Had geen tijd om Hoog Catharijne in te gaan en die andere zag ik toch echt nergensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
Er zitten 2 macs op Utrecht CS/ Hoog Catharijne.
Inderdaad, en vooral daar op Utrecht CS. Maar beter gewoone en fatsoenlijk broodje en zelf burgers thuis bakken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef balaguer222 het volgende:
Droge vieze troep bij de Burger King
kun je gewoon nog kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef Pinterman het volgende:
Nieuwe Nederlanders vs. Ouwe Buitenlanders?
PS ik wil de mad-sauce terug
Het is wel toevallig dat het bij andere MacDonalds filialen waar ik wel eens kom veel beter gaat. Daar wordt ook niet zo asociaal en klantonvriendelijk gedaan. Ik hoorde de 'manager' (quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:00 schreef Koewam het volgende:
Klacht: TS is een discriminerende josti.
Toen ik er was was er geen enkele vrouw aan het werk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef SiGNe het volgende:
Was er vandaag ook even om een Big King te halen, was wel een mooi grietje waar ik m'n burger bij bestelde, mooie mond had ze.
kruysquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef KirkLazarus het volgende:
Dan ga je naar die friture aan de overkant
Ja want je weet van tevoren ook al dat het niet goed is hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef KirkLazarus het volgende:
Dan ga je naar die friture aan de overkant
Euh waar zit de 2e dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
Ja weet ik veel ik kom er niet meer sinds ik de laatste twee keer mayo kreeg. Goed om te weten dan.quote:
Ohhhh DAT soort nieuwe Nederlanders.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is wel toevallig dat het bij andere MacDonalds filialen waar ik wel eens kom veel beter gaat. Daar wordt ook niet zo asociaal en klantonvriendelijk gedaan. Ik hoorde de 'manager' () nog iets schreeuwen als: "Hej Abdullah, paas mij die vette cameraatje eens, jeweetz! Zo effe mee chillen in de pauze man!"
Uh, volgens mij wel. Maar hij is nu toch al op dus te laat andersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:08 schreef hara_kiwi het volgende:
Was je wel vriendelijk tegen ze? Anders spugen ze in je hamburger
Nou als je geholpen wil worden door een doctorandus in driedelig pak moet je dat niet verwachten bij de Macquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is wel toevallig dat het bij andere MacDonalds filialen waar ik wel eens kom veel beter gaat. Daar wordt ook niet zo asociaal en klantonvriendelijk gedaan. Ik hoorde de 'manager' () nog iets schreeuwen als: "Hej Abdullah, paas mij die vette cameraatje eens, jeweetz! Zo effe mee chillen in de pauze man!"
Foutje... die is al paar jaar weg volgens mij. Zat eerst daar bij de andere ingang/uitgang vlakbij de Xenos tegenover de Britain. Ik ken alleen nog die naast de MediaMarkt.quote:
ik was er rond 16:00, ze stond bij de kassa helemaal links..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toen ik er was was er geen enkele vrouw aan het werk.
http://www.volkskrant.nl/(...)n_nieuwe_Nederlanderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ohhhh DAT soort nieuwe Nederlanders.
Zeg dan gewoon buitenlanders joh
Nee maar mensen die niet (veel) gestudeerd hebben kunnen toch nog wel fatsoenlijk bedienen of een hamburger bakken?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nou als je geholpen wil worden door een doctorandus in driedelig pak moet je dat niet verwachten bij de Mac
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hahaha.... ja... PvdA... Kon je op wachten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n_nieuwe_Nederlander
En nee, ik discrimineer niet. Ik ken nl. ook genoeg nieuwe Nederlanders die wel fatsoenlijk werken dus scheer zeker niet iedereen over één kam. Maar wat ik in de OP schrijf is gewoon een feit. Ga zelf maar eens wat bestellen daar, het is gewoon een klantonvriendelijk en zelfs beetje asociaal zooitje. Ik had zelfs mijn twijfels over de hygiene als je zag hoe daar werd gewerkt.
Waarom ben ik eigenlijk een josti volgens jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nou als je geholpen wil worden door een doctorandus in driedelig pak moet je dat niet verwachten bij de Mac
Qua eten: BKquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Poll: Mac vs. Burger KingMcDonald's Burger King
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Tot nu toe de enige BK stemmerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Als ik zo hard werk als die medewerkers bij de BK gooit mijn baas me buitenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:53 schreef Afwazig het volgende:
Ach ze werken in ieder geval.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nou.... ik weet niet hoeveel calorien het kost om langzaam wegterend het leven uit te glijden... maar zoiets moet je je bij deze gasten ook voorstellen.quote:
is veel lekkerderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja want je weet van tevoren ook al dat het niet goed is heEn misschien was die frituur aan de overkant (geen idee overigens welke) ook wel helemaal niet goed geweest.
McDonald's.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het maakt me niet uit of het Turken, Marokkanen, Duitsers, Nederlanders of Finnen zijn, als ik maar gewoon normaal geholpen word. Dat was bij de BK niet het geval.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
is veel lekkerder
en werken gewoon Nederlanders volgens mij
(die niet asociaal doen)
heb ik ook ervaring mee, medewerkers zaten te telefoneren, met elkaar in gesprek en hielpen mij slechtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit of het Turken, Marokkanen, Duitsers, Nederlanders of Finnen zijn, als ik maar gewoon normaal geholpen word. Dat was bij de BK niet het geval.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef SiGNe het volgende:
Was er vandaag ook even om een Big King te halen, was wel een mooi grietje waar ik m'n burger bij bestelde, mooie mond had ze.
Hehe, waar staat dit nou weer opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef Heathen. het volgende:
TS likt het kontgaatje van Adolf Hitler.
Necrofiel ook nog eens!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hehe, waar staat dit nou weer opKan trouwens heul niet, Hilter is dood.
Qua eten is het bij lange na nog niet het laagste (erg genoeg)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:25 schreef Gehannes het volgende:
Burger king ruleert trouwens wel over de MAc Donalds. Al hoewel het beiden natuurlijk het laagste van het laagste is zowel qua eten en het soort mensen wat er werkt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:25 schreef Gehannes het volgende:
Burger king ruleert trouwens wel over de MAc Donalds. Al hoewel het beiden natuurlijk het laagste van het laagste is zowel qua eten en het soort mensen wat er werkt.
Echt he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:59 schreef leolinedance het volgende:
Hoofdklacht: Slome nieuwe Nederlanders bij de BK, Utrecht CS![]()
True, echt schandaligquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:09 schreef Horloge het volgende:
[..]
Echt he.
Ik denk niet dat ik ooit slechter personeel bij een junkfood toko heb meegemaakt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef balaguer222 het volgende:
Droge vieze troep bij de Burger King
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:59 schreef Sjaeck het volgende:
Terechte klacht, ik stond er een keer in een rij, en ja, iedereen bleef netjes in die rij achter 1 kassa staan (ongeveer 6 mensen). Moest de manager erbij komen om aan die 3, 4 luiwammessen achter de balie uit te leggen dat ze ook via meerdere kassa's mochten bedienen. Vervolgens duurde het ook nog eens 10 minuten voor mijn chickenwings (die overigens wel goed waren) klaar waren. Fucking tien keer "chickenwings komen aan" gehoord.
Dus jij was die vent die vanmiddag uit zn neus zat te vreten toen er 3 kassa's open waren met 7 wachtrijen van 5 man.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:54 schreef chuker het volgende:
Hallo,
Ik heb een mail ontvangen van een collega van lees dit eens,
Nou ik wil ten eerste mijn collega bedanken dat ik hier bij fok.nl terecht ben gekomen, ik had liever met een andere reden hier gekomen, maar ja,
Ik heb al jullie klachten en ervaringen gelezen, de meeste klachten zijn bekende klachten, waar aan gewerkt word,
Binnen kort reageer ik al jullie klachten en ervaringen,
Wie ik ben ??
Ik ben een van de manager’s van Burger King Utrecht CS.
Gast...quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:54 schreef chuker het volgende:
Ik heb al jullie klachten en ervaringen gelezen, de meeste klachten zijn bekende klachten, waar aan gewerkt word,
Het allerergste is dat dit echt waar is. En je hoeft er niet eens onvriendelijk voor te zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:08 schreef hara_kiwi het volgende:
Was je wel vriendelijk tegen ze? Anders spugen ze in je hamburger
Je komt wel overtuigend over, precies zoals ik het me had ingebeeldquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:54 schreef chuker het volgende:
Hallo,
Ik heb een mail ontvangen van een collega van lees dit eens,
Nou ik wil ten eerste mijn collega bedanken dat ik hier bij fok.nl terecht ben gekomen, ik had liever met een andere reden hier gekomen, maar ja,
Binnen kort reageer ik al jullie klachten en ervaringen,
Wie ik ben ??
Ik ben een van de manager’s van Burger King Utrecht CS.
Is dat iets verder lopen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:17 schreef Twerk het volgende:
Je moet ook gewoon meteen naar Kruys patat gaan!
Eigenlijk niet.. Min of meer er tegenover.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Is dat iets verder lopen?
Dan is 't toch eigenlijk treurig. De teloorgang van de snackbar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.. Min of meer er tegenover.
daar heb ik al 2 keer een muis gezienquote:Op donderdag 26 februari 2009 05:17 schreef Twerk het volgende:
Je moet ook gewoon meteen naar Kruys patat gaan!
Dan weet je zeker dat die niet in de frikandellen zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
daar heb ik al 2 keer een muis gezien
Valt wel mee nog. Ik ga liever naar een snackbar dan naar de Burger King (vreselijke keten).quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:34 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dan is 't toch eigenlijk treurig. De teloorgang van de snackbar.
nou...quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Valt wel mee nog. Ik ga liever naar een snackbar dan naar de Burger King (vreselijke keten).
Toch zie je ze verdwijnen die echte ouderwetse Boy Bensdorp tenten en Berrie van de Bebber klanten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Valt wel mee nog. Ik ga liever naar een snackbar dan naar de Burger King (vreselijke keten).
Tja, die zijn nu eenmaal met pensioen. De Mc-generatie bepaalt nu het straatbeeld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:39 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Toch zie je ze verdwijnen die echte ouderwetse Boy Bensdorp tenten en Berrie van de Bebber klanten.
Ken ik niet!...quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:39 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Toch zie je ze verdwijnen die echte ouderwetse Boy Bensdorp tenten en Berrie van de Bebber klanten.
Idd in van die ranzige plastic kuipjes.. c-merk en veels te weinig.quote:
Leuk joh.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:47 schreef kraaksandaal het volgende:
Als ik een keer met de auto onderweg ben en zo'n ding neem dan heb ik altijd een tube eigen saus bij.
Die bakte in ossewit en vroegen hoe de aardappels in reepjes gebakken moeten worden tenminste nog.quote:
Nee maar je moet wat met een een lap mislukte hamburger op een uitgedroogd broodje.quote:
Dat zijn de echte idd....quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:49 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die bakte in ossewit en vroegen hoe de aardappels in reepjes gebakken moeten worden tenminste nog.
Bij mijn ouwe vertrouwde tent kon ik precies zeggen hoe doorbakken het spul moest, welke sauzen erop etc.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Dat zijn de echte idd....
Tuurlijk wel! Brammetje!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja want je weet van tevoren ook al dat het niet goed is heEn misschien was die frituur aan de overkant (geen idee overigens welke) ook wel helemaal niet goed geweest.
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:11 schreef SiGNe het volgende:
hij geeft in elk geval aan dat ie aan het probleem wil werken, da's in elk geval positief.
je hebt ook genoeg managers die hun kop in het zand steken en alleen naar de omzet kijken.
Terwijl het ook ontzettend per vestiging scheelt, bij de BK op Arnhem wordt je altijd supersnel geholpen, het voedsel is goed bereid en je krijgt tenminste waarom je vraagtquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:54 schreef speknek het volgende:
BK Utrecht CS is echt legendarisch! Ben ook nog nooit zo langzaam geholpen als in dat 'fast' food restaurant, en dat over meerdere jaren (nu kom ik er categorisch niet meer vanwege bloeddruk problemen bij het wachten op m'n koude hamburger).
Ik weet dat ze bij de Mac een actief beleid hebben om kansenjongeren aan te nemen, maar bij de BK doen ze daar nog een schepje bovenop door actief te werven bij de overwerkgroep van de sociale werkplaats. Ik kan me de sollicitateprocedure helemaal voorstellen. "U heeft dertig seconden over de vraag wat is 1+1 gedaan, terwijl u het hamburgerbroodje naar de toonbank bracht bent u drie keer gestruikeld, toen u geroepen werd heeft u er slechts twaalf seconden over gedaan om te achterhalen dat de gesproken woorden uw naam betroffen en er hangt een sliertje kwijl aan uw lippen. Gefeliciteerd! Ik weet zeker dat u goed in ons team past!".
quote:- Ik wil graag één cheeseburger zonder mosterd en zonder augurk
- Hmpff .. ehmm .. (tikt een eind weg op de kassa) .. ok
- Een koffie
- Niet melk
- Nee, koffie graag. Zonder melk inderdaad. Verder nog een hamburger en een flesje cola
- Geen flesje cola
- Doe dan maar een medium cola
- Nee, alleen flesje Sprite of Fanta
- Doe maar een medium cola dus
- Hmpff .. (meneer loopt naar achteren en komt terug met een tray flesjes cola... ze waren er dus toch!)
Een fragment van het gesprek dat mijn vriendin gisteravond had op Utrecht CS. Na enkele minuten is dan toch de bestelling er. Of ik het erg vind of ik een cheeseburger krijg in plaats van een hamburger. Nee hoor, daar hoor je mij niet over.
Het is altijd weer een verrassing waarmee je de Burger King uit loopt!
En als je met meer dan 3 mensen in de rij staat sta je tegen zo'n overdreven brede pilaar aan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef PDOA het volgende:
Op Amsterdam CS bij spoor 2 zijn ze ook zo vreselijk traag.
tja, amsterdam. Die zitten nog met hun gedachtegang in de jaren 60. Komt door de vele gastarbeiders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef PDOA het volgende:
Op Amsterdam CS bij spoor 2 zijn ze ook zo vreselijk traag.
Welk deel van Nederland is wel up-to-date volgens jou?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
tja, amsterdam. Die zitten nog met hun gedachtegang in de jaren 60. Komt door de vele gastarbeiders.
schubbekutteveenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welk deel van Nederland is wel up-to-date volgens jou?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
1!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
Oh, dat hebben we nog niet gehoord in dit topicquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:51 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
1!!!!!!!!!!!
Bij de Mediamarkt.
Alsof ik al die pagina's ga lezen om te kijken of iemand anders het misschien al opgemerkt heeftquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we nog niet gehoord in dit topic
Nee, de trein missen en een half uur op de volgende moeten wachten omdat je te lam was om een klein stukje te rennenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die naar een trein rennen zijn idd Royal...
Er zit er maar 1 hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
Ondanks dat je verklaring natuurlijk bullshit is, klopt dit wel. In Utrecht word ik bijna nóóit fatsoenlijk en vriendelijk geholpen. Je krijgt je product maar een "alstublieft" of "fijne dag nog" heb ik nog nooit gehoord. Dat doen ze beneden de rivieren toch wel anders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:27 schreef wise het volgende:
tsja, utrecht he. Die lopen nog 25 jaar achter op klantenservice. Logisch ook, aangezien het het middelpunt is van nederland waar alle lompe boeren en kansjongeren samen komen.
Dat kon je ook wel iets anders brengen toch...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:28 schreef Jenglejack het volgende:
Ben hier gister geweest, echt de slechtste BK die ik ooit gezien heb.
Er werken alleen maar mehmed's en fatish's. De burgers zijn kankerdroog en het smaakte rot.
Kanker stink BK
Dat maakt toch niet uit als ze hun werk maar goed doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Op heel Utrecht CS staan buitenlanders, van NYP, Smullers tot en met de BK
Neen, ik ben een rotterdammer..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat kon je ook wel iets anders brengen toch...
Wel, want die lui zijn asociaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit als ze hun werk maar goed doen.
Maar wat zou je ze in gods Allah's naam anders moeten laten doen? Na jah, as het een hele mooie finse is, en ze peipt ook nog lekkah.........quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Cosworth het volgende:
Terechte klacht. Overigens herken ik de problemen bij alle BK's. Niets tegen mensen die gebrekkig Nederlands spreken, maar zet die dan niet in een FAST-food restaurant...
Niet waar er zit er maar 1tje 1tje op 'hc eentje op langevie 1tje op oude gracht 3 in utrecht stadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
Dat maakt op zich ook niet zoveel uit, als ze maar niet asociaal zijn naar de klanten...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel, want die lui zijn asociaal.
Daar ben ik het mee eens, dat gaf ik ook al aan in post 63.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:47 schreef PDOA het volgende:
Maar dat zijn ze (vooral) bij de BK dus wel.
Lakituquote:
Oww.. vandaar die 2/3 uni's en 3/4 hogescholen in rotterdam...quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:53 schreef Farenji het volgende:
Nou, de burger king in Rotterdam op de Lijnbaan is ook ranzig. Veel te vette hamburgers, koud, slechte service, domme medewerkers. Maar dat komt natuurlijk omdat er in Rotterdam alleen tokkies en lompe havenarbeiders zijn zonder smaak.
indd haha, en nog steeds havenarbeider wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Pornoster het volgende:
[..]
Oww.. vandaar die 2/3 uni's en 3/4 hogescholen in rotterdam...Kortzichtige mongool.
Ik snij het liefst in jonge kinderkalfjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef WTFbbq het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer gaat een kutmod hier de bezem doorheen halen?
Ja inderdaad, maar dat heeft gewoon met het niveau van sommige bewoners te maken, maar dat heeft elke stad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
indd haha, en nog steeds havenarbeider worden
Mensen die elk topic aangrijpen om hun frustraties te uiten dat ze al 21 jaar in de Pauper-Bijlmer wonen.quote:
Hoog Catharijne, richting de media markt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik had honger dus ik wilde wat te eten halen op Utrecht CS. Nu kon ik de Mac niet vinden (),
Voetbalquote:
Genocide.quote:
Doner-land? Ik ken wel Doner-Company en Doner-Plaza, welke bedoel je? Company (richting Jaarbeurs) vind ik veruit de beste, wel jammer dat de durum-doner vorig jaar 3 euro was en nu 4 euroquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:51 schreef star_gazer het volgende:
Mijn advies op Utrecht CS: die doner-land waar ze in die rode shirtjes lopen. Die is echt super. En je gaat er lekker van uit je bek stinken, wat leuk is in een overvolle trein.
Da's wel een stukkie lopen he als je een trein moet halen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:51 schreef SiGNe het volgende:
El Greco achter het stadhuis moet je wezen, die heeft echt de beste Pita Gyros van Utrecht en omstreken..
Nog een biertje?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
LEOOOOOOOLINEDANCUUH!!!11
De goed nederlands sprekende mensen (de nederlanders dus) voelen zich te goed voor zo'n baan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Cosworth het volgende:
Niets tegen mensen die gebrekkig Nederlands spreken, maar zet die dan niet in een FAST-food restaurant...
Wat een generalisme!!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:49 schreef zovty het volgende:
[..]
De goed nederlands sprekende mensen (de nederlanders dus) voelen zich te goed voor zo'n baan.
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef zovty het volgende:
[..]
"Er is niks met met de dingen bij de naam noemen" en al die andere dooddoeners.
Ja, altijd weer zo'n dubbele moraal in het verhaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef zovty het volgende:
[..]
"Er is niks met met de dingen bij de naam noemen" en al die andere dooddoeners.
quote:
Enschede! Zowel station als centrum!quote:Op zondag 1 maart 2009 00:05 schreef Byte_Me het volgende:
ik was vanavond bij de BK in eindhoven op het station, en ik stond perplex! er werkten namelijk alleen maar ouderwetse nederlanders. bij welke BK zie je dat nog
Je bent sowieso een stomme mongool als je daar een half uur voor in de rij gaat staan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:22 schreef Matthijs- het volgende:
Burger King @ Utrecht CS suckt ass! Eenmaal een half uur in de rij gestaan, maar toen de kassa's eindelijk in zicht kwamen moest ik alweer me trein halen.. Er werken alleen maar allochtonen (ik erger me vooral aan die dikke turk die bij binnenkomst meestal aan de rechterkassa staan, aan zijn kop kan je gewoon zien hoe lui het mormel is) en het eten is hier buitengewoon slecht. En die kutmanager, ook al zo'n kutallochtoon, loopt er altijd maar wat met een chagrijnige kop te schelden op zijn kutpersoneel. En dan spugen ze waarschijnlijk ook nog op mijn smerige kutburgers, waarvoor ze écht veel maar dan ook veel te veel tijd nodig hebben om ze te maken.
Loop dan liever ff door voor een frikandel speciaal naar die cafetaria vlakbij een van de uitgangen.(toegegeven, ook bijzonder matig, maar heey geen wachttijden en enigszins fatsoenlijke frituur)
Daar werken echt niet alleen maar autochtonen hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 00:29 schreef Erasmo het volgende:
Arnhem!
Heel toevallig allemaal buiten de randstad
Nee maar de mensen die er werken spreken goed Nederlands, zijn correct en werken hardquote:Op zondag 1 maart 2009 00:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar werken echt niet alleen maar autochtonen hoor
Da's de ernhumse mentaliteit he!quote:Op zondag 1 maart 2009 00:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee maar de mensen die er werken spreken goed Nederlands, zijn correct en werken hard
De Donerix in Arnhem schopt echt kont ja. Daar werken ook buitenlanders (logisch ook, shoarmatentquote:Op zondag 1 maart 2009 00:41 schreef Adelante het volgende:
Ik vind de Dönerix trouwens lekkerder.
Ja leuk voor je. Een echte schrale student gaat gratis met de trein.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:58 schreef F04 het volgende:
Een echte man gaat met de auto.
Waarom éét je er dan? Serieus, waarom?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:22 schreef Matthijs- het volgende:
Burger King @ Utrecht CS suckt ass! Eenmaal een half uur in de rij gestaan, maar toen de kassa's eindelijk in zicht kwamen moest ik alweer me trein halen.. Er werken alleen maar allochtonen (ik erger me vooral aan die dikke turk die bij binnenkomst meestal aan de rechterkassa staan, aan zijn kop kan je gewoon zien hoe lui het mormel is) en het eten is hier buitengewoon slecht. En die kutmanager, ook al zo'n kutallochtoon, loopt er altijd maar wat met een chagrijnige kop te schelden op zijn kutpersoneel. En dan spugen ze waarschijnlijk ook nog op mijn smerige kutburgers, waarvoor ze écht veel maar dan ook veel te veel tijd nodig hebben om ze te maken.
Loop dan liever ff door voor een frikandel speciaal naar die cafetaria vlakbij een van de uitgangen.(toegegeven, ook bijzonder matig, maar heey geen wachttijden en enigszins fatsoenlijke frituur)
omdat hij het blijkbaar lekker vind....dus!quote:Op zondag 1 maart 2009 07:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waarom éét je er dan? Serieus, waarom?
Vreemd, aangezien hij klaagt over het slechte eten..quote:Op zondag 1 maart 2009 07:12 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
omdat hij het blijkbaar lekker vind....dus!
Ja en dan? vind je dat geil ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2009 07:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vreemd, aangezien hij klaagt over het slechte eten..
Ga er maar eens een kopen op Utrecht CS, dan kom je er wel van terugquote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef Eg_Wel het volgende:
Niet daar, maar gister voor het eerst sinds een jaar of 4 een "whopper zonder kaas" gekocht bij de BK op schiphol. Als ik dat vergelijk met de laatste "Big-Mac", (half jaar gelden) gaat het voordeel toch echt uit naar de BK hoor! Zo'n whopper is niet eens zo slecht! Relatief gezien dan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |