Daar heb ik vorig jaar nog 35 euro voor betaald!1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Stalker Shadow of Chernobyl is ¤9,99 hier.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Blinker het volgende:
Kan niet wachten op de volgende sale.
Ik vind ze erg verslavend.
Gisteren gekocht:
Overlord™ $2.99
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl $1.99
Oddworld Pack $2.49
Commandos 2: Men of Courage $3.49
Grand Theft Auto IV $7.49
En nog zo'n pack met allemaal oldskool point-and-click games. (Indiana Jones etc)
Wow, die gasten bij Steam doen goede zaken met die kortingen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ziehier de reden: http://store.steampowered.com/stats/content/
Aanbieding van 2 euro was tot 18:00 vandaagquote:Op donderdag 24 december 2009 19:11 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Stalker Shadow of Chernobyl is ¤9,99 hier.
Ik zal wel te laat zijn, achja voor minder dan een tientje is ie ook "tastbaar" te verkrijgen.
Okquote:Op donderdag 24 december 2009 19:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Aanbieding van 2 euro was tot 18:00 vandaag
Ja ik heb zelf 1900x1080 en dat hebben ze ook niet, als ik hem dan op de hoogste resolutie zet word hij erg traag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kreeg opeens zin om Commandos weer eens te spelen. Destijds deel 1 gespeeld op de PC, en hoewel nooit uitgespeeld, toch goede herinneringen aan. Deel 2 nooit gespeeld.
Zouden die games het nog doen op Vista? En hoeveel kosten die games momenteel in de winkel?
edit: zojuist even het eerste deel geprobeerd, en ik kan er niks meer van
Nog een probleem is dat de max. resolutie 1024x720 is ofzo, en dat het een beetje 'snel' gaat, ipv op normale snelheid.
Dan mankeert er wel iets aan je pc/monitor combinatiequote:Op zaterdag 26 december 2009 11:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf 1900x1080 en dat hebben ze ook niet, als ik hem dan op de hoogste resolutie zet word hij erg traag.
Compability inschakelen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kreeg opeens zin om Commandos weer eens te spelen. Destijds deel 1 gespeeld op de PC, en hoewel nooit uitgespeeld, toch goede herinneringen aan. Deel 2 nooit gespeeld.
Zouden die games het nog doen op Vista? En hoeveel kosten die games momenteel in de winkel?
edit: zojuist even het eerste deel geprobeerd, en ik kan er niks meer van
Nog een probleem is dat de max. resolutie 1024x720 is ofzo, en dat het een beetje 'snel' gaat, ipv op normale snelheid.
Nee het lag aan iets anders, is nu wel weer gefixed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:35 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dan mankeert er wel iets aan je pc/monitor combinatieCommandos kun je niet op 1024x720 draaien? Wel 1900x1080 monitor?
Meest recente ervaring met een footie op de PC is PES3, kortom het is alweer even geleden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Mr.G het volgende:
Interessant die Steam deals. Ik zit aan Battlefield 2 te denken.
Ik wil ook wel weer eens gaan voetballen op de pc is dit een beetje te doen met keyboard?
Heb beide demo's van Fifa en Pro evo gespeeld. Op de console altijd pro evo gespeeld en ook die demo vind ik beter spelen dan fifa. Het scoren doet meer met je, fifa vind ik saaier. Daar staat tegenover dat de besturing van Fifa met muis en keyboard erg goed is en dat is bij pro evo dan weer minder maar kan een kwestie van gewenning zijn. Iemand ervaring met footies op de pc?
Tof spel (begreep hem vroeger echter nooitquote:Op zondag 27 december 2009 16:05 schreef 1517 het volgende:
Heb gangsters organized crime weer uit de kast getrokken, maar hij werkt niet.
Het veranderen van compatibility mode werkt ook niet onder vista, wat nu?
Echt mooie game, snapte er vroeger ook weinig van maar wou het nogmaals proberen.quote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tof spel (begreep hem vroeger echter nooit)
Dat wordt lastig voor je denk ik:
http://www.neoseeker.com/forums/3269/
Anderen hebben daar ook problemen mee, maar met echte oplossingen komen ze niet.
Torchlight is tofquote:Op zondag 27 december 2009 16:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ook Torchlight gekocht, nog nooit van gehoord maar goed
Ik denk dat ik die game vandaag de dag nog steeds niet kan uitspelen. Die game blijft vrij uitdagend.quote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tof spel (begreep hem vroeger echter nooit)
Dat wordt lastig voor je denk ik:
http://www.neoseeker.com/forums/3269/
Anderen hebben daar ook problemen mee, maar met echte oplossingen komen ze niet.
Leuk spelletje, mocht wel iets meer op de oude lijken.quote:Op zondag 27 december 2009 19:24 schreef Tain het volgende:
Alleen Day of Defeat Source gehaald vandaag
Als ze nou direct alle delen er in hadden verwerkt, dan had ik 'm gekocht.quote:Op zondag 27 december 2009 18:29 schreef Bart het volgende:
Ook interessant op Steam voor de Might and Magic-fans:
The Heroes Pack ¤ 24,96
Bevat:Dark Messiah Might and Magic™ Heroes of Might and Magic V Heroes of Might and Magic V: Hammers of Fate Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East
Tja, deel 1 t/m 4 zijn nu eenmaal niet van Ubisoft maar van 3DO... Evengoed nog steeds veel en lang speelplezier met deel V inclusief alle uitbreidingen, en Dark Messiah is ook best een toffe gamequote:Op maandag 28 december 2009 00:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Als ze nou direct alle delen er in hadden verwerkt, dan had ik 'm gekocht.
Nou ben ik niet zo van RPG's, maar voor deze prijs ga ik Mass Effect misschien wel een kans geven.quote:
Heb het vandaag uitgespeeld en het is inderdaad leuk spel.quote:Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef Gamer_V het volgende:
Zombie racer is echt een toffe game.Dezelfde lol als met de eerste gta's.
quote:There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.
Is dat Osmos nog wat? Heb hem tijdens de aanbieding niet gekocht, maar het klinkt op zich wel leuk. Tevens overweeg ik nog om Crayon Physics Deluxe te kopen. Ziet er op zich wel geinig uit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:23 schreef Verbal het volgende:
Braid en Osmos van de week aangeschaft. Gisteren even zitten dubben over Crysis compleet, maar ik weet hiet of het echt lekker zal draaien, dus ik heb die laten schieten. Ben nu aan het twijfelen over Sam & Max. Maar ik denk dat ik de komende twee dagen nog even wacht op de knaken-aanbiedingen. Heb hoop dat ze de laatste dag nog een herkansing doen van de aanbiedingen van afgelopen week, en dan neem ik Zombie Driver en Lumines.
Moet een beetje op de centen letten na mijzelf vewend te hebben met een nieuw hightec speeltje en een verhuizing voor de boeg
V.
Ik vind het een grappig spel, en het is nog best moeilijk somsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is dat Osmos nog wat? Heb hem tijdens de aanbieding niet gekocht, maar het klinkt op zich wel leuk.
L4D2 is op andere plekken goedkoper te halen dan deze aanbiedingquote:Op zondag 3 januari 2010 18:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Twijfel nog om Left 4 Dead te kopen
Aan de ene kant wel. Maar ondanks dat ik niet van RPG's ben, ben ik nu toch van plan om Torchlight een kans te gaan geven. Overigens kan ik Defense Grid: The Awakening aanraden. Vond het een leuk spel en heb er aardig wat uren plezier van gehad. Heb er op het moment al meer dan 11 uur aan weten te besteden. Dus een echt koopje voor die ¤2,25.quote:
Ah ja, dat heb ik met Europa Universalis III (nu ¤12,49 voor complete, Heir to the Throne add-on die je er eigenlijk toch ook wel bij wil is tijdelijk ¤9,99)quote:Op zondag 3 januari 2010 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Maar ondanks dat ik niet van RPG's ben, ben ik nu toch van plan om Torchlight een kans te gaan geven. Overigens kan ik Defense Grid: The Awakening aanraden. Vond het een leuk spel en heb er aardig wat uren plezier van gehad. Heb er op het moment al meer dan 11 uur aan weten te besteden. Dus een echt koopje voor die ¤2,25.
Nice.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik met Europa Universalis III (nu ¤12,49 voor complete, Heir to the Throne add-on die je er eigenlijk toch ook wel bij wil is tijdelijk ¤9,99)
Bewijs van levensduur:
[ afbeelding ]
Nee joh, het zijn echt twee compleet losstaande dingen, die komt gewoon los, als ie ooit komtquote:Op zondag 3 januari 2010 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
Als Episodes from Liberty City naar de pc komt, zou die dan de originele game vereisen? Ik weet dat het niet zo was op de 360...
En dan zal je zien dat er volgend weekend een goede weekend deal is, en iedereen pakt weer de credit card erbijquote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef Tain het volgende:
Volgens mij hoef ik door de Steam deals het komende jaar geen spellen meer te halen
Team Fortress 2 heeft voor mij ook wel bewezen zijn geld waard te zijn:quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik met Europa Universalis III (nu ¤12,49 voor complete, Heir to the Throne add-on die je er eigenlijk toch ook wel bij wil is tijdelijk ¤9,99)
Bewijs van levensduur:
[ afbeelding ]
Yeah maar jij bent dan ook een echt hele grote poepnerdquote:Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Team Fortress 2 heeft voor mij ook wel bewezen zijn geld waard te zijn:
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 4 januari 2010 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar jij bent dan ook een echt hele grote poepnerd
Damn dat is wel veel.. Is dat spel dan zo populair ookquote:Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HEE!!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Damn dat is wel veel.. Is dat spel dan zo populair ook
Vanaf afgelopen mei pas?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HEE!!
Jouw soort blieven wij hier niet! Tssssk, wegwezen jij! Hophop, op naar dat slowchat-hol van je!
(en vergeet niet dat dat Tain's speeltijd vanaf afgelopen mei is, het spel is allang uit en toen heeft Ome Tain nog veel meer gespeeld!)
Ga je mond spoelenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Damn dat is wel veel.. Is dat spel dan zo populair ook
Werden toen de tijden op community niet toegevoegd? Mijn Steam zegt dat ik dertig uur heb gespeeld, maar xfire geeft toch 300 uur aan.quote:
Ik heb gister nog een pc spel gespeeld...quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HEE!!
Jouw soort blieven wij hier niet! Tssssk, wegwezen jij! Hophop, op naar dat slowchat-hol van je!
(en vergeet niet dat dat Tain's speeltijd vanaf afgelopen mei is, het spel is allang uit en toen heeft Ome Tain nog veel meer gespeeld!)
Patiencequote:Op maandag 4 januari 2010 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een pc spel gespeeld...
Nee Ignitionquote:
Ignition is nog steeds een verrassend leuke gamequote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee Ignition![]()
[ afbeelding ]
Maar was niet meer zo tof als toen maar dat is meestal met die ouwe rommel
Ik vond het wel grappig dat ik alle tracks nog precies kende terwijl het al jaren en jaren geleden isquote:Op maandag 4 januari 2010 13:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ignition is nog steeds een verrassend leuke gamepakkende soundtrack ook
alleen de uitdaging is er wel een beetje af
38/38 pyro achievements ieder gevalquote:Op maandag 4 januari 2010 13:17 schreef Gamer_V het volgende:
Ben je dan ook zo'n pro dat je jezelf lanceert met andermans raket, in de lucht ze in de fik steekt met de flare gun en ze afmaakt met de axtinguisher terwijl je landt?
Vond het wel tof dat heel het spel 10MB was ofzo, en toch op CD uitgebracht werd...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ignition is nog steeds een verrassend leuke gamepakkende soundtrack ook
alleen de uitdaging is er wel een beetje af
En terecht. Aanpakken dat krakerts-tuigquote:Op maandag 4 januari 2010 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
Spank ik denk met warme gevoelens terug aan lang geleden toen ik een pc gamer was
Emergency vond ik toen ook altijd geweldig! Vooral die missie's met krakers of demonstranten ging ik met een politiemacht te lijf
Vroeger, toen we nog cd-soundtracks haddenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond het wel tof dat heel het spel 10MB was ofzo, en toch op CD uitgebracht werd...
Nicequote:Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TainNLquote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nice
Wat is je steamnaam trouwens?
Een beetje Tain niet in je Steam-clubje hebbenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nice
Wat is je steamnaam trouwens?
Nooit van gehoord... loop ik nu achter? (lijkt mij een soort Wacky Wheels 2.0. Wat een afgrijselijke trailer trouwens).quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:50 schreef Tain het volgende:
Iemand de demo van Zero Gear uitgeprobeerd?
http://store.steampowered.com/app/18820/
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... loop ik nu achter? (lijkt mij een soort Wacky Wheels 2.0. Wat een afgrijselijke trailer trouwens).
V.
En een panda. Al heeft deze wel verliefde robotsquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is pas wacky wheels als er een kameel in voorkomt!
Serious Sam HD: The first encounter voor 6,79. Die heb ik alquote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat er volgend weekend een goede weekend deal is, en iedereen pakt weer de credit card erbij.
En ik moet hem niet, gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Serious Sam HD: The first encounter voor 6,79. Die heb ik al
Heb de demo even gespeeld en vond het wel aardig... niet echt schokkend of zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:53 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
T/m zondag
http://store.steampowered.com/app/18820/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |