DOOFPOT AFFAIRE CRASH TURKS TOESTEL: VERRIJKT URANIUM AAN BOORD?!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vragen stellen bij zo'n persconferentie... totaal zinloos. En dan zul je zien dat zo'n kutkrant als de Telegraaf van de opmerking 'daar kan ik niks over zeggen' nog een schitterend verhaal weer te maken.
Ja, er is ook helemaal niks aan de hand natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat jullie binnen een paar uur 7 topics volkrijgen over zoiets..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Xzelicon het volgende:
Videos, fotos, passagierslijst en meer staan nu op www.waltersmulders.com
Kudos voor de heldhaftige Internetcommunityquote:Just this morning a plain from Turkish Airlines crashed on the “Polderbaan” at the Shiphol Airport in Holland, and broke in three pieces.
waar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Bizar om die toren te horen eigenlijk.
"continue to wait, we have a major emergency"
"tower, can ik make an approach"
"no continue to wait, it looks like we lost an aircraft"
Ik moest ook al aan hem denken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien bellen ze straks Hans Teeuwen voor zijn reactie op de Meiden van Halal?
Zoiets ja. Kansloos met een hoofdletter K.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
DOOFPOT AFFAIRE CRASH TURKS TOESTEL: VERRIJKT URANIUM AAN BOORD?!!!
middaglunch bezorger belde net aan, ze moesten hun portemonnee pakkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Joesse het volgende:
die rennende mensen op de redactie van de NOSvolgens mij allemaal voor de show
Bij het journaal online iig al een paar keer voorbij gekomen.quote:
De mensen die zo'n werk doen die moeten echt stressbestendig zijn en in zo'n situaties zijn die gewoon zo geconcentreerd met hun werk bezig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik bedoelde met bizar dat men zo relaxed aan het praten is. Stressvolle baan is het sowieso al, ook zonder crashes.
ik zal niet zeggen dat dat de krenten uit de pap zijn![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
middaglunch bezorger belde net aan, ze moesten hun portemonnee pakken
De brokstukken worden vandaag nog teruggestuurd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef buachaille het volgende:
Is er al een reactie van Wilders vernomen over de schending van de nederlandse bodem door een turks vliegtuig?
die vraag zou als antwoord hebben gekregen: daar kunnen wij op dit moment nog niets over zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou gevraagd hebben: Bevinden de piloten zich onder de dode slachtoffers?
En niet: Krijgen de passagiers een hotel om in te overnachten?
CNN onderdrukt het geluid van de NOS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja gek he
die gasten spreken toch geen nederlands![]()
![]()
Zoiets is gewoon nieuws. Relativeren dient werkelijk geen enkel doel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap die drukte ook niet zo. Natuurlijk, het is verschrikkelijk wat er is gebeurd voor de doden, gewonden en nabestaanden. Maar in het (auto)verkeer komen veel meer mensen om het leven.
Natuurlijk, er had ook een atoombom kunnen vallen, dat is veel erger.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap die drukte ook niet zo. Natuurlijk, het is verschrikkelijk wat er is gebeurd voor de doden, gewonden en nabestaanden. Maar in het (auto)verkeer komen veel meer mensen om het leven.
En het had allemaal nog veel erger gekund. Stel je voor dat dit vliegtuig was ontploft of op de snelweg of een woonwijk terecht was gekomen....
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef buachaille het volgende:
Is er al een reactie van Wilders vernomen over de schending van de nederlandse bodem door een turks vliegtuig?
Ja of een Bijlmerflat. Volgens mij vervelen die mensen op al die nieuwsredacties zich een beetjequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
En het had allemaal nog veel erger gekund. Stel je voor dat dit vliegtuig was ontploft of op de snelweg of een woonwijk terecht was gekomen....
De grappen zijn nog lang niet op!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat jullie binnen een paar uur 7 topics volkrijgen over zoiets..
Nee, wel een hoop van dit soort kansloze linkse kutopmerkingen van linksen die ZELF zieke dingen verzinnen en dan onder het mom "zo denkt rechts" zieltjes proberen te winnen".quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef buachaille het volgende:
Dat zal wel komen omdat er niet iedere dag een vliegtuig neerstort in Nederland. Daarbij áls er een vliegtuig neerstort is de impact van zo'n ongeluk een stuk groter.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Whooptie-fucking-doo, een vliegtuig stort neer, 9 doden, nou nou. Waren er 7 topics over de 9 verkeersdoden van afgelopen weekend?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, er is ook helemaal niks aan de hand natuurlijk
Is Twitter in feite niet een concurrent van CNN's eigen I-report.com?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef Adolecens het volgende:
Ok, Twitter is nu ook wereldnieuws en de aandelen zijn sky high gegaan..
CNN steekt ze een flinke veer in de kont. Via Twitter is de wereld als eerste op de hoogte gebracht van iets wat er aan de hand was..
bauchaile is niet linksquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop van dit soort kansloze linkse kutopmerkingen van linksen die ZELF zieke dingen verzinnen en dan onder het mom "zo denkt rechts" zieltjes proberen te winnen".
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef buachaille het volgende:
Kan ze geen ongelijk geven. Stelletje incompetenten daar die NOS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
CNN onderdrukt het geluid van de NOS.
Ze gebruiken alleen beeld materiaal.
Moet je niet naar Turkse zenders kijken, klapmongool.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zijn er dan echt geen mensen die wél Nederlands kunnen om te interviewen?
Natuurlijk is het nieuws. Maar dit is geen 'ramp' ofzo. Het hadden ook 200 doden kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoiets is gewoon nieuws. Relativeren dient werkelijk geen enkel doel.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat andere websites doen, moeten ze zelf weten, maar op deze plek willen we GEEN persoonlijke informatie of links naar persoonlijke websites van passagiers.
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Wat andere websites doen, moeten ze zelf weten, maar op deze plek willen we GEEN persoonlijke informatie of links naar persoonlijke websites van passagiers.
Zo gek is dat toch niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Falco het volgende:
Ik mag van moderator Elfletterig niet zeggen dat ik meer voor de buis gekluisterd zou zijn, wanneer dat vliegtuig in de hens stond.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Hyves is niet persoonlijk. Het zijn openbare profielen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
verkeersdoden hebben we elke dag minstens een paar van. Het is nou eenmaal vrij zeldzaam dat er een vleigtuig neerstort in NL.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Whooptie-fucking-doo, een vliegtuig stort neer, 9 doden, nou nou. Waren er 7 topics over de 9 verkeersdoden van afgelopen weekend?
Jij snapt het echt niet? Auto crashes zijn in Nederland nou eenmaal vrij normaal. Tis niet heel gek dat er elke dag wel ergens een auto crasht met dan 1-2 doden erin. Dat komt ook vaak niet verder dan een kolom op de binnenlandpagina op pagina 8 links onderaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Whooptie-fucking-doo, een vliegtuig stort neer, 9 doden, nou nou. Waren er 7 topics over de 9 verkeersdoden van afgelopen weekend?
Die kut-Wilders had natuurlijk dat vliegtuig geheel geëxplodeerd gezien. Al die Turken dood enzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je meot ook zeggen dat Wilders dat zou willen, dan mag alles!
Iets met fatsoen?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Gia het volgende:
Krijgt die boer compensatie voor zijn akkertje? Hij kan dit jaar de oogst daar wel vergeten!
Wat een FAIL-opmerking zeg. De rechtse user B. maakt een grapje en jij gebruikt het weer als stok om links mee te slaan. Ga lekker in dat janktopic posten waarin een user de PvdA aanvalt omdat een PvdA'er lachend een opmerking maakte over een sovjet-logo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel een hoop van dit soort kansloze linkse kutopmerkingen van linksen die ZELF zieke dingen verzinnen en dan onder het mom "zo denkt rechts" zieltjes proberen te winnen".
Ach, hij hoeft in ieder geval niet te ploegenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Gia het volgende:
Krijgt die boer compensatie voor zijn akkertje? Hij kan dit jaar de oogst daar wel vergeten!
Jaaa, zo is het grappig!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Die kut-Wilders had natuurlijk dat vliegtuig geheel geëxplodeerd gezien. Al die Turken dood enzo
Dat lijkt me uitgeslotenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef Pacmaniac het volgende:
Mogelijke oorzaken volgens die ex piloot:
Falende navigatie
Hij zei duidelijk: geen doden gemeld tot nu toe. Dus misschien moet jij naar de LOI morgen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Pony-Lover het volgende:
Die directeur van Turkish Airlines kan morgen trouwens ook naar het CWI.
Nou liever niet, ik wil vanavond gewoon naar huis kunnen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:55 schreef Falco het volgende:
Ja of een Bijlmerflat.
Nou ben ik geen Wilders fan, maar dit slaat natuurlijk nergens op. En om bij dit hele gebeuren Wilders erbij te gaan halen....quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Die kut-Wilders had natuurlijk dat vliegtuig geheel geëxplodeerd gezien. Al die Turken dood enzo
LoL modjes die elkaars post's editenquote:
Zo werkt het gewoon. Als zoiets lokaal gebeurt, is het groot nieuws. Als er ergens in Azië ofzo eentje was neergestort onder dezelfde omstandigheden, was het een item van 20 seconden geweest bij het journaal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nieuws. Maar dit is geen 'ramp' ofzo. Het hadden ook 200 doden kunnen zijn.
Ik vind er niks grappigs aanquote:
Wat ben jij saai zeg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:01 schreef Prosac het volgende:
Vriend van mij werkt voor een reisorganisatie. Inmiddels al een groep gebeld die over drie weken met Turkish Airlines naar Instanbul zouden, die nu een andere maatschappij eisen.
Hij kan inmiddels KLM regelen, kost wel 350 euro extra plus nog annuleringskosten. Dan moeten ze nog even nadenken.
Waarop persoonlijke informatie te vinden is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hyves is niet persoonlijk. Het zijn openbare profielen.
Valt nog mee, een beetje Nederlander dreigt met Tros Radar om schadevergoeding.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:01 schreef Prosac het volgende:
Vriend van mij werkt voor een reisorganisatie. Inmiddels al een groep gebeld die over drie weken met Turkish Airlines naar Instanbul zouden, die nu een andere maatschappij eisen.
Hij kan inmiddels KLM regelen, kost wel 350 euro extra plus nog annuleringskosten. Dan moeten ze nog even nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |