Daar heb ik vorig jaar nog 35 euro voor betaald!1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Stalker Shadow of Chernobyl is ¤9,99 hier.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Blinker het volgende:
Kan niet wachten op de volgende sale.
Ik vind ze erg verslavend.
Gisteren gekocht:
Overlord™ $2.99
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl $1.99
Oddworld Pack $2.49
Commandos 2: Men of Courage $3.49
Grand Theft Auto IV $7.49
En nog zo'n pack met allemaal oldskool point-and-click games. (Indiana Jones etc)
Wow, die gasten bij Steam doen goede zaken met die kortingen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ziehier de reden: http://store.steampowered.com/stats/content/
Aanbieding van 2 euro was tot 18:00 vandaagquote:Op donderdag 24 december 2009 19:11 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Stalker Shadow of Chernobyl is ¤9,99 hier.
Ik zal wel te laat zijn, achja voor minder dan een tientje is ie ook "tastbaar" te verkrijgen.
Okquote:Op donderdag 24 december 2009 19:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Aanbieding van 2 euro was tot 18:00 vandaag
Ja ik heb zelf 1900x1080 en dat hebben ze ook niet, als ik hem dan op de hoogste resolutie zet word hij erg traag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kreeg opeens zin om Commandos weer eens te spelen. Destijds deel 1 gespeeld op de PC, en hoewel nooit uitgespeeld, toch goede herinneringen aan. Deel 2 nooit gespeeld.
Zouden die games het nog doen op Vista? En hoeveel kosten die games momenteel in de winkel?
edit: zojuist even het eerste deel geprobeerd, en ik kan er niks meer van
Nog een probleem is dat de max. resolutie 1024x720 is ofzo, en dat het een beetje 'snel' gaat, ipv op normale snelheid.
Dan mankeert er wel iets aan je pc/monitor combinatiequote:Op zaterdag 26 december 2009 11:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf 1900x1080 en dat hebben ze ook niet, als ik hem dan op de hoogste resolutie zet word hij erg traag.
Compability inschakelen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kreeg opeens zin om Commandos weer eens te spelen. Destijds deel 1 gespeeld op de PC, en hoewel nooit uitgespeeld, toch goede herinneringen aan. Deel 2 nooit gespeeld.
Zouden die games het nog doen op Vista? En hoeveel kosten die games momenteel in de winkel?
edit: zojuist even het eerste deel geprobeerd, en ik kan er niks meer van
Nog een probleem is dat de max. resolutie 1024x720 is ofzo, en dat het een beetje 'snel' gaat, ipv op normale snelheid.
Nee het lag aan iets anders, is nu wel weer gefixed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:35 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dan mankeert er wel iets aan je pc/monitor combinatieCommandos kun je niet op 1024x720 draaien? Wel 1900x1080 monitor?
Meest recente ervaring met een footie op de PC is PES3, kortom het is alweer even geleden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Mr.G het volgende:
Interessant die Steam deals. Ik zit aan Battlefield 2 te denken.
Ik wil ook wel weer eens gaan voetballen op de pc is dit een beetje te doen met keyboard?
Heb beide demo's van Fifa en Pro evo gespeeld. Op de console altijd pro evo gespeeld en ook die demo vind ik beter spelen dan fifa. Het scoren doet meer met je, fifa vind ik saaier. Daar staat tegenover dat de besturing van Fifa met muis en keyboard erg goed is en dat is bij pro evo dan weer minder maar kan een kwestie van gewenning zijn. Iemand ervaring met footies op de pc?
Tof spel (begreep hem vroeger echter nooitquote:Op zondag 27 december 2009 16:05 schreef 1517 het volgende:
Heb gangsters organized crime weer uit de kast getrokken, maar hij werkt niet.
Het veranderen van compatibility mode werkt ook niet onder vista, wat nu?
Echt mooie game, snapte er vroeger ook weinig van maar wou het nogmaals proberen.quote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tof spel (begreep hem vroeger echter nooit)
Dat wordt lastig voor je denk ik:
http://www.neoseeker.com/forums/3269/
Anderen hebben daar ook problemen mee, maar met echte oplossingen komen ze niet.
Torchlight is tofquote:Op zondag 27 december 2009 16:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ook Torchlight gekocht, nog nooit van gehoord maar goed
Ik denk dat ik die game vandaag de dag nog steeds niet kan uitspelen. Die game blijft vrij uitdagend.quote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tof spel (begreep hem vroeger echter nooit)
Dat wordt lastig voor je denk ik:
http://www.neoseeker.com/forums/3269/
Anderen hebben daar ook problemen mee, maar met echte oplossingen komen ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |