neequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Is nou officieel bevestigd dat het om 6 dodelijke slachtoffers bij de passagiers gaat en 3 doden in de cockpit?
Op zich wel vreemd dat de piloten het dan niet overleefd hebben, die cockpit ziet er redelijk ongehavend uit op de foto's
Ze hebben waarschijnlijk de grootste klap gekregen. En misschien dood vanwege losvliegende materialenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Is nou officieel bevestigd dat het om 6 dodelijke slachtoffers bij de passagiers gaat en 3 doden in de cockpit?
Op zich wel vreemd dat de piloten het dan niet overleefd hebben, die cockpit ziet er redelijk ongehavend uit op de foto's
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Telkens wanneer Astrid Kerseboom of een verslaggever van de NOS in beeld komt switcht CNN snel over naar een bandje met beelden die we 3 uur geleden al gezien hebben.
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een gelul over die halaltrutten. wat boeit dat nou.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Falco het volgende:
[..]
MIsschien hadden ze geen gordel om.
Ik denk dat het om stewardessen gaat die (nog) niet ingesnoerd warenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Juist! En als zij geen persconferentie hadden verzorgt dan kreeg je overal te horen dat niemand op de hoogte werd gehouden en hadden ze daar wel iets over te zeiken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
het was een prima persconferentie hoor, we weten nu iig zeker dat er minimaal 9 doden zijn.
en verder..
Nooit uitspraken doen over dingen die je niet zeker weet.
niks mis mee dus
Bizar inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Bizar om die toren te horen eigenlijk.
"continue to wait, we have a major emergency"
"tower, can ik make an approach"
"no continue to wait, it looks like we lost an aircraft"
Misschien bellen ze straks Hans Teeuwen voor zijn reactie op de Meiden van Halal?quote:
Nee, Turkish Airlines (zeg maar de KLM van Turkije) heeft een redelijke reputatie en het is een best betrouwbare maatschappij. Ze zijn overigens ook lid van Star Alliance, waar alle grote maatschappijen lid van zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef attila_de_hun het volgende:
is dit zo een bedrijf waar vooral wordt bezuinigd op veiligheid en andere onbelangrijkde dingen terwijl de toplaag waarschijnlijk ieder jaar een nieuwe villa laat neerzetten? zoja, dan hoop ik dat de top keihard aangepakt kan worden
Normaal werken die al onder druk, als er zulke onvoorziene situaties zijn dan is het nog wat ingewikkelder allemaal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Welke deo gebruikt u, en voldoet die onder deze stressvolle omstandigheden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vertel, wat had jij gevraagd?
ja gek hequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Telkens wanneer Astrid Kerseboom of een verslaggever van de NOS in beeld komt switcht CNN snel over naar een bandje met beelden die we 3 uur geleden al gezien hebben.
wat is daar zo bizar aan ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:49 schreef Tjabbo het volgende:
"vliegtuig uit de lucht gevallen"
"commentaar door benno baksteen"
Die gasten moeten 30 andere vliegtuigen begeleiden, het is hard maar ze moeten door.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |