quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
Excuses voor de vertraging, faalhaas wolvendagen kan geen mysterieuze vrouwen vinden; enkel tieten. Wat ook goed is... Op zich. Maar niet nu.
Ach, het is nog altijd sneller dan wanneer 1 van de dames moet openen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
Excuses voor de vertraging, faalhaas wolvendagen kan geen mysterieuze vrouwen vinden; enkel tieten. Wat ook goed is... Op zich.
Je steunt toch 1 club lijkt mij? Ik ben toch ook niet voor FC Volendam en AZ omdat dat Noord-Hollands voetbal isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat met nepfan te maken. Gewoon Overijssels voetbal hoor. Ik dacht eerst nog aan Ajax, maar de treinkosten zijn te hoog.
quote:
ha die pleun!quote:
ja, je word in de gaten gehouden joh!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:55 schreef IQM het volgende:
Onder dat ene plaatje staat 'forum.fok.nl'. Wtf?
JONGUSZZZ TEGUUU DU MEISJESZZZZZquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, het is nog altijd sneller dan wanneer 1 van de dames moet openen.
Hihi ik ken je een beetje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahaha, ik moest hardop lachen. Props Fas
.
Ja, maar wat heeft het zin om een seizoenskaart te kopen voor GAE als ik er bijna nooit heen kan. Dan kan ik toch net zo goed voor een ander club kiezen om eens lekker voetbal te zien?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je steunt toch 1 club lijkt mij? Ik ben toch ook niet voor FC Volendam en AZ omdat dat Noord-Hollands voetbal is
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahaha, ik moest hardop lachen. Props Fas
.
Pleun.quote:
Geen geld?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:57 schreef Silentalarm het volgende:
Ik kan volgend jaar geen seizoenskaar meer.
Ik word er gek van. Het zijn zoveel dilemma's!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pleun.
Had je 't in de vorige topics weer over dat minorgedoe?![]()
Of niet dan? Binq is de klos, zo leukquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
Dat Jack het nu eindelijk eens met Janine gaat doen!
Ahh oke. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik word er gek van. Het zijn zoveel dilemma's!En niemand snapt het ook echt.
De studie + minor die ik het liefste wil doen is in Groningen, maar das gewoon te ver.
Ik ga binnenkort bij een oud klasgenoot/vriend kijken die in A'dam woont.
Oh en hoi.
ssssht.quote:
Ja, Jack is zo sexy, ik wil hem wel in actie zienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Of niet dan? Binq is de klos, zo leuk.
Ik snap dat je er gek van wordt, word ik zelf ook.quote:
Nou, ze zijn al begonnenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, Jack is zo sexy, ik wil hem wel in actie zien!
En ja, arme Bing.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:04 schreef IQM het volgende:
Tijd voor een vergelijkend warenonderzoek, dames: welke lijken het meest op die van jullie?
http://kro1975.livejournal.com/1484856.html#cutid1
Ja maar dan nogquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Bloody, daarnaast kan ik alsnog naar GAE als ik wel kan.
Ik mag toch ook wel genieten en lekker voetbal kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar dan nogis het raar als je voor GAE bent en een seizoenkaart voor een andere club doet
Zijn er wel erg veel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:04 schreef IQM het volgende:
Tijd voor een vergelijkend warenonderzoek, dames: welke lijken het meest op die van jullie?
Ik ben er zelf ook wel benieuwd naar hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik snap dat je er gek van wordt, word ik zelf ook.Dus laten we het ergens anders over hebben.
Mien god wat een lelijke tieten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:04 schreef IQM het volgende:
Oh, maar dat bedoel ik ook niet, het ging me er meer om dat je of geen of geen realistische reactie gaat krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Je vindt het wel een goede post en je bent stiekem ook wel benieuwd. Geeft niks.
Pics ter vergelijking.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook wel benieuwd naar hoor.![]()
[..]
Mien god wat een lelijke tieten.Dit zijn toch niet de gemiddelde tieten van een vrouw mag ik hopen.
![]()
Waarom niet. Ze hoeven hun eigen tetsels1 toch niet te posten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, maar dat bedoel ik ook niet, het ging me er meer om dat je of geen of geen realistische reactie gaat krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn dat voor vlekken?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
Eww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn dat voor vlekken?0 topics op naam. 14.gif
Picfail ftw.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
IEW wat een vieze tepels.
Nou vooruit, ik zal ze even naar je sturen.quote:
quote:
Inderdaad.quote:
Leer eens foto postenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom kun je niet linken vanaf die site?
nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik mag toch ook wel genieten en lekker voetbal kijken
Er staat linksonder "get link code for this image"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom kun je niet linken vanaf die site?
Jack is een omhooggevallen stinkventje. Hopelijk sterft ie langzaam en met een piemel in z'n aars.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..].
OMG, Jack! Hoe hij kijkt, daar kan echt niemand aan tippen
. 'Ghehe, ja Ludo, ik bang je ex-wife'
![]()
waar gaat dit in godsnaam over?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jack is een omhooggevallen stinkventje. Hopelijk sterft ie langzaam en met een piemel in z'n aars.
Leer eens linken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik nog best mooi.
Je moet de tweede hebben: "Hotlink a clickable thumbnail on a Forum or Message Board!"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf ik snap niets van die links daar.
Komt vast omdat je rechts bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf ik snap niets van die links daar.
Hoezoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jack is een omhooggevallen stinkventje. Hopelijk sterft ie langzaam en met een piemel in z'n aars.
Je moet nog een keer klikken dat die full screen is, dan rechtermuisknop --> eigenschappen --> link kopiëren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Hey m'n borstenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
GTSTquote:
Dat doet het dus niet slimmerik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je moet nog een keer klikken dat die full screen is, dan rechtermuisknop --> eigenschappen --> link kopiëren.
quote:
Wel bij mij...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet slimmerik.
Ah, ok.quote:
Ach ja ik weet 't niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Hij kijkt altijd zo zwoel.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch sneu als je zoiets hebt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bowien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja ik weet 't niet.![]()
Ik verlang terug naar de tijd van Dian en Bowien.![]()
En Meta, Hedwig en oom Harmsen.![]()
Wat zijn dat voor een klerenhangers?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, die tijden zijn lang vervlogenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik naar de tijd van Arnie en Peter Kelder!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vielen mij als eerste opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze vind ik ook nog best mooi.
Wolvendagen en ik gaan super worden!!1quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
Ik luister naar het radiostation van wolvendagen.
En heeft ze een beetje een zwoele stem, als DJ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
Omgquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
Ja White Lies kwam al voorbij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wolvendagen en ik gaan super worden!!1
Ja best wel, ze vertelt nu een verhaal over haar eerste menstruatie. Best grappig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En heeft ze een beetje een zwoele stem, als DJ?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja White Lies kwam al voorbij.
[..]
Ja best wel, ze vertelt nu een verhaal over haar eerste menstruatie. Best grappig.
Juist.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
Ja best wel, ze vertelt nu een verhaal over haar eerste menstruatie. Best grappig.
Pics or gtfo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
Je komt er maar niet tussen, hè...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een borsten conversatie hier.
En niet eens zozeer door de mannen he, dat is het mooie eraan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een borsten conversatie hier.
ik anders welquote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Je komt er maar niet tussen, hè...
Snap je 'm? [ afbeelding ]
I keep my distance but you still catch my eye.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, PUH-LEASE Fas. Dood aan dat nummer.
Hoelaat kom je donderdag langs Zwolle?quote:
Die laatste foto is stoer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:42 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb ik toch een uitmuntende smaak.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
Jude Law is sowieso stoer. Hihihi.
*weke knieën krijgt*
Als ie voor mij zou gaan wel, jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:47 schreef IQM het volgende:
Jude Law heef trouwens zelf ook goede smaak.
I know!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
wolvendagen, je luistert vet gave muziek.
Als hij ons allebei zou zien, zou hij nog heel eventjes twijfelen, denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ie voor mij zou gaan wel, ja.
Maar I see what you mean. Zijn outfits zijn ook altijd
.
Hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Als hij ons allebei zou zien, zou hij nog heel eventjes twijfelen, denk ik.
Net als ik zou twijfelen als ik jou en Jude zou tegenkomen.
Sorry NG, het zal niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat vind ik dan ook weer een minpunt aan deze SC. Al die kutplaatjes.
Ciaoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik Step Brothers kijken. :w
Adios!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry NG, het zal niet meer gebeuren.
[..]
Ciao.
Ok, boss!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Voor deze keer note ik je niet, is wel een waarschuwing.
Homoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wheheh Skaff-A was hier gisteren en toen heb ik hem een likje gegeven op z'n mond toen we aan de paddo's zaten
Weet niet hoe laat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:01 schreef behangplakker het volgende:
Hee D_A hoelaat ben je thuis donderdag?
opkankeren met op mijn account kloten. Ik heb dat niet getypt, want ik gebruik nooit PI's.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wheheh Skaff-A was hier gisteren en toen heb ik hem een likje gegeven op z'n mond toen we aan de paddo's zaten
Weet ik dat ook weer voor de volgende keerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
opkankeren met op mijn account kloten. Ik heb dat niet getypt, want ik gebruik nooit PI's.
opkankeren dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer voor de volgende keer
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef Fascination het volgende:
Omg, wat een geweldig nummer.
Met dank aan wolvendagen.
quote:
De SC is ontstaan door plaatjes, zeur niet zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat vind ik dan ook weer een minpunt aan deze SC. Al die kutplaatjes.
Je kent het.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Nothing compares to you ook natuurlijk.
En een breezert ananasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kent het.
Ja nothing compares to you blijft een toppertje (ik zei toppertje).
Nee, open er een topic over.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef Jorwol het volgende:
Lalalal iemand nog even klagen over die teringmiereneters?
wie de fuck ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef Jorwol het volgende:
Lalalal iemand nog even klagen over die teringmiereneters?
Sinds het weekend zie ik hier wel meer duistere figuren rondlopen.quote:
Hoi 4EBE. Daten?quote:
jammer idd. Eigenlijk moet je in de KLB-SC hetzelfde hebben als bij KPD, pas toegang na dat je jezelf hebt aangemeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds het weekend zie ik hier wel meer duistere figuren rondlopen.
Dat is discriminatiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jammer idd. Eigenlijk moet je in de KLB-SC hetzelfde hebben als bij KPD, pas toegang na dat je jezelf hebt aangemeld.
Als dat bij alle SC's zo wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jammer idd. Eigenlijk moet je in de KLB-SC hetzelfde hebben als bij KPD, pas toegang na dat je jezelf hebt aangemeld.
Waar komt dat nou weer vandaan?quote:
Niet, het kaf van het koren scheiden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat is discriminatie![]()
Wat wil je weten?
KANKERKACHEL?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan?![]()
Ik ga douchen![]()
*Kachel op + 20 graden zet.
opzekerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:15 schreef Zotheid het volgende:
Wat is Pink Floyd toch ook kankergoed!
Uit de grond van mijn hart.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan?![]()
quote:Ik ga douchen![]()
Ik weet ook wel iets waar je warm van wordquote:*Kachel op + 20 graden zet.
quote:
Jorwol, Man, dichtbij Amsterdam, The Killers, Feyenoord. Zoiets?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet, het kaf van het koren scheiden.
Algemene info en waarom je in de SC post.
Nee, deze doet het welquote:
Okequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jorwol, Man, dichtbij Amsterdam, The Killers, Feyenoord. Zoiets?
En waarom ik in de SC post? Omdat het kan.
Nu jij weer knul
Oke.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uit de grond van mijn hart.
[..]
Mag ik mee?
[..]
Ik weet ook wel iets waar je warm van word
Omdat het kan? Flikker op.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nu jij weer knul
Spring je ook van een flat af, omdat het kan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke
Oke
Oke
The Killers zijn tof, kudo voor jou
Feyenoord, daar krijg ik wel eenvan op mijn gezicht.
goed antwoord.
Die laatste Nee snap ik niet. Wie lust er nu niet een kop lekkere warme chocolade melk? Nou, dan niet hoor.quote:
Laatste 2 vragen. Heb je wat tegen het woord kanker en wat vind je van Oasis?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
![]()
Tja, dat Feyenoord is drama inderdaad. Ben er helaas al gewend aan geraakt. Winnen van de Graafschap is zowaar verrassend
Ik heb nu de voorkeur voor thee, mag dat niet meer ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die laatste Nee snap ik niet. Wie lust er nu niet een kop lekkere warme chocolade melk? Nou, dan niet hoor.
wat is dat nou voor vraag, wie lust zoiets nou niet..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die laatste Nee snap ik niet. Wie lust er nu niet een kop lekkere warme chocolade melk? Nou, dan niet hoor.
Ik vind Oasis ook kut, dus dat is geen voorwaarde om wel of niet in de SC te mogen posten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laatste 2 vragen. Heb je wat tegen het woord kanker en wat vind je van Oasis?
Ga dan maar naar een andere SC.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind Oasis ook kut, dus dat is geen voorwaarde om wel of niet in de SC te mogen posten.
Het is ook geen voorwaardequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind Oasis ook kut, dus dat is geen voorwaarde om wel of niet in de SC te mogen posten.
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu de voorkeur voor thee, mag dat niet meer ?
Nee, want als ik kanker wil zeggen moet ik dat weten. Geldt overigens ook voor andere mensen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laatste 2 vragen. Heb je wat tegen het woord kanker en wat vind je van Oasis?
Witte of groene thee bij Zotheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu de voorkeur voor thee, mag dat niet meer ?
Wat is dit voor dictatuur?
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga dan maar naar een andere SC.
Toegelaten, welkomquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, want als ik kanker wil zeggen moet ik dat weten. Geldt overigens ook voor andere mensen.
Oasis is chill.. Ben er verder geen fan van, maar goed. Ik weet tenminste nog dat Noel Gallagher de songwriter en gitarist van Oasis is.. En broer van Liam natuurlijk
Ik geloof nooit dat jij originele dagdagpunten geeft, dat zijn vast nepperds.quote:
Ohhhh je hebt ook wittequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Witte of groene thee bij Zotheid.
kankerajax. PSV EINDHOVENquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
Ik dacht dat in de KLB SC alleen maar Ajacieden zaten?
Gezelligquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh je hebt ook witte![]()
Zal ik mijn klas meenemen?
ja, ik zal even doorgeven dat je een ban moet krijgen voor klb.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kanker Oasis, Kanker Noel Gallagher! moet ik nu weg?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, ik zal even doorgeven dat je een ban moet krijgen voor klb.
Een stuk of 15, waarvan er altijd een paar afwezig zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gezellig
Hoeveel mensen zitten er eigenlijk in je klas?
Ja. Kom, gaan we samen naar een leuke SC en nemen we de rest mee, kunnen NG en Jorlol hier samen blijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kanker Oasis, Kanker Noel Gallagher! moet ik nu weg?
Ik vind Oasis opzich wel grappig hoor maar ik luister er niet vaak naar, eigenlijk nooit. Ik heb 1 nummer van ze en ja je raad het al het is WONDERWALLquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Kom, gaan we samen naar een leuke SC en nemen we de rest mee, kunnen NG en Jorlol hier samen blijven.
Je had moet zeggen dat je aan Admin gemeld hebt dat hij kanker zei.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, ik zal even doorgeven dat je een ban moet krijgen voor klb.
Doet ie ook niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:27 schreef behangplakker het volgende:
Net of NG dat bepaalt![]()
Nee hij is nog steeds niet welkom.
[KLB FB] Waar bitches elkaar slappenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[KLB FB] Waar bitches elkaar slappen
Praat je altijd in de derde persoon?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stuk of 15, waarvan er altijd een paar afwezig zijn.
Er is nu een nieuw meisje bij gekomen, maar die telt voor twee.
En eet chips in de klas
Inderdaad. Selectie gaat nog altijd eerst langs de oude garde en Ananas.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:27 schreef behangplakker het volgende:
Johquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:27 schreef behangplakker het volgende:
Is er een verband tussen voor 2 tellen en (veel) chips eten (in de kas)?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stuk of 15, waarvan er altijd een paar afwezig zijn.
Er is nu een nieuw meisje bij gekomen, maar die telt voor twee.
En eet chips in de klas
Ik heb een speciale band met D_Aquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Selectie gaat nog altijd eerst langs de oude garde en Ananas.
Ha! Ik verwerp jullie autoriteit!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Selectie gaat nog altijd eerst langs de oude garde en Ananas.
Spange tangas....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is er een verband tussen voor 2 tellen en (veel) chips eten (in de kas)?
Zitten er ook nog spange tangas tussen of is het dikke poep?
Videoband? Die hoef ik dan niet te zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een speciale band met D_A
Ik las Spangas.quote:
En met de oude garde?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een speciale band met D_A
Flauwertje. hihiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Videoband? Die hoef ik dan niet te zien.
Ja ik ben de Koningin.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Praat je altijd in de derde persoon?
Ik ookquote:
Wacht maar tot PK het hoort dat NG je heeft toegelaten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ha! Ik verwerp jullie autoriteit!
*ahum* jouw autoriteit
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht maar tot PK het hoort dat NG je heeft toegelaten.
Oh echt?quote:
Ja doei, ik ga niet op die link klikken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/S/spange-tanga
Ik zag laatst zo'n Spangaskind irl!quote:
Ja.quote:
Ja schat!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doei, ik ga niet op die link klikken.
Je typt maar Nederlands
PK en NG, leuk stelletje zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht maar tot PK het hoort dat NG je heeft toegelaten.
Nog meer discriminatie!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Aantal posts: 416 (gemiddeld 1 per dag)
Nee, toch niet toegelaten, sorry.
quote:
Nee, eenmaal toegelaten is toegelaten. Daarna is er geen weg meer terug.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Aantal posts: 416 (gemiddeld 1 per dag)
Nee, toch niet toegelaten, sorry.
Die lekkere blonde, hoop ik?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zag laatst zo'n Spangaskind irl!
Nu zeg je het weerquote:
Hoe laat moet je morgen op school zijn?quote:
Ga je nu met ZH vreemd? En onze relatie dan?quote:
Nee, het was zo'n gast.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, eenmaal toegelaten is toegelaten. Daarna is er geen weg meer terug.
[..]
Die lekkere blonde, hoop ik?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV is voor homo's
Ajax is pas stoer
Discriminatie is samen met naakt en minderjarig het fundament van de SCquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe laat moet je morgen op school zijn?
QFTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV is voor homo's
Ajax is pas stoer
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV is voor homo's
Ajax is pas stoer
Ja, sorry, ik wilde het je vertellen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je nu met ZH vreemd? En onze relatie dan?
Bwheheh, ik heb al heul lang wat met M!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je nu met ZH vreemd? En onze relatie dan?
We zouden samen kunnen reizen!quote:
Naar zeg.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Discriminatie is samen met naakt en minderjarig het fundament van de SC
Gelukkig wel.quote:
Wie ben jij nu weer? Weer zo'n kut n00b.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou dit topic zelf geopend kunnen hebben
HEUY!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik wilde het je vertellen...
Meerdere mannen FTW
Dat kan niet... Toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
We zouden samen kunnen reizen!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik wilde het je vertellen...
Meerdere mannen FTW
kutn00b is 1 woord!!!11quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer? Weer zo'n kut n00b.
En de mannen dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef BobbyB het volgende:
En nieuwelingen moeten hun tieten posten.
Hail ! Koningin, ik ben Koning Chu, van welk land bent u verschoten ?quote:
Helaas, heb geen manboobsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar zeg.![]()
[..]
![]()
En nieuwelingen moeten hun tieten posten.
Ik ben nieuw hier.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer? Weer zo'n kut n00b.
Het land daarnaast, wij zijn buren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hail ! Koningin, ik ben Koning Chu, van welk land bent u verschoten ?
Nee, want zo te zien is het een vrouw dus n00b met kut dus kut n00b.quote:
Die ook. Of die van hun moeder en/of zusjequote:
Ik ken iemand die dat wel heeft...quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
d_a, kanker godverdomme een keer op van m'n account, kankermongool
Weet ik nietquote:
Ja gaat niet mijn pc hier posten hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat wel heeft...![]()
Wie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
d_a, kanker godverdomme een keer op van m'n account, kankermongool
heul niet ! N00b met kut is n00bin !!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want zo te zien is het een vrouw dus n00b met kut dus kut n00b.
[..]
Die ook. Of die van hun moeder en/of zusje
Bakkes denk bola deluxequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gewoon opdonderen van mn account.
En welk land is dat ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het land daarnaast, wij zijn buren.
Aangenaam.
Shit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja gaat niet mijn pc hier posten hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |