Ah ja, dat heb ik met Europa Universalis III (nu ¤12,49 voor complete, Heir to the Throne add-on die je er eigenlijk toch ook wel bij wil is tijdelijk ¤9,99)quote:Op zondag 3 januari 2010 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Maar ondanks dat ik niet van RPG's ben, ben ik nu toch van plan om Torchlight een kans te gaan geven. Overigens kan ik Defense Grid: The Awakening aanraden. Vond het een leuk spel en heb er aardig wat uren plezier van gehad. Heb er op het moment al meer dan 11 uur aan weten te besteden. Dus een echt koopje voor die ¤2,25.
Nice.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik met Europa Universalis III (nu ¤12,49 voor complete, Heir to the Throne add-on die je er eigenlijk toch ook wel bij wil is tijdelijk ¤9,99)
Bewijs van levensduur:
[ afbeelding ]
Nee joh, het zijn echt twee compleet losstaande dingen, die komt gewoon los, als ie ooit komtquote:Op zondag 3 januari 2010 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
Als Episodes from Liberty City naar de pc komt, zou die dan de originele game vereisen? Ik weet dat het niet zo was op de 360...
En dan zal je zien dat er volgend weekend een goede weekend deal is, en iedereen pakt weer de credit card erbijquote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef Tain het volgende:
Volgens mij hoef ik door de Steam deals het komende jaar geen spellen meer te halen
Team Fortress 2 heeft voor mij ook wel bewezen zijn geld waard te zijn:quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik met Europa Universalis III (nu ¤12,49 voor complete, Heir to the Throne add-on die je er eigenlijk toch ook wel bij wil is tijdelijk ¤9,99)
Bewijs van levensduur:
[ afbeelding ]
Yeah maar jij bent dan ook een echt hele grote poepnerdquote:Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Team Fortress 2 heeft voor mij ook wel bewezen zijn geld waard te zijn:
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 4 januari 2010 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar jij bent dan ook een echt hele grote poepnerd
Damn dat is wel veel.. Is dat spel dan zo populair ookquote:Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Team Fortress 2 heeft voor mij ook wel bewezen zijn geld waard te zijn:
[ afbeelding ]
HEE!!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Damn dat is wel veel.. Is dat spel dan zo populair ook
Vanaf afgelopen mei pas?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HEE!!
Jouw soort blieven wij hier niet! Tssssk, wegwezen jij! Hophop, op naar dat slowchat-hol van je!
(en vergeet niet dat dat Tain's speeltijd vanaf afgelopen mei is, het spel is allang uit en toen heeft Ome Tain nog veel meer gespeeld!)
Ga je mond spoelenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Damn dat is wel veel.. Is dat spel dan zo populair ook
Werden toen de tijden op community niet toegevoegd? Mijn Steam zegt dat ik dertig uur heb gespeeld, maar xfire geeft toch 300 uur aan.quote:
Ik heb gister nog een pc spel gespeeld...quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HEE!!
Jouw soort blieven wij hier niet! Tssssk, wegwezen jij! Hophop, op naar dat slowchat-hol van je!
(en vergeet niet dat dat Tain's speeltijd vanaf afgelopen mei is, het spel is allang uit en toen heeft Ome Tain nog veel meer gespeeld!)
Patiencequote:Op maandag 4 januari 2010 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een pc spel gespeeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |