Das allang uit, sla je slagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:07 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik mocht willen dat ik erop reed. Maar nee dat doet die lelijke hobbit
Nee man, allang.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat dat nog steeds liep. Sparen voor een ticket naar Hawaii dan maar
Mee bezigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:42 schreef SnuggLe het volgende:
Laten we een poll gaan maken, voor de lekkerste LOST chick!
anders ik welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel iets geils hebben hoor, die jonge Ellie
Niemand geilt op Libbyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Ana Lucia was ook wel echt lekker trouwens. En je bent Libby vergeten!
Ik heb al vaker gelezen dat Kate nu de zwangere zou zijn hoor. Maar das stom, ik gok dat de marshall zwanger is, van Sayid zelfs!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:33 schreef boy-wonder het volgende:
Ik hoor nog niemand over het feit dat er iemand voor de "crash" zwanger zou kunnen zijn.
Denkt niemand dat Kate nu zwanger is door Jack, of geloofd niemand daar in?
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:33 schreef boy-wonder het volgende:
Ik hoor nog niemand over het feit dat er iemand voor de "crash" zwanger zou kunnen zijn.
Denkt niemand dat Kate nu zwanger is door Jack, of geloofd niemand daar in?
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ik![]()
Of omdat Claire destijds zwanger was?
Jup, en de rollebol-partij van Jack en Kate was misschien ook meer dan plezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer is dat aan bod gekomen dan? Helemaal gemist denk ik![]()
Of omdat Claire destijds zwanger was?
Vind het wel toevallig dat ze net voor t reisje even neuken, ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jup, en de rollebol-partij van Jack en Kate was misschien ook meer dan plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |