Dank voor het melden; informatie weggehaald.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef buachaille het volgende:
Graag even wat persoonlijk informatie weghalen op: VMBO-leerling slaat lerares gebroken jukbeen
Die jongen wil als zijn testosterongehalte wat gedaald is ooit nog wel eens aan het werk.
Dan hier ook maar de vraag, sinds wanneer nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
Geen persoonlijke informatie over verdachten op FOK!
Ik heb in het topic al uitgelegd waarom ik het noemde; overigens zonder enig waardeoordeel erbij. Voor klachten over mij kun je terecht bij Forum Admins. Ik neem je bericht verder voor kennisgeving aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
Elfletterig, wil je je Marokko/Marokkanen fetisj even lekker voor je houden. Of moet ik anders topics gaan verstieren van anderen omdat "ik even een vergelijking wil trekken met andere landen". Je bevestigd keer op keer je eenzijdige blik die tegen het xenofobische aanzit.
Dat eerste is een aanname. Het tweede speelt in België, niet in Nederland. Wat ze in België doen (iedereen voluit noemen in de media) moeten ze zelf weten. Verder gaat het hier om een verdachte, niet om een veroordeelde dader. Dat soort gegevens horen niet openbaar op dit forum.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef Loedertje het volgende:
Dan hier ook maar de vraag, sinds wanneer niet
Als Mohammed.B van 15 de dader was had het wél gemogen, een Belg uit Dendermonde zijn hele stamboom lichten mag ook maar omdat het nu om een Roosendaalse jongen met een Nederlandse naam gaat mag het opeens niet
VMBO-leerling slaat lerares gebroken jukbeen
dat mag dan ook net zogoed nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan hier ook maar de vraag, sinds wanneer niet
Als Mohammed.B van 15 de dader was had het wél gemogen, een Belg uit Dendermonde zijn hele stamboom lichten mag ook maar omdat het nu om een Roosendaalse jongen met een Nederlandse naam gaat mag het opeens niet
VMBO-leerling slaat lerares gebroken jukbeen
Ik ga niet naar een FA, ik richt mij op jezelf. Een FA kan je gedrag niet wijzigen, dat moet je jezelf maar aanleren. Je betrekt weer onzinnige zaken in een discussie wat gewoon voor uitlokking zorgt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb in het topic al uitgelegd waarom ik het noemde; overigens zonder enig waardeoordeel erbij. Voor klachten over mij kun je terecht bij Forum Admins. Ik neem je bericht verder voor kennisgeving aan.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga niet naar een FA, ik richt mij op jezelf. Een FA kan je gedrag niet wijzigen, dat moet je jezelf maar aanleren. Je betrekt weer onzinnige zaken in een discussie wat gewoon voor uitlokking zorgt.
Neen. Er zijn genoeg voorbeelden in NWS te vinden waarbij complete Hyves-profielen in een thread staan inclusief de foto's.quote:
Die gast uit Dendermonde is was bij mijn weten toch echt verdachte op het moment dat iedereen foto's en gegevens heeft geplaatst. Editten dus maar...quote:Het tweede speelt in België, niet in Nederland. Wat ze in België doen (iedereen voluit noemen in de media) moeten ze zelf weten. Verder gaat het hier om een verdachte, niet om een veroordeelde dader. Dat soort gegevens horen niet openbaar op dit forum.
quote:Ik zal voor de zekerheid nog even aan de FA's vragen of ik het standpunt zo juist heb verwoord, maar volgens mij is er verder niks nieuws aan en is dit gewoon bestaand beleid.
Uiteraard, het gaat mij ook zeer zeker niet om de combinatie van uitspraken en posthistory, waaruit je obsessie met Marokko, Marokkanen en moslims over het algemeen blijkt. Overdrijvingen zijn overigens een zeer slechte manier om je punt duidelijk te maken, al helemaal als je geen punt hebt. In een topic over Nederland, een Nederlands gezin, die een vreemde naam geeft aan hun kind - weet je toch nog te spreken over een land wat 2500 km verderop ligt - terwijl daar een geheel eigen topic over loopt en het problematiek betreft die ruim 60 jaar oud is. Het is opmerkelijk dat jij dan ook wel precies dat land kiest - of nou ja, eigenlijk niet opmerkelijk, gezien je obsessie. Je moet het gewoon zeggen, je moet die vergelijking plaatsen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou nou, het is me wat hè... ik heb ergens in een bijzin zomaar durven zeggen dat Marokko invloed uitoefent op voornamen die mensen in Nederland aan hun kinderen geven. Voor dit schandalige, kwetsende, beledigende, groffe, racistische en gemene gedrag verdien ik een berisping. Nee, beter nog: vervolgen, die nare, betweterige, xenofobe NWS-mod. Hoe durft -ie...
Korte samenvatting:
Denk alleen maar aan die gast die onder de trein kwam in Rotterdam...Naam en toenaam en foto op NWS, ook die van zijn vriend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen. Er zijn genoeg voorbeelden in NWS te vinden waarbij complete Hyves-profielen in een thread staan inclusief de foto's.[..]
Die gast uit Dendermonde is was bij mijn weten toch echt verdachte op het moment dat iedereen foto's en gevens heeft geplaatst. Editten dus maar...
[..]
Het plaatsen van privé gegevens op FOK! staan we nooit toe. Ook links naar Hyves halen we weg als dat leidt tot gebash van de desbetreffende persoon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen. Er zijn genoeg voorbeelden in NWS te vinden waarbij complete Hyves-profielen in een thread staan inclusief de foto's.
[..]
Die gast uit Dendermonde is was bij mijn weten toch echt verdachte op het moment dat iedereen foto's en gegevens heeft geplaatst. Editten dus maar...
[..]
nu ja je moet ook naar de context kijken natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen. Er zijn genoeg voorbeelden in NWS te vinden waarbij complete Hyves-profielen in een thread staan inclusief de foto's.
waar dan, wie dan?quote:[..]
Die gast uit Dendermonde is was bij mijn weten toch echt verdachte op het moment dat iedereen foto's en gegevens heeft geplaatst. Editten dus maar...
[..]
Dat is dan iets wat ik never heb meegekregen, Volkert van der Graaf was ooit ook zo'n vreemd discussiepunt en n.a.v het Dagblad van het Noorden die er geen enkel probleem mee had dat namen volledig in de krant kwamen had ik dan ook nooit de indruk dat men op FOK! een ander beleid had (zeker niet als je in de NWS-threads meeleest en post en daar zeer regelmatig toch gewoon links/foto's/namen van eventuele verdachten ziet staan)quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Het plaatsen van privé gegevens op FOK! staan we nooit toe. Ook links naar Hyves halen we weg als dat leidt tot gebash van de desbetreffende persoon.
quote:
was het kennelijk nog geen enkel probleem om hyves en achternamen e.d. te noemen.quote:Een van de jongens, Bas van der Weijden uit Oegstgeest, was op slag dood. Zijn vriend Kevin Tshilumba, uit hetzelfde dorp, vocht gisteravond ..
Zelfkennisquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou nou, het is me wat hè... ik heb ergens in een bijzin zomaar durven zeggen dat Marokko invloed uitoefent op voornamen die mensen in Nederland aan hun kinderen geven. Voor dit schandalige, kwetsende, beledigende, groffe, racistische en gemene gedrag verdien ik een berisping. Nee, beter nog: vervolgen, die nare, betweterige, xenofobe NWS-mod. Hoe durft -ie...
Korte samenvatting:
Voorbeelden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef Meh7 het volgende:
ZelfkennisIk had dat beeld al van je afgeleid uit de manier waarop je modereert, maar dank voor de bevestiging!
maar das het slachtoffer, niet de (vermeende) daderquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef capricia het volgende:
Hier:Jongen uit Oegstgeest komen om op station Alexander
[..]
En hier Jongen uit Oegstgeest komt om op station Alexander #2
[..]
was het kennelijk nog geen enkel probleem om hyves en achternamen e.d. te noemen.
Remlof schrijft dat we het NOOIT toestaan:quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar das het slachtoffer, niet de (vermeende) dader
ik dacht altijd dat het probleem hier was dat mensen niet schuldig zijn tot de rechter dat zegt, van veroordelden (Volkert bv) heb ik ook nooit de achternaam weggemaakt ... heeft met laster te maken en daar komt fok! zelf mee in de problemen
ik zal er iig op letten
Dus ongeacht dader of slachtoffer, gewoon NOOIT. Tenminste, zo lees ik het...quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Het plaatsen van privé gegevens op FOK! staan we nooit toe. Ook links naar Hyves halen we weg als dat leidt tot gebash van de desbetreffende persoon.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:45 schreef sp3c het volgende:
ja dat blijkt, zie ook mijn vorige post
ik zie hem nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[NWS FB] waar users verbitterd hun strijd uitvechten
true that!quote:
hey ik ben een racist ... misschien kunnen we bieren samen ergensquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dus dat ik een topic openlaat, moet bewijzen dat ik xenofoob ben?
Het ging mij er vooral om dat je over heel wat reacties in dat topic heen las. Je wilde dat topic perse levensvatbaar houden door een nieuwe kijk te introduceren, terwijl dat topic al allang op een zijspoor was beland. Het ontbreken van een reactie kan soms ook betekenis hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dus dat ik een topic openlaat, moet bewijzen dat ik xenofoob ben?
Ik stel voor dat we een witbiertje gaan drinken in een bruin café, dan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:20 schreef sp3c het volgende:
hey ik ben een racist ... misschien kunnen we bieren samen ergens
Jij bent sowieso niet iemand die een mod hoort te zijn in NWS. (Hint: interpunctie.)quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey ik ben een racist ... misschien kunnen we bieren samen ergens
Ik wil in principe ELK topic levensvatbaar houden, zeker als ik er nieuwswaarde in zie. Ik heb me geen seconde verdiept in de achtergrond van de dader. Het heeft wat mij betreft gewoon nieuwswaarde dat een jongen van slechts 13 jaar betrokken is bij een overval.... maar goed, daar wil je ongetwijfeld toch niet aan, want je vooroordelen zijn al gevormd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:20 schreef Meh7 het volgende:
Het ging mij er vooral om dat je over heel wat reacties in dat topic heen las. Je wilde dat topic perse levensvatbaar houden door een nieuwe kijk te introduceren, terwijl dat topic al allang op een zijspoor was beland. Het ontbreken van een reactie kan soms ook betekenis hebben.
dus als je een topic dat "allang op een zijspoor (op Meki) was beland" probeert te redden ben je een xenofoob?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het ging mij er vooral om dat je over heel wat reacties in dat topic heen las. Je wilde dat topic perse levensvatbaar houden door een nieuwe kijk te introduceren, terwijl dat topic al allang op een zijspoor was beland. Het ontbreken van een reactie kan soms ook betekenis hebben.
juist wel, al was het alleen maar omdat Lord_Vetinari daar zo leuk boos om kan wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet iemand die een mod hoort te zijn in NWS. (Hint: interpunctie.)
Jij bent natuurlijk een van de aangewezen personen om dat te bepalen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet iemand die een mod hoort te zijn in NWS. (Hint: interpunctie.)
Nee. Waar staat dat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een van de aangewezen personen om dat te bepalen.
Ah oké en ik zei wat anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
In mijn reactie staat mijn mening over zijn moderator-zijn. Wat IK daarover vind dus.
Jij insinueerde dat ik namens anderen sprak.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah oké en ik zei wat anders.
Ik dacht altijd dat Paddy eruit zag als een Paddington beertje...Nu verpest je mijn beeld...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:41 schreef sp3c het volgende:
ja achter Paddy, maar ik heb senioriteit en Paddy is onwijs blond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |