quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:54 schreef Dibble het volgende:
Nog mensen hier die actief warcraften? misschien kunnen we eens een potje online doen, want tegen die pro's op battle.net verlies ik meestal.
Btw valt me op dat de meesten hier voor ati zijn gegaan en terecht!
Yeah DX 11 komt er aan met Windows 7, de kaarten van nVidia en ATi die ze eind die jaar uit zullen brengen zullen dan ook volledig DX11-proof zijn. Tenminste, naar verwachting..quote:
Ik verlies zelfs van de AI.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:54 schreef Dibble het volgende:
Nog mensen hier die actief warcraften? misschien kunnen we eens een potje online doen, want tegen die pro's op battle.net verlies ik meestal.
k heb hetzelfdequote:
Beste Bartholeum,quote:
Hier nog een Vincent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Beste Bartholeum,
Mijn OP is een meesterwerk der moderne kunst!
Groetjes, Vincent
Ps. Het is Vincent
Oh. Oké.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Beste Bartholeum,
Mijn OP is een meesterwerk der moderne kunst!
Groetjes, Vincent
Ps. Het is Vincent
Beste Bartholeum,quote:
Sorry, ik vergeet het steeds. Kun je me vergeven Victor?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Beste Bartholeum,
Ik heet Vincent.
Groetjes, Vincent
Ps. Het is Vincent
ik heb de Samsung 2443BW en werkt prima, zelfs geen lag met snelle shooter als counterstrike. Helaasch voelt ie nu al te klein, wil al overstappen op een 26 inchquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry, ik vergeet het steeds. Kun je me vergeven Victor?
ontopic: weet iemand nog een leuke 22" of 24" scherm om op te gamen?
Staat genoteerd op de kandidatenlijst, thanksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:20 schreef Dibble het volgende:
[..]
ik heb de Samsung 2443BW en werkt prima, zelfs geen lag met snelle shooter als counterstrike. Helaasch voelt ie nu al te klein, wil al overstappen op een 26 inchweet niet hoeveel die nu nog kost, ik heb hem enkele maanden geleden gehaald voor 280 euries, echt een koopje tegenover andere 24 inch schermen.
Yup. Werd dacht ik tegelijk gereleased met Windows 7.quote:
Heb zelf de HP w2228h. Bevalt mij in ieder geval prima met games. Al kan je de glanslaag eventueel vervelend vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry, ik vergeet het steeds. Kun je me vergeven Victor?
ontopic: weet iemand nog een leuke 22" of 24" scherm om op te gamen?
Vergeet je niet dat zelfs jij waarschijnlijk een upgrade van je videokaart moet doen als je voor 24" gaat en een beetje graphics hoer bent? Maar afgezien van dat: zeker voor 24" gaan! Die 2 inch merk je toch bestwel, en als je PC het trekt...!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat genoteerd op de kandidatenlijst, thanks
Hoezo? Ik game nu op 1920*1080, denk niet dat als ik een 24" neem met 1920*1200, dat ie het opeens niet meer trektquote:Op woensdag 25 februari 2009 02:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat zelfs jij waarschijnlijk een upgrade van je videokaart moet doen als je voor 24" gaat en een beetje graphics hoer bent? Maar afgezien van dat: zeker voor 24" gaan! Die 2 inch merk je toch bestwel, en als je PC het trekt...!
Hou van van die gladde schermpjes, ik zet hem ook even op de lijstquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:29 schreef ElmarO het volgende:
Heb zelf de HP w2228h. Bevalt mij in ieder geval prima met games. Al kan je de glanslaag eventueel vervelend vinden.
Ja is ook zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Ik game nu op 1920*1080, denk niet dat als ik een 24" neem met 1920*1200, dat ie het opeens niet meer trekt
Maar ik heb de nieuwste games overigens nog niet geprobeerd te draaien, zoals Far Cry 2, Fallout 3 en GTA IV, dus ik heb geen idee hoe die lopen... Nou ja, als het gaar is, koop ik misschien wel een mooie HD4870 X2quote:
Weet je hoe vet dat isquote:Vandaag is het zover; de stekker wordt uit Tabula Rasa getrokken. Ondanks dat dit de laatste dag van de MMO is, wordt er kosten nog moeite gespaard om de game van een waardig einde te voorzien.
Volgens een nieuwsbericht op de website van Tabula Rasa komt er een nieuw buitenaards ras op bezoek, die niet gezellig op theevisite komen. De Neph hebben de technologie achter wormgaten bemachtigd en zijn samen met de Bane een grootschalig offensief aan het opzetten. Met de nieuwe technologie kunnen de Bane zich sneller door de ruimte verplaatsen en zo aanvalsgolf na aanvalsgolf inzetten.
Het nieuwsbericht eindigt met de zin: "We kunnen ons niet veroorloven achterover te leunen of onzeker te zijn, maar als het ons lot is om vernietigd te worden, zullen we ze allemaal met ons meeslepen."
Ons voorstel is om zondag een moment stilte in acht te nemen voor de gevallenen.
Yeah dat is wel een stuk toffer verzonnen van zomaar ophouden inderdaad!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet je hoe vet dat is![]()
IPV gewoon de stekker er uit krijg je nog zo iets
Spank Dawn of war 2 lijkt me super!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah dat is wel een stuk toffer verzonnen van zomaar ophouden inderdaad!
Dawn of War 2 is trouwens supervet! De single-player campaign doet me denken aan die extra missies die in Warcraft 3: Frozen Throne zaten, waarbij je met twee of drie heroes op pas ging. Eigenlijk zoals Warcraft 3 oorspronkelijk bedacht was, vond ik echt heerlijk om te spelen dat! Bij DoW2 heb je gewoon vier squads maximaal tegelijkertijd onder je besturing en daar moet je het mee doen! Is echt superleuk, je bent heel erg gefocused op je squads, niets geen basis bouwen of iets dergelijks gewoon je squads slim positioneren en de val dicht laten lopen! Dikke pret!
Lijkt mij op zich ook wel geinig. Alleen las ik ook ergens dat de missies wel erg veel van hetzelfde zijn. Ervaar jij dat ook zo?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah dat is wel een stuk toffer verzonnen van zomaar ophouden inderdaad!
Dawn of War 2 is trouwens supervet! De single-player campaign doet me denken aan die extra missies die in Warcraft 3: Frozen Throne zaten, waarbij je met twee of drie heroes op pas ging. Eigenlijk zoals Warcraft 3 oorspronkelijk bedacht was, vond ik echt heerlijk om te spelen dat! Bij DoW2 heb je gewoon vier squads maximaal tegelijkertijd onder je besturing en daar moet je het mee doen! Is echt superleuk, je bent heel erg gefocused op je squads, niets geen basis bouwen of iets dergelijks gewoon je squads slim positioneren en de val dicht laten lopen! Dikke pret!
De game zou zo op de consoles kunnen verschijnen, hij biedt al ondersteuning voor de 360 pad (nog niet geprobeerd, maar het kan!)quote:Op zondag 1 maart 2009 16:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spank Dawn of war 2 lijkt me super!
Daarom vind ik halo wars ook niet tof omdat je daar in principe gewoon tot de max units maakt en dan valt! Dawn of war is dat vette zo!
Zo iets lijkt me ook makkelijk op de console ofnie?
Voorlopig nog niet, al heb ik het spel nog geen uren en uren gespeeld, ben pas bij het begin van de campaignquote:Op zondag 1 maart 2009 17:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lijkt mij op zich ook wel geinig. Alleen las ik ook ergens dat de missies wel erg veel van hetzelfde zijn. Ervaar jij dat ook zo?
Dat is de charme van PC gamen dude!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef ScarFace- het volgende:
Komt de laatste tijd echt niks meer uit wat het spelen waard is
FAANBOY FAAAANBOOOOOY SHUUUUUUUUNquote:Op donderdag 23 april 2009 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is de charme van PC gamen dude!
Chris, heldquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:35 schreef SpankmasterC het volgende:
VLABAM! Weer dit topic even een klotekick geven!
Ik heb drie guest passes voor Shattered Horizon, die verlopen binnenkort dus ik zou ze graag weg willen geven! Post hieronder ff samen met je Steam ID en dan krijg je dr eentje, wie het eerst komt wie het eerst krijgt!Guest pass = 3 dagen gratis volledige game.
Shattered Horizon = Shattered Horizon
Vista mag ook hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zou JAAAAA zeggen maar helaas heb ik geen windows 7
Voorstelrondje dan maar?quote:
Titan Questquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Voorstelrondje dan maar?
Hoi, ik ben Frollo (Xfire: RealFrollo) en ik ben een heuse budgetgamer. 50 euro voor een spel vind ik echt te duur en illegaal downloaden doe ik simpelweg niet aan. De enige titels die ik ooit voor de volle prijs heb aangeschaft zijn Warcraft III, Dragonshard, KOTOR en Civilization IV plus expansions. En straks Starcraft II natuurlijk.
Ik probeer een beetje bij te houden wat leuk is en dan maar wachten tot de prijzen dalen. Voordeel is dat ik dan meteen voor de Gold-versie kan gaan en dat de bugs er meestal wel uitgepatcht zijn. Nadeel is natuurlijk dat ik altijd achterloop en nooit echt mee kan praten. Momenteel zit ik bijvoorbeeld midden in 2006-2007, met Titan Quest, Medieval II: Total War en World in Conflict.
Ik heb 'm al een tijdje, vond hem eerst erg tegenvallen, maar heb na een half jaar of zo toch weer de campaign opgepikt en misschien is het toch wel aardig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:10 schreef Dibble het volgende:
World in Conflict lijkt me retestoer. Is er online no wat te doen, dan pik ik hem binnekort op ergens uit een budgetbak.
Misschien ook maar eens aanschaffen. Is volgens mij goed betaalbaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb me net weer vermaakt met Crysis, erg leuk om met die AI te spelen!
Kwam rijdend in een jeep, maar gecloakt, een basis binnen gereden... Ik schep twee mannetjes, spring uit de jeep, gooi er een C4 tegenaan, ga in een hoekje zitten en blaas hem op. Een stuk of 20 man komt erop af gerend (was in die haven daarzo) en gaat een beetje rond staan neuzen. Ik loop er weer stiekempjes op af, gooi weer een C4 neer, ren weg met speed en blaas ze allemaal opOndertussen had de rest van de basis mijn aanwezigheid opgemerkt en kwam er ook aan gerend, maar daar sneakte ik omheen met mn cloak waardoor ik gewoon rustig bij mn objective rond kon lopen
Mooi spul!
Waar log je in danquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Tequila, gaat allemaal heel eazypeazy! Je logt gewoon in met je gamertag,en dam ga je spelen! Niets vreemds aan!
In de game, als je op je Home-knop drukt dan verschijnt de Games for Windows Live balk en daar kan je inloggen met je gamertag, berichten sturen naar iedereen, je achievements zien enzo, je hebt er echt geen last van enzo en werkt gewoon primaquote:
Yup, je kan hem al vinden voor minder dan ¤15,-. Zou overigens ook gelijk kijken naar de uitbreiding Warhead. Die zal ondertussen ook niet echt enorm duur meer zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens aanschaffen. Is volgens mij goed betaalbaar.
V.
KoTOR is goeeedquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:24 schreef Gamer_V het volgende:
Van de week Mass Effect uitgespeeld, zojuist Braid (), morgen eens beginnen aan KOTOR, het is bijna alsof ik een backlog wegwerk
misschien ligt het aan de cpu? Maar Ati kaarten presteren altijd minder bij de MW engine. Heb tweedehands een GTX260 opgepikt. Raakt de 125 constant.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:19 schreef Verbal het volgende:
Om hier op in te haken. Er zijn ook net weer nieuwe drivers (9.12) uitgekomen. Ook het overwegen waard om die te installeren, voor zover dit nog niet gedaan is natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Verbal, hoe heb je dat ding geinstalleerd? Mooie schone install enzo? Anders kan je performance inderdaad stuk lager uitpakken wegens nog wat rrestjes nVidia die achterblijven....
Ik ben hem nu aan het installeren (Nacht aan laten staan, EA download manager was nogal langzaam). Altijd fijn om hem legaal gratis te krijgen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie heeft Medal of Honor : Airborne gespeeld?
Ik kan er gewoon mee online spelen maar er zijn niet veel servers (ingame).quote:Op zondag 20 december 2009 11:38 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het installeren (Nacht aan laten staan, EA download manager was nogal langzaam). Altijd fijn om hem legaal gratis te krijgen.
Zeus: Master of Olympusquote:Op maandag 21 december 2009 14:06 schreef 1517 het volgende:
Bespreken we hier ook oude games?
Ik ben weer in de mood om een oude game te spelen.
Beetje in de richting van Anno 1602, AOE, Transport Tycoon, elke soort tycoon eigenlijk wel, anno 1503, simcity, civ 4
Heeft iemand nog een aanrader?
quote:Op maandag 21 december 2009 14:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zeus: Master of Olympus
Emperor: Rise of the Middle Kingdom
Startopia
Bedankt voor de reacties maar deze heb ik allen al eens gespeeld.quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef seventhseagulll het volgende:
Rollercoaster Tycoon natuurlijk, Caesar, Pharaoh.
Startopia wil ik al tijden spelen (er zijn veel te weinig Dungeon Keeper-achtige games) maar die is lastig ergens te vindenquote:Op maandag 21 december 2009 14:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zeus: Master of Olympus
Emperor: Rise of the Middle Kingdom
Startopia
Ook niet in de baai?quote:Op maandag 21 december 2009 14:38 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Startopia wil ik al tijden spelen (er zijn veel te weinig Dungeon Keeper-achtige games) maar die is lastig ergens te vinden
Ja, daar wel (ook bedankt voor de user die een PM stuurde in de trant van LMGTFYquote:
Kutusersquote:Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, daar wel (ook bedankt voor de user die een PM stuurde in de trant van LMGTFY) maar ik bedoelde toch wel een beetje legaal, Steam ofzo
Maar ach, als ie toch nergens meer verkrijgbaar is, hoppa
Een game tweedehands op eBay kopen is niet legaal?quote:Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, daar wel (ook bedankt voor de user die een PM stuurde in de trant van LMGTFY) maar ik bedoelde toch wel een beetje legaal, Steam ofzo
Maar ach, als ie toch nergens meer verkrijgbaar is, hoppa
Als je dr nog eentje hebt en ze zijn nog niet verlopen: McDBigMac is ook mn Steam ID.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:35 schreef SpankmasterC het volgende:
VLABAM! Weer dit topic even een klotekick geven!
Ik heb drie guest passes voor Shattered Horizon, die verlopen binnenkort dus ik zou ze graag weg willen geven! Post hieronder ff samen met je Steam ID en dan krijg je dr eentje, wie het eerst komt wie het eerst krijgt!Guest pass = 3 dagen gratis volledige game.
Shattered Horizon = Shattered Horizon
Bij mij is de optie om guest passes te versturen weer verdwenen in Steam...quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:21 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Als je dr nog eentje hebt en ze zijn nog niet verlopen: McDBigMac is ook mn Steam ID.
GTA IV voor 7,50, Mirror's Edge voor 3,50, echt gruwelijke prijzen...quote:
Het is dat ik BG&E al op de xbox heb... Al heb ik KOTOR1 bij de vorige sale ook meegepiktquote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GTA IV voor 7,50, Mirror's Edge voor 3,50, echt gruwelijke prijzen...vet relaxed, ik hou alleen geen leven meer over!
Motiveert me wel om allemaal games die ik al heb uitgespeeld (zoals Mirror's Edge en BG&E) te kopen omdat ik ze eerst illegaal heb gespeeld. Geen idee of ik die games ooit nog ga spelen, maar boeiend. Heb er veel plezier aan beleefd, wil ze op deze manier wel betalen dan
En het mooie is dat je ze over een paar jaar gewoon weer opnieuw kan downloaden en installeren via Steam, zonder dat je een iso op je HD moet houden of weer moet gaan zoeken naar een dvd'tje ofzo, gewoon Steam opstarten en aanklikken die hap, half uurtje later weer genietenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GTA IV voor 7,50, Mirror's Edge voor 3,50, echt gruwelijke prijzen...vet relaxed, ik hou alleen geen leven meer over!
Motiveert me wel om allemaal games die ik al heb uitgespeeld (zoals Mirror's Edge en BG&E) te kopen omdat ik ze eerst illegaal heb gespeeld. Geen idee of ik die games ooit nog ga spelen, maar boeiend. Heb er veel plezier aan beleefd, wil ze op deze manier wel betalen dan
Yeah daarom, het is awesomequote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
En het mooie is dat je ze over een paar jaar gewoon weer opnieuw kan downloaden en installeren via Steam, zonder dat je een iso op je HD moet houden of weer moet gaan zoeken naar een dvd'tje ofzo, gewoon Steam opstarten en aanklikken die hap, half uurtje later weer genieten
Inderdaad, ik heb zelf de Eidos pack aangeschaft.quote:
Ziehier de reden: http://store.steampowered.com/stats/content/quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:46 schreef Tain het volgende:
Nog 3 uurtjes en weer nieuwe aanbiedingen
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:46 schreef Tain het volgende:
Nog 3 uurtjes en weer nieuwe aanbiedingen
Nederland heeft de meeste servers van Europaquote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ziehier de reden: http://store.steampowered.com/stats/content/
Ziet er inderdaad zeer interessant uit. Tevens lijkt Serious Sam HD me ook wel geinig. Heb dat spel nog nooit gespeeld.quote:
Daar heb ik vorig jaar nog 35 euro voor betaald!1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Stalker Shadow of Chernobyl is ¤9,99 hier.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Blinker het volgende:
Kan niet wachten op de volgende sale.
Ik vind ze erg verslavend.
Gisteren gekocht:
Overlord™ $2.99
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl $1.99
Oddworld Pack $2.49
Commandos 2: Men of Courage $3.49
Grand Theft Auto IV $7.49
En nog zo'n pack met allemaal oldskool point-and-click games. (Indiana Jones etc)
Wow, die gasten bij Steam doen goede zaken met die kortingen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ziehier de reden: http://store.steampowered.com/stats/content/
Aanbieding van 2 euro was tot 18:00 vandaagquote:Op donderdag 24 december 2009 19:11 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Stalker Shadow of Chernobyl is ¤9,99 hier.
Ik zal wel te laat zijn, achja voor minder dan een tientje is ie ook "tastbaar" te verkrijgen.
Okquote:Op donderdag 24 december 2009 19:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Aanbieding van 2 euro was tot 18:00 vandaag
Ja ik heb zelf 1900x1080 en dat hebben ze ook niet, als ik hem dan op de hoogste resolutie zet word hij erg traag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kreeg opeens zin om Commandos weer eens te spelen. Destijds deel 1 gespeeld op de PC, en hoewel nooit uitgespeeld, toch goede herinneringen aan. Deel 2 nooit gespeeld.
Zouden die games het nog doen op Vista? En hoeveel kosten die games momenteel in de winkel?
edit: zojuist even het eerste deel geprobeerd, en ik kan er niks meer van
Nog een probleem is dat de max. resolutie 1024x720 is ofzo, en dat het een beetje 'snel' gaat, ipv op normale snelheid.
Dan mankeert er wel iets aan je pc/monitor combinatiequote:Op zaterdag 26 december 2009 11:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf 1900x1080 en dat hebben ze ook niet, als ik hem dan op de hoogste resolutie zet word hij erg traag.
Compability inschakelen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kreeg opeens zin om Commandos weer eens te spelen. Destijds deel 1 gespeeld op de PC, en hoewel nooit uitgespeeld, toch goede herinneringen aan. Deel 2 nooit gespeeld.
Zouden die games het nog doen op Vista? En hoeveel kosten die games momenteel in de winkel?
edit: zojuist even het eerste deel geprobeerd, en ik kan er niks meer van
Nog een probleem is dat de max. resolutie 1024x720 is ofzo, en dat het een beetje 'snel' gaat, ipv op normale snelheid.
Nee het lag aan iets anders, is nu wel weer gefixed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:35 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dan mankeert er wel iets aan je pc/monitor combinatieCommandos kun je niet op 1024x720 draaien? Wel 1900x1080 monitor?
Meest recente ervaring met een footie op de PC is PES3, kortom het is alweer even geleden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Mr.G het volgende:
Interessant die Steam deals. Ik zit aan Battlefield 2 te denken.
Ik wil ook wel weer eens gaan voetballen op de pc is dit een beetje te doen met keyboard?
Heb beide demo's van Fifa en Pro evo gespeeld. Op de console altijd pro evo gespeeld en ook die demo vind ik beter spelen dan fifa. Het scoren doet meer met je, fifa vind ik saaier. Daar staat tegenover dat de besturing van Fifa met muis en keyboard erg goed is en dat is bij pro evo dan weer minder maar kan een kwestie van gewenning zijn. Iemand ervaring met footies op de pc?
Tof spel (begreep hem vroeger echter nooitquote:Op zondag 27 december 2009 16:05 schreef 1517 het volgende:
Heb gangsters organized crime weer uit de kast getrokken, maar hij werkt niet.
Het veranderen van compatibility mode werkt ook niet onder vista, wat nu?
Echt mooie game, snapte er vroeger ook weinig van maar wou het nogmaals proberen.quote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tof spel (begreep hem vroeger echter nooit)
Dat wordt lastig voor je denk ik:
http://www.neoseeker.com/forums/3269/
Anderen hebben daar ook problemen mee, maar met echte oplossingen komen ze niet.
Torchlight is tofquote:Op zondag 27 december 2009 16:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ook Torchlight gekocht, nog nooit van gehoord maar goed
Ik denk dat ik die game vandaag de dag nog steeds niet kan uitspelen. Die game blijft vrij uitdagend.quote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tof spel (begreep hem vroeger echter nooit)
Dat wordt lastig voor je denk ik:
http://www.neoseeker.com/forums/3269/
Anderen hebben daar ook problemen mee, maar met echte oplossingen komen ze niet.
Leuk spelletje, mocht wel iets meer op de oude lijken.quote:Op zondag 27 december 2009 19:24 schreef Tain het volgende:
Alleen Day of Defeat Source gehaald vandaag
Als ze nou direct alle delen er in hadden verwerkt, dan had ik 'm gekocht.quote:Op zondag 27 december 2009 18:29 schreef Bart het volgende:
Ook interessant op Steam voor de Might and Magic-fans:
The Heroes Pack ¤ 24,96
Bevat:Dark Messiah Might and Magic™ Heroes of Might and Magic V Heroes of Might and Magic V: Hammers of Fate Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East
Tja, deel 1 t/m 4 zijn nu eenmaal niet van Ubisoft maar van 3DO... Evengoed nog steeds veel en lang speelplezier met deel V inclusief alle uitbreidingen, en Dark Messiah is ook best een toffe gamequote:Op maandag 28 december 2009 00:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Als ze nou direct alle delen er in hadden verwerkt, dan had ik 'm gekocht.
Nou ben ik niet zo van RPG's, maar voor deze prijs ga ik Mass Effect misschien wel een kans geven.quote:
Heb het vandaag uitgespeeld en het is inderdaad leuk spel.quote:Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef Gamer_V het volgende:
Zombie racer is echt een toffe game.Dezelfde lol als met de eerste gta's.
quote:There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.
Is dat Osmos nog wat? Heb hem tijdens de aanbieding niet gekocht, maar het klinkt op zich wel leuk. Tevens overweeg ik nog om Crayon Physics Deluxe te kopen. Ziet er op zich wel geinig uit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:23 schreef Verbal het volgende:
Braid en Osmos van de week aangeschaft. Gisteren even zitten dubben over Crysis compleet, maar ik weet hiet of het echt lekker zal draaien, dus ik heb die laten schieten. Ben nu aan het twijfelen over Sam & Max. Maar ik denk dat ik de komende twee dagen nog even wacht op de knaken-aanbiedingen. Heb hoop dat ze de laatste dag nog een herkansing doen van de aanbiedingen van afgelopen week, en dan neem ik Zombie Driver en Lumines.
Moet een beetje op de centen letten na mijzelf vewend te hebben met een nieuw hightec speeltje en een verhuizing voor de boeg
V.
Ik vind het een grappig spel, en het is nog best moeilijk somsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is dat Osmos nog wat? Heb hem tijdens de aanbieding niet gekocht, maar het klinkt op zich wel leuk.
L4D2 is op andere plekken goedkoper te halen dan deze aanbiedingquote:Op zondag 3 januari 2010 18:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Twijfel nog om Left 4 Dead te kopen
Aan de ene kant wel. Maar ondanks dat ik niet van RPG's ben, ben ik nu toch van plan om Torchlight een kans te gaan geven. Overigens kan ik Defense Grid: The Awakening aanraden. Vond het een leuk spel en heb er aardig wat uren plezier van gehad. Heb er op het moment al meer dan 11 uur aan weten te besteden. Dus een echt koopje voor die ¤2,25.quote:
Ah ja, dat heb ik met Europa Universalis III (nu ¤12,49 voor complete, Heir to the Throne add-on die je er eigenlijk toch ook wel bij wil is tijdelijk ¤9,99)quote:Op zondag 3 januari 2010 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Maar ondanks dat ik niet van RPG's ben, ben ik nu toch van plan om Torchlight een kans te gaan geven. Overigens kan ik Defense Grid: The Awakening aanraden. Vond het een leuk spel en heb er aardig wat uren plezier van gehad. Heb er op het moment al meer dan 11 uur aan weten te besteden. Dus een echt koopje voor die ¤2,25.
Nice.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik met Europa Universalis III (nu ¤12,49 voor complete, Heir to the Throne add-on die je er eigenlijk toch ook wel bij wil is tijdelijk ¤9,99)
Bewijs van levensduur:
[ afbeelding ]
Nee joh, het zijn echt twee compleet losstaande dingen, die komt gewoon los, als ie ooit komtquote:Op zondag 3 januari 2010 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
Als Episodes from Liberty City naar de pc komt, zou die dan de originele game vereisen? Ik weet dat het niet zo was op de 360...
En dan zal je zien dat er volgend weekend een goede weekend deal is, en iedereen pakt weer de credit card erbijquote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef Tain het volgende:
Volgens mij hoef ik door de Steam deals het komende jaar geen spellen meer te halen
Team Fortress 2 heeft voor mij ook wel bewezen zijn geld waard te zijn:quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik met Europa Universalis III (nu ¤12,49 voor complete, Heir to the Throne add-on die je er eigenlijk toch ook wel bij wil is tijdelijk ¤9,99)
Bewijs van levensduur:
[ afbeelding ]
Yeah maar jij bent dan ook een echt hele grote poepnerdquote:Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Team Fortress 2 heeft voor mij ook wel bewezen zijn geld waard te zijn:
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 4 januari 2010 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar jij bent dan ook een echt hele grote poepnerd
Damn dat is wel veel.. Is dat spel dan zo populair ookquote:Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HEE!!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Damn dat is wel veel.. Is dat spel dan zo populair ook
Vanaf afgelopen mei pas?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HEE!!
Jouw soort blieven wij hier niet! Tssssk, wegwezen jij! Hophop, op naar dat slowchat-hol van je!
(en vergeet niet dat dat Tain's speeltijd vanaf afgelopen mei is, het spel is allang uit en toen heeft Ome Tain nog veel meer gespeeld!)
Ga je mond spoelenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Damn dat is wel veel.. Is dat spel dan zo populair ook
Werden toen de tijden op community niet toegevoegd? Mijn Steam zegt dat ik dertig uur heb gespeeld, maar xfire geeft toch 300 uur aan.quote:
Ik heb gister nog een pc spel gespeeld...quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HEE!!
Jouw soort blieven wij hier niet! Tssssk, wegwezen jij! Hophop, op naar dat slowchat-hol van je!
(en vergeet niet dat dat Tain's speeltijd vanaf afgelopen mei is, het spel is allang uit en toen heeft Ome Tain nog veel meer gespeeld!)
Patiencequote:Op maandag 4 januari 2010 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een pc spel gespeeld...
Nee Ignitionquote:
Ignition is nog steeds een verrassend leuke gamequote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee Ignition![]()
[ afbeelding ]
Maar was niet meer zo tof als toen maar dat is meestal met die ouwe rommel
Ik vond het wel grappig dat ik alle tracks nog precies kende terwijl het al jaren en jaren geleden isquote:Op maandag 4 januari 2010 13:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ignition is nog steeds een verrassend leuke gamepakkende soundtrack ook
alleen de uitdaging is er wel een beetje af
38/38 pyro achievements ieder gevalquote:Op maandag 4 januari 2010 13:17 schreef Gamer_V het volgende:
Ben je dan ook zo'n pro dat je jezelf lanceert met andermans raket, in de lucht ze in de fik steekt met de flare gun en ze afmaakt met de axtinguisher terwijl je landt?
Vond het wel tof dat heel het spel 10MB was ofzo, en toch op CD uitgebracht werd...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ignition is nog steeds een verrassend leuke gamepakkende soundtrack ook
alleen de uitdaging is er wel een beetje af
En terecht. Aanpakken dat krakerts-tuigquote:Op maandag 4 januari 2010 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
Spank ik denk met warme gevoelens terug aan lang geleden toen ik een pc gamer was
Emergency vond ik toen ook altijd geweldig! Vooral die missie's met krakers of demonstranten ging ik met een politiemacht te lijf
Vroeger, toen we nog cd-soundtracks haddenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond het wel tof dat heel het spel 10MB was ofzo, en toch op CD uitgebracht werd...
Nicequote:Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TainNLquote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nice
Wat is je steamnaam trouwens?
Een beetje Tain niet in je Steam-clubje hebbenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nice
Wat is je steamnaam trouwens?
Nooit van gehoord... loop ik nu achter? (lijkt mij een soort Wacky Wheels 2.0. Wat een afgrijselijke trailer trouwens).quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:50 schreef Tain het volgende:
Iemand de demo van Zero Gear uitgeprobeerd?
http://store.steampowered.com/app/18820/
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... loop ik nu achter? (lijkt mij een soort Wacky Wheels 2.0. Wat een afgrijselijke trailer trouwens).
V.
En een panda. Al heeft deze wel verliefde robotsquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is pas wacky wheels als er een kameel in voorkomt!
Serious Sam HD: The first encounter voor 6,79. Die heb ik alquote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat er volgend weekend een goede weekend deal is, en iedereen pakt weer de credit card erbij.
En ik moet hem niet, gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Serious Sam HD: The first encounter voor 6,79. Die heb ik al
Heb de demo even gespeeld en vond het wel aardig... niet echt schokkend of zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:53 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
T/m zondag
http://store.steampowered.com/app/18820/
Ik vond het gewoon verschrikkelijk kutquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb de demo even gespeeld en vond het wel aardig... niet echt schokkend of zo.
V.
Er zit ook nog een singlecore proc in en geen idee welke preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon verschrikkelijk kut![]()
En Tain, moet wel een oud beestje zijn dan die laptop, volgens mij hebben die Intel kaarten echt al sinds jaar en dag SM2.0 support...!
Het hele spel is gewoon knudde en onspeelbaar ongeacht het platform. Ik heb de demo gisteren gespeeld op de PS3 en ik heb echt in tijden niet meer zo'n waardeloos spel gespeeld. Het is trouwens ook niet lekker te besturen met een gamepad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Hebben jullie trouwens de Dark Void demo geprobeerd?
Vind het echt een kutspel, design is kut, het heeft weer typisch zo'n Japanse-console-port menu (oftewel: knudde), vliegen moet je onder andere doen met je muis, maar het is duidelijk gemaakt voor gamepad want het stuurt echt voor geen meter, heb mn muis naar 1600DPI moeten zetten voor ik enigzins kon draaien en dan nog ging het vreemd, het ding heeft er een deadzone in zitten volgens mij terwijl dat met een muis natuurlijk helemaal niet hoeft...
Daarnaast is de combat saai, heb ik het idee dat ze het spel gedeeltelijk gecastreerd hebben om de PhysX er beter uit te laten komen (helemaal geen feedback als je iemand neerschiet namelijk), en is kortom gewoon knudde
Nog 1 lichtpuntje aan de horizon: de voice-acting is best goed, de graphics daarentegen zijn totaal niet spectaculair
Ik ga de demo vanavond wel even proberen, als het wat is, dan heb ik wel interesse.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef Tain het volgende:
De laptop die ik van mijn werk heb meegekregen ondersteund geen shader 2.0, dus kan hem op moment niet uitproberenAls het een leuk spel is is het misschien leuk om die 4 pack met 4 fokkers te halen. Dan betaal je iets meer dan 5 euro voor dat spelletje per persoon.
Laatste keer dat ik het probeerde om in ponden te bestellen kwam de melding dat ik niet in Engeland woonde... Geef je gewoon een Engels adres op ofzo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef SpankmasterC het volgende:
BioShock 2 staat op Steam, los is ie nu ¤ 44,99, een 4 pack kost ¤134, 97 (komt neer op ¤33,74 per exemplaar), in de UK store is ie £80,97 oftewel ¤ 93,04 per 4 oftewel ¤ 23,26 per stuk! Allemaal zijn ze inclusief BioShock 1 die je zelf kunt houden of kunt giften aan iemand (bij een 4 pack ook 4x BioShock 1)
Iemand zin in gezamelijke aankoop?I'm in! Spel komt 9 februari uit! (heeft wel SecuROM aan boord, zie: Systeemeisen en DRM BioShock 2 bekend )
Voor Left 4 Dead 2 hebben we een Britse matti van MrMonkeyman gebruiktquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het probeerde om in ponden te bestellen kwam de melding dat ik niet in Engeland woonde... Geef je gewoon een Engels adres op ofzo?
Yeah dat zit ik ook wel te denken, tenzij ik ergens de UK versie vandaan kan toveren dan scheelt het wel enorm veel...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Tain het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken, voor 5 euro meer heb je al een versie met hoesje en dvd'tje enzo
Ik wacht tot ik de eerste heb uitgespeeld (quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Tain het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken, voor 5 euro meer heb je al een versie met hoesje en dvd'tje enzo
Dat was toch al bekend dat die kut ging wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Hebben jullie trouwens de Dark Void demo geprobeerd?
Vind het echt een kutspel, design is kut, het heeft weer typisch zo'n Japanse-console-port menu (oftewel: knudde), vliegen moet je onder andere doen met je muis, maar het is duidelijk gemaakt voor gamepad want het stuurt echt voor geen meter, heb mn muis naar 1600DPI moeten zetten voor ik enigzins kon draaien en dan nog ging het vreemd, het ding heeft er een deadzone in zitten volgens mij terwijl dat met een muis natuurlijk helemaal niet hoeft...
Daarnaast is de combat saai, heb ik het idee dat ze het spel gedeeltelijk gecastreerd hebben om de PhysX er beter uit te laten komen (helemaal geen feedback als je iemand neerschiet namelijk), en is kortom gewoon knudde
Nog 1 lichtpuntje aan de horizon: de voice-acting is best goed, de graphics daarentegen zijn totaal niet spectaculair
Ik dacht dat ie tequila-approved was!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend dat die kut ging worden![]()
Hooeezoo check je de demo dan nog Spank?
Beter opletten spankmans! Ik had geen Seal of Approval uitgereikt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie tequila-approved was!!
ze hebben teveel leuke aanbieden, daarom kut steamquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:59 schreef Verbal het volgende:
Ik heb volgens mij al eens een demo van Psychonauts gespeeld en het kon me geloof ik niet echt boeien.
En kut-Steam? Wrom?
V.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
ze hebben teveel leuke aanbieden, daarom kut steam
Het is alleen maar de leukste platformer ooit...quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:59 schreef Verbal het volgende:
Ik heb volgens mij al eens een demo van Psychonauts gespeeld en het kon me geloof ik niet echt boeien.
En kut-Steam? Wrom?
V.
Deel 1 heeft heel slecht verkocht, dus denk niet dat er een deel 2 aan zit te komen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:38 schreef Gamer_V het volgende:
Het valt me trouwens op hoe die tweetjes rondvliegen in die advertentie... vast een boel mensen die opeens op een deel twee hoopten. Ik betwijfel eigenlijk of het toeval is
Hoop doet levenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Deel 1 heeft heel slecht verkocht, dus denk niet dat er een deel 2 aan zit te komen...
Het kan natuurlijk altijd nog, maar denk dat publishers liever een nieuwe game van Tim willen uitbrengen dan deel 2 van een goed spel wat qua verkopen geflopt is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hoop doet leven
en http://www.joystiq.com/20(...)oo-much-about-sales/
Nou, graagquote:Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef Beach het volgende:
Hoi, wie wil er een beta key van the Settlers 7?
http://tweakers.net/redac(...)ttlers-7-update.html
Gewonnen, maar tijd te weinig.
Te gebruiken tot 5 februari.
Lees ff door dat er ook een NDA bijzit.
Indien je wilt, zal ik je de key enzo pmennen.
Dat bepaalde andere users dat doen, okeequote:Op zondag 31 januari 2010 18:49 schreef Gamer_V het volgende:
Daar had je een euro voor kunnen vragen man!
Prima spel en iig een interessanter zoethoudertje tot Diablo III dan Torchlight.quote:
Heldenpostquote:
Nu?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Heldenpost
Gelijk aangeschaft! Iemand zin om te co-oppen?
"Nu" zat ik in Antwerpenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nu?
Ik maak nu een spel aan:
naam: Fok!
pw: danny
O ja, ik gebruik de fanpatch, 1.17.
http://www.titanquest.net(...)ix-patch-1-17-a.html
Als het goed is wel, sterker, die 1.17a is speciaal voor Steam.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
"Nu" zat ik in Antwerpen
Maar misschien van het weekend maar eens kijken
Werkt die fanpatch trouwens met de steam-versie?
Das mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als het goed is wel, sterker, die 1.17a is speciaal voor Steam.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:14 schreef Tain het volgende:
Tegenvallende weekenddeal op SteamFar Cry 1 + 2 voor 19,99
En Far Cry is nog steeds gratis mits je een beetje reclame niet erg vindt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomd goede melee-combat in Mount & Blade. Even wennen, maar speelt heerlijk. Als Oblivion zo'n combatsysteem had gehad, was dat een goede game geweest. Game krijgt als het goed is binnenkort een multiplayerfunctie, alhoewel ik niet weet of die gratis wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:15 schreef Tain het volgende:
Mount & Blade voor 4,99.
Ik heb alleen geen idee of het wat is...
De midweek aanbieding van Trine vond ik ieder geval niet de moeite waard om te vermelden. Die vond ik vrij kut spelen op de PC.
Mount & Blade is awesomequote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:15 schreef Tain het volgende:
Mount & Blade voor 4,99.
Ik heb alleen geen idee of het wat is...
De midweek aanbieding van Trine vond ik ieder geval niet de moeite waard om te vermelden. Die vond ik vrij kut spelen op de PC.
Goede smaak daar in de gamescrew!quote:
Zondequote:
Mhh die lijkt me ook nog wel leuk maar die is nu toch veel te oudquote:Op zondag 14 februari 2010 16:49 schreef RickoKun het volgende:
als ik thuis ben ff weer Freelancer installeren
Ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:20 schreef Bart het volgende:
Als je bij Steam een pack koopt met zeg 10 games erin, en je hebt 2 daarvan al in bezit via Steam, kun je die 2 dan weer doorgeven aan iemand anders?
Best irritant dat niet alle games de extra copy regeling hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 07:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja.
Of althans, hangt een beetje van het pakket af denk ik.
https://support.steampowe(...)p?ref=4502-TPJL-2656
quote:* Razer Fidelity™ gaming audio engine
* Eight discrete drivers (six for mid-high frequency, two for sub-woofer)
* Six-channel analog input
* Individual volume controls: front, rear, center, bass and master
* Detachable uni-directional noise-cancelling microphone
* Razer High Definition-Dedicated Audio Interface™ (HD-DAI™ connector)
* 2m cable
Ah oke... Nou ja, helderquote:Op maandag 15 februari 2010 09:21 schreef seventhseagulll het volgende:
Half Life 2, Half Life 2: Episode One, Universe at War en Left4Dead zijn de enige games die dat ondersteunen, de andere titels ondersteunen dat alleen in een specifiek pakket. Vandaar mijn antwoord, nee, want het geldt voor 99,9% van de gevallen niet.
Geen persoonlijke ervaring mee, maar ik heb het idee dat het gewoon weer geldklopperij isquote:Op maandag 15 februari 2010 10:28 schreef Tain het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met een (surround) headset voor de pc. Zat te denken aan deze:
Razer Barracuda HP-1 5.1 Channel Gaming Headphones
[ afbeelding ]
[..]
Mja, deze is ~60-70 euro en de G35 van Logitech is ~130 euro...quote:Op maandag 15 februari 2010 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen persoonlijke ervaring mee, maar ik heb het idee dat het gewoon weer geldklopperij is
Tja, ik heb zelf de Creative Fatal1ty, die geeft ook prima geluid voor het gamen, en is een stuk goedkoperquote:Op maandag 15 februari 2010 11:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja, deze is ~60-70 euro en de G35 van Logitech is ~130 euro...
Belangrijkste vind ik dat er gewoon goed geluid uitkomt
http://tweakers.net/price(...)ing-headset.html#tab:pricesquote:Op maandag 15 februari 2010 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, ik heb zelf de Creative Fatal1ty, die geeft ook prima geluid voor het gamen, en is een stuk goedkoper
Wat ik zelf wel relaxed van die headset vind: je kan de microfoon loskoppelen (voor als je enkel wil luisteren), en er zit een volumeregeling in het snoer. Ook kan je met een knopje op de volumeregeling de microfoon uitschakelen, voor als je tijdelijk even niet hoorbaar wil zijn voor anderen.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:41 schreef Tain het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)ing-headset.html#tab:prices
30 euro is wel een redelijke prijs idd...
Ik ga er even goed over nadenken en wat reviews nalezen
Na de eerste paar reviews neig ik meer naar de Razer dan de Creativequote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat ik zelf wel relaxed van die headset vind: je kan de microfoon loskoppelen (voor als je enkel wil luisteren), en er zit een volumeregeling in het snoer. Ook kan je met een knopje op de volumeregeling de microfoon uitschakelen, voor als je tijdelijk even niet hoorbaar wil zijn voor anderen.
En die Razer zou beter zijn? Nou ja, je betaalt er ook een stuk meer voor dus dat is op zich niet zo gek natuurlijk...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Na de eerste paar reviews neig ik meer naar de Razer dan de CreativeAantal sites hebben ze beide gereviewed dus dat is makkelijk vergelijken.
Beide zijn ze goed volgens de reviews, gaat alleen om Stereo(Creative) en Surround(Razer) headsetjes. Wat ik er nu van gelezen heb schijnt het surround echt te werkenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
En die Razer zou beter zijn? Nou ja, je betaalt er ook een stuk meer voor dus dat is op zich niet zo gek natuurlijk...
Toch wel? Jammer dat je het niet echt makkelijk kan uittesten ofzo in een winkel...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Beide zijn ze goed volgens de reviews, gaat alleen om Stereo(Creative) en Surround(Razer) headsetjes. Wat ik er nu van gelezen heb schijnt het surround echt te werken
Idd, zeker voor de nog duurdere setjes... Die laatste Razer staat voor ~150 euro in de winkel... Dat vind ik echt een hoop geld voor een headset...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch wel? Jammer dat je het niet echt makkelijk kan uittesten ofzo in een winkel...
Dat is zeker een smak geld! Zeker als je dus voor 30 euro een niet-5.1-headset hebt, dan betaal je 120 euro voor surroundgeluid...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Idd, zeker voor de nog duurdere setjes... Die laatste Razer staat voor ~150 euro in de winkel... Dat vind ik echt een hoop geld voor een headset...
En daarom neem ik nou geen draadlozequote:Op maandag 15 februari 2010 15:47 schreef Verbal het volgende:
Ik heb de HS-1200 van Creative. Draadloos dingetje, werkt erg fijn (je moet alleen in de gaten houden dat hij opgeladen is).
V.
Ja, daar kan je inderdaad heel goed muziek mee luisteren! Is ie ook 5.1?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef Hardrebel het volgende:
De logitech MX1000 laser blijft ook een klassieker!
Oeps volgende keer beter lezen.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, daar kan je inderdaad heel goed muziek mee luisteren! Is ie ook 5.1?
Dat kan een reden zijn. Ikzelf ben prima in het bijhouden van het vol of leeg zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
En daarom neem ik nou geen draadloze
Ik geef toe dat het snoer soms wel eens in de weg zit. Maar als je 12 uur achter elkaar gamet, en dan om de paar uur telkens je headset moet afzetten om op te laden, dat schiet ook niet op. Wat ideaal zou zijn is een draadloze headset die je op kan laden tijdens gebruik, door gewoon een snoertje erin te pluggen terwijl het ding op je kubus zit. Dat snoer moet dan natuurlijk wel een meter of 5 lang zijn. Geen idee of zoiets bestaat...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat kan een reden zijn. Ikzelf ben prima in het bijhouden van het vol of leeg zijn
En ik werd gek van die draden.
V.
Ik ook, behalve op lanpartiesquote:
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Tain het volgende:
Razer Headphone besteld
Laat wel weten of het wat is als ik hem binnen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |