Ik had je al verwacht in dit topicquote:
Ik heb ook een Wii... Maar mijn game-pc, laptop en server zijn toch belangrijker voor mequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik had je al verwacht in dit topic![]()
Nette banner wat voor bakkie is het?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Devolution het volgende:
PCDe game machine met de beste hardware, anytime En ook de meeste problemen, door die snelle vernieuwingen
Oh en een tijdelijke banner van mijn kant...
[afbeelding]
Je zit hier in GAM, niet in DIG...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nette banner wat voor bakkie is het?
Misschien wel een idee om in de OP de meest recente specs voor een highend bak, een midend en een budget game PC neer te zetten. Ook gezien hoeveel mensen naar een computer kijken in DIG.
dit was geloof ik ook niet de bedoeling, sorry ;-)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef masmax het volgende:
mislukt, wilde mijn banner er in zetten... nog maar een proberen dan
[afbeelding]
Komt hier vandaan, was de eerste mooie hit bij Google Afbeeldingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nette banner wat voor bakkie is het?
Misschien wel een idee om in de OP de meest recente specs voor een highend bak, een midend en een budget game PC neer te zetten. Ook gezien hoeveel mensen naar een computer kijken in DIG.
Nee weet ik maar gaat ook vaak om game PC'squote:Op maandag 13 augustus 2007 20:03 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je zit hier in GAM, niet in DIG...
Ehh, dit topic gaat over pc games .. niet over matige tv-programma's.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef masmax het volgende:
mislukt, wilde mijn banner er in zetten... nog maar een proberen dan
[afbeelding]
quote:Hey, wat leuk, wéér een poging om een PC topic te makenDat is al verschillende keren gebeurd (als je zoekt vind je ze vast wel) en elke keer ging het topic niet vol.
Mwa, vol vertrouwen dat deze wel volkomt ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:26 schreef Gamedemon het volgende:
[PC Centraal] Waar Retuobak me een held vindt
We hadden wel een topic, maar een frisse start kan geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |