hrrft?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:44 schreef Wheelgunner het volgende:
En ik denk niet dat Ben een confrontatie hrrft gehad met een van degene die daarna met hem op vlucht 316 zaten, anders was dat wel aan het gedrag te merken.
ik snapte het al nietquote:Op maandag 23 februari 2009 16:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik moest die knop ernaast hebben
Httft?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik moest die knop ernaast hebben
Hij zei zelf dat hij niet meer terug kon komen toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:48 schreef alexremmers het volgende:
Ben is volgens mij naar Penny (en Desmond) geweest, hij zou haar toch doodmaken? Hij gaat nu terug naar het
eiland, kan niet meer terug denk ik..dus heeft hij dat nu gedaan of in ieder geval geprobeerd...
Hij liegt alleen zoveelquote:Op maandag 23 februari 2009 19:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij niet meer terug kon komen toch?
Zal ook wel weer een leugen zijn.
Ik hoop het wel, want Ben is vet
Waarom keek hij dan zo angstig toen hij Jack belde?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:44 schreef Gremen het volgende:
Ik denk dat Ben zichzelf in elkaar heeft geslagen!
Hij zag Hurley.. NAAKT!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:09 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Waarom keek hij dan zo angstig toen hij Jack belde?
Welke antwoorden? Volgens mij alleen maar meer vragen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:48 schreef Jarno het volgende:
Wel een rare, gehaaste aflevering. Zat wmb erg gekunsteld in elkaar. Qua antwoorden wel okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |