1!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
Er zitten 2 macs op Utrecht CS/ Hoog Catharijne.
Oh, dat hebben we nog niet gehoord in dit topicquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:51 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
1!!!!!!!!!!!
Bij de Mediamarkt.
Alsof ik al die pagina's ga lezen om te kijken of iemand anders het misschien al opgemerkt heeftquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we nog niet gehoord in dit topic
Nee, de trein missen en een half uur op de volgende moeten wachten omdat je te lam was om een klein stukje te rennenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die naar een trein rennen zijn idd Royal...
Er zit er maar 1 hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
Ondanks dat je verklaring natuurlijk bullshit is, klopt dit wel. In Utrecht word ik bijna nóóit fatsoenlijk en vriendelijk geholpen. Je krijgt je product maar een "alstublieft" of "fijne dag nog" heb ik nog nooit gehoord. Dat doen ze beneden de rivieren toch wel anders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:27 schreef wise het volgende:
tsja, utrecht he. Die lopen nog 25 jaar achter op klantenservice. Logisch ook, aangezien het het middelpunt is van nederland waar alle lompe boeren en kansjongeren samen komen.
Dat kon je ook wel iets anders brengen toch...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:28 schreef Jenglejack het volgende:
Ben hier gister geweest, echt de slechtste BK die ik ooit gezien heb.
Er werken alleen maar mehmed's en fatish's. De burgers zijn kankerdroog en het smaakte rot.
Kanker stink BK
Dat maakt toch niet uit als ze hun werk maar goed doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Op heel Utrecht CS staan buitenlanders, van NYP, Smullers tot en met de BK
Neen, ik ben een rotterdammer..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat kon je ook wel iets anders brengen toch...
Wel, want die lui zijn asociaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit als ze hun werk maar goed doen.
Maar wat zou je ze in gods Allah's naam anders moeten laten doen? Na jah, as het een hele mooie finse is, en ze peipt ook nog lekkah.........quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Cosworth het volgende:
Terechte klacht. Overigens herken ik de problemen bij alle BK's. Niets tegen mensen die gebrekkig Nederlands spreken, maar zet die dan niet in een FAST-food restaurant...
Niet waar er zit er maar 1tje 1tje op 'hc eentje op langevie 1tje op oude gracht 3 in utrecht stadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef koningdavid het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |