Er zit ook nog een singlecore proc in en geen idee welke preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon verschrikkelijk kut![]()
En Tain, moet wel een oud beestje zijn dan die laptop, volgens mij hebben die Intel kaarten echt al sinds jaar en dag SM2.0 support...!
Het hele spel is gewoon knudde en onspeelbaar ongeacht het platform. Ik heb de demo gisteren gespeeld op de PS3 en ik heb echt in tijden niet meer zo'n waardeloos spel gespeeld. Het is trouwens ook niet lekker te besturen met een gamepad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Hebben jullie trouwens de Dark Void demo geprobeerd?
Vind het echt een kutspel, design is kut, het heeft weer typisch zo'n Japanse-console-port menu (oftewel: knudde), vliegen moet je onder andere doen met je muis, maar het is duidelijk gemaakt voor gamepad want het stuurt echt voor geen meter, heb mn muis naar 1600DPI moeten zetten voor ik enigzins kon draaien en dan nog ging het vreemd, het ding heeft er een deadzone in zitten volgens mij terwijl dat met een muis natuurlijk helemaal niet hoeft...
Daarnaast is de combat saai, heb ik het idee dat ze het spel gedeeltelijk gecastreerd hebben om de PhysX er beter uit te laten komen (helemaal geen feedback als je iemand neerschiet namelijk), en is kortom gewoon knudde
Nog 1 lichtpuntje aan de horizon: de voice-acting is best goed, de graphics daarentegen zijn totaal niet spectaculair
Ik ga de demo vanavond wel even proberen, als het wat is, dan heb ik wel interesse.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef Tain het volgende:
De laptop die ik van mijn werk heb meegekregen ondersteund geen shader 2.0, dus kan hem op moment niet uitproberenAls het een leuk spel is is het misschien leuk om die 4 pack met 4 fokkers te halen. Dan betaal je iets meer dan 5 euro voor dat spelletje per persoon.
Laatste keer dat ik het probeerde om in ponden te bestellen kwam de melding dat ik niet in Engeland woonde... Geef je gewoon een Engels adres op ofzo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef SpankmasterC het volgende:
BioShock 2 staat op Steam, los is ie nu ¤ 44,99, een 4 pack kost ¤134, 97 (komt neer op ¤33,74 per exemplaar), in de UK store is ie £80,97 oftewel ¤ 93,04 per 4 oftewel ¤ 23,26 per stuk! Allemaal zijn ze inclusief BioShock 1 die je zelf kunt houden of kunt giften aan iemand (bij een 4 pack ook 4x BioShock 1)
Iemand zin in gezamelijke aankoop?I'm in! Spel komt 9 februari uit! (heeft wel SecuROM aan boord, zie: Systeemeisen en DRM BioShock 2 bekend )
Voor Left 4 Dead 2 hebben we een Britse matti van MrMonkeyman gebruiktquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het probeerde om in ponden te bestellen kwam de melding dat ik niet in Engeland woonde... Geef je gewoon een Engels adres op ofzo?
Yeah dat zit ik ook wel te denken, tenzij ik ergens de UK versie vandaan kan toveren dan scheelt het wel enorm veel...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Tain het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken, voor 5 euro meer heb je al een versie met hoesje en dvd'tje enzo
Ik wacht tot ik de eerste heb uitgespeeld (quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Tain het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken, voor 5 euro meer heb je al een versie met hoesje en dvd'tje enzo
Dat was toch al bekend dat die kut ging wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Hebben jullie trouwens de Dark Void demo geprobeerd?
Vind het echt een kutspel, design is kut, het heeft weer typisch zo'n Japanse-console-port menu (oftewel: knudde), vliegen moet je onder andere doen met je muis, maar het is duidelijk gemaakt voor gamepad want het stuurt echt voor geen meter, heb mn muis naar 1600DPI moeten zetten voor ik enigzins kon draaien en dan nog ging het vreemd, het ding heeft er een deadzone in zitten volgens mij terwijl dat met een muis natuurlijk helemaal niet hoeft...
Daarnaast is de combat saai, heb ik het idee dat ze het spel gedeeltelijk gecastreerd hebben om de PhysX er beter uit te laten komen (helemaal geen feedback als je iemand neerschiet namelijk), en is kortom gewoon knudde
Nog 1 lichtpuntje aan de horizon: de voice-acting is best goed, de graphics daarentegen zijn totaal niet spectaculair
Ik dacht dat ie tequila-approved was!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend dat die kut ging worden![]()
Hooeezoo check je de demo dan nog Spank?
Beter opletten spankmans! Ik had geen Seal of Approval uitgereikt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie tequila-approved was!!
ze hebben teveel leuke aanbieden, daarom kut steamquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:59 schreef Verbal het volgende:
Ik heb volgens mij al eens een demo van Psychonauts gespeeld en het kon me geloof ik niet echt boeien.
En kut-Steam? Wrom?
V.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
ze hebben teveel leuke aanbieden, daarom kut steam
Het is alleen maar de leukste platformer ooit...quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:59 schreef Verbal het volgende:
Ik heb volgens mij al eens een demo van Psychonauts gespeeld en het kon me geloof ik niet echt boeien.
En kut-Steam? Wrom?
V.
Deel 1 heeft heel slecht verkocht, dus denk niet dat er een deel 2 aan zit te komen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:38 schreef Gamer_V het volgende:
Het valt me trouwens op hoe die tweetjes rondvliegen in die advertentie... vast een boel mensen die opeens op een deel twee hoopten. Ik betwijfel eigenlijk of het toeval is
Hoop doet levenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Deel 1 heeft heel slecht verkocht, dus denk niet dat er een deel 2 aan zit te komen...
Het kan natuurlijk altijd nog, maar denk dat publishers liever een nieuwe game van Tim willen uitbrengen dan deel 2 van een goed spel wat qua verkopen geflopt is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hoop doet leven
en http://www.joystiq.com/20(...)oo-much-about-sales/
Nou, graagquote:Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef Beach het volgende:
Hoi, wie wil er een beta key van the Settlers 7?
http://tweakers.net/redac(...)ttlers-7-update.html
Gewonnen, maar tijd te weinig.
Te gebruiken tot 5 februari.
Lees ff door dat er ook een NDA bijzit.
Indien je wilt, zal ik je de key enzo pmennen.
Dat bepaalde andere users dat doen, okeequote:Op zondag 31 januari 2010 18:49 schreef Gamer_V het volgende:
Daar had je een euro voor kunnen vragen man!
Prima spel en iig een interessanter zoethoudertje tot Diablo III dan Torchlight.quote:
Heldenpostquote:
Nu?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Heldenpost
Gelijk aangeschaft! Iemand zin om te co-oppen?
"Nu" zat ik in Antwerpenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nu?
Ik maak nu een spel aan:
naam: Fok!
pw: danny
O ja, ik gebruik de fanpatch, 1.17.
http://www.titanquest.net(...)ix-patch-1-17-a.html
Als het goed is wel, sterker, die 1.17a is speciaal voor Steam.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
"Nu" zat ik in Antwerpen
Maar misschien van het weekend maar eens kijken
Werkt die fanpatch trouwens met de steam-versie?
Das mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als het goed is wel, sterker, die 1.17a is speciaal voor Steam.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:14 schreef Tain het volgende:
Tegenvallende weekenddeal op SteamFar Cry 1 + 2 voor 19,99
En Far Cry is nog steeds gratis mits je een beetje reclame niet erg vindt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomd goede melee-combat in Mount & Blade. Even wennen, maar speelt heerlijk. Als Oblivion zo'n combatsysteem had gehad, was dat een goede game geweest. Game krijgt als het goed is binnenkort een multiplayerfunctie, alhoewel ik niet weet of die gratis wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:15 schreef Tain het volgende:
Mount & Blade voor 4,99.
Ik heb alleen geen idee of het wat is...
De midweek aanbieding van Trine vond ik ieder geval niet de moeite waard om te vermelden. Die vond ik vrij kut spelen op de PC.
Mount & Blade is awesomequote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:15 schreef Tain het volgende:
Mount & Blade voor 4,99.
Ik heb alleen geen idee of het wat is...
De midweek aanbieding van Trine vond ik ieder geval niet de moeite waard om te vermelden. Die vond ik vrij kut spelen op de PC.
Goede smaak daar in de gamescrew!quote:
Zondequote:
Mhh die lijkt me ook nog wel leuk maar die is nu toch veel te oudquote:Op zondag 14 februari 2010 16:49 schreef RickoKun het volgende:
als ik thuis ben ff weer Freelancer installeren
Ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:20 schreef Bart het volgende:
Als je bij Steam een pack koopt met zeg 10 games erin, en je hebt 2 daarvan al in bezit via Steam, kun je die 2 dan weer doorgeven aan iemand anders?
Best irritant dat niet alle games de extra copy regeling hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 07:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja.
Of althans, hangt een beetje van het pakket af denk ik.
https://support.steampowe(...)p?ref=4502-TPJL-2656
quote:* Razer Fidelity™ gaming audio engine
* Eight discrete drivers (six for mid-high frequency, two for sub-woofer)
* Six-channel analog input
* Individual volume controls: front, rear, center, bass and master
* Detachable uni-directional noise-cancelling microphone
* Razer High Definition-Dedicated Audio Interface™ (HD-DAI™ connector)
* 2m cable
Ah oke... Nou ja, helderquote:Op maandag 15 februari 2010 09:21 schreef seventhseagulll het volgende:
Half Life 2, Half Life 2: Episode One, Universe at War en Left4Dead zijn de enige games die dat ondersteunen, de andere titels ondersteunen dat alleen in een specifiek pakket. Vandaar mijn antwoord, nee, want het geldt voor 99,9% van de gevallen niet.
Geen persoonlijke ervaring mee, maar ik heb het idee dat het gewoon weer geldklopperij isquote:Op maandag 15 februari 2010 10:28 schreef Tain het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met een (surround) headset voor de pc. Zat te denken aan deze:
Razer Barracuda HP-1 5.1 Channel Gaming Headphones
[ afbeelding ]
[..]
Mja, deze is ~60-70 euro en de G35 van Logitech is ~130 euro...quote:Op maandag 15 februari 2010 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen persoonlijke ervaring mee, maar ik heb het idee dat het gewoon weer geldklopperij is
Tja, ik heb zelf de Creative Fatal1ty, die geeft ook prima geluid voor het gamen, en is een stuk goedkoperquote:Op maandag 15 februari 2010 11:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja, deze is ~60-70 euro en de G35 van Logitech is ~130 euro...
Belangrijkste vind ik dat er gewoon goed geluid uitkomt
http://tweakers.net/price(...)ing-headset.html#tab:pricesquote:Op maandag 15 februari 2010 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, ik heb zelf de Creative Fatal1ty, die geeft ook prima geluid voor het gamen, en is een stuk goedkoper
Wat ik zelf wel relaxed van die headset vind: je kan de microfoon loskoppelen (voor als je enkel wil luisteren), en er zit een volumeregeling in het snoer. Ook kan je met een knopje op de volumeregeling de microfoon uitschakelen, voor als je tijdelijk even niet hoorbaar wil zijn voor anderen.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:41 schreef Tain het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)ing-headset.html#tab:prices
30 euro is wel een redelijke prijs idd...
Ik ga er even goed over nadenken en wat reviews nalezen
Na de eerste paar reviews neig ik meer naar de Razer dan de Creativequote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat ik zelf wel relaxed van die headset vind: je kan de microfoon loskoppelen (voor als je enkel wil luisteren), en er zit een volumeregeling in het snoer. Ook kan je met een knopje op de volumeregeling de microfoon uitschakelen, voor als je tijdelijk even niet hoorbaar wil zijn voor anderen.
En die Razer zou beter zijn? Nou ja, je betaalt er ook een stuk meer voor dus dat is op zich niet zo gek natuurlijk...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Na de eerste paar reviews neig ik meer naar de Razer dan de CreativeAantal sites hebben ze beide gereviewed dus dat is makkelijk vergelijken.
Beide zijn ze goed volgens de reviews, gaat alleen om Stereo(Creative) en Surround(Razer) headsetjes. Wat ik er nu van gelezen heb schijnt het surround echt te werkenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
En die Razer zou beter zijn? Nou ja, je betaalt er ook een stuk meer voor dus dat is op zich niet zo gek natuurlijk...
Toch wel? Jammer dat je het niet echt makkelijk kan uittesten ofzo in een winkel...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Beide zijn ze goed volgens de reviews, gaat alleen om Stereo(Creative) en Surround(Razer) headsetjes. Wat ik er nu van gelezen heb schijnt het surround echt te werken
Idd, zeker voor de nog duurdere setjes... Die laatste Razer staat voor ~150 euro in de winkel... Dat vind ik echt een hoop geld voor een headset...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch wel? Jammer dat je het niet echt makkelijk kan uittesten ofzo in een winkel...
Dat is zeker een smak geld! Zeker als je dus voor 30 euro een niet-5.1-headset hebt, dan betaal je 120 euro voor surroundgeluid...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Idd, zeker voor de nog duurdere setjes... Die laatste Razer staat voor ~150 euro in de winkel... Dat vind ik echt een hoop geld voor een headset...
En daarom neem ik nou geen draadlozequote:Op maandag 15 februari 2010 15:47 schreef Verbal het volgende:
Ik heb de HS-1200 van Creative. Draadloos dingetje, werkt erg fijn (je moet alleen in de gaten houden dat hij opgeladen is).
V.
Ja, daar kan je inderdaad heel goed muziek mee luisteren! Is ie ook 5.1?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef Hardrebel het volgende:
De logitech MX1000 laser blijft ook een klassieker!
Oeps volgende keer beter lezen.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, daar kan je inderdaad heel goed muziek mee luisteren! Is ie ook 5.1?
Dat kan een reden zijn. Ikzelf ben prima in het bijhouden van het vol of leeg zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
En daarom neem ik nou geen draadloze
Ik geef toe dat het snoer soms wel eens in de weg zit. Maar als je 12 uur achter elkaar gamet, en dan om de paar uur telkens je headset moet afzetten om op te laden, dat schiet ook niet op. Wat ideaal zou zijn is een draadloze headset die je op kan laden tijdens gebruik, door gewoon een snoertje erin te pluggen terwijl het ding op je kubus zit. Dat snoer moet dan natuurlijk wel een meter of 5 lang zijn. Geen idee of zoiets bestaat...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat kan een reden zijn. Ikzelf ben prima in het bijhouden van het vol of leeg zijn
En ik werd gek van die draden.
V.
Ik ook, behalve op lanpartiesquote:
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Tain het volgende:
Razer Headphone besteld
Laat wel weten of het wat is als ik hem binnen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |