Racismequote:Op woensdag 4 februari 2009 07:40 schreef bijdehand het volgende:
Zo hadden wij ook 2 asielzoekerscentra en een zwembad.... niemand ging erheen, behalve die wilde apen, en nu zijn die centra weg en we kunnen weer zwemmen
Ah... zelfreflectiequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:03 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat het hem om 'wilde apen' te doen is
Ik denk dat er wel stof tot discussie in zit, omdat er een 13-jarige verdachte bij betrokken is. Ik heb daarom de topictitel aangepast. Wil de discussie niet op gang komen, dan zakt het topic vanzelf wel weg.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:04 schreef gelly het volgende:
Is dit niet weer een topic dat prima voldoet voor de FP maar op het forum geen enkele toegevoegde waarde heeft ?
Gewonde bij overval Almere, 13-jarige verdachte betrokken
Gewoon een nieuwsdump met als resultaat geen discussie maar een topic vol met de standaard reacties.
Meng jij je ooit ook in discussies of blijft het bij dit soort gezeik?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:04 schreef gelly het volgende:
Is dit niet weer een topic dat prima voldoet voor de FP maar op het forum geen enkele toegevoegde waarde heeft ?
Gewonde bij overval Almere, 13-jarige verdachte betrokken
Gewoon een nieuwsdump met als resultaat geen discussie maar een topic vol met de standaard reacties.
Ik zie Gelly ook wel eens meediscussiëren. Ik moet zeggen dat het herhaaldelijke riedeltje van steeds hier de klagers persoonlijk aanspreken, ook wel vervelend begint te worden. Iedere user - actief of minder actief - heeft het volste recht om hier zaken onder de aandacht te brengen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:11 schreef Specularium het volgende:
Meng jij je ooit ook in discussies of blijft het bij dit soort gezeik?
het topic begon anders net goed te lopen, schijnt dat anus bleken en homo's interessanter zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
Beide topics gezien. Dat van de jodenvervolging in het Aboutaleb/Wilders-topic kun je nog net uitleggen als verschuiving van het onderwerp (maar moet niet veel erger worden). Het geneuzel over anusbleken in het Wilders/Moskowicz-topic is verwijderd.
Je hebt een pm.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:57 schreef thestoryofus2009 het volgende:
het topic begon anders net goed te lopen, schijnt dat anus bleken en homo's interessanter zijn![]()
1. Neequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:19 schreef Jestrovic het volgende:
Dochtersite stopkindersex.com zet adressen pedofielen onlineKan een mod bovenstaande user niet bannen?
En ene zhe-devill die door het lint gaat en links en rechts stoten onder de gordel uitdeelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:06 schreef HenryHill het volgende:
Dochtersite stopkindersex.com zet adressen pedofielen online
Linkspammer, met niet al te veel nuttige inbreng in de discussie.
ik ben een paar dagen van fok! weggeweest...quote:Op zondag 1 februari 2009 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kondig aan niet te jengelen, joh, lees nog eens goed.
Ik jengel doorgaans nooit in fb over users of taalfouten en allerlei andere futiliteiten. En ik druk me ook nooit uit tegenover andere users zoals zoalshetis aan de lopende band doet. Ik weet wel dat van ons best een beetje begrip verlangd mag worden tov zoalshetis en zijn situatie*?, maar dat neemt niet weg dat je als argeloze user van een mod ook mag verlangen dat-ie alles in het juiste perspectief blijft zien.
Je hebt (helaas) gelijk. Ik heb de titel aangepast en de topicstarter geïnformeerd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Spoedwet tegen euthanasie Italiaanse comapatiënte
TT aanpassen?![]()
Mee eens. Post weggehaald en achter de schermen gemeld.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:06 schreef HenryHill het volgende:
Dochtersite stopkindersex.com zet adressen pedofielen online
Linkspammer, met niet al te veel nuttige inbreng in de discussie.![]()
Niet acceptabel, weggehaald en eveneens gemeld. Dank voor het melden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:18 schreef SCH het volgende:
En ene zhe-devill die door het lint gaat en links en rechts stoten onder de gordel uitdeelt.
We hebben niet bepaald veel gedaan met de opmerking van Ryan3 ofzo... Ik snap niet waarom je je 5-6 dagen later nog gaat lopen opwinden over één zo'n opmerking. Want het gevolg is dan weer dat een Ryan3 of Gelly zich nu weer geroepen gaat voelen om op jou te reageren, enzovoort. Dit soort persoonlijke geklier hoort wat mij betreft niet steeds in NWS-feedback. Ik ga niet alles lopen weghalen wat hier wordt gepost, dus jullie houden jezelf en ons lekker bezig zo, maar we doen er verder weinig tot niks mee. Ermee stoppen (van beide kanten) zou voor iedereen beter zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben een paar dagen van fok! weggeweest...
moet ik dit soort op de persoon gespeelde gedachten lezen van een user die mij beschuldigd van een situatie*?
kom op zeg, wat een persoonlijke aanvaller is dit? volgens mij neemt hij fok! iets te serieus en zorgt hij er persoonlijk voor, samen met die 'vrankrijk vriend gelly', dat je iemand beter monddood kan maken of als imbeciel kan afschilderen dan je ware aard te laten zien.
het zou je sieren eens wat minder met mijn posts te bemoeien tenzij je iets te melden hebt.
wat je wilt. zo te zien is actie--> reactie niet je sterkste kant.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben niet bepaald veel gedaan met de opmerking van Ryan3 ofzo... Ik snap niet waarom je je 5-6 dagen later nog gaat lopen opwinden over één zo'n opmerking. Want het gevolg is dan weer dat een Ryan3 of Gelly zich nu weer geroepen gaat voelen om op jou te reageren, enzovoort. Dit soort persoonlijke geklier hoort wat mij betreft niet steeds in NWS-feedback. Ik ga niet alles lopen weghalen wat hier wordt gepost, dus jullie houden jezelf en ons lekker bezig zo, maar we doen er verder weinig tot niks mee. Ermee stoppen (van beide kanten) zou voor iedereen beter zijn.
Me dunkt van wel. Hij haalt het mechaniek onderuit en dat lijkt me voor een mod het beste wat je kan doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat je wilt. zo te zien is actie--> reactie niet je sterkste kant.
Zo hee. Als je het over vebitterde strijd hebt....quote:Op zondag 8 februari 2009 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
Drama in Australië.
Ondanks dat TS verdomd goed weet dat ie een bron en een link moet plaatsen, vertikt ie dat keer op keer.
Hoezo haalt-ie het mechaniek onderuit, ik ben ook net een dag of 4-5 niet op Fok! geweest en zie vervolgens die gozer reageren op een wel heel oude post van mij met weer van allerlei eigenaardige insinuaties en weirde shit, lijkt me eigenlijk wel vrij normaal om daarop weer te reageren eigenlijk... Elf haalt nergens een mechaniek uit wmb.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Me dunkt van wel. Hij haalt het mechaniek onderuit en dat lijkt me voor een mod het beste wat je kan doen.
Dank voor het melden. Ik heb het topic opgeschoond. Ik deel je irritatie hierover. Volgende keer alleen liever niet in het topic de discussie aangaan, maar gewoon alleen hier melden. Dank.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
Bosbranden Australië: zeker 84 doden
Ondanks dat TS verdomd goed weet dat ie een bron en een link moet plaatsen, vertikt ie dat keer op keer.
Precies.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:58 schreef du_ke het volgende:
Als het nou om een controversieel onderwerp ging is roepen om een bron misschien logisch. Maar wat maakt het bij een onderwerp als bosbranden in Australië nou uit of het bericht van teletekst of nu.nl komt?
Het antwoord staat gewoon in de openingspost die je zo ongeveer bij elk NWS-feedbacktopic aantreft:quote:Op zondag 8 februari 2009 14:58 schreef du_ke het volgende:
Als het nou om een controversieel onderwerp ging is roepen om een bron misschien logisch. Maar wat maakt het bij een onderwerp als bosbranden in Australië nou uit of het bericht van teletekst of nu.nl komt?
Ik zou je normaal volledig gelijk geven, ware het niet dat deel 2 bijna vol zit qua aantal posts.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:04 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Pedodatabase is offline gehaald door Amerikaanse hoster
kan volgens mij prima in:
Dochtersite stopkindersex.com geeft adr. pedofielen vrij II
Als dit al trollen is, kan ik de helft van de posts op dit forum wel gaan verwijderen....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:12 schreef Slappy het volgende:
Kan een mod deze reactie even verwijderen deze hippie zit weer te trollen. Wilders komt Engeland niet binnen
Idd, of het nu een edit waardig is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dit al trollen is, kan ik de helft van de posts op dit forum wel gaan verwijderen....
Collega-mods mogen dat rustig doen als ze er anders over denken, maar ik zie hier weinig schokkends in, sorry.
Dan ben je gewoon een kansloos figuur en zou je geen mod en geen Nederlander moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:32 schreef Triggershot het volgende:
Defineer trollen? Ik ben serieus in dat topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |