Ik bedoelde met bizar dat men zo relaxed aan het praten is. Stressvolle baan is het sowieso al, ook zonder crashes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Normaal werken die al onder druk, als er zulke onvoorziene situaties zijn dan is het nog wat ingewikkelder allemaal.
Ik blijf om die naam lachen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:49 schreef Tjabbo het volgende:
"vliegtuig uit de lucht gevallen"
"commentaar door benno baksteen"
DOOFPOT AFFAIRE CRASH TURKS TOESTEL: VERRIJKT URANIUM AAN BOORD?!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vragen stellen bij zo'n persconferentie... totaal zinloos. En dan zul je zien dat zo'n kutkrant als de Telegraaf van de opmerking 'daar kan ik niks over zeggen' nog een schitterend verhaal weer te maken.
Ja, er is ook helemaal niks aan de hand natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat jullie binnen een paar uur 7 topics volkrijgen over zoiets..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Xzelicon het volgende:
Videos, fotos, passagierslijst en meer staan nu op www.waltersmulders.com
Kudos voor de heldhaftige Internetcommunityquote:Just this morning a plain from Turkish Airlines crashed on the “Polderbaan” at the Shiphol Airport in Holland, and broke in three pieces.
waar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Bizar om die toren te horen eigenlijk.
"continue to wait, we have a major emergency"
"tower, can ik make an approach"
"no continue to wait, it looks like we lost an aircraft"
Ik moest ook al aan hem denken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien bellen ze straks Hans Teeuwen voor zijn reactie op de Meiden van Halal?
Zoiets ja. Kansloos met een hoofdletter K.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
DOOFPOT AFFAIRE CRASH TURKS TOESTEL: VERRIJKT URANIUM AAN BOORD?!!!
middaglunch bezorger belde net aan, ze moesten hun portemonnee pakkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Joesse het volgende:
die rennende mensen op de redactie van de NOSvolgens mij allemaal voor de show
Bij het journaal online iig al een paar keer voorbij gekomen.quote:
De mensen die zo'n werk doen die moeten echt stressbestendig zijn en in zo'n situaties zijn die gewoon zo geconcentreerd met hun werk bezig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik bedoelde met bizar dat men zo relaxed aan het praten is. Stressvolle baan is het sowieso al, ook zonder crashes.
ik zal niet zeggen dat dat de krenten uit de pap zijn![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
middaglunch bezorger belde net aan, ze moesten hun portemonnee pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |