Het meest logische zou zijn dat beide motoren zijn uitgevallen om wat voor reden dan ook. Maar het blijft op dit moment speculeren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 't aannemelijk klinkt dat het niet de navigatie is.
Niet de polderbaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de toren zo hoog is en ramen heeft?
Vanuit de toren kunnen ze gewoon alles zien hoor
Wow, schokkendquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:02 schreef Ambrosius het volgende:
CNN weet nu dat het gaat om De Pers ipv De Bers.
ironisch als deze ook neergaatquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet dat die familieleden uit Turkije nu in een vliegtuig naar Nederland stappen?!
Moeten ze lopen dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet dat die familieleden uit Turkije nu in een vliegtuig naar Nederland stappen?!
Dat weet ik. Ontken ik toch ook nergensquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niet de polderbaanDie heeft een eigen toren.
Hoe groot is de kans dat er nu nog een vliegtuig van Istanbul naar Amsterdam neer stort?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet dat die familieleden uit Turkije nu in een vliegtuig naar Nederland stappen?!
Doodsverwensing!quote:
Stel je voor dat Laila Abid daar zatquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Astrid Kerseboom is echt 100x beter als die hakkelende en stotterende vent die ze vanmorgen bij de NOS hadden zitten
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de toren zo hoog is en ramen heeft?
Vanuit de toren kunnen ze gewoon alles zien hoor
Jij zou dat niet durven ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet dat die familieleden uit Turkije nu in een vliegtuig naar Nederland stappen?!
Die kans is juist toegenomen. De piloten hebben nu allemaal gehoord van de crash. Gevolg: Meer zenuwen. Meer kans op fouten. Groter kans op ongeluk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat er nu nog een vliegtuig van Istanbul naar Amsterdam neer stort?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Stel je voor dat Laila Abid daar zat.
Pic?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Stel je voor dat Laila Abid daar zat.
er landen iig wel vliegtuigen op schiphol zie ik op de radar:quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Pacmaniac het volgende:
Zijn alle banen nu alweer gewoon open? Hoorde iets dat vliegtuigen zouden moeten uitwijken naar Rotterdam Airport?
Denk dat dat wel mee zal vallen hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die kans is juist toegenomen. De piloten hebben nu allemaal gehoord van de crash. Gevolg: Meer zenuwen. Meer kans op fouten. Groter kans op ongeluk.
Jaaahaaa, ik zeg alleen maar dat de toren wél ramen heeft, en die verkeersleider dus wél vliegtuigen kon zienquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Semisane het volgende:
[..]Uuuuh neuh, dat is hooguit om vliegtuigen te kunnen volgen die op de grond staan, alles wat in de lucht hangt wordt op het scherm gevolgd, er staat namelijk wel wat meer info op het scherm behalve de lokatie van het vliegtuig.
Gasmaskers?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef fokthesystem het volgende:
Overigens lijkt het me dat de tanks leeg waren, geen brand, geen hulpverleners met gasmaskers, tractors die er om heen rijden enz.
Die is inderdaad helemaal verschrikkelijk, die kan nog geen autocue lezen zonder over haar eigen woorden te struikelenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Stel je voor dat Laila Abid daar zat.
Inderdaad maar toch is het persoonlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:04 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waar ze zelf voor kiezen om dat te delen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is inderdaad helemaal verschrikkelijk, die kan nog geen autocue lezen zonder over haar eigen woorden te struikelen
Perslucht dan, van die brandpakken.quote:
Ga er maar vanuit dat je de komende tijd ieder klein dingetje wat er met een Turkish Airlines toestel gebeurd in de media zult horen. Maar het is en blijft een betrouwbare maatschappij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef Pacmaniac het volgende:
Is die Luchtvaartmaatschappij nou wel of niet betrouwbaar? Hoorde op NL 1 zeggen dat het in de afgelopen 10 jaar toestel nummer 7 is dat ze kunnen afschreven maar dat er tegelijkertijd weinig doden vallen en ze over de hele wereld intensief vliegen?
Hoeveel toestellen is KLM dan al niet "verloren" door ongevallen. Ik vind 7 in 10 jaar best veel eigelijk
Precies. Zie bijvoorbeeld [NWS FB] waar users verbitterd hun strijd uitvechtenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:16 schreef Tally het volgende:
Inderdaad maar toch is het persoonlijk![]()
En daarbij is deze discussie al een aantal keren gevoerd in een FB waarin werd aangegeven door admin's dat ook zulke persoonlijke dingen (zoals Hyves) verwijderd word.
Wat een onzin zeg!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die kans is juist toegenomen. De piloten hebben nu allemaal gehoord van de crash. Gevolg: Meer zenuwen. Meer kans op fouten. Groter kans op ongeluk.
Als ze al gehoord worden, zal de informatie daarvan toch wel als laatste aan de media medegedeelt, als eerste zal het onderzoeksteam die informatie willen, denk ik zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef fokthesystem het volgende:
"Het NOS Journaal meldt dat van de negen doden er drie in de cockpit zaten. Dat lijkt het gerucht te bevestigen dat een piloot zou zijn omgekomen."
De andere piloot en navigator, Daar hoor ik geen vragen over op journaal en radio, zijn die al gehoord?
Die piloten en navigator zijn de experts, praktijk ook, in deze crash.
quote:
Die riepen wel meer vandaagquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:18 schreef TheVulture het volgende:
Geen doden onder de bemanning volgens Turkish Airways, voor zover die betrouwbaar zijn
tot twee keer toe ookquote:
50%quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat er nu nog een vliegtuig van Istanbul naar Amsterdam neer stort?
Navigator? We zitten niet meer in de jaren 30 hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef fokthesystem het volgende:
De andere piloot en navigator, Daar hoor ik geen vragen over op journaal en radio, zijn die al gehoord?
Die piloten en navigator zijn de experts, praktijk ook, in deze crash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |