Hmm...daar ben ik wel heel benieuwd naar hoe dat zit!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben zei dat hij een belofte aan een oude vriend moest invullen. "Just one loose end I have to tie up."
Lijkt me nogal wiedes dat het om de belofte aan Charles ging en dat hij dus Penny nog even ging vermoorden, of dat in ieder geval heeft geprobeerd.!!! Hopelijk is het hem niet gelukt
zoveel mogelijk moest inderdaad hetzelfde zijn jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef SnuggLe het volgende:
Wat ik me overigens ook afvraag: de 6 weten dat ze teruggaan naar het eiland. Kate zei nog geinend: "Doe je bergschoenen maar aan!". Maar als je teruggaat, en dat weet je dus, dan neem je toch wat dingen mee zoals een GPS-telefoon, goed mes, een gun eventueel/ survivalkit?
Of kan dat niet omdat die oude tak zei 'dat zoveel mogelijk hetzelfde zou moeten zijn'? Als dat zo is, hoe kan het dan dat Hurley die gitaarkoffer meeneemt? Ben benieuwd wat daar in zit, wellicht wel een jaarsupply aan twinkies inderdaad
ik denk eerder dat ze niet echt terug wilde omdat ze dan Aaron ergens moest dumpenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jack wist nog hoe ze haar koffie wilde 's ochtends, maar zij wilde geen koffie drinken met Jack. Lovetriangle en zulks
Die laatste 2 zinnenquote:Jin's Smirk Is Worth a Thousand Words
Nothing, and I mean NOTHING could've been a better ending to that episode than Jin in a Dharma jumpsuit, smirking knowingly at his friends' return to the island. We're going to see a Jin/Sun reunion... Dharma in its prime... maybe we're even going to see the underwater hatch get programmed by a musician. I think I had the same smirk Jin did.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter van wel ja, wel rot dat we niet gelijk zagen wat er aan de hand was daar met Ben..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef Ascaroth het volgende:
Waarschijnlijk heeft Ben een flink pak slaag van Desmond gekregen.
Hurley was toch (vrij) goede vrienden met Charlie? ....misschien had hij toen de tijd een gitaar mee en is dit een soort tribute aan hem. Aangezien hij dood is gegaan op het eiland (vlakbij althansquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef SnuggLe het volgende:
Wat ik me overigens ook afvraag: de 6 weten dat ze teruggaan naar het eiland. Kate zei nog geinend: "Doe je bergschoenen maar aan!". Maar als je teruggaat, en dat weet je dus, dan neem je toch wat dingen mee zoals een GPS-telefoon, goed mes, een gun eventueel/ survivalkit?
Of kan dat niet omdat die oude tak zei 'dat zoveel mogelijk hetzelfde zou moeten zijn'? Als dat zo is, hoe kan het dan dat Hurley die gitaarkoffer meeneemt? Ben benieuwd wat daar in zit, wellicht wel een jaarsupply aan twinkies inderdaad
die is dood ofzo ik heb het blijkbaar ook gemistquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef Moozze het volgende:
Wanneer komt Claire eigenlijk weer? Of heb ik iets gemist?
Ben je gekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zoveel mogelijk moest inderdaad hetzelfde zijn ja
[..]
ik denk eerder dat ze niet echt terug wilde omdat ze dan Aaron ergens moest dumpen
Ze is midden in de nacht achter haar vader aan gelopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef capital_P het volgende:
ik mis claire ook wel. Lekker mokkel. Hoe is zij ook alweer in the cabin terecht gekomen?
En heeft ze Aaron achter gelatenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:11 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ze is midden in de nacht achter haar vader aan gelopen
Misschien heeft Hurley Charlie wel weer gezien, en heeft Charlie toen gezegd dat hij terug moest? En dat Hurley daarom op het vliegtuig zit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:51 schreef MentokTheMindtaker het volgende:
[..]
Hurley was toch (vrij) goede vrienden met Charlie? ....misschien had hij toen de tijd een gitaar mee en is dit een soort tribute aan hem. Aangezien hij dood is gegaan op het eiland (vlakbij althans), neem ik aan dat het hooguit voor de 'gelijke omstandigheden' is.
btw, eerste reactie in dit topic..........maar zo fijn dat ik die breinbrekers kan besprekenLost is echt de perfecte serie om EINDELOOOOOOOOS over te blijven discussieren en voorspellen !
Dat hebben ze ook altijd kenbaar gemaakt. De grote lijnen zijn wetenschappelijk onderlegd. Het is nog niet mogelijk maar het zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef dapluiz het volgende:
Leuke RSS feed met wetenschappers die Lost analyserenhttp://feeds.popularmechanics.com/pm/science/research/
Vooral dit artikel is wel interessant, of het verhaal van gister over die pockets van electromagnetic energy
http://www.popularmechani(...)04614.html?nav=RSS20
Volgens mij hebben ze een aardige research afdeling bij Lost, want veel dingen zijn theoretisch nog best mogelijk
Ik mis Clairequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef capital_P het volgende:
ik mis claire ook wel. Lekker mokkel. Hoe is zij ook alweer in the cabin terecht gekomen?
Eensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik mis ClaireLekkerste chick van het eiland
Dan vind ik het stom dat de losties allemaal in hetzelfde compartiment zaten. Dan was dat ook voor niks.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Symer het volgende:
Die hoort bij een nieuw team van Widmore dat ook aan boord is gok ik.
Het is ietwat laat in de serie om nog random mede-overlevenden te introduceren.
100% eens, maar ze gaat nog wel een cruciale rol in de serie spelen. Ze is net zo dood als John en Christian. En of ze nu al spook of echt levend rond loopt boeit me niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:01 schreef Symer het volgende:
Zij is de vrouwelijke Michael
My baybee! My Bayyybeee!
Nee man! Die she-male, no-hips is zooo overschat!quote:
vergeet Shannon nietquote:
Ughquote:
kan maar kate is leukerquote:
smaken verschillenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
UghKate vind ik ook niet zo mooi. Claire wel
Die hing in een boom, samen met het afkick programma van Charlie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:00 schreef Symer het volgende:
Er was toch iets met die gitaar in seizoen 1? Die was verloren in de crash ofzo en ineens kwam Locke met een onbeschadigde gitaar aanzetten.
Shannonquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:20 schreef SnuggLe het volgende:
Precies! En ook niet de lekkerste chick.
Dat is Juliette al, daarna Kate, daarna komt maybe Claire eens...
Maar Annie = Ms Hawking = Ellie = Claire toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Symer het volgende:
In een soortgelijke discussie een paar tientallen topics terug stond Annie nog bovenaan menig lijstje.
2 seizoenen niet in beeld en meteen vergeten?
It's a man's world...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog wel dat ik niet mocht zeggen dat Sawyer lekker is, hele topic viel over me heen dat ik ontopic moest gaan
oh dat heb ik zolang gekeken kan ik me niet eens meer herinnerenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
De vriendin van Ben tijdens z'n jeugd. (s03e20)
Vind Kate eigenlijk niet zo. Vond Shannon uit S1 ook wel leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:20 schreef SnuggLe het volgende:
Precies! En ook niet de lekkerste chick.
Dat is Juliette al, daarna Kate, daarna komt maybe Claire eens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het ook grappig hoe Jack steeds zo half moest lachen als het om het eiland ging; vanaf het moment dat Kate meewilde was hij helemaal blij, op het vliegveld keek hij ook geregeld blij en toen hij wakker werd had hij ook zoiets vreugdigs over zich heen. Mooi om te zien nadat hij eerst drie seizoenen lang heeft geprobeerd juist van het eiland af te komen!
Lapidus zonder baard en snor: wtfIk herkende hem bijna niet!
[edit] Aangezien blijkbaar nog niet iedereen weet wat de titel van de volgende aflevering is, een stukje in spoiler tags gezet..
[ Bericht 8% gewijzigd door Xurk op 20-02-2009 15:01:43 ]
Geen Lost volgende week?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef Xurk het volgende:
de aflevering van volgende week over twee weken te zien :
Die eerste alinea mag wel even in spoilertags...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef Xurk het volgende:
Ah. Friday enzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef Addict89 het volgende:
Lees in zijn post eens 2 zinnen verder..
Pics of STFU!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:19 schreef northernlight81 het volgende:
Die Actrice die Juliet speelt(Elizabeth Mitchell) ligt ook (naakt) te rollebollen met Angelina Jolie in Gia, maar dat hadden jullie vast ook wel gezien.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Pics of STFU!![]()
Oh ja, Penny vind ik ook zeker wel wat hebben!
Wie heeft dat niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
Totdat je langer naar haar kijkt, dan heeft ze echt een raar hoofd
Lang zo erg niet, en dan nog steeds veel mensen niet.quote:
25 februari volgens Lost Pedia dus gewoon volgende week!quote:
quote:
maar de actrice is anders dus dan is die jonge nog steeds leukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sacherijnig smoelwerk heeft dat mens
Die Ellie die onlangs Daniel onder schot hielden anders de jongere Rousseau
Maar dat is dan weer echt een heks als ze ouder is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sacherijnig smoelwerk heeft dat mens
Die Ellie die onlangs Daniel onder schot hield![]()
quote:en anders de jongere Rousseau
Jezus, zoek dan een plaatje waar ze leuk kijktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik stem trouwens op Nikki![]()
[ afbeelding ]
pic?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ellie vond ik trouwens wel echt leukMet die gekke mond van haar
zit eigenlijk best wat in weet jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:45 schreef Xrenity het volgende:
Yin heeft vast Charlotte koreaans geleerd in die Dharma tijd.
Da's een goeie!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:45 schreef Xrenity het volgende:
JA!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef Harajuku. het volgende:
HET IS JIN, MET EEN J, EEN I EN EEN N
TOPquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef Harajuku. het volgende:
HET IS JIN, MET EEN J, EEN I EN EEN N
Dat lijkt me een beetje stug. Waarom zou Jin haar Koreaans leren? Zodat hij dertig jaar later een babbel met haar kan maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:45 schreef Xrenity het volgende:
Misschien denkt Charlotte wel heeey, wat een leuke taal, teach me pleasequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje stug. Waarom zou Jin haar Koreaans leren? Zodat hij dertig jaar later een babbel met haar kan maken?
De mogelijkheid is er nu Jin waarschijnlijk drie jaar met Charlotte heeft opgetrokken. En het is een plausibele verklaring waarom Charlotte Koreaans kan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje stug. Waarom zou Jin haar Koreaans leren? Zodat hij dertig jaar later een babbel met haar kan maken?
not so nicequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien denkt Charlotte wel heeey, wat een leuke taal, teach me please![]()
Ellie:
[ afbeelding ]
Ik geef toe, het is zeker plausibel. Echter, dan wil ik wel van de makers een goede reden horen waarom Jin haar dan Koraans leert. Ik bedoel, je gaat niet just 4 de fun Koreaans leren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De mogelijkheid is er nu Jin waarschijnlijk drie jaar met Charlotte heeft opgetrokken. En het is een plausibele verklaring waarom Charlotte Koreaans kan.
Ik vind d'r wel iets geils hebben hoor, die jonge Elliequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien denkt Charlotte wel heeey, wat een leuke taal, teach me please![]()
Ellie:
[ afbeelding ]
Ja hè!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel iets geils hebben hoor, die jonge Ellie
Ik vind dat juist zo leuk aan haar, terwijl ik zulke dingen meestal hekel. 't Maakt t plaatje gewoon compleetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef Jovatov het volgende:
Ellie moet niet haar bek opentrekken, dan valt het wel mee.
Juist welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef Jovatov het volgende:
Ellie moet niet haar bek opentrekken, dan valt het wel mee.
Locke is dus mijn favoriete karakterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:19 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Vind Kate eigenlijk niet zo. Vond Shannon uit S1 ook wel leuk.
Die Actrice die Juliet speelt(Elizabeth Mitchell) ligt ook (naakt) te rollebollen met Angelina Jolie in Gia, maar dat hadden jullie vast ook wel gezien.
Zou het niet erg vinden als Locke eruit is met zijn hangtietjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Wheelgunner op 20-02-2009 17:49:52 ]
Aangezien dat het huisdier van Walt en Michael was mag die best dood.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik mis trouwens Vincent, hopelijk zit ie in de wagen van Jin ofzo, als Dharma waakhond
Shanon met op korte afstand de niet-zwangere Claire.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:42 schreef SnuggLe het volgende:
Laten we een poll gaan maken, voor de lekkerste LOST chick!
Nee, hondjes mogen van mij niet dood in films of series. Ik kijk nog liever naar de brute slachting van Penny dan een dode Vincent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Aangezien dat de huisdier van Walt en Michael was mag die best dood.
Toch ben ik niet zo'n MILF liefhebber...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Shanon met op korte afstand de niet-zwangere Claire.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nee, hondjes mogen van mij niet dood in films of series. Ik kijk nog liever naar de brute slachting van Penny dan een dode Vincent.
Ze hebt vast niet in het echie een kind uitgepoept hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Toch ben ik niet zo'n MILF liefhebber...
Ja zie! Daar is haar gekke hoofdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef tralalala het volgende:
Penelope wtf???![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kate
je mocht willen dat je er op leekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
En Kate is best lelijk. Op soooooooommige shots ziet ze er wel leuk uit, maar over t algemeen is t net een jochie met meisjeshaar.
Nee joh, ze heeft zo'n mooi en lief gezicht, en dat neusjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
En Kate is best lelijk. Op soooooooommige shots ziet ze er wel leuk uit, maar over t algemeen is t net een jochie met meisjeshaar.
Het gaat om het idee hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze hebt vast niet in het echie een kind uitgepoept hoor.
Nou, niet dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
je mocht willen dat je er op leek
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
je mocht willen dat je er op leek
Das allang uit, sla je slagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:07 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik mocht willen dat ik erop reed. Maar nee dat doet die lelijke hobbit
Nee man, allang.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat dat nog steeds liep. Sparen voor een ticket naar Hawaii dan maar
Mee bezigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:42 schreef SnuggLe het volgende:
Laten we een poll gaan maken, voor de lekkerste LOST chick!
anders ik welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel iets geils hebben hoor, die jonge Ellie
Niemand geilt op Libbyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Ana Lucia was ook wel echt lekker trouwens. En je bent Libby vergeten!
Ik heb al vaker gelezen dat Kate nu de zwangere zou zijn hoor. Maar das stom, ik gok dat de marshall zwanger is, van Sayid zelfs!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:33 schreef boy-wonder het volgende:
Ik hoor nog niemand over het feit dat er iemand voor de "crash" zwanger zou kunnen zijn.
Denkt niemand dat Kate nu zwanger is door Jack, of geloofd niemand daar in?
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:33 schreef boy-wonder het volgende:
Ik hoor nog niemand over het feit dat er iemand voor de "crash" zwanger zou kunnen zijn.
Denkt niemand dat Kate nu zwanger is door Jack, of geloofd niemand daar in?
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ik![]()
Of omdat Claire destijds zwanger was?
Jup, en de rollebol-partij van Jack en Kate was misschien ook meer dan plezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ik![]()
Of omdat Claire destijds zwanger was?
Vind het wel toevallig dat ze net voor t reisje even neuken, ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jup, en de rollebol-partij van Jack en Kate was misschien ook meer dan plezier.
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zijn Harper en Nadine ook alweeR? Van onder water of zo? Geen flauw idee meer hoe die eruit zien
Harper was die therapeut van Juliet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zijn Harper en Nadine ook alweeR? Van onder water of zo? Geen flauw idee meer hoe die eruit zien
Dat is de lelijke versie van Elliequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Harper was die therapeut van Juliet
En Nadine:
[ afbeelding ]
Gevangen en vermoord door Smokey.
Heul nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is de lelijke versie van Ellie
hij wordt naar guamtanamo bay gestuurd dat snap je zelf natulik ook wel..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik wil nog steeds weten waarom ze Sayid in hemelsnaam naar Guam transporteerden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kate die is zwanger lalalaa!Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef OmeCo het volgende:
[..]
wie the fuk is nadine? welke seizoen / afl zat die?
Das wel de lelijkste uit heel Lostquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Wheelgunner het volgende:
Waar de fuck komen al die stemmen voor Charlotte vandaan? Wat was daar nou zo lekker aan?
Liefje van Goodwin dus. Of hoe heette hijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
Charlotte 8, WHUT?!
[..]
Ja weet ik veelIk weet ook alleen maar door die post daarboven dat het die therapeut was. Was dat niet het liefje van dinges waar Juliet mee neukte?
Niet, Desmond, Sawyer, Jack.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde vragen om een mannenpoll, maar daar is toch maar één lekkerding.
Elliequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:58 schreef EvilMarc het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Ellie en Claire.
Oh jaquote:
Ik zou eerder Libby doen dan Charlottequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:00 schreef krioro het volgende:
En ik vind Libby () nog wel lelijker dan Charlotte hoor.
Ja, en Charlotte op tweequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:15 schreef tralalala het volgende:
Wie loopt er zo met de poll te fucken? Nu staat die heks van een Penelope weer bovenaan
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef Frenkel het volgende:
voor de Penny stemmers :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, als het eerlijk ging had Ellie bovenaan gestaan
libbyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:27 schreef OmeCo het volgende:
[..]
ellie![]()
![]()
charlotte zo veel votesen wie de fuk wil Libby nou weer nominate
editt: damn penny heb wel memmen zeg![]()
quote:
Tja, gewoon weinig te bespreken over de afgelopen aflevering.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:43 schreef golfer het volgende:
Gaat het nog over de inhoud van LOST of is dit een B&H-kwijltopic voor pubers geworden?
Opzicht is er toch wel veel te bespreken, zoals...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tja, gewoon weinig te bespreken over de afgelopen aflevering.![]()
Beter dit dan een stil topic.
quote:
Dit blijft ook wel een interessante theorie uit het vorige topic.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dit principe. Dat Frozen Donky Wheel. Toen ze aan het drillen waren met Daniel, ze konden er niet komen. De energie was te groot. Misschien net zo'n kracht wat tjernobyl veroorzaakte. En zei Sayid niet dat hij in the edge zo dik beton zag als met tjernobyl. De laatste tijd denk ik dat de hatch en die wheel met elkaar te maken hebben. Misschien moesten ze die knop blijven indrukken zodat er iets gebeurd met het frozen donkey wheel. Dus na die 108 minuten dat alles begint te trillen is gewoon een flash kwam. Als dat zo is, kwam dat eerste vliegtuig van Oceanic ook in een flash. En als er toevallig toen ook iemand vloog door die mirror met een eiland verleden (misschien wel opgespoort via dat mooie apparaatje van Mevrouw Hawkings), dan is hij misschien met de oceanic vlucht in het verleden getorpedeerd zoals Jack en Kate dat nu meemaken. Het eiland zou niet vernietigd worden als die knop niet werd ingeduwd, hij zou gewoon gevonden worden door Dharma of Whitmore, juist omdat dan het donkey wheel niet word gedraaid.. Door steeds het donkeywheel terug te draaien blijft het eiland in de tijd zweven. Dit is puur mijn gevoel maar het klinkt logisch voor mij...
Ik begon spontaan taalfouten over te nemenExcuses taalpuristen!
Het was de dochter niet van Ben. En ja, dat was al bekend geworden in episode eh? ergens eind seizoen 4quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef Xrenity het volgende:
Ben's dochter was vermoord en nu pakt hij Widmore's dochter?
is dat uit de vorige episode te halen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:55 schreef Decimus_XVII het volgende:
Yep klopt, Widmore had 'de regels veranderd' toen Ben's dochter neergeknald werd
Uit wraak wilt hij nu Widmore's dochter (Penny) doden.
Niet de biologische dochter. Maar hij heeft het kind wel groot gebracht. Dus je kan wel stellen dat hij de adoptievader is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:55 schreef Shrien het volgende:
[..]
Het was de dochter niet van Ben. En ja, dat was al bekend geworden in episode eh? ergens eind seizoen 4
Sorry, maar wat had je dan verwacht toen je in de eerste aflevering het monster etc zag?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:37 schreef Terechtplus1 het volgende:
Vind lost nu wel erg science-finction achtig worden.
Die is niet echt nieuw, maar word wel steeds waarschijnlijker inderdaad!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:28 schreef alexremmers het volgende:
Nieuwe Theorie....
Ik denk dat Miles die baby is waar de 1e aflevering mee begint. Hij is volgens mij de zoon van die Dharma professor die om 8.15 uur zijn zoon de fles moet geven..
Zo nieuw is de theorie niet. Blader maar terug naar het topic waar ze het hebben over episode 1. Meteen word er gezegd dat het Miles zal zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:28 schreef alexremmers het volgende:
Nieuwe Theorie....
Ik denk dat Miles die baby is waar de 1e aflevering mee begint. Hij is volgens mij de zoon van die Dharma professor die om 8.15 uur zijn zoon de fles moet geven..
Nee, seizoen 4 al. Na de dood van Alex gaat Ben van het eiland en zoekt Widmore op in zijn appartement en zegt hem dat hij zijn dochter, Penny dus, zal doden. En Ben mag dan niet de biologische vader van Alex zijn geweest, hij beschouwde haar wel als zijn dochter volgens mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
is dat uit de vorige episode te halen?
Die had ik al gehoord, lijkt me ook redelijk waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:28 schreef alexremmers het volgende:
Nieuwe Theorie....
We hebben Ben nog nauwelijks niet bont en blauw gezien, die man heeft veel pakken slaag te verduren. Misschien dat Jack er niet meer van opkijktquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:40 schreef Paul99 het volgende:
Weer een leuke ep.
Vraagt niemand zich af waarom Jack niet raar opkijkt als ie ziet dat Ben een behoorlijk pak rammel heeft gehad?
De dag ervoor was er immers nog niks aan de hand.
Ik snap er eerlijk gezegd geen woord van.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:56 schreef tralalala het volgende:
Topics gaan snel zo![]()
[..]
Dit blijft ook wel een interessante theorie uit het vorige topic.
Nee, ik geloof ergens in het vorige seizoenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
is dat uit de vorige episode te halen?
Flikker op man. Ik zeg toch dat ik Claire en Ellie wel knap vind.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]![]()
als meisje zijnde je zó negatief uitlaten over het uiterlijk van een typical lekker wijf komt behoorlijk kansloos/gefrustreerd over.
[ afbeelding ]
Maar Claire en Ellie doen het niet met Sawyerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Flikker op man. Ik zeg toch dat ik Claire en Ellie wel knap vind.
Och hemel, die moeder van zijn kind vind ik ook al niet knapquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar Claire en Ellie doen het niet met Sawyer
JATE is FATE!quote:Op zondag 22 februari 2009 00:08 schreef karoltje het volgende:
Poe wat een saaie aflevering zeg! Veel te veel geslijm tussen Jack en Kate.
En ik heb:
[ afbeelding ]
gemist!
Het is misschien wat onhandig geschreven maar kon het niet echt makkelijker verwoorden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd geen woord van.
Na nog drie pogingen heb ik 'm! [ afbeelding ]
Ja, maar in seizoenen 1 t/m 3 was het SciFi element zeer beperkt, maar het SciFi element wordt steeds groter. Er waren in seizoen 1 t/m 3 dingen die onverklaar waren, en die vragen opriepen, dat is iets heel anders dan tijdreizen, en vanaf een vliegtuig door een enorme flits opeens weer terug te zijn (als het vliegtuig nou gecrashed was ok).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sorry, maar wat had je dan verwacht toen je in de eerste aflevering het monster etc zag?
Lost heeft altijd al een SciFi element gehad, nu er antwoorden worden gegeven kan je er dus ook donder op zeggen dat er meer SciFi uitleg komt.
Het genre SciFi zoals dat 20 jaar geleden bestond is uitgestorven, in plaats daarvan zie je tegenwoordig series als Lost en BSG waar SciFi slechts een onderdeel van het gehele plaatje is.
Ik begrijp wat je bedoelt. Het punt is echter, dat de vragen die opgeroepen werden in de eerste seizoenen ook eigenlijk alleen te verklaren waren met een extra dosis Sci-Fi. Wat dat betreft had je het al een beetje aan kunnen zien komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:03 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Ja, maar in seizoenen 1 t/m 3 was het SciFi element zeer beperkt, maar het SciFi element wordt steeds groter. Er waren in seizoen 1 t/m 3 dingen die onverklaar waren, en die vragen opriepen, dat is iets heel anders dan tijdreizen, en vanaf een vliegtuig door een enorme flits opeens weer terug te zijn (als het vliegtuig nou gecrashed was ok).
Maar ik vind lost nog steeds erg vet, vond alleen de laatse ep. minder.
Ik neem aan —hoop— dat daar nog wel antwoorden op gaan komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:13 schreef karoltje het volgende:
Ze hebben zich er wel makkelijk vanaf gemaakt met die lulllige flits in het vliegtuig.
Waarschijnlijk wel, wellicht in dezelfde aflevering waar ook uitgelegd wordt hoe het komt dat Hurley en Sayid ook weer in het vliegtuig zitten...quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik neem aan —hoop— dat daar nog wel antwoorden op gaan komen.
Dat krijgen we allemaal wel te horen. We krijgen net zoals in seizoen 1 te zien wat iedereen deed voor dat ze op het vliegtuig stapten. Dat krijgen we nu te zien van Hurley, Sayid, Ben en Sun.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, wellicht in dezelfde aflevering waar ook uitgelegd wordt hoe het komt dat Hurley en Sayid ook weer in het vliegtuig zitten...
Als je zag dat het CGI-model voor die opstijgende Boeing 737 al rechtstreeks uit Flight Simulator leek te komen ben ik blij dat ze zich er zo makkelijk vanaf hebben geholpen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:13 schreef karoltje het volgende:
Ze hebben zich er wel makkelijk vanaf gemaakt met die lulllige flits in het vliegtuig.
Wie is ze? Specifiek?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben nu klaar met seizoen 4. Waarom zouden ze eigenlijk terug willen naar dat eiland?
Denk je niet dat je dat liever gewoon wil zien dan dat iemand dat hier even voor je verklapt? Hier kun je sowieso beter niet meelezen totdat je helemaal bij bent.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben nu klaar met seizoen 4. Waarom zouden ze eigenlijk terug willen naar dat eiland?
Nee ik wilde weten wat ik gemist had... Maar dat hoort dus zo te zijn. Thanks anyway.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Denk je niet dat je dat liever gewoon wil zien dan dat iemand dat hier even voor je verklapt? Hier kun je sowieso beter niet meelezen totdat je helemaal bij bent.
Niet helemaal, van Jack is in seizoen vier al bekend waarom hij terug wil bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee ik wilde weten wat ik gemist had... Maar dat hoort dus zo te zijn. Thanks anyway.
In de USA topics worden de afleveringen besproken tot en met het Amerikaanse uitzendschema, in de andere reeks die van de Nederlandse tv: [LOST NL] #13 - Claire in the Cabin? Deze gaat over de Nquote:Is er naast Lost(USA) ook nog en andere Lost?
Seizoen 5 is al begonnen, daar gaat het hier over. Het NL topic is bij eind seizoen 4 denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee ik wilde weten wat ik gemist had... Maar dat hoort dus zo te zijn. Thanks anyway.
Is er naast Lost(USA) ook nog en andere Lost?
Wat ben jij een trieste sukkel zeg. En je kan blijkbaar niet lezen. Moron.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:52 schreef kastanova het volgende:
Godskollere, weer die kuthoer van een Harajuku. die het Lost-topic moet verneuken met haar kansloze hot-or-not posts...
Dat zou wel heel erg zuur zijn ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:12 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat die op handen zijnde acteurs-staking weer Lost zo hard zal treffen als de schrijvers-staking.
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:52 schreef kastanova het volgende:
Godskollere, weer die kuthoer van een Harajuku. die het Lost-topic moet verneuken met haar kansloze hot-or-not posts...
Oh, wacht maar ff dan:quote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat ben jij een trieste sukkel zeg. En je kan blijkbaar niet lezen. Moron.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
UghKate vind ik ook niet zo mooi. Claire wel
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog wel dat ik niet mocht zeggen dat Sawyer lekker is, hele topic viel over me heen dat ik ontopic moest gaan
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
Totdat je langer naar haar kijkt, dan heeft ze echt een raar hoofd
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lang zo erg niet, en dan nog steeds veel mensen niet.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ellie vond ik trouwens wel echt leukMet die gekke mond van haar
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jezus, zoek dan een plaatje waar ze leuk kijkt
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zo leuk aan haar, terwijl ik zulke dingen meestal hekel. 't Maakt t plaatje gewoon compleet
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja zie! Daar is haar gekke hoofd
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee man, allang.
En losties, ik heb geen fotos in mn fobo
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
Gok eens op wie ik gestemd heb
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde vragen om een mannenpoll, maar daar is toch maar één lekkerding.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das wel de lelijkste uit heel Lost
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou eerder Libby doen dan CharlotteAls ik een kerel was dan hè!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, als het eerlijk ging had Ellie bovenaan gestaan
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij is dit topic het meest ontopic topic evah
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Flikker op man. Ik zeg toch dat ik Claire en Ellie wel knap vind.
Dus vertel broodmongool, wat heb ik verkeerd gelezen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Och hemel, die moeder van zijn kind vind ik ook al niet knap
Obsess much?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, wacht maar ff dan:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus vertel broodmongool, wat heb ik verkeerd gelezen?
En kssst, ga nu maar weer verder met andere internet-nookie zoeken, kansloze internetridder.
Ik denk dat Sayeed degene is die Ben verrot geslagen heeft. Dat ie daarna gearresteerd is en dat Ben er toen zo'n verhaal aangebreid heeft dat ie naar Guam moest. Ben is daar leep genoeg voor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik wil nog steeds weten waarom ze Sayid in hemelsnaam naar Guam transporteerden...
Nah. Ik denk dat Ben "gewoon" in elkaar is geslagen door Desmond of iemand in Penny's directe omgeving. Maar eerlijk is eerlijk; met Lost weet je het nooit.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Sayeed degene is die Ben verrot geslagen heeft. Dat ie daarna gearresteerd is en dat Ben er toen zo'n verhaal aangebreid heeft dat ie naar Guam moest. Ben is daar leep genoeg voor.
Sayeed zei tegen Ben dat "if we meet ever again it's not gonna be nice"quote:Op maandag 23 februari 2009 00:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nah. Ik denk dat Ben "gewoon" in elkaar is geslagen door Desmond of iemand in Penny's directe omgeving. Maar eerlijk is eerlijk; met Lost weet je het nooit.
En Sayid is toch gearresteerd voor die moorden in dat ene appartement? (Waar Hurley ook bij was)
Hurley was vrijgesproken, van Sayid heb ik niks gezien in ieder geval.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Sayeed zei tegen Ben dat "if we meet ever again it's not gonna be nice"
En ik zou niet weten waarom ze hem voor moorden begaan in LA naar Guam zouden vliegen. Ze weten ook niet dat hij dat was, alleen Hurley was bekend door die foto met die telefoon.
Dat je zoveel moeite doet, kankerdebiel, terwijl je ook gewoon even vanaf deze post zou kunnen kijken:quote:Op zondag 22 februari 2009 23:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, wacht maar ff dan:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus vertel broodmongool, wat heb ik verkeerd gelezen?
En kssst, ga nu maar weer verder met andere internet-nookie zoeken, kansloze internetridder.
Verder sla je de plank volledig mis wat betreft mijn relatie tot Harajuku., faalhaas. Maar ik zie geen reden om daar hier verder over uit te wijden. Wie is er hier nu kansloos bezig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef capital_P het volgende:
Goed bedacht, zou zo maar kunnen ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Sayeed degene is die Ben verrot geslagen heeft. Dat ie daarna gearresteerd is en dat Ben er toen zo'n verhaal aangebreid heeft dat ie naar Guam moest. Ben is daar leep genoeg voor.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:34 schreef Haunter het volgende:
Het zou me niets verbazen als het beiden niet klopt, en we in een flashback iets heel anders zullen zien.
Nou kom, kom, ik had iets verkeerd gelezen zei je... Dus vertelquote:Op maandag 23 februari 2009 01:06 schreef krioro het volgende:
Dat je zoveel moeite doet, kankerdebiel, terwijl je ook gewoon even vanaf deze post zou kunnen kijken:
Zo'n beetje de helft van de topics uit je posthistory zijn geopend door dat Harajuku, jij sneu fucked up internetstalkertje.quote:Verder sla je de plank volledig mis wat betreft mijn relatie tot Harajuku., faalhaas. Maar ik zie geen reden om daar hier verder over uit te wijden.
Je ziet nu nog steeds niet hoe het begon? Dan heb ik weinig hoop voor je.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou kom, kom, ik had iets verkeerd gelezen zei je... Dus vertel.
Gelijk m'n post history raadplegen, en dan denken dat dit mijn enige account is, en je eigen verhalen gaan verzinnen over me, die overigens niet kloppen, enz. Dat zegt al wel weer genoeg.quote:[..]
Zo'n beetje de helft van de topics uit je posthistory zijn geopend door dat Harajuku, jij sneu fucked up internetstalkertje.
Dus jij lief, schattig internetfappertje, maak het nu niet nog sneuer voor jezelf door het krampachtig en nutteloos te ontkennen.
Maar laten we toch vooral niet hetzelfde doen als zij; het topic verneuken. Kom deze maar gewoon hier naartoe.
Ik denk niet dat het Desmond was, dan zou Ben er wel wat slechter aan toe zijn denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nah. Ik denk dat Ben "gewoon" in elkaar is geslagen door Desmond of iemand in Penny's directe omgeving. Maar eerlijk is eerlijk; met Lost weet je het nooit.
En Sayid is toch gearresteerd voor die moorden in dat ene appartement? (Waar Hurley ook bij was)
quote:Guam (en-us-Guam.ogg /ˈgwɑːm/ (help·info); Chamorro: Guåhån), officially the Territory of Guam, is an island in the western Pacific Ocean and is an organized, unincorporated insular area of the United States. It is one of five U.S. territories with an established civilian government.
[..]
Guam's economy is mainly supported by tourism (primarily from Japan) and U.S. military bases.
[..]
The U.S. military maintains jurisdiction over its bases, which cover approximately 39,000 acres (160 km2), or 29% of the island's total land area:
U.S. Naval Base Guam, U.S. Navy – Sumay
U.S. Coast Guard District 14 Sector Guam, – Sumay
Andersen Air Force Base, U.S. Air Force – Yigo
Apra Harbor, U.S. Navy – Orote peninsula
Ordnance Annex, U.S. Navy – South Central Highlands (formerly known as Naval Magazine)
Naval Computer and Telecommunications Station, U.S. Navy – Barrigada and Finegayan
Joint Force Headquarters-Guam, Guam National Guard – Radio Barrigada and Fort Juan Muna
dat dusquote:
Dat zou wel eens kunnen ja, maar we zullen zeker nog een verklarende flashback krijgen.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:18 schreef Symer het volgende:
Ik las een redelijk goeie theorie dat Ben bewijs heeft overgedragen van die moorden die Sayid in opdracht van hem gepleegd had in seizoen 4.
Sayid had iemand op de Seychellen vermoord en hij zou dan gedeporteerd kunnen worden om daar berecht te worden. Als je naar de Seychellen vliegt vanuit LA zou je in Guam kunnen overstappen.
Ja, geen ideequote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef tralalala het volgende:
Waarom zou ze het anders in het Koreaans zeggen?
Maar ze was behoorlijk in de war, dus dat zegt waarschijnlijk ook niet zo veel
is al zo'n 30 keer gezegdquote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef Guppi het volgende:
Ben staat wel in een haven he, als hij belt. Misschien een link met de zeilboot van Desmond?
nee hij had die numbers die overal op het eiland te vinden waren al voordat hijd aar as gebruikt voo de loterij. Deze won hij en hij dacht dat het cursed was en er overleden mensen en ze raakten gewondquote:Op maandag 23 februari 2009 16:38 schreef Symer het volgende:
Kan ook een link met Hurley zijn. Daar waren ooit mensen overleden doordat hij ergens op was gaan staan wat vervolgens instortte. Zijn schuldgevoel daarover was de reden dat hij in het gesticht was opgenomen.
Misschien was hij daar om die verhaallijn af te sluiten. En aangezien hij een gigantische hekel heeft aan Ben kan ik me best voorstellen dat hij los is gegaan op Ben's gezicht, al dan niet aangespoord door Charlie.
Eigenlijk kan me dat niet voorstellen, maar dat zou ik wel graag willen zien
hrrft?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:44 schreef Wheelgunner het volgende:
En ik denk niet dat Ben een confrontatie hrrft gehad met een van degene die daarna met hem op vlucht 316 zaten, anders was dat wel aan het gedrag te merken.
ik snapte het al nietquote:Op maandag 23 februari 2009 16:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik moest die knop ernaast hebben
Httft?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik moest die knop ernaast hebben
Hij zei zelf dat hij niet meer terug kon komen toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:48 schreef alexremmers het volgende:
Ben is volgens mij naar Penny (en Desmond) geweest, hij zou haar toch doodmaken? Hij gaat nu terug naar het
eiland, kan niet meer terug denk ik..dus heeft hij dat nu gedaan of in ieder geval geprobeerd...
Hij liegt alleen zoveelquote:Op maandag 23 februari 2009 19:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij niet meer terug kon komen toch?
Zal ook wel weer een leugen zijn.
Ik hoop het wel, want Ben is vet
Waarom keek hij dan zo angstig toen hij Jack belde?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:44 schreef Gremen het volgende:
Ik denk dat Ben zichzelf in elkaar heeft geslagen!
Hij zag Hurley.. NAAKT!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:09 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Waarom keek hij dan zo angstig toen hij Jack belde?
Welke antwoorden? Volgens mij alleen maar meer vragen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:48 schreef Jarno het volgende:
Wel een rare, gehaaste aflevering. Zat wmb erg gekunsteld in elkaar. Qua antwoorden wel okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |