Ik maak me eigen TT hoe ik hem wil hebben, nergens staat er dat ik aan SP3C TT moet aanhouden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
voetbal is klote
besides, je titel sloeg nergens op en ik heb je al honderden keren gewaarschuwd dat je daar is me op moest houden omdat er anders topics gesloten gingen worden simpelweg om de titel ... nu weer 1 dus
Nee voor PSV. en AZquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:11 schreef Specularium het volgende:
Ben je voor Ajax, Meki?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik maak me eigen TT hoe ik hem wil hebben, nergens staat er dat ik aan SP3C TT moet aanhouden.
Ik proef enkel jaloezie omdat jij jaloers bent op mijn TT's en ze direct sluit.
Ik wil dat jij daarvan af ziet.
Dat is het protocol volgens mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:19 schreef sig000 het volgende:
Ik ben ervoor dat elk Meki topic openblijft zodat iedereen over 'm heen kan vallen.
SCH is dat dat niet die schreeuwlelijk met klein hartje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je wel reageren met een smiley, morgen is SCH weer boos, dat je het even weet.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je wel reageren met een smiley, morgen is SCH weer boos, dat je het even weet.
Racismequote:Op woensdag 4 februari 2009 07:40 schreef bijdehand het volgende:
Zo hadden wij ook 2 asielzoekerscentra en een zwembad.... niemand ging erheen, behalve die wilde apen, en nu zijn die centra weg en we kunnen weer zwemmen
Ah... zelfreflectiequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:03 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat het hem om 'wilde apen' te doen is
Ik denk dat er wel stof tot discussie in zit, omdat er een 13-jarige verdachte bij betrokken is. Ik heb daarom de topictitel aangepast. Wil de discussie niet op gang komen, dan zakt het topic vanzelf wel weg.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:04 schreef gelly het volgende:
Is dit niet weer een topic dat prima voldoet voor de FP maar op het forum geen enkele toegevoegde waarde heeft ?
Gewonde bij overval Almere, 13-jarige verdachte betrokken
Gewoon een nieuwsdump met als resultaat geen discussie maar een topic vol met de standaard reacties.
Meng jij je ooit ook in discussies of blijft het bij dit soort gezeik?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:04 schreef gelly het volgende:
Is dit niet weer een topic dat prima voldoet voor de FP maar op het forum geen enkele toegevoegde waarde heeft ?
Gewonde bij overval Almere, 13-jarige verdachte betrokken
Gewoon een nieuwsdump met als resultaat geen discussie maar een topic vol met de standaard reacties.
Ik zie Gelly ook wel eens meediscussiėren. Ik moet zeggen dat het herhaaldelijke riedeltje van steeds hier de klagers persoonlijk aanspreken, ook wel vervelend begint te worden. Iedere user - actief of minder actief - heeft het volste recht om hier zaken onder de aandacht te brengen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:11 schreef Specularium het volgende:
Meng jij je ooit ook in discussies of blijft het bij dit soort gezeik?
het topic begon anders net goed te lopen, schijnt dat anus bleken en homo's interessanter zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
Beide topics gezien. Dat van de jodenvervolging in het Aboutaleb/Wilders-topic kun je nog net uitleggen als verschuiving van het onderwerp (maar moet niet veel erger worden). Het geneuzel over anusbleken in het Wilders/Moskowicz-topic is verwijderd.
Je hebt een pm.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:57 schreef thestoryofus2009 het volgende:
het topic begon anders net goed te lopen, schijnt dat anus bleken en homo's interessanter zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |