Ik vond het gewoon verschrikkelijk kutquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb de demo even gespeeld en vond het wel aardig... niet echt schokkend of zo.
V.
Er zit ook nog een singlecore proc in en geen idee welke preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon verschrikkelijk kut![]()
En Tain, moet wel een oud beestje zijn dan die laptop, volgens mij hebben die Intel kaarten echt al sinds jaar en dag SM2.0 support...!
Het hele spel is gewoon knudde en onspeelbaar ongeacht het platform. Ik heb de demo gisteren gespeeld op de PS3 en ik heb echt in tijden niet meer zo'n waardeloos spel gespeeld. Het is trouwens ook niet lekker te besturen met een gamepad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Hebben jullie trouwens de Dark Void demo geprobeerd?
Vind het echt een kutspel, design is kut, het heeft weer typisch zo'n Japanse-console-port menu (oftewel: knudde), vliegen moet je onder andere doen met je muis, maar het is duidelijk gemaakt voor gamepad want het stuurt echt voor geen meter, heb mn muis naar 1600DPI moeten zetten voor ik enigzins kon draaien en dan nog ging het vreemd, het ding heeft er een deadzone in zitten volgens mij terwijl dat met een muis natuurlijk helemaal niet hoeft...
Daarnaast is de combat saai, heb ik het idee dat ze het spel gedeeltelijk gecastreerd hebben om de PhysX er beter uit te laten komen (helemaal geen feedback als je iemand neerschiet namelijk), en is kortom gewoon knudde
Nog 1 lichtpuntje aan de horizon: de voice-acting is best goed, de graphics daarentegen zijn totaal niet spectaculair
Ik ga de demo vanavond wel even proberen, als het wat is, dan heb ik wel interesse.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef Tain het volgende:
De laptop die ik van mijn werk heb meegekregen ondersteund geen shader 2.0, dus kan hem op moment niet uitproberenAls het een leuk spel is is het misschien leuk om die 4 pack met 4 fokkers te halen. Dan betaal je iets meer dan 5 euro voor dat spelletje per persoon.
Laatste keer dat ik het probeerde om in ponden te bestellen kwam de melding dat ik niet in Engeland woonde... Geef je gewoon een Engels adres op ofzo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef SpankmasterC het volgende:
BioShock 2 staat op Steam, los is ie nu ¤ 44,99, een 4 pack kost ¤134, 97 (komt neer op ¤33,74 per exemplaar), in de UK store is ie £80,97 oftewel ¤ 93,04 per 4 oftewel ¤ 23,26 per stuk! Allemaal zijn ze inclusief BioShock 1 die je zelf kunt houden of kunt giften aan iemand (bij een 4 pack ook 4x BioShock 1)
Iemand zin in gezamelijke aankoop?I'm in! Spel komt 9 februari uit! (heeft wel SecuROM aan boord, zie: Systeemeisen en DRM BioShock 2 bekend )
Voor Left 4 Dead 2 hebben we een Britse matti van MrMonkeyman gebruiktquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het probeerde om in ponden te bestellen kwam de melding dat ik niet in Engeland woonde... Geef je gewoon een Engels adres op ofzo?
Yeah dat zit ik ook wel te denken, tenzij ik ergens de UK versie vandaan kan toveren dan scheelt het wel enorm veel...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Tain het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken, voor 5 euro meer heb je al een versie met hoesje en dvd'tje enzo
Ik wacht tot ik de eerste heb uitgespeeld (quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Tain het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken, voor 5 euro meer heb je al een versie met hoesje en dvd'tje enzo
Dat was toch al bekend dat die kut ging wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Hebben jullie trouwens de Dark Void demo geprobeerd?
Vind het echt een kutspel, design is kut, het heeft weer typisch zo'n Japanse-console-port menu (oftewel: knudde), vliegen moet je onder andere doen met je muis, maar het is duidelijk gemaakt voor gamepad want het stuurt echt voor geen meter, heb mn muis naar 1600DPI moeten zetten voor ik enigzins kon draaien en dan nog ging het vreemd, het ding heeft er een deadzone in zitten volgens mij terwijl dat met een muis natuurlijk helemaal niet hoeft...
Daarnaast is de combat saai, heb ik het idee dat ze het spel gedeeltelijk gecastreerd hebben om de PhysX er beter uit te laten komen (helemaal geen feedback als je iemand neerschiet namelijk), en is kortom gewoon knudde
Nog 1 lichtpuntje aan de horizon: de voice-acting is best goed, de graphics daarentegen zijn totaal niet spectaculair
Ik dacht dat ie tequila-approved was!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend dat die kut ging worden![]()
Hooeezoo check je de demo dan nog Spank?
Beter opletten spankmans! Ik had geen Seal of Approval uitgereikt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie tequila-approved was!!
ze hebben teveel leuke aanbieden, daarom kut steamquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:59 schreef Verbal het volgende:
Ik heb volgens mij al eens een demo van Psychonauts gespeeld en het kon me geloof ik niet echt boeien.
En kut-Steam? Wrom?
V.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
ze hebben teveel leuke aanbieden, daarom kut steam
Het is alleen maar de leukste platformer ooit...quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:59 schreef Verbal het volgende:
Ik heb volgens mij al eens een demo van Psychonauts gespeeld en het kon me geloof ik niet echt boeien.
En kut-Steam? Wrom?
V.
Deel 1 heeft heel slecht verkocht, dus denk niet dat er een deel 2 aan zit te komen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:38 schreef Gamer_V het volgende:
Het valt me trouwens op hoe die tweetjes rondvliegen in die advertentie... vast een boel mensen die opeens op een deel twee hoopten. Ik betwijfel eigenlijk of het toeval is
Hoop doet levenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Deel 1 heeft heel slecht verkocht, dus denk niet dat er een deel 2 aan zit te komen...
Het kan natuurlijk altijd nog, maar denk dat publishers liever een nieuwe game van Tim willen uitbrengen dan deel 2 van een goed spel wat qua verkopen geflopt is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hoop doet leven
en http://www.joystiq.com/20(...)oo-much-about-sales/
Nou, graagquote:Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef Beach het volgende:
Hoi, wie wil er een beta key van the Settlers 7?
http://tweakers.net/redac(...)ttlers-7-update.html
Gewonnen, maar tijd te weinig.
Te gebruiken tot 5 februari.
Lees ff door dat er ook een NDA bijzit.
Indien je wilt, zal ik je de key enzo pmennen.
Dat bepaalde andere users dat doen, okeequote:Op zondag 31 januari 2010 18:49 schreef Gamer_V het volgende:
Daar had je een euro voor kunnen vragen man!
Prima spel en iig een interessanter zoethoudertje tot Diablo III dan Torchlight.quote:
Heldenpostquote:
Nu?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Heldenpost
Gelijk aangeschaft! Iemand zin om te co-oppen?
"Nu" zat ik in Antwerpenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nu?
Ik maak nu een spel aan:
naam: Fok!
pw: danny
O ja, ik gebruik de fanpatch, 1.17.
http://www.titanquest.net(...)ix-patch-1-17-a.html
Als het goed is wel, sterker, die 1.17a is speciaal voor Steam.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
"Nu" zat ik in Antwerpen
Maar misschien van het weekend maar eens kijken
Werkt die fanpatch trouwens met de steam-versie?
Das mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als het goed is wel, sterker, die 1.17a is speciaal voor Steam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |