De goed nederlands sprekende mensen (de nederlanders dus) voelen zich te goed voor zo'n baan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Cosworth het volgende:
Niets tegen mensen die gebrekkig Nederlands spreken, maar zet die dan niet in een FAST-food restaurant...
Wat een generalisme!!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:49 schreef zovty het volgende:
[..]
De goed nederlands sprekende mensen (de nederlanders dus) voelen zich te goed voor zo'n baan.
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef zovty het volgende:
[..]
"Er is niks met met de dingen bij de naam noemen" en al die andere dooddoeners.
Ja, altijd weer zo'n dubbele moraal in het verhaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef zovty het volgende:
[..]
"Er is niks met met de dingen bij de naam noemen" en al die andere dooddoeners.
quote:
Enschede! Zowel station als centrum!quote:Op zondag 1 maart 2009 00:05 schreef Byte_Me het volgende:
ik was vanavond bij de BK in eindhoven op het station, en ik stond perplex! er werkten namelijk alleen maar ouderwetse nederlanders. bij welke BK zie je dat nog
Je bent sowieso een stomme mongool als je daar een half uur voor in de rij gaat staan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:22 schreef Matthijs- het volgende:
Burger King @ Utrecht CS suckt ass! Eenmaal een half uur in de rij gestaan, maar toen de kassa's eindelijk in zicht kwamen moest ik alweer me trein halen.. Er werken alleen maar allochtonen (ik erger me vooral aan die dikke turk die bij binnenkomst meestal aan de rechterkassa staan, aan zijn kop kan je gewoon zien hoe lui het mormel is) en het eten is hier buitengewoon slecht. En die kutmanager, ook al zo'n kutallochtoon, loopt er altijd maar wat met een chagrijnige kop te schelden op zijn kutpersoneel. En dan spugen ze waarschijnlijk ook nog op mijn smerige kutburgers, waarvoor ze écht veel maar dan ook veel te veel tijd nodig hebben om ze te maken.
Loop dan liever ff door voor een frikandel speciaal naar die cafetaria vlakbij een van de uitgangen.(toegegeven, ook bijzonder matig, maar heey geen wachttijden en enigszins fatsoenlijke frituur)
Daar werken echt niet alleen maar autochtonen hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 00:29 schreef Erasmo het volgende:
Arnhem!
Heel toevallig allemaal buiten de randstad
Nee maar de mensen die er werken spreken goed Nederlands, zijn correct en werken hardquote:Op zondag 1 maart 2009 00:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar werken echt niet alleen maar autochtonen hoor
Da's de ernhumse mentaliteit he!quote:Op zondag 1 maart 2009 00:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee maar de mensen die er werken spreken goed Nederlands, zijn correct en werken hard
De Donerix in Arnhem schopt echt kont ja. Daar werken ook buitenlanders (logisch ook, shoarmatentquote:Op zondag 1 maart 2009 00:41 schreef Adelante het volgende:
Ik vind de Dönerix trouwens lekkerder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |