIJE? Verdacht hoor.
Waarom denk je dat de toren zo hoog is en ramen heeft?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef Semisane het volgende:
het is namelijk enkel puntjes en informatie op hun schermen, ze kijken niet in real time naar die vliegtuigen.
Doe eens lief.quote:
Het meest logische zou zijn dat beide motoren zijn uitgevallen om wat voor reden dan ook. Maar het blijft op dit moment speculeren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 't aannemelijk klinkt dat het niet de navigatie is.
Niet de polderbaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de toren zo hoog is en ramen heeft?
Vanuit de toren kunnen ze gewoon alles zien hoor
Wow, schokkendquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:02 schreef Ambrosius het volgende:
CNN weet nu dat het gaat om De Pers ipv De Bers.
ironisch als deze ook neergaatquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet dat die familieleden uit Turkije nu in een vliegtuig naar Nederland stappen?!
Moeten ze lopen dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet dat die familieleden uit Turkije nu in een vliegtuig naar Nederland stappen?!
Dat weet ik. Ontken ik toch ook nergensquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niet de polderbaanDie heeft een eigen toren.
Hoe groot is de kans dat er nu nog een vliegtuig van Istanbul naar Amsterdam neer stort?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet dat die familieleden uit Turkije nu in een vliegtuig naar Nederland stappen?!
Doodsverwensing!quote:
Stel je voor dat Laila Abid daar zatquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Astrid Kerseboom is echt 100x beter als die hakkelende en stotterende vent die ze vanmorgen bij de NOS hadden zitten
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de toren zo hoog is en ramen heeft?
Vanuit de toren kunnen ze gewoon alles zien hoor
Jij zou dat niet durven ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet dat die familieleden uit Turkije nu in een vliegtuig naar Nederland stappen?!
Die kans is juist toegenomen. De piloten hebben nu allemaal gehoord van de crash. Gevolg: Meer zenuwen. Meer kans op fouten. Groter kans op ongeluk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat er nu nog een vliegtuig van Istanbul naar Amsterdam neer stort?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Stel je voor dat Laila Abid daar zat.
Pic?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Stel je voor dat Laila Abid daar zat.
er landen iig wel vliegtuigen op schiphol zie ik op de radar:quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Pacmaniac het volgende:
Zijn alle banen nu alweer gewoon open? Hoorde iets dat vliegtuigen zouden moeten uitwijken naar Rotterdam Airport?
Denk dat dat wel mee zal vallen hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die kans is juist toegenomen. De piloten hebben nu allemaal gehoord van de crash. Gevolg: Meer zenuwen. Meer kans op fouten. Groter kans op ongeluk.
Jaaahaaa, ik zeg alleen maar dat de toren wél ramen heeft, en die verkeersleider dus wél vliegtuigen kon zienquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Semisane het volgende:
[..]Uuuuh neuh, dat is hooguit om vliegtuigen te kunnen volgen die op de grond staan, alles wat in de lucht hangt wordt op het scherm gevolgd, er staat namelijk wel wat meer info op het scherm behalve de lokatie van het vliegtuig.
Gasmaskers?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef fokthesystem het volgende:
Overigens lijkt het me dat de tanks leeg waren, geen brand, geen hulpverleners met gasmaskers, tractors die er om heen rijden enz.
Die is inderdaad helemaal verschrikkelijk, die kan nog geen autocue lezen zonder over haar eigen woorden te struikelenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Stel je voor dat Laila Abid daar zat.
Inderdaad maar toch is het persoonlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:04 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waar ze zelf voor kiezen om dat te delen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is inderdaad helemaal verschrikkelijk, die kan nog geen autocue lezen zonder over haar eigen woorden te struikelen
Perslucht dan, van die brandpakken.quote:
Ga er maar vanuit dat je de komende tijd ieder klein dingetje wat er met een Turkish Airlines toestel gebeurd in de media zult horen. Maar het is en blijft een betrouwbare maatschappij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef Pacmaniac het volgende:
Is die Luchtvaartmaatschappij nou wel of niet betrouwbaar? Hoorde op NL 1 zeggen dat het in de afgelopen 10 jaar toestel nummer 7 is dat ze kunnen afschreven maar dat er tegelijkertijd weinig doden vallen en ze over de hele wereld intensief vliegen?
Hoeveel toestellen is KLM dan al niet "verloren" door ongevallen. Ik vind 7 in 10 jaar best veel eigelijk
Precies. Zie bijvoorbeeld [NWS FB] waar users verbitterd hun strijd uitvechtenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:16 schreef Tally het volgende:
Inderdaad maar toch is het persoonlijk![]()
En daarbij is deze discussie al een aantal keren gevoerd in een FB waarin werd aangegeven door admin's dat ook zulke persoonlijke dingen (zoals Hyves) verwijderd word.
Wat een onzin zeg!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die kans is juist toegenomen. De piloten hebben nu allemaal gehoord van de crash. Gevolg: Meer zenuwen. Meer kans op fouten. Groter kans op ongeluk.
Als ze al gehoord worden, zal de informatie daarvan toch wel als laatste aan de media medegedeelt, als eerste zal het onderzoeksteam die informatie willen, denk ik zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef fokthesystem het volgende:
"Het NOS Journaal meldt dat van de negen doden er drie in de cockpit zaten. Dat lijkt het gerucht te bevestigen dat een piloot zou zijn omgekomen."
De andere piloot en navigator, Daar hoor ik geen vragen over op journaal en radio, zijn die al gehoord?
Die piloten en navigator zijn de experts, praktijk ook, in deze crash.
quote:
Die riepen wel meer vandaagquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:18 schreef TheVulture het volgende:
Geen doden onder de bemanning volgens Turkish Airways, voor zover die betrouwbaar zijn
tot twee keer toe ookquote:
50%quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat er nu nog een vliegtuig van Istanbul naar Amsterdam neer stort?
Navigator? We zitten niet meer in de jaren 30 hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef fokthesystem het volgende:
De andere piloot en navigator, Daar hoor ik geen vragen over op journaal en radio, zijn die al gehoord?
Die piloten en navigator zijn de experts, praktijk ook, in deze crash.
Als er een familielid of geliefde van mij door zo een ongeluk in een buitenlands ziekenhuis ligt, dan zou ik diegene ook graag ondersteunen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet dat die familieleden uit Turkije nu in een vliegtuig naar Nederland stappen?!
Oké, maar dat was dus ook niet wat ik zei en zeker niet wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaaahaaa, ik zeg alleen maar dat de toren wél ramen heeft, en die verkeersleider dus wél vliegtuigen kon zien
Zij zijn netzoals mij dus hun koffer kwijt geraakt bij een transfer in Istanbulquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef F04 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-gecrasht-vliegtuig
Lufthansa zit ook in de Star Alliance jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Star Alliance is toch Lufthansa enzo?
http://www.staralliance.com/baseAction.do?language=quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Star Alliance is toch Lufthansa enzo?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Star Alliance is toch Lufthansa enzo?
Die in de toren doen het allebeiquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oké, maar dat was dus ook niet wat ik zei en zeker niet wat ik bedoelde.De verkeersleiders zitten gewoon niet uit het raam te staren als ze aan het werk zijn.
google is your friendquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Star Alliance is toch Lufthansa enzo?
Nee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:17 schreef Chooselife het volgende:
De meiden van Halal.
Is de term racisme al gevallen?
kijk aan, ook hier een versteegrobjequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef F04 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-gecrasht-vliegtuig
Identificatie denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zetten ze die tent neer om doden te bergen... maar ik kan het mis hebben
Klopt, een vriend van mij werkt bij de hulpdiensten en hoorde dat hij de verzekeringspapieren aan het invullen is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:25 schreef Pien85 het volgende:
NOS meldt dat de piloot nog in de coclpit is?
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
50%
Het stort wel neer, of niet.
Anders ga je er ff serieus op in zeg, sjezus wat een domme doos ben jij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Dan kun je dat wel bij alles zeggen: 'Het gebeurt wel of niet.'
Precies. 2 mogelijkheden, 50% dus!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Dan kun je dat wel bij alles zeggen: 'Het gebeurt wel of niet.'
Als je heel simpel bent is dat inderdaad een prima benadering voor kansberekenen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Precies. 2 mogelijkheden, 50% dus!
Hij moet zijn baas nog vertellen dat hij een beetje schade gemaakt heeft....quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, een vriend van mij werkt bij de hulpdiensten en hoorde dat hij de verzekeringspapieren aan het invullen is.
voor abbo's?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
Het AD komt vandaag met een special hierover, dat is wel heel snel.
maar hij durft nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Hij moet zijn baas nog vertellen dat hij een beetje schade gemaakt heeft....
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan he.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je heel simpel bent is dat inderdaad een prima benadering voor kansberekenen.
Hopelijk zitten ze bij in-shared, krijgen ze 10% boven de dagwaarde terug.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, een vriend van mij werkt bij de hulpdiensten en hoorde dat hij de verzekeringspapieren aan het invullen is.
Een papieren special? Beetje kansloos imo. Wat voegt dat nog toe t.o.v. een krant morgenvroeg en het nieuws NU op hun websitequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
Het AD komt vandaag met een special hierover, dat is wel heel snel.
Hoe moet ik zien dat hij het niet serieus bedoelt?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Anders ga je er ff serieus op in zeg, sjezus wat een domme doos ben jij.
Ze zullen ze niet door heel het land gaan bezorgen lijkt me hè? Misschien morgen erbij ofzo en in bepaalde gebieden in winkels. Het bericht kwam trouwens van Marcel Maijer, dus verre van betrouwbaar.quote:
wat voegt een krant van morgen toe?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een papieren special? Beetje kansloos imo. Wat voegt dat nog toe t.o.v. een krant morgenvroeg en het nieuws NU op hun website
Maar goed, moslims moeten binnen 24 uur begraven worden. Dus zou je dat nog in Turkije willen doen, moet je dus als familie als de wiedeweerga naar Nederland om de stoffelijke resten op te vragen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:25 schreef Tegan het volgende:
Ik zou gewoon echt niet in een vliegtuig stappen (met ook nog dezelfde route) als mijn zus oid fucking paar uur geleden is gecrasht met zo'n ding. Maar ik zou sowieso niet meteen besluiten om maar naar Nederland te gaan, en eerst rustig worden in Turkije.
Sudoku is héél verslavend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:25 schreef Pien85 het volgende:
NOS meldt dat de piloot nog in de coclpit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |