Dat zei je net dus niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, en dus niet op wat ik ben, qua afkomst.
In de jaren zestig en zeventig was dat schering en inslag...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Afgezien van je lekkere drang om op de persoon te gaan spelen als iemand je geen gelijk heeft, je poogt nu ineens de discussie naar Nederland zelf toe te halen. Ik kan mij geen politicus voor de geest halen die aan de lopende band (ergo STELSELMATIG) Christenen zelf en daarnaast ook nog eens hun religie loopt te bashen. Een enkelmalig optreden van Madonna was al aanleiding voor bommeldingen en bedreigingen, laat staan wat een stelselmatig zwartmaken en belediging kan veroorzaken.
Never look back, we said.... How was i to know, you would fail chemistry soooooquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja heu, dat vind ik heul niet grappig.
Ik heb vooral het idee dat de media het ook graag breed uitmeten. Maar dan nog, hoe realistisch is het om te verwachten dat moslims net zo goed met kritiek om moeten gaan als christenen, ze zijn hier net 40 jaar. Christenen hadden honderden jaren nodig voordat ze op dit punt beland zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef Omnifacer het volgende:
Dat eerste klopt trouwens, geen goed voorbeeld. Toch blijf ik erbij dat moslims vaker lange tenen blijken te hebben als het om religiekritiek gaat. Als je het waagt om de profeet af te beelden komen er al hele debatten op TV over hoe kwetsend dit wel niet is. Ze kunnen ook hun hoofd wegdraaien. Dat bedoel ik.
De vergelijking met die kogelbrief is een beetje maf denk ik.
Zoiets dacht ik ook al.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zou morgen gewoon weer gaan als ik hem wasOf anders Brinkman sturen of Grauss
'tot die pure.... 'quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:50 schreef trifko het volgende:
Wilders een tijdje terug aan de tand gevoeld in Hard Talk van de BBC... Kijk en zie wat voor onzin deze man in het buitenland uitkraamt.. Hij heeft schijt aan mensenrechten en wil een Guantanamo Bay in NL stichten..![]()
Niet door politici... Daarin zit ook het verschil. Ik denk ook niet dat van Gogh was vermoord als Fortuyn van de islam niet zo'n issue had gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
In de jaren zestig en zeventig was dat schering en inslag...
Ah wat dat betreft lijkt ie dus toch wel op Fortuyn, die kraamde ook de grootste onzin uit bij de BBCquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:50 schreef trifko het volgende:
Wilders een tijdje terug aan de tand gevoeld in Hard Talk van de BBC... Kijk en zie wat voor onzin deze man in het buitenland uitkraamt.. Hij heeft schijt aan mensenrechten en wil een Guantanamo Bay in NL stichten..![]()
Geef je nu Fortuyn indirect de schuld of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet door politici... Daarin zit ook het verschil. Ik denk ook niet dat van Gogh was vermoord als Fortuyn van de islam zo'n issue had gemaakt.
Zoals altijd zie je het verkeerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Geef je nu Fortuyn indirect de schuld of zie ik dat verkeerd?
Okay.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Zoals altijd zie je het verkeerd.
Physics.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Never look back, we said.... How was i to know, you would fail chemistry sooooo
Fijn ook dat hij daarna aangeeft wat hij dan WEL precies met zijn opmerking bedoelde.quote:
Ik denk dat van Gogh sowieso wel was vermoord vanwege Submission, en dat Fortuyn's Islamkritiek hier weinig mee te maken heeft. Ik weet alleen niet of er ooit een film zoals Submission geweest zou zijn als Fortuyn nog geleefd zou hebben. Dus wat dat betreft is er misschien een verband maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet door politici... Daarin zit ook het verschil. Ik denk ook niet dat van Gogh was vermoord als Fortuyn van de islam niet zo'n issue had gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |