Waarom denk je dat de toren zo hoog is en ramen heeft?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef Semisane het volgende:
het is namelijk enkel puntjes en informatie op hun schermen, ze kijken niet in real time naar die vliegtuigen.
Doe eens lief.quote:
Het meest logische zou zijn dat beide motoren zijn uitgevallen om wat voor reden dan ook. Maar het blijft op dit moment speculeren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 't aannemelijk klinkt dat het niet de navigatie is.
Niet de polderbaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de toren zo hoog is en ramen heeft?
Vanuit de toren kunnen ze gewoon alles zien hoor
Wow, schokkendquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:02 schreef Ambrosius het volgende:
CNN weet nu dat het gaat om De Pers ipv De Bers.
ironisch als deze ook neergaatquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet dat die familieleden uit Turkije nu in een vliegtuig naar Nederland stappen?!
Moeten ze lopen dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet dat die familieleden uit Turkije nu in een vliegtuig naar Nederland stappen?!
Dat weet ik. Ontken ik toch ook nergensquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niet de polderbaanDie heeft een eigen toren.
Hoe groot is de kans dat er nu nog een vliegtuig van Istanbul naar Amsterdam neer stort?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Doodsverwensing!quote:
Stel je voor dat Laila Abid daar zatquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Astrid Kerseboom is echt 100x beter als die hakkelende en stotterende vent die ze vanmorgen bij de NOS hadden zitten
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de toren zo hoog is en ramen heeft?
Vanuit de toren kunnen ze gewoon alles zien hoor
Jij zou dat niet durven ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Die kans is juist toegenomen. De piloten hebben nu allemaal gehoord van de crash. Gevolg: Meer zenuwen. Meer kans op fouten. Groter kans op ongeluk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat er nu nog een vliegtuig van Istanbul naar Amsterdam neer stort?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Stel je voor dat Laila Abid daar zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |