Had geen tijd om Hoog Catharijne in te gaan en die andere zag ik toch echt nergensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
Er zitten 2 macs op Utrecht CS/ Hoog Catharijne.
Inderdaad, en vooral daar op Utrecht CS. Maar beter gewoone en fatsoenlijk broodje en zelf burgers thuis bakken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef balaguer222 het volgende:
Droge vieze troep bij de Burger King
kun je gewoon nog kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef Pinterman het volgende:
Nieuwe Nederlanders vs. Ouwe Buitenlanders?
PS ik wil de mad-sauce terug
Het is wel toevallig dat het bij andere MacDonalds filialen waar ik wel eens kom veel beter gaat. Daar wordt ook niet zo asociaal en klantonvriendelijk gedaan. Ik hoorde de 'manager' (quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:00 schreef Koewam het volgende:
Klacht: TS is een discriminerende josti.
Toen ik er was was er geen enkele vrouw aan het werk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef SiGNe het volgende:
Was er vandaag ook even om een Big King te halen, was wel een mooi grietje waar ik m'n burger bij bestelde, mooie mond had ze.
kruysquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef KirkLazarus het volgende:
Dan ga je naar die friture aan de overkant
Ja want je weet van tevoren ook al dat het niet goed is hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef KirkLazarus het volgende:
Dan ga je naar die friture aan de overkant
Euh waar zit de 2e dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
Er zitten 2 macs op Utrecht CS/ Hoog Catharijne.
Ja weet ik veel ik kom er niet meer sinds ik de laatste twee keer mayo kreeg. Goed om te weten dan.quote:
Ohhhh DAT soort nieuwe Nederlanders.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is wel toevallig dat het bij andere MacDonalds filialen waar ik wel eens kom veel beter gaat. Daar wordt ook niet zo asociaal en klantonvriendelijk gedaan. Ik hoorde de 'manager' () nog iets schreeuwen als: "Hej Abdullah, paas mij die vette cameraatje eens, jeweetz! Zo effe mee chillen in de pauze man!"
Uh, volgens mij wel. Maar hij is nu toch al op dus te laat andersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:08 schreef hara_kiwi het volgende:
Was je wel vriendelijk tegen ze? Anders spugen ze in je hamburger
Nou als je geholpen wil worden door een doctorandus in driedelig pak moet je dat niet verwachten bij de Macquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is wel toevallig dat het bij andere MacDonalds filialen waar ik wel eens kom veel beter gaat. Daar wordt ook niet zo asociaal en klantonvriendelijk gedaan. Ik hoorde de 'manager' () nog iets schreeuwen als: "Hej Abdullah, paas mij die vette cameraatje eens, jeweetz! Zo effe mee chillen in de pauze man!"
Foutje... die is al paar jaar weg volgens mij. Zat eerst daar bij de andere ingang/uitgang vlakbij de Xenos tegenover de Britain. Ik ken alleen nog die naast de MediaMarkt.quote:
ik was er rond 16:00, ze stond bij de kassa helemaal links..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toen ik er was was er geen enkele vrouw aan het werk.
http://www.volkskrant.nl/(...)n_nieuwe_Nederlanderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ohhhh DAT soort nieuwe Nederlanders.
Zeg dan gewoon buitenlanders joh
Nee maar mensen die niet (veel) gestudeerd hebben kunnen toch nog wel fatsoenlijk bedienen of een hamburger bakken?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nou als je geholpen wil worden door een doctorandus in driedelig pak moet je dat niet verwachten bij de Mac
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |