Nee maar je moet wat met een een lap mislukte hamburger op een uitgedroogd broodje.quote:
Dat zijn de echte idd....quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:49 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die bakte in ossewit en vroegen hoe de aardappels in reepjes gebakken moeten worden tenminste nog.
Bij mijn ouwe vertrouwde tent kon ik precies zeggen hoe doorbakken het spul moest, welke sauzen erop etc.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Dat zijn de echte idd....
Tuurlijk wel! Brammetje!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja want je weet van tevoren ook al dat het niet goed is heEn misschien was die frituur aan de overkant (geen idee overigens welke) ook wel helemaal niet goed geweest.
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:11 schreef SiGNe het volgende:
hij geeft in elk geval aan dat ie aan het probleem wil werken, da's in elk geval positief.
je hebt ook genoeg managers die hun kop in het zand steken en alleen naar de omzet kijken.
Terwijl het ook ontzettend per vestiging scheelt, bij de BK op Arnhem wordt je altijd supersnel geholpen, het voedsel is goed bereid en je krijgt tenminste waarom je vraagtquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:54 schreef speknek het volgende:
BK Utrecht CS is echt legendarisch! Ben ook nog nooit zo langzaam geholpen als in dat 'fast' food restaurant, en dat over meerdere jaren (nu kom ik er categorisch niet meer vanwege bloeddruk problemen bij het wachten op m'n koude hamburger).
Ik weet dat ze bij de Mac een actief beleid hebben om kansenjongeren aan te nemen, maar bij de BK doen ze daar nog een schepje bovenop door actief te werven bij de overwerkgroep van de sociale werkplaats. Ik kan me de sollicitateprocedure helemaal voorstellen. "U heeft dertig seconden over de vraag wat is 1+1 gedaan, terwijl u het hamburgerbroodje naar de toonbank bracht bent u drie keer gestruikeld, toen u geroepen werd heeft u er slechts twaalf seconden over gedaan om te achterhalen dat de gesproken woorden uw naam betroffen en er hangt een sliertje kwijl aan uw lippen. Gefeliciteerd! Ik weet zeker dat u goed in ons team past!".
quote:- Ik wil graag één cheeseburger zonder mosterd en zonder augurk
- Hmpff .. ehmm .. (tikt een eind weg op de kassa) .. ok
- Een koffie
- Niet melk
- Nee, koffie graag. Zonder melk inderdaad. Verder nog een hamburger en een flesje cola
- Geen flesje cola
- Doe dan maar een medium cola
- Nee, alleen flesje Sprite of Fanta
- Doe maar een medium cola dus
- Hmpff .. (meneer loopt naar achteren en komt terug met een tray flesjes cola... ze waren er dus toch!)
Een fragment van het gesprek dat mijn vriendin gisteravond had op Utrecht CS. Na enkele minuten is dan toch de bestelling er. Of ik het erg vind of ik een cheeseburger krijg in plaats van een hamburger. Nee hoor, daar hoor je mij niet over.
Het is altijd weer een verrassing waarmee je de Burger King uit loopt!
En als je met meer dan 3 mensen in de rij staat sta je tegen zo'n overdreven brede pilaar aan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef PDOA het volgende:
Op Amsterdam CS bij spoor 2 zijn ze ook zo vreselijk traag.
tja, amsterdam. Die zitten nog met hun gedachtegang in de jaren 60. Komt door de vele gastarbeiders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef PDOA het volgende:
Op Amsterdam CS bij spoor 2 zijn ze ook zo vreselijk traag.
Welk deel van Nederland is wel up-to-date volgens jou?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
tja, amsterdam. Die zitten nog met hun gedachtegang in de jaren 60. Komt door de vele gastarbeiders.
schubbekutteveenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welk deel van Nederland is wel up-to-date volgens jou?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
Er zitten 2 macs op Utrecht CS/ Hoog Catharijne.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |