quote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef Memmel het volgende:
Jessie, wat ontzettend verdrietig dat je niet langer van je mannetje mag genieten. Heel veel sterkte!
Ik80, van harte gefeliciteerd!
Verder ben ik vandaag even naar de stad geweest. De zwarte aankleedkussenhoezen-saga continues.
Ik was dus ook even bij Sterre en Tijl, net zoals mijn mams van de week. Ik had dus eindelijk mijn zwarte kussen, maar moest ook nog een wiegendekentje hebben. Dus ik vraag aan die mevrouw waar de wiegendekentjes liggen en ze loopt met me mee. Er ging nog door mijn hoofd: mmm, oude vrouw, zou het die van mijn moeder zijn...? En JA HOOOR! Ik wijs een anthraciet-kleurig dekentje aan en zeg die wil ik hebben en mompel nog iets van, past goed bij de muur. Zegt dat mens: ohhhh??? wat voor kleur is de muur dan (met zo'n afkeurend ondertoontje) Ik zeg anthraciet, hoezo? 'Nou, nee, heel bijzonder hoor' . JA bijt ik haar nog toe. Het is niet altijd lichtblauw hoor. En toen wilde ze me ook nog een lakentje met rode hartjes aansmeren en heb ik haar kop eraf gebeten.hormoontjes
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:36 schreef marlieske het volgende:
[..]
Niet al ken ik die drama verhalen wel van dichtbij (en dat 3x meegemaakt)tja dat is het enige voordeel van de punctie dat je het geslacht voor 100% zeker weet hier dus geen twijfel mogelijk.
MeNicole gefeliciteerd 2 kereltjes wat een rijkdom! en wat zal Mikael blij zijn, of had ie geen voorkeur?
en met dat verschonen tja ik heb nog nooit een jongensluier verschoont ik neem aan dat het me ook wel zal lukken als hij er eenmaal is![]()
En maak je niet te druk het komt vast allemaal goed met die kleine knul van jullie![]()
Ik80 van harte met de geboorte van Lola geweldige naam![]()
Memmel graaaaaaaauw hormonenstuiterballetje
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:42 schreef DuchessX het volgende:
Niet te hopen dat ik ook vertraagde reacties vertoon dan ivm misselijk zijnBen ook nog steeds moe en die hoofdpijn is er ook nog steeds. Maar dat vind ik niet erg, wel die misselijkheid, blegh.
We hebben vanavond weer naar het hartje geluisterd met de angelsounds![]()
![]()
Ik vond het vrijwel meteen en het geluid was ook harder dan de vorige keer dat we luisterden
Er werd heel druk gezwommen overigens want het hartje bleef nooit lang op dezelfde plek
* DuchessX is zó ontzettend flieft en happy...
nou, dat wordt nog even klussen dan als deze dame er isquote:Op maandag 23 februari 2009 09:28 schreef texelonia het volgende:
Rocka succes met de echo!
Noah wilde eigenlijk een broertje en dat houdt ie nu nog steeds vol. Hoewel hij dus dol op roze is dus we hadden allemaal gedacht dat ie een zusje leuker zou vindenIn elk geval, mijn zus heeft weleens gezegd tegen Noah dat er na een zusje misschien nog wel een kindje komt en dat dat dan misschien wel een broertje wordt. Dus nu zegt Noah de hele tijd dat hij een 3e kindje wil
en dat dat een broertje moet zijn. Of dat ie een zusje én een broertje wil
Hoelaat, hoelaat hoelaat??!?!!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Tis vanmiddag pas. Heb er goed wakker van gelegen dus ben lekker frips!
Ik wil wel hoor!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
nou, dat wordt nog even klussen dan als deze dame er is
Ja ik vind het ook veel te snel gaan hoor. Ik zou het vooralsnog ook helemaal niet erg vinden als ze 2 weken 'te laat' komt. Maar misschien heb ik over een paar weken wel ineens genoeg ervanquote:Op maandag 23 februari 2009 10:47 schreef pinquit het volgende:
jeetje tex, je bent al bijna klaar!!!ik dacht dat je begin zomer was uitgerekend joh
wow wat is dat snel gegaan! toch weet ik dat je al een klein tijdje verlof hebt enzo. vaag
![]()
Hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 11:23 schreef MeNicole het volgende:
Weet je wat ik wel leuk vind steeds![]()
Mensen vragen me heel veel nu: Goh een meid had je natuurlijk veel leuker gevonden ofniet? Als ik dan zeg: Ja ik wilde ook veel liever een meid maar tja we moeten het hier maar mee doen dat meen ik niet hoor maar word zo gek van die vraag en dan je dan die gezichten zietGewoon bij iedereen weer. Als je niet zo'n antwoord wil moet je niet vragen
Net of je dit kindje als vervanging voor Thijs zietquote:Op maandag 23 februari 2009 11:58 schreef _Bar_ het volgende:
Hier is het juist zo dat iedereen hoopt voor mij dat het een dochter word, zou beter zijn aldus de vrienden/fam.
beter voor mijn verwerking en gemoedsrust.
soms om echt helemaal horde dol van te worden.
Ik heb hem niet hoor! Dat was DuchessXquote:Op maandag 23 februari 2009 09:10 schreef McLaura het volgende:
BE, gaaf ding he, die Angelsounds!
Ik moet regelmatig lachen, stel je dit voor :
Bonkebonkebonkebonkebonke.... BOEM.... plons......
Volgens mij zet ie zich dan af tegen de plek waar de Angelsounds zit, en gaat ervandoor. Ik moet dan ook altijd elders zoeken
Wij krijgen ook een koningskoppel en dat riep iedereen dan ook elke keer. "Oh wat leuk, een koningskoppel". Kon die opmerking ook niet meer horen eigenlijk....quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef S_oepstengel het volgende:
Rocka succes vandaag!![]()
Van die opmerkingen heb ik nou helemaal geen last.. wij krijgen immers een koningskoppelmaar als het nog een meisje was geweest had ik dat ook echt heel leuk gevonden
![]()
![]()
![]()
Ieks.. nog maar 3 boven mij.Gaat veel te snel
Ik vind dat zowiezo al zo fout. Zo zei mijn ex schoonmoeder sinds Mikael geboren was altijd "moeder" tegen me. Hoe gaat het met de moeder? Hoe vind moeder het? Gek werd ik ervan. Ik ben gewoon Nicole gebleven hoor en daarnaast ben ik ook moeder. Maar niet de jouwnequote:Op maandag 23 februari 2009 12:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar het toppunt vond ik nog wel mijn schoonmoeder. Die spreekt me sinds deze zwangerschap ineens aan met 'Mams'Telt Noah niet mee dan?? Ben al ruim 4 jaar moeder hoor, bijna 5 als je die zwangerschap meetelt
Zou je niet even je vk bellen dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:36 schreef innepin het volgende:
Ik wou dat ik nu ook een angelsounds had... Tico (de hond dus, die even bij ons logeert) ging even met al z'n overgewicht op m'n buik springen toen ik zat. Au! En schrik. Ik vind dat toch eng, heb nog steeds wat buikpijn, en naar gevoel in m'n hoofd.
Doe ik vanavond, tijdens spreekuur. Het pijnlijke is al aan het wegtrekken, voelt nu meer zoals na de eerste twee echo's (nadat de vk flink moest drukken om iets te kunnen zien).quote:Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou je niet even je vk bellen dan?
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:48 schreef MeNicole het volgende:
Hierbij dan de echo's van vorige week![]()
[ afbeelding ]
Aan het drinken!
[ afbeelding ]
Daarna lekker tukkie doen![]()
[ afbeelding ]
Grote voet
Winegums en zuurtjes hielpen bij mij heel erg tegen de misselijkheid!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef sproet-je het volgende:
Rocka, wat spannend de echo! Ik hoop dat je nu al een mooi knipperend hartje hebt gezien!!
Ik moet nog 4 nachtjes slapen...
Ben trouwens echt behoorlijk misselijk, het duurt ook echt de hele dag. Eten helpt wel maar kan moeilijk de hele dag doorsnaaien. Dan ben ik na 3 maanden al 12 kilo aangekomen. Dus ik zit nu maar de hele tijd aan de droge biscuitjes. Als iemand nog een gouden tip heeft!
Een jongetje en een meisje.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:44 schreef DuchessX het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, 'een Koningskoppel'?![]()
Geen koffie, geen cola, niet roken, niet drinken, geen kaneel. Voor mij zijn er grenzen en dit is er eentje. Ik ga mezelf niet te buiten aan cola light (= ook caffeine) en cappucino, maar ik laat ze ook niet helemaal staan. Die onderzoeken spreken elkaar op dit punt zoooo tegen. Ik heb hier ooit in het tweede streepjes topic een discussie over gehad (met wie ook alweer??) en toen berekent dat je wel heeeeeel veel koffie/cola moest drinken om aan de grens te komen die nu gehanteerd wordt. Maar goed, iedereen legt die grens natuurlijk ergens anders. Dus diegenen die er wel wat in zien...doe er je voordeel mee!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef huuphuup het volgende:
Ik wil even op dit kleine artikeltje/onderzoekje wijzen. Misschien goed om in de gaten te houden
dat was toen volgens mij oa met mijquote:Op maandag 23 februari 2009 17:25 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Geen koffie, geen cola, niet roken, niet drinken, geen kaneel. Voor mij zijn er grenzen en dit is er eentje. Ik ga mezelf niet te buiten aan cola light (= ook caffeine) en cappucino, maar ik laat ze ook niet helemaal staan. Die onderzoeken spreken elkaar op dit punt zoooo tegen. Ik heb hier ooit in het tweede streepjes topic een discussie over gehad (met wie ook alweer??) en toen berekent dat je wel heeeeeel veel koffie/cola moest drinken om aan de grens te komen die nu gehanteerd wordt. Maar goed, iedereen legt die grens natuurlijk ergens anders. Dus diegenen die er wel wat in zien...doe er je voordeel mee!
Of ik lees even over jou heen. Super!!!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
Jaaaaaaa!!!!!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
Oh in cola zit blijkbaar helemaal niet zoveel cafeïne, ik kan me beter druk maken om de paar kopjes thee die ik ook elke dag drink waar veel meer cafeïne in zitquote:Op maandag 23 februari 2009 19:00 schreef texelonia het volgende:
Owjah wat die caffeïne betreft... Ik drink elke dag 1 blikje cola, tegen het maagzuur...
hahaha, die was 1 dag later al leeg!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef NieTTus het volgende:
Enne Sproet![]()
Zuurtjes is me wel eens verteld. Laten die nou in die pot zitten die je van me gekregen hebt![]()
Of is die al leeg inmiddels![]()
![]()
Nog een paar daagjes voor jou!! Komt goed, écht!!
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:41 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben opzoek naar een luiertas, de tas die jij hebt gekocht Noli heb ik ook gezien op de beurs en achteraf spijt dat ik hem niet heb gekocht
Heb je enig idee waar ze ze online verkopen? Bij littlecompatieonline zie ik die niet staan.
Wel nog een andere leuke gezien maar, een luiertas met de afmetingen 52 x 35 x 25 cm is dat niet heel erg groot???
Dacht ik ook huuphuupquote:Op maandag 23 februari 2009 20:01 schreef huuphuup het volgende:
Ghehe ik weet niet waarom maar ik dacht even dat het Vivi en Dean waren op je plaatje Noli
heeeeel herkenbaar! Ik had gister mijn dag niet.. M. is van narigheid maar met Amber naar buiten gegaanquote:Op maandag 23 februari 2009 22:04 schreef Ssserpente het volgende:
Poeh, ik ga ook lekker naar bed, ben de hele dag al niet te genieten.Heb tegen alles en iedereen lelijk gedaan. Vooral tegen m'n vriend, en die is juist zo lief en geduldig.
Maar tegen vijf uur vanmiddag had ie het toch helemaal met me gehad en ging ie (terecht) in negeerstand. En toen voelde ik me ineens zo vreselijk alleen...
![]()
Maar ja, eigen schuld!
Ben eigenlijk al een paar weken af en toe behoorlijk chagrijnig. Op m'n werk valt het reuze mee, hoewel ik misschien wat assertiever ben. Maar thuis kan ik behoorlijk te keer gaan. Ik merk nu wel dat het negen van tien keer is omdat ik dan gewoon hartstikke moe ben.
Hoop echt dat het na twaalf weken over is!
Mag ik hier evenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Welkom ca.ra.Ik neem aan dat jullie gekozen hebben het beepje te houden (?)
Je moet je trouwens nooit schuldig voelen omdat iets bij jou zo maar spontaan lukt en bij een ander moeite kost! C'est la vie!
Yep, uhm, nou mijn ticker klopt wel: 3 oktober. Zou zelfs een dagje later kunnen worden maar vooralsnog klopt hetquote:Op maandag 23 februari 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is je uitgerekende datum trouwens Rocka, is die hetzelfde gebleven?
Welkom Ca.Ra trouwens!
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
uhh bij mij ging eh tniet zo snel.. Ik was bij 18 weken pas 3kg aangekomen en toch eet ik best veelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:31 schreef martine1984 het volgende:
Welkom ca.ra.succes bij de vk vandaag.
Bij ons was t ook niet de bedoeling, maar t is zeer welkom.
Ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben al 2 kg aangekomen. Gaat dat bij jullie ook zo snel? Ik hou er nu
maar een beetje rekening mee, maar ff minder snaaien
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:59 schreef texelonia het volgende:
Oh en de baby was gisteren even gedraaid! Fijn! Waar ze me nu schopt ben ik (nog) niet beurs!
Hier 18 weken en nog helemaal niets aangekomenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:31 schreef martine1984 het volgende:
Welkom ca.ra.succes bij de vk vandaag.
Bij ons was t ook niet de bedoeling, maar t is zeer welkom.
Ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben al 2 kg aangekomen. Gaat dat bij jullie ook zo snel? Ik hou er nu
maar een beetje rekening mee, maar ff minder snaaien
Marlieske, dit is precies wat ik bedoel. Tuurlijk houd je zoveel mogelijk rekening met vanalles en nog wat, maar hee, ik ben niet ziek. En huuphuup, tuurlijk moet iedereen zelf weten wat ie met dat onderzoek doet en tuurlijk ben je vrij om het te plaatsen. Maar ik ben van nature ook gewoon achterdochtig...je kan onderzoeksresultaten zo makkelijk anders presenteren dan dat ze werkelijk zijn. En je kunt er mensen ook zo makkelijk bang mee maken. Net als met die kaneel (waar je geloof ik hele potten per dag van moest eten om aan de gevaarlijke dosis te komen) en de cola (waar je liters van moet drinken). Gewoon gezond leven lijkt me goed genoeg.quote:Maar mocht ik hierna nog eens zwanger raken (wat niet gaat gebeuren, geloof ik) dan bestel ik meteen een glazen hokje want als je ieder onderzoek moet geloven .... dan kan je op droog brood en water de 9 maanden door
Hier ook 18 weken, en 2 kg lichter dan voor de IVFquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Hier 18 weken en nog helemaal niets aangekomen
Ja, het is ineens een stuk echter inderdaad! En ik kreeg ook een tas met folders, tijdschriften en zwitsal goodiesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Sorbootje! Echt lijkt het dan hè? Ook een tasje vol met folders enzo mee gekregen?
Hahaha dat begrijp ik echt ZO goed!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef huuphuup het volgende:
hahahahha![]()
zo leuk lijkt me dat als je regelmatig zelf even kunt gluren![]()
ga je nou ook over een week of 2 even spieken naar het geslacht of wil je dat niet weten?
Ik kan serieus gewoon echt niet wachten![]()
ik ben op dit moment in staat om met 17 of 18 weken zo'n geslachtsecho te laten maken... te erg.
quote:Wij hanteren het volgende schema:
Na de eerste controle na 6 weken, vervolgens om de 4 weken
Vanaf de 24e week om de 3 weken
Vanaf de 30e week om de 2 weken
Vanaf 36/37e week tot aan de bevalling elke week
Afhankelijk van het verloop van je zwangerschap zal de verloskundige je vragen vaker op controle te komen.
Zit hier 4 weken verschil tussen dus!quote:De eerste controle vindt plaats bij 8-9 weken.
Tot 28 weken zijn de controles om de 4 weken.
Vanaf de 28e week om de 3 weken.
Vanaf de 32e week om de 2 weken.
Vanaf 36/37e week tot aan de bevalling elke week
die tweede lijkt mij het meest geschikt, omdat ik dan op het laatst nog een ruime maand vóór de bevalling zit. Maar wat is nou eigenlijk gebruikelijk met dat soort cursussen? Vanaf wanneer begin je met een cursus en tot hoe lang ga je door?quote:Startdata:
donderdag 19.02.09 t/m 23.04.09 van 19.00- 20.00 uur
donderdag 07.05.09 t/m 09.07.09 van 19.00- 20.00 uur
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:15 schreef texelonia het volgende:
Volgens mij wordt ons dametje een drummer later! Ze zat net op de maat van de muziek mee te 'schoppen'Ik vind dat zoooo leuk hè, wat dat betreft mag de zwangerschap nog wel maanden duren, ik ga dat geschop, ondanks af en toe beurse plekjes
, zo missen straks!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Loopt een beetje uit...
En volgens mij is marokkaans hier de voertaal ofzo
heel herkenbaar hoor! Het ene moment voel ik een paar uur niets en het andere moment geniet ik ruim een uur van de schoppen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:03 schreef seilram het volgende:
Bedankt Rocka, genieten doe ik zeker!
Al maak ik ook me weleens zorgen... het is een vrij rustig kindje... en soms voel ik hem er lang niet en dan slaan gelijk de zenuwen toe, dan ben ik zo intens gelukkig als hij weer gaat bewegen!
quote:Nu wonen we dus in een eengezinswoning en inmiddels is de 2e ook geboren
Haha wilde net precies hetzlefde postenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:35 schreef Vicky het volgende:
hassanjassan kan ook uit de lijst.
Ik kwam dit tegen in een ander topic:
[..]
Ja, sorry wat moet je anders hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:50 schreef innepin het volgende:
Hihi Rocka, ik vind het zo grappig dat je echt van overal en nergens vandaan update![]()
En je kan Jella, jella roepen, dat is Arabisch voor schiet op
Ik zeg toch juist dat ik het leuk vind! Moet je geen sorry zeggen, mevrouw de moderatorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, sorry wat moet je anders heDie Esta's en Vriendinnen heb ik wel een keer gezien hoor...
wat je zelf prettig vind. Ik woon gelijkvloers dus heb er maar 1 nodig. Ik heb Amber regelmatig op de bank verschoond ipv naar het kamertje te lopen en het op het kussen te doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef seilram het volgende:
Gisteren zijn we trouwens volop met zijn kamer bezig geweest(foto's volgen asap). Nu heb je daar dus een commode met zo'n aankleedkussen... maar heb je niet nog zo'n aankleedkussen nodig?? Ik bedoel, als hij nu beneden is straks en ik wil hem verschonen, dan moet ik iedere keer naar boven, dat lijkt me niet handig.
Verder ben ik lekker brutaal geweestmijn broer was onverwacht vrijdag bij mij en vroeg wat we graag wilden voor het beebje. Eigenlijk weet ik niet zoveel meer te vragen behalve speelgoedjes. Maar nu heb ik gewoon naar mijn schoonzus een mail gestuurd met een link naar een speelgoedkist van 50 euro! Hahaha, ben benieuwd.
Je bent scherper dan ik, Mefke!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:36 schreef mefke79 het volgende:
Ehm, Ssserptente, hoe kan jij al donderdag as de combitest doen? Je moet toch meer dan 11 weken zijn en je loopt nog achter op mij, ik ben dan nog niet eens 11 weken. Of vergis ik me nu?
Linda, in Nederland moet je ook betalen, tenzij je verzekering (aanvullende) het betaald. Het geld moet niet de reden zijn om het wel of niet te doen. De enige reden om het wel of niet te doen is wat je met de uitslag doet. Voor mij hoeft de test niet, mijn man wil het wel, dus we doen em. Hij wil gewoon geen downkindje, ik zou daar veel minder moeite mee hebben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh!![]()
Het kaartje van Lennon ligt hier!
Ik heb geen idee wat m'n bloedgroep is... Ik had ook al lang naar het ziekenhuis gemoeten om bloed te laten prikken, maar durfde niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:
ohja dat bloed laten prikken voor de VK was hier ook zo'n ramp![]()
het liefst was ik ook gelijk erna gegaan maar je kunt hier alleen tussen 8.15 en 8.45 's morgensvroeg gaan prikken. Rottijden. Ik heb me geloof ik een stuk of 4 keer verslapen dat k wel de wekker had gezet maar weer in slaap kukelde en dan om 8 uur wakker werd enzo. *zucht*
achja, uiteindelijk was er niets aan de hand en wisten ze me heel triomfantelijk mn bloedgroep te vertellen die k zelf allang wist
zal niet zo erg zijn maar ze kijken bij het bloedprikken ook of je antistoffen toxoplasmose, rubella ed. hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat m'n bloedgroep is... Ik had ook al lang naar het ziekenhuis gemoeten om bloed te laten prikken, maar durfde niet...![]()
Ik vind het zo vreselijk laf van mezelf dat ik niet tegen zo'n pietepeuterig naaldje kan.Maar hoe dapper ik ook probeer te zijn, ik ga tegen de vlakte...
![]()
Maar nu moet ik donderdag dus al naar de vk. Zonder uitslag... Is dat erg?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:30 schreef Linda2205 het volgende:
Hier ook net terug van de Gyn...Alles ziet er goed uit, volgens de meting vandaag 10w en 5 dagen, klopt ook met mijn uitrekenen, dus alles goed. Zit een hoofdje en handjes en voetjes aan.
Geen idee wat dan de procedure is. Ik weet ook wel dat het erg brutaal is om dat zelf aan te kruisen. Het is dan ook niet m'n bedoeling om de bekwaamheid van de vk in twijfel trekken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef RockabeIIa het volgende:
ssserpente, ik heb toevallig een discussie gehad vanmiddag over toxoplasmose. Het heeft geen zin dat te testen. Wat wil je doen mocht je het nu hebben? Ik denk dat het daarom niet aangekruist is.
dat had ik ook begrepen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Maar het is toch wel zo dat als je al toxoplasmose hebt gehad je in principe wel de kattebak etc. kan doen zonder evt. risico?
Ook zoiets raars trouwens, bij de zwangerschap van Sasha deed ik de bakken wel. Nu niet.
Ik wilde je PMen maar dat kon niet ofzo dus dan maar ff hierquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef Linda2205 het volgende:
gefeli carmella!
Huup: Ik heb ook bloedgroep O (hoorde ik vandaag...20 jaar lang hebben mama en ik gedacht dat ik A had...) Maar wat was er precies met jou dan? Ben wel benieuwd, voor het geval dat mijn kindje ook bloedgroep A krijgt...
Wij hebben altijd katten in huis gehad en ik heb ook nog nooit toxoplasmose gehad vond ik ook vreemd eigenlijk. Ik schijn namelijk vroeger een behoorlijke kattenbak graaier te zijn geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb het ondanks dat ik al 15 jaar zulke mormels in huis heb nooit gehad.
Carmella!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef Carmella het volgende:Even een korte snelle update hier van mijn kant...
Ik ben gister na een heftige bevalling moeder geworden van een prachtige en gezonde dochter: Ava.
Vanmiddag zijn we thuis gekomen en alles gaat goed met mijn meisje.
Ik zit er aardig doorheen na de slopende maanden en vooral de laatste 3 weken zijn erg zwaar geweest. Maar ik ben er toch wel een beetje trots op dat ik m'n zwangerschap tot (op 1 dag na) 39 weken heb weten te rekken.
En nu ga ik even goed bijkomen en alle emoties ook een beetje verwerken van de laatste tijd, het is een goeie achtbaan rit geweest, maar nu ben ik moeder van een heerlijk meisje. Ze is zo leuk, mooi en bijzonder.
Ik denk dat er nog flink wat kraamtraantjes gaan vallen de komende weekwat een ervaring om dit meegemaakt te hebben
Owquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
McLaura, we hebben een heel topic om buiken te vergelijken.
Het grote buikentopic deel 44
En ja, ik zie het wel hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |