Yup, je kan hem al vinden voor minder dan ¤15,-. Zou overigens ook gelijk kijken naar de uitbreiding Warhead. Die zal ondertussen ook niet echt enorm duur meer zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens aanschaffen. Is volgens mij goed betaalbaar.
V.
KoTOR is goeeedquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:24 schreef Gamer_V het volgende:
Van de week Mass Effect uitgespeeld, zojuist Braid (), morgen eens beginnen aan KOTOR, het is bijna alsof ik een backlog wegwerk
misschien ligt het aan de cpu? Maar Ati kaarten presteren altijd minder bij de MW engine. Heb tweedehands een GTX260 opgepikt. Raakt de 125 constant.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:19 schreef Verbal het volgende:
Om hier op in te haken. Er zijn ook net weer nieuwe drivers (9.12) uitgekomen. Ook het overwegen waard om die te installeren, voor zover dit nog niet gedaan is natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Verbal, hoe heb je dat ding geinstalleerd? Mooie schone install enzo? Anders kan je performance inderdaad stuk lager uitpakken wegens nog wat rrestjes nVidia die achterblijven....
Ik ben hem nu aan het installeren (Nacht aan laten staan, EA download manager was nogal langzaam). Altijd fijn om hem legaal gratis te krijgen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie heeft Medal of Honor : Airborne gespeeld?
Ik kan er gewoon mee online spelen maar er zijn niet veel servers (ingame).quote:Op zondag 20 december 2009 11:38 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het installeren (Nacht aan laten staan, EA download manager was nogal langzaam). Altijd fijn om hem legaal gratis te krijgen.
Zeus: Master of Olympusquote:Op maandag 21 december 2009 14:06 schreef 1517 het volgende:
Bespreken we hier ook oude games?
Ik ben weer in de mood om een oude game te spelen.
Beetje in de richting van Anno 1602, AOE, Transport Tycoon, elke soort tycoon eigenlijk wel, anno 1503, simcity, civ 4
Heeft iemand nog een aanrader?
quote:Op maandag 21 december 2009 14:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zeus: Master of Olympus
Emperor: Rise of the Middle Kingdom
Startopia
Bedankt voor de reacties maar deze heb ik allen al eens gespeeld.quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef seventhseagulll het volgende:
Rollercoaster Tycoon natuurlijk, Caesar, Pharaoh.
Startopia wil ik al tijden spelen (er zijn veel te weinig Dungeon Keeper-achtige games) maar die is lastig ergens te vindenquote:Op maandag 21 december 2009 14:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zeus: Master of Olympus
Emperor: Rise of the Middle Kingdom
Startopia
Ook niet in de baai?quote:Op maandag 21 december 2009 14:38 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Startopia wil ik al tijden spelen (er zijn veel te weinig Dungeon Keeper-achtige games) maar die is lastig ergens te vinden
Ja, daar wel (ook bedankt voor de user die een PM stuurde in de trant van LMGTFYquote:
Kutusersquote:Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, daar wel (ook bedankt voor de user die een PM stuurde in de trant van LMGTFY) maar ik bedoelde toch wel een beetje legaal, Steam ofzo
Maar ach, als ie toch nergens meer verkrijgbaar is, hoppa
Een game tweedehands op eBay kopen is niet legaal?quote:Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, daar wel (ook bedankt voor de user die een PM stuurde in de trant van LMGTFY) maar ik bedoelde toch wel een beetje legaal, Steam ofzo
Maar ach, als ie toch nergens meer verkrijgbaar is, hoppa
Als je dr nog eentje hebt en ze zijn nog niet verlopen: McDBigMac is ook mn Steam ID.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:35 schreef SpankmasterC het volgende:
VLABAM! Weer dit topic even een klotekick geven!
Ik heb drie guest passes voor Shattered Horizon, die verlopen binnenkort dus ik zou ze graag weg willen geven! Post hieronder ff samen met je Steam ID en dan krijg je dr eentje, wie het eerst komt wie het eerst krijgt!Guest pass = 3 dagen gratis volledige game.
Shattered Horizon = Shattered Horizon
Bij mij is de optie om guest passes te versturen weer verdwenen in Steam...quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:21 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Als je dr nog eentje hebt en ze zijn nog niet verlopen: McDBigMac is ook mn Steam ID.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |