Ja leuk voor je. Een echte schrale student gaat gratis met de trein.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:58 schreef F04 het volgende:
Een echte man gaat met de auto.
Waarom éét je er dan? Serieus, waarom?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:22 schreef Matthijs- het volgende:
Burger King @ Utrecht CS suckt ass! Eenmaal een half uur in de rij gestaan, maar toen de kassa's eindelijk in zicht kwamen moest ik alweer me trein halen.. Er werken alleen maar allochtonen (ik erger me vooral aan die dikke turk die bij binnenkomst meestal aan de rechterkassa staan, aan zijn kop kan je gewoon zien hoe lui het mormel is) en het eten is hier buitengewoon slecht. En die kutmanager, ook al zo'n kutallochtoon, loopt er altijd maar wat met een chagrijnige kop te schelden op zijn kutpersoneel. En dan spugen ze waarschijnlijk ook nog op mijn smerige kutburgers, waarvoor ze écht veel maar dan ook veel te veel tijd nodig hebben om ze te maken.
Loop dan liever ff door voor een frikandel speciaal naar die cafetaria vlakbij een van de uitgangen.(toegegeven, ook bijzonder matig, maar heey geen wachttijden en enigszins fatsoenlijke frituur)
omdat hij het blijkbaar lekker vind....dus!quote:Op zondag 1 maart 2009 07:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waarom éét je er dan? Serieus, waarom?
Vreemd, aangezien hij klaagt over het slechte eten..quote:Op zondag 1 maart 2009 07:12 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
omdat hij het blijkbaar lekker vind....dus!
Ja en dan? vind je dat geil ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2009 07:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vreemd, aangezien hij klaagt over het slechte eten..
Ga er maar eens een kopen op Utrecht CS, dan kom je er wel van terugquote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef Eg_Wel het volgende:
Niet daar, maar gister voor het eerst sinds een jaar of 4 een "whopper zonder kaas" gekocht bij de BK op schiphol. Als ik dat vergelijk met de laatste "Big-Mac", (half jaar gelden) gaat het voordeel toch echt uit naar de BK hoor! Zo'n whopper is niet eens zo slecht! Relatief gezien dan..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |