Nee, dat is stakend een sigaretje aansteken. Buiten, want binnen mag het niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:49 schreef sp3c het volgende:
maar wat als je al stakend bv een sigaretje aan moet steken?
dat lijkt me een soort stakend vuren
Nee, als jij in staking gaat en toch je geweer gebruikt is de aanklacht stakend vurenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef sp3c het volgende:
je bent het sigaretje aan het bevuren
stakend
Omdat de crisis hoax is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:34 schreef Loedertje het volgende:
Waarom staan er de laatste tijd zoveel topics in NWS die dezelfde strekking hebben ?
Topics over die *nieuwe omroepjes*, *Wilders*, *pedo's*
Dat is idd 1 voorbeeldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:59 schreef Meh7 het volgende:
Is het misschien niet tijd voor een centraal Wilders topic? Het starten van een nieuwe topic voor elke scheet die Wilders laat, zorgt voor een vervuiling van de NWS-index.
Topics zakken snel genoeg , zoals je zietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:59 schreef Meh7 het volgende:
Is het misschien niet tijd voor een centraal Wilders topic? Het starten van een nieuwe topic voor elke scheet die Wilders laat, zorgt voor een vervuiling van de NWS-index.
Ach nee joh, laat dat topic lekker nog verder zakken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:42 schreef StateOfMind het volgende:
Er was ten tijde van Fitna een hele reeks over Wilders (ergens in de 40 delen meen ik). Wellicht dat iemand het laatste deeltje omhoog kan schoppen dan.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:42 schreef StateOfMind het volgende:
Er was ten tijde van Fitna een hele reeks over Wilders (ergens in de 40 delen meen ik). Wellicht dat iemand het laatste deeltje omhoog kan schoppen dan.
Die dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ach nee joh, laat dat topic lekker nog verder zakken.
Krijgt ie nou een stickertje in zijn profiel van de juf?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:48 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Die dus
Moet ik wel zeggen dat degene die al die nieuwsberichten bij elkaar zocht dit best wel goed deed.
Ik waardeer het werk wat die user er in stopte om alle berichten over wilders op te zoeken heus wel hoor, maar om deze nu nog een keer omhoog te schoppen, zorgt alleen voor fronsende wenkbrauwen, want het gaat niet over Fitnaquote:
Euh, heb jij een stickertje? Zal ik hem in zijn notes zettenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Krijgt ie nou een stickertje in zijn profiel van de juf?
*grijns*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef qonmann het volgende:
Eén centraal nws topic is ook een idee .
Werkverschaffing, kijk dan hoe druk wij het hebben in NWS.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef Stali het volgende:
Maar de mods gaan hierin niet mee natuurlijk. Slimme lui zijn dat hoor..
Ach, je zit op die stoel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Werkverschaffing, kijk dan hoe druk wij het hebben in NWS.
wel eens in het voetbal forum gekeken ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Loedertje het volgende:
Kom op paddy, zoveel topics over hetzelfde onderwerp zie je in geen enkel forum, waarom NWS dit plotseling wel doet snap ik dus echt niet.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:25 schreef qonmann het volgende:
wel eens in het voetbal forum gekeken ?
Nee, maar dat tief je dan ook gewoon meteen uit je actives. Iets als NWS natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
In dit voorbeeld vind ik hooguit dat het vierde en tweede topic samen hadden gekund. De speech heeft direct te maken met zijn bezoek aan Groot-Brittannië en het terugsturen naar Nederland. Dat Wilders wordt vervolgd, staat volledig los van dan bezoek. Het is gewoon een ander onderwerp. Hetzelfde geldt voor het Waddinxveen-verhaal. Of je het nou leuk vindt of niet, Wilders komt gewoon vaak in het nieuws de laatste tijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef Loedertje het volgende:
Dat is idd 1 voorbeeld
Dranghekken Waddinxveen bij komst Wilders
Wilders terug naar Nederland #7
Wilders wordt vervolgd #5
Wilders's speech openbaar
Poll is er ook heus wel meer te vinden over Wilders.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dan zou je dus ook geen slotjes meer hoeven plaatsen op onderwerpen die je niet aan staan, zo'n topic zakt bij gebrek aan belangstelling immers snel genoeg nietwaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef paddy het volgende:
Maar maakt ook niet uit. Wat elf zegt en topics zakken snel genoeg
Een zelfde persoon is nog niet een exact hetzelfde onderwerpquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan zou je dus ook geen slotjes meer hoeven plaatsen op onderwerpen die je niet aan staan, zo'n topic zakt bij gebrek aan belangstelling immers snel genoeg nietwaar.
Dat is écht héél erg goed van je.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef paddy het volgende:
Ik zet trouwens überhaupt weinig slotjes.
Meki is helemaal de weg kwijt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:37 schreef Slappy het volgende:
Media steunt Busmisdadigers
Ik weet niet maar dit topic en op slaat nergens opmisschien mooi in Onzin ???
En Wilders zoekt nog méér vrijwilligersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dit voorbeeld vind ik hooguit dat het vierde en tweede topic samen hadden gekund. De speech heeft direct te maken met zijn bezoek aan Groot-Brittannië en het terugsturen naar Nederland. Dat Wilders wordt vervolgd, staat volledig los van dan bezoek. Het is gewoon een ander onderwerp. Hetzelfde geldt voor het Waddinxveen-verhaal. Of je het nou leuk vindt of niet, Wilders komt gewoon vaak in het nieuws de laatste tijd.
Wat mij betreft dan wél weer prima in één topic met wat anders kan, is de reactie van Wilders op de economische cijfers.
Loeder is weer eens niet tevreden met het antwoord dus doet ze even een extra duit in het zakjequote:Op woensdag 18 februari 2009 01:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
En Wilders zoekt nog méér vrijwilligers
En wilders wordt vervolg deel zoveel.
Als je kijkt naar de discussies dan zijn ze vrijwel gelijk. Er staan fundamentele beschouwingen in een topic over de dranghekken in Waddinxveen, terwijl er gechit-chat wordt in andere Wilders topic, maar in het algemeen is het steeds dezelfde discussie.
Dat er een apart topic was voor Wilders beleg van Engeland was gerechtvaardigd, maar iedere andere scheet een eigen topic gunnen leidt tot een herhaling van zetten in vele topics.
Maar ze heeft gelijk. Haar verwijzen naar het Waddinxveen topic slaat toch ook nergens op. Dat ging over 50 Wilders aanhangers, twintig demonstranten en paniek in dat dorp. Het zou hooguit het lokale sufferdje gehaald hebben, maar groeide uit tot een tijdelijk soort centraal Wilders topic op Fok.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Loeder is weer eens niet tevreden met het antwoord dus doet ze even een extra duit in het zakje
Hoe zwaarder het zakje, hoe eerder het zal zinken zodat je er geen last meer van hebt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:30 schreef paddy het volgende:
dus doet ze even een extra duit in het zakje
Met topics lezen is net als televisie kijken. Je HOEFT niet te kijken maar leg anderen geen beperkingen op, het staat zo inhalig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
En Wilders zoekt nog méér vrijwilligers
En wilders wordt vervolg deel zoveel.
Als je kijkt naar de discussies dan zijn ze vrijwel gelijk. Er staan fundamentele beschouwingen in een topic over de dranghekken in Waddinxveen, terwijl er gechit-chat wordt in andere Wilders topic, maar in het algemeen is het steeds dezelfde discussie.
Dat er een apart topic was voor Wilders beleg van Engeland was gerechtvaardigd, maar iedere andere scheet een eigen topic gunnen leidt tot een herhaling van zetten in vele topics.
<marokkanen>quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:22 schreef qonmann het volgende:
Mensen die een hekel hebben aan Wilders of <insert ander woord> en dan vinden dat er geen topics over geopend mogen worden ..riekt naar censuur
Loedertje heeft geen hekel aan Wilders, volgens mij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:22 schreef qonmann het volgende:
Mensen die een hekel hebben aan Wilders of <insert ander woord> en dan vinden dat er geen topics over geopend mogen worden ..riekt naar censuur
Waarom hebben topics over de ledenwervingsacties van de Telegraaf of GS wél bestaansrecht en zou dit over Wilders niet mogen danquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:55 schreef paddy het volgende:
Even mijn mening over een centraal Wilders topic. Soms kun je toch echt wel een discussie zien in topics (zoals bijvoorbeeld Het tweede en het derde linkje.
Dat het leeft is duidelijk.
.
maak je daar maar geen zorgen over. er zijn hele volksstammen die zijn actie vet cool vinden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef buachaille het volgende:
Graag even wat persoonlijk informatie weghalen op: VMBO-leerling slaat lerares gebroken jukbeen
Die jongen wil als zijn testosterongehalte wat gedaald is ooit nog wel eens aan het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |