Nog even de laatste post van het vorige topic.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, dat clusterdynamietpakketje uit de oorspronkelijke trailer zou er inderdaad wel bij mogen...
V.
Ik hoop het ook, anders kan ik weer helemaal op nieuw beginnen. Nuja, nog niet zo'n hoog level (net lvl 20 en de rest hangt nog rond de 10 maar toch.quote:
Ik vind het wel leuk, hoewel de omgevingen nogal repetitief over kunnen komen. Gewoon in melee met een Blademaster of Guardian rondrossen is toch wel het leukste heb ik gemerktquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hellgate ligt bij mij al een maand of twee in de verpakking.
Is het wat?
Plantronics .90 is dacht ik wel goed. En Logitech heeft ook zo'n gamerheadset, met grote oorschelpen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:50 schreef Quore166V6 het volgende:
Ow ja, iemand nog goede tips voor een pc headset. Is voor teamspeak in games als Battlefield 2!
Zo iets?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik zoek nog een leuk wireless bluetooth toetsenbord met bluetooth dongle. Iemand?
Scherp +2quote:
Hehe, dat klinkt goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:45 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. binnenkort komt mn nieuwe tv. Zit een beetje in dubio of ik mn oude als computermonitor ga gebruiken.
Hmm.. beneden lekker in 1080 pessen over mn htpc
Omdat mn beamer 1024*768 doet en een takkeherrie maakt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:24 schreef Whooz het volgende:
[..]
Hehe, dat klinkt goedwaarom niet meteen linken aan een beamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |